Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τόσο καιρό διαβάζω στο forum για προβληματισμούς πολλών ατόμων σχετικά με την αγορά κυρίως υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων...αναρωτιέμαι λοιπόν για ποιον λόγο οι Ελληνικές αντιπροσωπιες αρνούνται την εγγύηση με την αιτιολογία της παραεισαγωγης;;;Δηλαδή αν κάποιος έρθει στην Ελλάδα (απο οποιαδηποτε χωρα του κοσμου...) και του χαλάσει το κινητό/laptop το οποίο είναι εντός εγγύησης τι θα του πουν;συγγνώμη αλλά δεν το καλύπτει η εγγύηση;πρέπει δηλαδή να το επιστρέψει στη χώρα που το αγόρασε για να το φτιάξουν; Επίσης το ίδιο συμβαίνει και στις αντιπροσωπιες των άλλων χωρών ή όλη αυτή η ιστορία είναι ελληνική πατέντα;

Δημοσ.

Αποτελεί κανόνα για τις μεγάλες παραγωγικές επιχειρήσεις, η ανάπτυξη και επέκταση της εμπορικής τους δραστηριότητας να συνδέεται με την οργάνωση και λειτουργία ενός διεθνούς δικτύου διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής, η παραγωγός εταιρεία συνάπτει συμβάσεις, αποκλειστικής ή μη, διανομής με κατά τόπους εταιρείες, οι οποίες αναλαμβάνουν την διάθεση των εμπορευμάτων της πρώτης, μεταπωλώντας τα σε τρίτους στο δικό τους όνομα, για δικό τους λογαριασμό και φέροντας οι ίδιες τον επιχειρηματικό κίνδυνο.

 

Στα πλαίσια αυτά, απαντάται, συχνά πλέον, το φαινόμενο της παράλληλης εισαγωγής (ή παραεισαγωγής) και διάθεσης από τρίτους εμπόρους των ίδιων ακριβώς προϊόντων που διατίθενται από τον επίσημο διανομέα, και μάλιστα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές. Η διαφορά αυτή των τιμών, οφείλεται στο γεγονός, ότι οι παράλληλοι εισαγωγείς ενεργούν αυτόνομα, απαλλαγμένοι από το κόστος συμμετοχής τους στο δίκτυο διανομής και παράλληλα εκμεταλλεύονται κάθε ευχέρεια που τους παρέχει ο νόμος και η διεθνής συναλλακτική πρακτική, όπως συμβαίνει με τις ενδοκοινοτικές αποκτήσεις και την εισαγωγή προϊόντων από τρίτα, λιγότερο ανεπτυγμένα κράτη.

 

......... όλο το άρθρο εδώ http://www.capital.gr/tools/view_printer.asp?ID=402105

Δημοσ.

Μια χαρά τα λέει το άρθρο αλλά δεν απαντάει (ή δεν το βρήκα...) στη βασική μου απορία...

πχ εγώ σήμερα σπουδαζω στην Αγγλία και αγοράζω laptop που έχει εγγύηση για 2 χρόνια..σε 6 μήνες επιστρέφω Ελλάδα και στο χρόνο πάνω παραδίδει το πνεύμα η μητρική..αμα παω δηλαδή στην αντιπροσωπεία θα μου πουν δε στο επισκευαζουμε και τρέχα Αγγλία για να το φτιάξεις;

Η αντιμετώπιση θα είναι η ίδια αν το αγορασω στην Ελλάδα και μου χαλάσει στην Αγγλία;

Δημοσ.

Χάλασε η μητρική σου από το λαπτοπ;

Στείλε ένα email στο support της εταιρίας κ αφού έχεις αποδεικτικό αγοράς(κ αν το έχεις χάσει ή κάτι άλλο γίνεται με ένα αρχείο αγοράς του καταστήματος που έγινε η αγορά) θα δικαιωθείς αν είσαι μέσα στην εγγύηση

 

Μην ασχολείσαι με ελληνικές αντιπροσωπίες

 

Απλά τα πράγματα

Δημοσ.

Δηλαδή αν κάποιος έρθει στην Ελλάδα (απο οποιαδηποτε χωρα του κοσμου...) και του χαλάσει το κινητό/laptop το οποίο είναι εντός εγγύησης τι θα του πουν;συγγνώμη αλλά δεν το καλύπτει η εγγύηση;πρέπει δηλαδή να το επιστρέψει στη χώρα που το αγόρασε για να το φτιάξουν; 

 

Εξαρτάται από τους όρους της εγγύησης. Αν αυτοί δεν προβλέπουν παγκόσμια κάλυψη φυσικά και θα το πουν , και θα έχουν κάθε δικαίωμα να το πουν.

Δημοσ.

Πέρα απο την περίπτωση που αναφέρεις, υπάρχουν και πολλές εταιρείες έχουν επίσημους εισαφωγείς/διανομείς σε κάποιες περιοχές/χώρες αλλά δεν έχουν επίσημο service.

 

Είτε στη δική σου περίπτωση, είτε σε αυτή που αναφέρω εγώ, η λύση είναι η επικοινωνία άμεσα με την μαμά εταιρεία (ή τα ευρωπαϊκά γραφεία της) απο όπου και θα σε καθοδηγήσουν.

 

Πρόσφατα ήθελα να δώσω για service ένα tablet της Archos το οποίο είχε αγοραστεί απο Γερμανία. Μετά απο online support και αφού δεν βγάλαμε άκρη μου είπαν αν τους το στείλω στα κεντρικά, στην Γαλλία, όπου έγινε έλεγχος και αντικατάσταση. Η επιβάρυνσή μου ήταν 12 ευρώ τα έξοδα αποστολής.

Μια παλαιότερη αλλά σαφώς καλύτερη εμπειρία ήταν με ένα UPS της APC το οποίο μου στείλανε άμεσα με courier απο Ολλανδία καινούρια συσκευή με μόνη απαίτηση να συσκευάσω την παλιά και να τους την στείλω με δικά τους έξοδα αποστολής.

 

Σε περίπτωση βέβαια που η συσκευή είναι εκτός εγγύησης, τα πράγματα περιπλέκονται...

Δημοσ.

αν κατι ειναι εκτος εγγυησης πιστευω οτι οικονομικα δεν αξιζει να φτιαχτει στην αντιπροσωπεια.πολλα τα λεφτα

Δημοσ.

Συμβαίνει παντού. Προσωπικά, έχω αγοράασει φωτογραφική Νικον στην Ταϊβάν από Κορέα και τη δήλωσα στη Nikon Γερμανίας και πια που είμαι στις ΗΠΑ, λαμβάνω support από Nikon-USA. 

 

Ίσως είναι η συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά δε μου φαίνεται ότι χάνει από κάπου (Έχω 6 φακούς Nikon).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...