Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετα αναρωτιομαστε,ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

Ελα ντε..

Ευτυχως που εχουμε αλλιως θα ειμασταν αφρικη με τον καθε ανεγκεφαλο που νομιζει πως εχει τις προυποθεσεις να γινει γονιος.

 

Κατά καιρούς πάντα βγαίνουν στην δημοσιότητα τέτοιου είδους εικόνες. Για να σοκάρουν και να πείσουν μ'αυτόν τον τρόπο να μην κάνει η γυναίκα έκτρωση. Ωραία όλα αυτά αλλά...

...από την άλλη να γεννηθεί ένα παιδί που είτε δεν το θέλουν οι ίδιοι του οι γονείς, είτε δεν είναι αρκετά ώριμοι να το μεγαλώσουν και να του δώσουν την αγάπη που χρειάζεται, είτε δεν στέκουν καλά στα μυαλά τους,ειτε δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα, είτε είναι φορείς σοβαρών ασθενειών, είτε είναι παιδί που προέκυψε από βιασμό κλπ.; Ναι λοιπόν, σε πολλές περιπτώσεις ευτυχώς που υπάρχει και η έκτρωση. Γνώμη μου.

Αυτο ακριβως.

  • Like 2
  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κατά καιρούς πάντα βγαίνουν στην δημοσιότητα τέτοιου είδους εικόνες. Για να σοκάρουν και να πείσουν μ'αυτόν τον τρόπο να μην κάνει η γυναίκα έκτρωση. Ωραία όλα αυτά αλλά...

...από την άλλη να γεννηθεί ένα παιδί που είτε δεν το θέλουν οι ίδιοι του οι γονείς, είτε δεν είναι αρκετά ώριμοι να το μεγαλώσουν και να του δώσουν την αγάπη που χρειάζεται, είτε δεν στέκουν καλά στα μυαλά τους, είτε είναι φορείς σοβαρών ασθενειών, είτε είναι παιδί που προέκυψε από βιασμό κλπ.; Ναι λοιπόν, σε πολλές περιπτώσεις ευτυχώς που υπάρχει και η έκτρωση. Γνώμη μου.

Το αυτό.

Η έκτρωση είναι απαραίτητη σε πολλές περιπτώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Το αυτό.

Η έκτρωση είναι απαραίτητη σε πολλές περιπτώσεις.

 

 

Συμφωνώ, φυσικά και υπάρχουν περιπτώσεις που η εκτρωση είναι απαραίτητη.

 

Προσέχουμε όμως τις λέξεις ... απαραίτητη.

 

Το να είναι κάποιος φτωχός, άνεργος, ανώριμος δε σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να μη γεννηθεί κάποιος άλλος.

Είναι μια επιλογή που καλώς-κάκώς του δίνεται αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαραίτητο.

 

Αν και ξαναγυρίζουμε στο "φιλοσοφικό" ερώτημα αν το έμβρυο είναι άνθρωπος ή όχι (και πότε) ... κατ' αναλογίαν θα ήταν απαραίτητο πχ για έναν άνεργο, φτωχό, ανώριμο γονιό που δεν έχει τίποτα να προσφέρει στο παιδί του να το σκοτώσει?

Ποιο παιδί;

 

Θα μιλάμε τώρα και για δικαιώματα παρασίτου; Γιατί το έμβρυο παρασιτεί στο σώμα της μάνας μέχρι να μπορεί να ζήσει χωρίς αυτήν. Αν το παράσιτο αρχίσει να έχει δικαιώματα τότε θα χαθούν τελείως τα δικαιώματα της γυναίκας (που είναι ένας τέλειος άνθρωπος, ολοκληρωμένος εννοώ) προς χάρη ενός εμβρύου/παρασίτου που δεν έχει ολοκληρωθεί ως άνθρωπος.

 

Το έμβρυο είναι παράσιτο. Το άκουσα κι αυτό από κάποιον/οια που δε ξέρει προφανώς ούτε τι σημαίνει η λέξη "παράσιτο"

  • Like 1
Δημοσ.

Η έκτρωση είναι μια πολύ προσωπική υπόθεση κι έτσι πρέπει να το βλέπουμε. Δε νομίζω πως είναι εύκολη η απόφαση και η διαδικασία για οποιαδήποτε γυναίκα. Κι εφόσον, δεν θα κυοφορούμε όλοι μαζί το έμβρυο για 9 μήνες, ας αφήσουμε την κάθε γυναίκα ν΄ αποφασίσει μόνη της για το τι θα κάνει με το σώμα της.

Δημοσ.

