gigisoni Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Κοίτα, γενικά δε με χαλάει καθόλου. Το βρίσκω πολύ οκ για τα ελληνικά δεδομένα, αν υπολογίσεις ότι δεν είμαστε αυτή η χώρα που οι κάτοικοι της κλείνονται στα σπίτια από τις 9 το βράδυ και κοιμούνται στις 10. Το βρίσκω πολύ υγιεινό και υγιές να έχει ησυχία το μεσημέρι. Τα παλιά τα χρόνια, που η νοικοκυρά δεν δούλευε και σηκωνόταν από τις 6, τα παιδιά γύριζαν από το σχολείο στις 1-2 χωρίς άλλες υποχρεώσεις, που οι πολυκατοικίες ξεφύτρωναν σαν τα μανιτάρια και όλο και κάποια δίπλα σου χτιζόταν. Με ωράριο του 70% του πληθυσμού το 07:00-17:00, με παιδιά που δεν παίζουν πια έξω, που το σχολείο πάει μέχρι τις 15:00 και μετά ξεκινάν φροντιστήρια-εξωσχολικές δραστηριότητες, το να έχεις ώρες κοινής ησυχίας το μεσημέρι και να μπορείς να βαράς όσο γουστάρει η ψυχή σου στις 6-8 το απόγευμα δεν δικαιολογείται. Τεσπα, μην βγαίνουμε off topic.....
mary Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Το έχω ξανά πει πως για το κινητό υπάρχει λύση και λέγεται aFirewall Για το σταθερό πρόσφατα ανακάλυψα πως η Hol πχ έχει επιλογή o αριθμός του σταθερού μου να γίνει απόρρητος...Λογικά θα ισχύει και για άλλες
mouxaxa Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Το είχα δει παλιότερα και το θυμήθηκα http://www.bbc.co.uk/news/technology-23869462 Just in case....
sphinxgr Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Τα παλιά τα χρόνια, που η νοικοκυρά δεν δούλευε και σηκωνόταν από τις 6, τα παιδιά γύριζαν από το σχολείο στις 1-2 χωρίς άλλες υποχρεώσεις, που οι πολυκατοικίες ξεφύτρωναν σαν τα μανιτάρια και όλο και κάποια δίπλα σου χτιζόταν. Με ωράριο του 70% του πληθυσμού το 07:00-17:00, με παιδιά που δεν παίζουν πια έξω, που το σχολείο πάει μέχρι τις 15:00 και μετά ξεκινάν φροντιστήρια-εξωσχολικές δραστηριότητες, το να έχεις ώρες κοινής ησυχίας το μεσημέρι και να μπορείς να βαράς όσο γουστάρει η ψυχή σου στις 6-8 το απόγευμα δεν δικαιολογείται. Τεσπα, μην βγαίνουμε off topic..... Αν κάποιος είναι άνεργος, άρρωστος, δουλευει βάρδιες κλπ δηλαδή, καλύτερα να πεθάνει. ΟΚ 1
evabb Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Έχει παραγίνει το κακό,απο τις 9 το πρωι μέχρι τις 9 το βράδυ το σταθερό μου χτυπάει συνέχεια και όλες μα όλες οι κλήσεις είναι διαφήμιση,προσφορά κτλ,δεδομένου οτι μένω μόνος και τον αριθμό του σταθερού δεν τον έχει ούτε η οικογένεια που λέει ο λόγος, πως είναι δυνατόν τόσες εταιρείες να έχουν το όνομα μου και το νόυμερο μου? Διοχετεύει το νούμερο μου ο πάροχος μου (οτέ)?αν ναι,τι μπορώ να κάνω? Κάρτες,τράπεζες και χρήματα δεν χρωστάω πουθενά,λογαριασμούς πληρώνω κανονικά,για να πεις οτι είναι με σοβαρό σκοπό τα τηλέφωνα. Εχω καταντήσει να βγάζω τη συσκευή απτη πρίζα για να έχω την ηρεμία μου όταν είμαι σπίτι. ξεκινα να τους βρίζεις και θα σε βγάλουν μονοι τους από τις λίστες τους 2
ravend Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 αυτό είναι το εύκολο,αλλά τι μου φταίνε οι υπάλληλοι,εντολές εκτελούν,εκεί με κολλάει πριν το καντήλι Είναι μερικοί όμως που το ψιλοζητάει ο οργανισμος τους οταν το παίρνουν πατριωτικά καιι μιλάνε λες και είναι δική τους η εταιρεία που εκπροσωπούν! Αύριο που θα περάσω απ'τον οτε θα ρωτήσω τι μπορω να κάνω πάντως.
haris_216 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 για τον TS, αν κατά καιρούς έχεις πάρει μέρος σε κληρώσεις για δώρα, έχεις συμπληρώσει στοιχεία σε κουπόνια για προσφορές και άλλες πολλές "αφιλοκερδείς" δραστηριότητες, τότε μόνος σου έδωσες τα στοιχεία (αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που "δωρίζουν"). Και αν το έκανες ακόμα και μία φορά, αυτές οι λίστες είναι προς πώληση. Δεξιά και αριστερά. Σχετικά με το αν καλώς ή κακώς υπάρχουν "ώρες κοινής ησυχίας", προσωπικά δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να το συζητήσω. Αν δεν σε έχω καλέσει σπίτι μου, οφείλεις να μην μπεις απρόσκλητος. Έστω και τηλεφωνικά.
