Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Κατ'αρχην θελω να διευκρινισω πως ειμαι παντελως ασχετος απο αυτοκινητα... Εχω ενα Fiat punto 98'  και πριν περιπου 3 μηνες με ειχε αφησει στο super market. Ενας αλλος πελατης ετυχε να εχει καλωδια μπαταριας και μου εβαλε μπρος. Γνωριζα πως η μπαταρια μου ηταν περιπου 5 ετων οποτε υπεθεσα πως ηθελε αλλαγμα... Δεν με ξαναφησε απο τοτε. Πριν 2 βδομαδες με ξαναφησε στο δρομο. Ευτυχως παλι καποιος ειχε καλωδια και εβαλα μπρος. Το περιεργο ηταν πως οι ενδειξεις στο ταμπλο ηταν με ζωηρο φωτισμο και πως η μιζα γυρνουσε μια χαρα (δεν φαινοταν λιγομενη η μπαταρια...) Πηρα το φορτιστη απο το ξαδελφο μου και φορτισα τη μπαταρια (Bosch Silver). κατευθειαν πηρε μπρος. Την επομενη παλι δεν επαιρνε μπρος. Την ξαναφορτιζω και ξανα τα ιδια... Η μιζα παλι γυρνουσε κανονικα, απλα δεν επαιρνε μπρος... Οποτε πηγα και αγορασα μια καινουρια μπαταρια. Με το που τη τοποθετω πηρε μπρος. Μετα απο 10 λεπτα δεν ξαναπαιρνε. Φωναζω ενα γειτονα που εχει συνεργειο αυτ/των και μου λεει πως η μπαταρια ειναι οκ, απλα δεν επαιρνε ρευμα η αντλια βενζινης (την ειχα αλλαξει το 2009).Εβγαλε κατι ασφαλειες, πειραξε κατι καλωδια, βαρεσε λιγο την αντλια... και ξαναπηρε μπρος.  Μετα για μια βδομαδα επαιρνε κανονικα μπρος. Χθες παλι με αφησε.

Μου λεει πρεπει να αλλαξεις αντλια βενζινης. Του λεω οκ, ειναι η αντλια βενζινης. Πως το εξηγεις  ομως  οταν μου βαζουν με καλωδια μπαταριας ή η μπαταρια ειναι φρεσκοφωρτισμενη να παιρνει μπρος ??? Μου λεει ετυχε. Ετυχε μια, ετυχε 2, αλλα να ετυχε 5 φορες ???

 

Πιστευετε πως πρεπει να αλλαξω αντλια βενζινης ή παλι τζαμπα χρηματα θα δωσω ? 

Για ποιο λογο μπορει να μην παιρνει ρευμα η αντλια ?  Υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τιποτα καλωδια που στελνουν ρευμα ?

Δεν ξερω αν πρεπει να το παω σε ηλεκτρολογο ή στο συνεργειο να μουαλλαξουν την αντλια...  :wacko:

Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι έδωσες τζάμπα χρήματα επειδή έκανες αυθαίρετα μόνος σου διάγνωση και επισκευή(αλλάζοντας μπαταρία παρόλο που η μίζα γυρνούσε κανονικά).

 

Τώρα πάλι κάνεις το ίδιο, παρόλο που ο μηχανικός έκανε διάγνωση ότι δεν δουλεύει η αντλία, εσύ πιστεύεις ότι δεν παίρνει ρεύμα η αντλία(σύμφωνα με τον τίτλο του thread).

 

Η διάγνωση είναι απλή πάντως, όταν ανάβεις διακόπτη πριν βάλεις μπροστά πρέπει να ακούσεις για 2-3 δεύτερα την αντλία να δουλεύει, αν δεν την ακούσεις ελέγχεις αν πηγαίνει ρεύμα. Αν πηγαίνει ρεύμα τότε φταίει η αντλία, αν δεν πηγαίνει ρεύμα τότε ψάχνεις τα ηλεκτρικά. Αφού όμως δεν έπαιρνε μπροστά και πήρε αφού χτύπησε λίγο την αντλία, αυτό σημαίνει πως είχε κολλήσει η αντλία και ξεκόλλησε(άγνωστο για πόσο) με το χτύπημα.

 

Όσο για το που να το πας, το πιο σωστό είναι σε ηλεκτρολόγο, αλλά και ο μηχανικός μπορεί να την αλλάξει. Επέλεξε καλύτερα κάποιον που εμπιστεύεσαι.

Δημοσ.

Είχα και εγώ το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα, με τη μόνη διαφορά ότι το δικό μου ήταν του 97. Εντελώς συμπτωματικά, το 2009 του είχα αλλάξει και εγώ αντλία βενζίνης και πριν 1-2 μήνες μου την ξαναέκαψε. Ο λόγος ήταν ότι όταν την άλλαξα προτίμησα την μαϊμού αντλία που έκανε 150 ευρώ, παρά την αυθεντική που έκανε 400 ευρώ. Υποψιάζομαι ότι και εσύ έκανες την ίδια επιλογή.

 

Τέσπα, περσινά ξινά σταφύλια. Η αντλία σου έιναι κάτω από το πίσω κάθισμα. Σήκωσέ το, βάλε το αυτί σου κοντά και πες σε κάποιον να γυρίσει τον διακόπτη (χωρίς να βάλει μπρος, μόνο να δόσει ρεύμα στο αυτοκίνητο). Αν η αντλία δουλεύει, θα την ακούσεις, διαφορετικά ο μάστοράς σου μάλλον έχει δίκιο.

 

Την περασμένη εβδομάδα το έδοσα το αμάξι για απόσυρση. Εκτός από την αντλία βενζίνης μου είχε κάψει και καταλύτη και είχε μερικά ακόμα προβλήματα, οπότε αποφάσισα να το πετάξω γιατί δεν με συνέφερε να το φτιάξω. Πριν κάνεις οποιαδήποτε επισκευή στο συγκεκριμένο αμάξι, δες πρώτα αν σε συμφέρει.

Δημοσ.

Είχα και εγώ το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα, με τη μόνη διαφορά ότι το δικό μου ήταν του 97. Εντελώς συμπτωματικά, το 2009 του είχα αλλάξει και εγώ αντλία βενζίνης και πριν 1-2 μήνες μου την ξαναέκαψε. Ο λόγος ήταν ότι όταν την άλλαξα προτίμησα την μαϊμού αντλία που έκανε 150 ευρώ, παρά την αυθεντική που έκανε 400 ευρώ.

Λίγο υπερβολικές βρίσκω τις τιμές που γράφεις. Ψάξαμε πρόσφατα για τρόμπα σε punto 85 φίλου(1,2 16v) και βρήκαμε κινέζικες από 50 ως 80€, marelli με 125 και γνήσια(δλδ marelli σε κουτί fiat) με 220.

Δημοσ.

Λίγο υπερβολικές βρίσκω τις τιμές που γράφεις. Ψάξαμε πρόσφατα για τρόμπα σε punto 85 φίλου(1,2 16v) και βρήκαμε κινέζικες από 50 ως 80€, marelli με 125 και γνήσια(δλδ marelli σε κουτί fiat) με 220.

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς για να δω τι τιμές παίζουν. Οι τιμές που γράφω είναι αυτές που μου είχε πει ο μάστοράς μου.

Δημοσ.