Συμφωνώ, φυσικά και υπάρχουν περιπτώσεις που η εκτρωση είναι απαραίτητη.

 

Προσέχουμε όμως τις λέξεις ... απαραίτητη.

 

Το να είναι κάποιος φτωχός, άνεργος, ανώριμος δε σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να μη γεννηθεί κάποιος άλλος.

Είναι μια επιλογή που καλώς-κάκώς του δίνεται αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαραίτητο.

 

Αν και ξαναγυρίζουμε στο "φιλοσοφικό" ερώτημα αν το έμβρυο είναι άνθρωπος ή όχι (και πότε) ... κατ' αναλογίαν θα ήταν απαραίτητο πχ για έναν άνεργο, φτωχό, ανώριμο γονιό που δεν έχει τίποτα να προσφέρει στο παιδί του να το σκοτώσει?

 

Το έμβρυο είναι παράσιτο. Το άκουσα κι αυτό από κάποιον/οια που δε ξέρει προφανώς ούτε τι σημαίνει η λέξη "παράσιτο"

Φυσικά σε πολλές περιπτώσεις είναι απαραίτητη η έκτρωση,ξέρω πολύ καλά τι γράφω.

Δεν εννοώ όμως να το πάρουμε σχοινί κορδόνι και να έχουμε την έκτρωση σαν αντισύλληψη.

Άλλο το ένα,άλλο το άλλο.

 

Από εκεί και πέρα είναι στην διακριτική ευχέρεια της καθεμίας να κρατήσει ή όχι το παιδί,ιδίως όταν συντρέχουν ειδικοί λόγοι(όπως αναφέρθηκαν πριν).

Σε αυτό είμαι κάθετος και απόλυτος.

Δημοσ.

100% άνω των 15 εβδομάδων το έμβρυο των πιξ, θα έλεγα μέσα 2ου τριμήνου.

 

Σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία οι μόνες περιπτώσεις που επιτρέπεται να λάβει χώρα έκτρωση άνω των 12 εβδομάδων, είναι λόγω βιασμού/αιμομιξίας (μέχρι 19 εβδομάδες) και λόγω παθολογίας (κυρίως) του εμβρύου (μέχρι 24 εβδομάδες).

 

Τις περιπτώσεις όπου υπάρχει παθολογικό θέμα τις καταλαβαίνω.

 

Δε μπορώ όμως να καταλάβω, νομικά (ίσως κάποιος με περισσότερες γνώσεις μπορεί να μας το εξηγήσει) πως αλλάζει το όριο του μέχρι πότε μπορεί να γίνει εκτρωση  σε περίπτωση βιασμού πχ.

 

Αν δεχθούμε ότι κριτήριο του αν μπορεί να γίνει έκτρωση είναι το αν το έμβρυο είναι πλέον άνθρωπος και συνεπώς έχει όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα τότε γιατί

 

* ένα έμβρυο 20 εβδομάδων σε μια κανονική προγραμματισμένη εγγυμοσύνη είναι άνθρωπος και έχει το δικαίωμα στη ζωή

* ένα έμβρυο 20 εβδομάδων από βιασμό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ άνθρωπος και συνεπώς δεν έχει δικαιώματα.

 

Γιατί το τί έκανε ο βιαστής ή όποιοσδήποτε άλλος μπορεί να έχει επίπτωση στο τι θεωρείται πως είναι ένα έμβρυο και στα διακιώματά του ?

  • Moderators
Δημοσ.

Το έμβρυο είναι παράσιτο. Το άκουσα κι αυτό από κάποιον/οια που δε ξέρει προφανώς ούτε τι σημαίνει η λέξη "παράσιτο"

 

http://el.wikipedia.org/wiki/Παράσιτο

 

«Γενικά παράσιτο στη Βιολογία χαρακτηρίζεται οργανισμός (ζωικός ή φυτικός) που ζει και αναπτύσσεται μαζί και σε βάρος άλλου οργανισμού, που χαρακτηρίζεται ξενιστής, από τον οποίο και τρέφεται με τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες.»

 

Το έμβρυο παίρνει τα απαραίτητα για να αναπτυχθεί από τη μητέρα. Αν η μητέρα δεν λαμβάνει ασβέστιο π.χ., το κύημα θα το πάρει από τον οργανισμό της προκειμένου να αναπτυχθεί, ακόμα κι αν της πέσουν τα δόντια ξέρω 'γω.

 

Βασικά, το έμβρυο είναι ο ορισμός του παράσιτου, από βιολογικής σκοπιάς.

  • Like 2
Δημοσ.