Star_Light Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Έχει παραγίνει το κακό,απο τις 9 το πρωι μέχρι τις 9 το βράδυ το σταθερό μου χτυπάει συνέχεια και όλες μα όλες οι κλήσεις είναι διαφήμιση,προσφορά κτλ,δεδομένου οτι μένω μόνος και τον αριθμό του σταθερού δεν τον έχει ούτε η οικογένεια που λέει ο λόγος, πως είναι δυνατόν τόσες εταιρείες να έχουν το όνομα μου και το νόυμερο μου? Διοχετεύει το νούμερο μου ο πάροχος μου (οτέ)?αν ναι,τι μπορώ να κάνω? Κάρτες,τράπεζες και χρήματα δεν χρωστάω πουθενά,λογαριασμούς πληρώνω κανονικά,για να πεις οτι είναι με σοβαρό σκοπό τα τηλέφωνα. Εχω καταντήσει να βγάζω τη συσκευή απτη πρίζα για να έχω την ηρεμία μου όταν είμαι σπίτι. Ρε παιδια να ρωτησω κατι? χωρις παρεξηγηση ομως. Βλεπω το insomnia ειναι πρωταθλητης στα ακυρα θεματα πχ "Εβηξα λιγο τι να κανω?" ή "Θελω να μαθω για την καρτα ανεργιας τι να κανω?" ξερω γω παρε τηλεφωνο στον ΟΑΕΔ? Το ιδιο θα ρωτησω και σενα τωρα γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο τον ΟΤΕ να τους πεις ακουστε εχω αυτο το προβλημα μπορει να γινει κατι ωστε να απεμπλακω απο αυτο? και αν ναι τι μπορει να γινει? απλα πραγματα. Αν δεν μπορει να στο λυσει ο υπαλληλος ζητα τον υπευθυνο κτλπ κτλπ. Εμενα με ενοχλουσαν οι αποκρυψεις στο κινητο παρολαυτα βρηκα λυση βαζοντας στην λιστα απορριψης τις αποκρυψεις. Ουτε να το σηκωνω και να ερχομαι σε αντιπαραθεση με τον βλαμμενο που πηρε για να κανει φαρσα ουτε απειλες ουτε τιποτα. Επαιρνα και στο κινητο κατι μηνυματα απο ενα διαφημιστικο νουμερο το έβαλα και αυτο στην λιστα αποκλεισμου για τα μηνυματα και τέλος.
ravend Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Σε διαγωνισμούς κτλ ποτέ πάντως,δεν βάζω τηλέφωνα για το λόγο αυτό κυρίως. Starlight, σαφώς και θα γίνει αυτό που αναφέρεις,αλλα δεν νομιίζω οτι βλάπτει να συζητηθεί το θέμα,αν μη τι άλλο είναι ένα θέμα που έχουν να πουν κάτι,παραπάνω απο αρκετα μέλη,δεν βλέπω το κακό σε ένα τέτοιο νήμα.
sphinxgr Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Το ιδιο θα ρωτησω και σενα τωρα γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο τον ΟΤΕ να τους πεις ακουστε εχω αυτο το προβλημα μπορει να γινει κατι ωστε να απεμπλακω απο αυτο? και αν ναι τι μπορει να γινει? απλα πραγματα. Αν δεν μπορει να στο λυσει ο υπαλληλος ζητα τον υπευθυνο κτλπ κτλπ. Κλασική λογική, το δώσε μου τον υπευθυνο του υπευθύνου κλπ. Γιατί ο υπάλληλος που δεν απαντάει κάθε μαλακία που τον ρωτάνε, είναι απλά άχρηστος. Πες βάσει λογικής λοιπον εσύ, ΤΙ λύση θα μπορούσε να δοθεί απο οποιονδήποτε τηλεφωνικό πάροχο που να επιλύσει το πρόβλημα???? Προφανώς και έκανε καλά ο φίλος και άνοιξε θέμα. Το φόρουμ είναι μια διαδικτυακή παρέα. Ειδικά στο μπλά μπλά ότι θα ρωτούσες το φίλο σου, όσο άσχετο και αν είναι, μπορείς να το ρωτήσεις και εδώ. Ίσως είναι γνώστης ο φίλος σου, ίσως και όχι. Και απάντηση σωστή να μην πάρεις, σίγουρα θα καλλιεργήσει τον τρόπο αντίληψης σου εφόσον το θέλεις.