1)Εγω εχω και την υποψια πως να μην φορτησει η μπαταρια σου(μονη της απο δυναμο-εναλακτηρα), εφοσον λες οτι με καλωδια περνει, οταν την φορτηζεις περνει, οταν αλλαξες μπαταρια περνει, οταν ξεφορτηζει ΔΕΝ περνει μπρος, ετσι ακριβως την ειχε ενας φιλος με ενα σιτροεν ΖΧ δεν επερνε μπρος το σπρωχναμε επερνε το βαζαμε με καλωδια επερνε υπεθεσε οπως και εσυ τα εχει φτησει η μπαταρια, αλλαζει μπαταρια σε 5-6 μερες ξανα τα ιδια μας αφηνει :confused:  μ@μι8ικαμε να σπρωχνουμε του λεω πρεπει να ειναι κατι ηλεκρολογικο δεν γινετε αλλιως το σπρωχνουμε σε ενα κοντινο συνεργειο του ριχνει μια ματια και μας λεει εχει κοπει ή βγηκε και τον εχασε στο δρομο τον υμαντα του δυναμο-εναλακτηρα :blink:  γι'αυτο δεν φορτηζε την μπαταρια και μας αφεινε οταν επεφτει η ισχυς της μπαταριας, τζαμπα την αλλαξε. Περνα απο ενα οποιοδηποτε συνεργειο ή ηλεκτρολογειο να ριξουν μια ματια (σχετικα με τον υμαντα-δυναμο), ουτε 1 λεπτο υποθεση. 

2) αν δεν ακουγεται η τρομπα βενζινης την ωρα που γυρηζεις το κλειδι της μιζας το ειναι εκει το προβλημα, αν ομως ακουγεται και τα ιδια παλι τοτε δεν στελνει μπορει να ειναι μες την βρομα και να κολαει αν την λυσεις να την ελεγξεις - καθαρισεις αν δεν λειτουργει  σωστα να την αλλαξεις.

3Μπορει επισης να εχει βρομισει το φιλτρο βενζινης ειδικα αν εχει να αλλαχτει απο το 98" με αποτελεσμα να μην στελνει βενζινη.

Μηπως το φιατ σου την εχει δει και γουσταρει να ειναι ηλεκτροκινητο με μπαταριες :-D  :-D  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

το σπρωχνουμε σε ενα κοντινο συνεργειο του ριχνει μια ματια και μας λεει εχει κοπει ή βγηκε και τον εχασε στο δρομο τον υμαντα του δυναμο-εναλακτηρα :blink:

Καλά, δεν είχε ανάψει το φωτάκι της μπαταρίας στο ταμπλό που λέει ότι δεν δεν δουλεύει το δυναμό?

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειδε να αναβει κατι, δεν ξερω ειχε και τετοιο που λες αμαξι τεχνολογιας του 90'' μηπως λες χαμηλη ενδειξη μπαταριας? αλλα ουτε αυτο αναψε, τα ιταλικα-γαλικα-ισπανικα δεν φημηζονται για ηλεκτρικα τους ιδιος τα πιο παλια, μακαρυ να ειναι αυτο στο αμαξι του φιλου και να βρει λυση στο προβλημα του με 15-20 ευρω, γιατι μεχρι τωρα εχει παρει μπαταρια και το προβλημα δεν εχει λυθει.

Καλο ειναι να παει σε ηλεκτρολογειο και να μετρισει την μπαταρια με βολτομετρο να ελεγξει μηπως δεν φορτηζει ακομα και ειναι ο υμαντας στην θεση του, μπορει το δυναμο να μην δινει αρκετο ρευμα να τα εχει παιξει?? γιατι με μπαταριες αλλον αυτοκηνιτων παιρνει :-D

Δημοσ.

Από ότι ξέρω και επειδή την Τετάρτη έλυσα δυναμό στην σχολή μου έπρεπε μόλις σταματήσει να γυρίζει το δυναμό να ανάψει η ένδειξη της μπαταρίας στο ταμπλό που σημαίνει ότι όλες οι καταναλώσεις δουλεύουν από την μπαταρία.

  • Like 2
Δημοσ.

Αφου εισαι ηλεκρολογος-μηχανικος για πες μας γιατι παιρνει μπρος με μπαταριες αλλον αυτοκινητων? επισης πληροφοριακα δυναμο το λεμε δυναμο αλλα στα συνγρονα αυτοκινητα εχει αλλαξει η τεχνολογια του και ονομαζεται πλεον εναλακτιρας (δυναμο).