Από εκεί και πέρα είναι στην διακριτική ευχέρεια της καθεμίας να κρατήσει ή όχι το παιδί,ιδίως όταν συντρέχουν ειδικοί λόγοι(όπως αναφέρθηκαν πριν).

Σε αυτό είμαι κάθετος και απόλυτος.

 

Κάθετος μπορείς να είσαι ... αλλά δε μου λες γιατί είναι απαραίτητο  να γίνει έκτρωση σε κάποιο έμβρυο όταν πχ δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι στους γονιούς, ή όταν συντρέχουν άλλα προβλήματα / ειδικοί λόγοι.

 

Για να είναι κάτι απαραίτητο σημαίνει ότι αν δεν γίνει κάτι τρομερά κακό θα συμβεί αν δεν γίνει. 

 

Θα έλεγε κάποιος πχ αν δυο πάμφτωχοι γονείς που δεν είναι έτοιμοι να κάνουν παιδί τότε και αυτό θα ζήσει στη φτώχεια και στην ανέχεια κλπ κλπ.

 

ΟΚ,

 

γιατί αυτό είναι τόσο κακό ώστε να δικαιολογήσει κάποιος να μη γεννηθεί καν ... είναι πιο κακό να "καταδικάσεις" (αν ακόμα υποθέσουμε ότι όποιος γεννιέται σε φτωχή οικογένεια είναι καταδικασμένος σε φτώχεια) σε φτώχεια από το να μην υπάρξει ποτέ ?

http://el.wikipedia.org/wiki/Παράσιτο

 

«Γενικά παράσιτο στη Βιολογία χαρακτηρίζεται οργανισμός (ζωικός ή φυτικός) που ζει και αναπτύσσεται μαζί και σε βάρος άλλου οργανισμού, που χαρακτηρίζεται ξενιστής, από τον οποίο και τρέφεται με τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες.»

 

Το έμβρυο παίρνει τα απαραίτητα για να αναπτυχθεί από τη μητέρα. Αν η μητέρα δεν λαμβάνει ασβέστιο π.χ., το κύημα θα το πάρει από τον οργανισμό της προκειμένου να αναπτυχθεί, ακόμα κι αν της πέσουν τα δόντια ξέρω 'γω.

 

Βασικά, το έμβρυο είναι ο ορισμός του παράσιτου, από βιολογικής σκοπιάς.

 

Φίλε ασε το δεν θα μας μάθεις από την wikipedia τι είναι παράσιτο.

 

Παράσιτο είναι ένας οργασισμός που ζει μέσα σε άλλον οργανισμό (σε άλλο οργανισμό σε άλλο είδος ζωο/φυτό/πράγμα/χώρα ...), που έτσι ζει και υπάρχει αλλιώς δεν υπάρχει.

 

δε θα χάσουν η έννοιες το νόημά τους επειδή κάποιος δε ξέρει να διαβάζει.

Δημοσ.

Τις περιπτώσεις όπου υπάρχει παθολογικό θέμα τις καταλαβαίνω.

 

Δε μπορώ όμως να καταλάβω, νομικά (ίσως κάποιος με περισσότερες γνώσεις μπορεί να μας το εξηγήσει) πως αλλάζει το όριο του μέχρι πότε μπορεί να γίνει εκτρωση  σε περίπτωση βιασμού πχ.

 

Αν δεχθούμε ότι κριτήριο του αν μπορεί να γίνει έκτρωση είναι το αν το έμβρυο είναι πλέον άνθρωπος και συνεπώς έχει όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα τότε γιατί

 

* ένα έμβρυο 20 εβδομάδων σε μια κανονική προγραμματισμένη εγγυμοσύνη είναι άνθρωπος και έχει το δικαίωμα στη ζωή

* ένα έμβρυο 20 εβδομάδων από βιασμό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ άνθρωπος και συνεπώς δεν έχει δικαιώματα.

 

Γιατί το τί έκανε ο βιαστής ή όποιοσδήποτε άλλος μπορεί να έχει επίπτωση στο τι θεωρείται πως είναι ένα έμβρυο και στα διακιώματά του ?

Ναι, μπορεί. Γιατί αφορά την γυναίκα. Στο δικό της σώμα μεγαλώνει, δική της είναι και η απόφαση. Αν βρεθείς στη θέση της, μπορείς να το κρατήσεις. Δεν μπορείς όμως να της στερήσεις το δικαίωμα της επιλογής. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Φίλε ασε το δεν θα μας μάθεις από την wikipedia τι είναι παράσιτο.

 

Παράσιτο είναι ένας οργασισμός που ζει μέσα σε άλλον οργανισμό (σε άλλο οργανισμό σε άλλο είδος ζωο/φυτό/πράγμα/χώρα ...), που έτσι ζει και υπάρχει αλλιώς δεν υπάρχει.