Star_Light Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Κλασική λογική, το δώσε μου τον υπευθυνο του υπευθύνου κλπ. Γιατί ο υπάλληλος που δεν απαντάει κάθε μαλακία που τον ρωτάνε, είναι απλά άχρηστος. Πες βάσει λογικής λοιπον εσύ, ΤΙ λύση θα μπορούσε να δοθεί απο οποιονδήποτε τηλεφωνικό πάροχο που να επιλύσει το πρόβλημα???? Προφανώς και έκανε καλά ο φίλος και άνοιξε θέμα. Το φόρουμ είναι μια διαδικτυακή παρέα. Ειδικά στο μπλά μπλά ότι θα ρωτούσες το φίλο σου, όσο άσχετο και αν είναι, μπορείς να το ρωτήσεις και εδώ. Ίσως είναι γνώστης ο φίλος σου, ίσως και όχι. Και απάντηση σωστή να μην πάρεις, σίγουρα θα καλλιεργήσει τον τρόπο αντίληψης σου εφόσον το θέλεις. Με συγχωρεις εχω διαφορετικη γνωμη για το θέμα. Μπορεις να το συζητησεις εδω μεσα αν θες αλλα αρμοδιος για την ενημερωση αυτη ειναι ο υπαλληλος της εταιρειας. Αν ο παροχος δεν μπορει να δωσει λυσεις σε θεματα του πελατη του υπάρχει ζητημα. ΥΓ Θα ηθελα να μου πει ο υπαλληλος κατα λεξη αυτο που γραφεις και εσυ εδω "Οτι μαλακια τον ρωτανε..." ενω ημουν ευγενικος εξαρχης μαζι του να έβλεπες που θα εφτανε το θέμα. Στην δουλεια σου οφειλεις να εισαι σοβαρος και υπομονετικος πληρωνεσαι για αυτο. Ειδικα οταν ο αλλος ειναι ευγενικος και τυπικος μαζι σου.
evabb Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 αυτό είναι το εύκολο,αλλά τι μου φταίνε οι υπάλληλοι,εντολές εκτελούν,εκεί με κολλάει πριν το καντήλι Είναι μερικοί όμως που το ψιλοζητάει ο οργανισμος τους οταν το παίρνουν πατριωτικά καιι μιλάνε λες και είναι δική τους η εταιρεία που εκπροσωπούν! Αύριο που θα περάσω απ'τον οτε θα ρωτήσω τι μπορω να κάνω πάντως. δεν σε αφορα αν ειναι υπαλληλοι τους βριζεις
Star_Light Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Παιδια οι υπαλληλοι την δουλεια τους κανουνε και ειναι πραγματικα κριμα ορισμενοι που το παιρνουν πατριωτικα οπως λετε επειδη εχουν αναγκη να δουλεψουν και γυρευε σε αυτες τις εταιρειες σε τι συνθηκες δουλευουν και αν εχουν σταθερο μισθο ή οχι. Δεν πρεπει να ξεσπας ουτε εσυ πανω στον υπαλληλο αλλα ουτε και ο υπαλληλος πανω σε σενα. Καλυτερα απορριψη και τελος ή φραγη καποιων αριθμων ή εξηγησε ευγενικα οτι δεν ενδιαφερεσαι και να μην σε ξανακαλεσουν για καιρο. Απλα επειδη αυτες οι εταιρειες σε διωχνουν ευκολα ο καινουργιος που ερχεται δεν ξερει οποτε απλα εχει τον καταλογο μπροστα του στον οποιο ανηκει και το τηλεφωνο σου και σε παιρνει ξανα και ξανα. 1
gigisoni Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Αν κάποιος είναι άνεργος, άρρωστος, δουλευει βάρδιες κλπ δηλαδή, καλύτερα να πεθάνει. ΟΚΝαι, μια που όλοι οι άρρωστοι, άνεργοι, δουλεύουν βάρδιες κτλ της Ευρώπης μετακομίζουν στην Ελλάδα και μένουν....το ξέχασα, δίκιο έχεις.Oh, wait! Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2013 από gigisoni
BritGreek Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Η πλειοψηφία των αγγελιών πχ στη Χρυσή Ευκαιρία είναι για call centres. Δεν φταίνε οι υπάλληλοι αν δεν έχουν άλλη επιλογή και πρέπει να δουλέψουν για να ζήσουν. Είμαι τελείος αντίθετος με το βρίσιμο. Εγώ τηλεφώνησα στο δικό μου πάροχο (σταθερό και κινητό), και ως δια μαγείας, δεν έχω ξαναλάβει κλήση. Τώρα αν έκαναν κάτι ή απλά έτυχε, δεν το γνωρίζω. http://www.insomnia.gr/topic/507852-%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CF%87%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-7-%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-call-centres-%CF%84%CE%B7%CF%82-wind-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CE%AC/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα