vasilisbilias Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Γεια σας παιδιά, Θέλω να πάρω έναν χρονοδιακόπτη ρεύματος και να συνδέσω πάνω του μια συσκευή, ώστε να ανοίγει μια συγκεκριμένη ώρα και στην συνέχεια να απενεργοποιείτε. Επειδή όμως είμαι άσχετος με αυτά τα θέματα, θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να κάνω την δουλεία μου με έναν απλό χρονοδιακόπτη για να μην σπαταλήσω χρήματα για αγορά κάποιου ψηφιακού. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
haris_216 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Απ' όσο ξέρω την δουλειά σου θα την κάνεις και με τις δύο εκδοχές. Απλά ο ψηφιακός έχει περισσότερα περιθώρια προγραμματισμού (πχ να ανοίγει τόσες ώρες καθημερινά, αλλά να μην ανοίγει το σ/κ, κλπ). Οι άλλοι είναι συνήθως 24ωροι όπου μπορείς να ρυθμίσεις τα "άνοιξε-κλείσε" αλλά μέχρι εκεί. Δεν σου δίνουν παραπάνω ευελεξία (αν αυτό είναι το ζητούμενο). Βέβαια, όπως σε όλα τα πράγματα, υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες. Και δεν λέω κινέζικο ή μη (αφού τα περισσότερα από εκεί μας έρχονται πια) αλλά καλό ή κακό κινέζικο
vasilisbilias Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Απ' όσο ξέρω την δουλειά σου θα την κάνεις και με τις δύο εκδοχές. Απλά ο ψηφιακός έχει περισσότερα περιθώρια προγραμματισμού (πχ να ανοίγει τόσες ώρες καθημερινά, αλλά να μην ανοίγει το σ/κ, κλπ). Οι άλλοι είναι συνήθως 24ωροι όπου μπορείς να ρυθμίσεις τα "άνοιξε-κλείσε" αλλά μέχρι εκεί. Δεν σου δίνουν παραπάνω ευελεξία (αν αυτό είναι το ζητούμενο). Βέβαια, όπως σε όλα τα πράγματα, υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες. Και δεν λέω κινέζικο ή μη (αφού τα περισσότερα από εκεί μας έρχονται πια) αλλά καλό ή κακό κινέζικο Θέλω καθημερινά στις 8 ώρα το πρωί να ανοίγει για 5 λεπτά και στην συνέχεια να απενεργοποιείτε. Τίποτα παραπάνω.