 

δε θα χάσουν η έννοιες το νόημά τους επειδή κάποιος δε ξέρει να διαβάζει.

 

 

Κατ' αρχάς, χαλάρωσε, δεν υπάρχει λόγος να τσαντίζεσαι. Δεν σου επιτέθηκε κανείς.

 

Αν το πρόβλημα στον ορισμό του «παράσιτου» είναι η ομοιότητα του είδους, τότε οκ να δεχθώ ότι δεν είναι επακριβώς «παράσιτο» με την έννοια που το θέτεις.

 

Εγώ -και φαντάζομαι και ο συμφορουμίτης- όταν είπα ότι είναι παράσιτο, εννοούσα ότι εξαρτάται από τη μητέρα για να αναπτυχθεί και δρα επιθετικά προς αυτήν.

Δημοσ.

Ναι, μπορεί. Γιατί αφορά την γυναίκα. Στο δικό της σώμα μεγαλώνει, δική της είναι και η απόφαση. Αν βρεθείς στη θέση της, μπορείς να το κρατήσεις. Δεν μπορείς όμως να της στερήσεις το δικαίωμα της επιλογής. 

 

Το ότι αφορά τη γυναίκα ΟΚ, να το δεχθώ αλλά αυτό δεν απαντά πως υπάρχει διαφορετική "μεταχείρηση" στο αν κάτι είναι άνθρωπος από το αν είναι προϊόν βιασμού ή όχι, δηλαδή στο κατά πόσο δύο έμβρυα έχουν άλλα διακαιώματα και άλλο σημείο από όπου και μετά θεωρούνται άνθρωποι.

 

Με την ίδια "λογική" θα μπορούσαμε να καθορίζουμε τα δικαιώματα των ανθρώπων σε οποιαδήποτε ηλικία από το κατά πόσο ήταν προιόν μιας μαγευτικής ρομαντικής νύχτας, μιας κλασσικής προγραμματισμένης σύλληψης ή βιασμού.

 

Κατ' αρχάς, χαλάρωσε, δεν υπάρχει λόγος να τσαντίζεσαι. Δεν σου επιτέθηκε κανείς.

 

Αν το πρόβλημα στον ορισμό του «παράσιτου» είναι η ομοιότητα του είδους, τότε οκ να δεχθώ ότι δεν είναι επακριβώς «παράσιτο» με την έννοια που το θέτεις.

 

Εγώ -και φαντάζομαι και ο συμφορουμίτης- όταν είπα ότι είναι παράσιτο, εννοούσα ότι εξαρτάται από τη μητέρα για να αναπτυχθεί και δρα επιθετικά προς αυτήν.

 

Το να εξαρτάται κάποιος από άλλον απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί "παράσιτο" και πραγματικά δε θα ήταν ότι καλύτερο να πάμε προς αυτή την εμρηνεία.

 

 

Για να κλείσω το εκτεταμένο offtopic

 

Προσωπικά θεωρώ υπερβολικά εγωϊστική την αντίληψη ότι η γυναίκα ή το ζευγάρι έχει δικαίωμα πάνω στο έμβρυο. Πριν από δικαιώματα στο έμβρυο, γυναίκα και άνδρας (ή οποιοσδήποτε συνδυασμός για να μη βγάλουμε απ' έξω και ομοφυλλους γονείς) έχουν υποχρέωση απόναντι στο έμβρυο. Η πρωταρχική υποχρέωση τους είναι να μη το θέτουν σε κίνδυνο άκριβώς όπως την ίδια (νομική) υποχρέωση έχουν οι γονείς απέναντι στ παιδιά τους.

 

Αρχικά αν χαρακτηρίσουμε το έμβρυο άνθρωπο (είτε από τη σύλληψη είτε από κάποια άλλη στιγμή που προσδιορίζεται αντικειμενικά/ιατρικά) τότε τα ερωτήματα απαντούνται πολύ πιο εύκολα. Το έμβρυο/άνθρωπος έχει όλα τα δικαιώματα του ανθρώπου και παιδιού και κάθε πράξη των γονέων του θα πρέπει υπολογίζεται στο πλάισιο του κατά πόσο παραβιάζονται τα δικαιώματα. Ετσι εφόσον κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να ζήσει έχει και το έμβρυο και όπως δεν μπορείς να βάλεις μια σακούλα στο κεφάλι του παιδιού σου και να το πνίξεις δεν μπορείς (θεωρώ) να κάνεις έκτρωση επειδή είσαι άνεργος/φτωχός/ανάπηρος/ανέτοιμος/μικρός/μεγάλος κλπ.