Δημοσ.

 επισης πληροφοριακα δυναμο το λεμε δυναμο αλλα στα συνγρονα αυτοκινητα εχει αλλαξει η τεχνολογια του και ονομαζεται πλεον εναλακτιρας (δυναμο).

To ξέρω απλά ξεχνιέμαι. :P

 

 

Και εγώ πιστεύω πρόβλημα με φόρτισης μπαταρίας αλλά μου κάνει εντύπωση που γυρνάει η μίζα η οποία γονατίζει την μπαταρία.

Θα ρωτήσω την Τετάρτη τον καθηγητή που μου κάνει εργαστήριο έτσι από περιέργεια για το που οφείλεται.

 

Καλά μην φανταστείς ότι ξέρω τρομερά πράγματα αλλά προσπαθώ να ψάχνω και μόνος μου. 

 

 

Από εργασίες έχουμε κάνει σύνδεση φώτων, αλάρμ, όπισθεν, κόρνα, αναπτήρα, αμπερόμετρο, βολτόμετρο και σύνδεση πολ/στη με διανομέα και μπουζί.  Αυτά :P

Δημοσ.

Αφου εισαι ηλεκρολογος-μηχανικος για πες μας γιατι παιρνει μπρος με μπαταριες αλλον αυτοκινητων?

Επειδή η δική του μπαταρία δεν δίνει αρκετό ρεύμα.

 

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ένα λαμπάκι που απεικονίζει μια μπαταρία(ή ακόμα και τα γράμματα "ALT"), το οποίο ανάβει όταν η τάση του κυκλώματος είναι κάτω από ένα ορισμένο σημείο. Με το που ανάβεις το διακόπτη ανάβει αυτό το λαμπάκι για να δεις ότι δουλεύει, και μόλις πάρει μπροστά η μηχανή το δυναμό-αλτενέιτορ σηκώνει την τάση και έτσι το λαμπάκι σβήνει. Έτσι είναι και στα ZX.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή η δική του μπαταρία δεν δίνει αρκετό ρεύμα.

 

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ένα λαμπάκι που απεικονίζει μια μπαταρία(ή ακόμα και τα γράμματα "ALT"), το οποίο ανάβει όταν η τάση του κυκλώματος είναι κάτω από ένα ορισμένο σημείο. Με το που ανάβεις το διακόπτη ανάβει αυτό το λαμπάκι για να δεις ότι δουλεύει, και μόλις πάρει μπροστά η μηχανή το δυναμό-αλτενέιτορ σηκώνει την τάση και έτσι το λαμπάκι σβήνει. Έτσι είναι και στα ZX.

 

Τα ξερουμε τα λαμπακια στην περιπτωση μας δεν ειχε αναψει κατι λεμε αλλιως θα το ειχε καταλαβει, ααα μπας του εδωσαν καμπια μπαταρια μαϊμου κινεζικη απομιμιση :blink: ή μαλλον το φιατ γουσταρει να τρακα μπαταρια απο αλλα αμαξια :-D  :-D

Δημοσ.

Τα ξερουμε τα λαμπακια στην περιπτωση μας δεν ειχε αναψει κατι λεμε αλλιως θα το ειχε καταλαβει, ααα μπας του εδωσαν καμπια μπαταρια μαϊμου κινεζικη απομιμιση :blink: ή μαλλον το φιατ γουσταρει να τρακα μπαταρια απο αλλα αμαξια :-D  :-D

Και πάλι μπορεί να έχει πρόβλημα ο εναλλακτήρας και να μην φορτίζει full σωστά την μπαταρία.

Δημοσ.

Και πάλι μπορεί να έχει πρόβλημα ο εναλλακτήρας και να μην φορτίζει full σωστά την μπαταρία.

 

Η νεκροψια θα δειξει!!!  :devil:  :devil:  :devil:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...