 

Θα διακαιολογούσα μια εντελώς utilitarian προσέγγιση της έκτρωσης όταν συντρέχει κίνδυνος για τη ζωή της μητέρας ΚΑΙ του παιδιού υπό την έννοια παντα είναι σωστό να εξασφαλιστεί το δικαίωμα ενός αντώπου να ζήσει όταν η εναλλακτική είναι να μη ζήσει κανείς.

 

 

Τώρα το τι θα έκανα αν βρισκόμουν στη δύσκολη θέση να κάνω αυτά που λέω, ειλικρινά δε ξέρω ... ίσως και να μην ήμουν συνεπής ... αλλά αυτό θα ήταν δικό μου πρόβλημα και θα το έκανα γνωρίζοντας ότι δεν είμαι συνεπής και ότι κάνω κάτι που δε θεωρώ σωστό ... θέλω να ελπίζω ότι δε θα έπλαθα διακιολογίες στο μυαλό μου για να πατήσω.

Δημοσ.

Το ότι αφορά τη γυναίκα ΟΚ, να το δεχθώ αλλά αυτό δεν απαντά πως υπάρχει διαφορετική "μεταχείρηση" στο αν κάτι είναι άνθρωπος από το αν είναι προϊόν βιασμού ή όχι, δηλαδή στο κατά πόσο δύο έμβρυα έχουν άλλα διακαιώματα και άλλο σημείο από όπου και μετά θεωρούνται άνθρωποι.

 

 

 

Με την ίδια "λογική" θα μπορούσαμε να καθορίζουμε τα δικαιώματα των ανθρώπων σε οποιαδήποτε ηλικία από το κατά πόσο ήταν προιόν μιας μαγευτικής ρομαντικής νύχτας, μιας κλασσικής προγραμματισμένης σύλληψης ή βιασμού.

Ίσως γιατί απ' την στιγμή που θα γεννηθεί ένας άνθρωπος, έχει δικαιώματα, τα οποία προστατεύει ο νόμος. Ο νόμος επίσης σωστά δίνει το δικαίωμα σε κάθε γυναίκα ν' αποφασίζει για το σώμα της. Ειδικά στην περίπτωση βιασμού. Ο βιασμός είναι μια πολύ τραυματική εμπειρία. Αν όχι η πιο τραυματική εμπειρία που μπορεί να ζήσει μια γυναίκα. Το να την αναγκάσεις να κυοφορήσει το παιδί του βιαστή της είναι το λιγότερο απάνθρωπο.

Δημοσ.

Ίσως γιατί απ' την στιγμή που θα γεννηθεί ένας άνθρωπος, έχει δικαιώματα, τα οποία προστατεύει ο νόμος. Ο νόμος επίσης σωστά δίνει το δικαίωμα σε κάθε γυναίκα ν' αποφασίζει για το σώμα της. Ειδικά στην περίπτωση βιασμού. Ο βιασμός είναι μια πολύ τραυματική εμπειρία. Αν όχι η πιο τραυματική εμπειρία που μπορεί να ζήσει μια γυναίκα. Το να την αναγκάσεις να κυοφορήσει το παιδί του βιαστή της είναι το λιγότερο απάνθρωπο.

 

Το ερώτημα μου δεν είναι νομικό ... είναι ηθικό 

 

Γιατί ενα "πράγμα" είναι άνθρωπος ή όχι (η κατά πόσο έχει δικαίωμα να γεννηθεί ή όχι) ανάλογα από το τι έκανε κάποιος άλλος?

 

Σε τι διαφοροποιείται ένα "έμβρυο βιασμού" από ένα "κανονικό" έμβρυο?

 

Δεν αμφισβήτησα ποτε το πόσο τραυματική εμπειρία είναι ο βιασμός.

Απλά δε βλέπω γιατί η τραυματική εμπειρία κάποιου μπορεί να είναι παράγοντας στο πότε κάποιος άλλος θεωρείται "άνθρωπος" ή όχι.

Δημοσ.

Το ερώτημα μου δεν είναι νομικό ... είναι ηθικό 

Δηλαδή θεωρείς ηθικό το ν' αναγκάσεις κάποια που έμεινε έγκυος από το βιαστή της να γεννήσει αυτό το παιδί... Μάλιστα...

Δημοσ.

Το παιδί του βιασμού πάντα θα θυμίζει στη μάνα τον βιαστή της, το μαρτύριο που πέρασε. Πολλές γυναίκες δεν θέλουν να θυμούνται, και γι αυτό τα ρίχνουν.

 

Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...