Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Είχαμε ξανακάνει την ίδια κουβέντα παλαιότερα (βλέπε στο spoiler). Cossutie αν είσαι ο kkostas77, βρίσκω κι άλλο λόγο να σε απεχθάνομαι, εκτός του avatar Συνοπτικά, καραbiased η άποψη μου, αλλά κάθε φορά που κάποιος αναρωτιέται φωναχτά "που θα μου χρησιμεύση η άλγεβρα στη ζωή μου" ή ακόμα χειρότερα "που θα μου χρειαστεί το πυθαγόρειο, εγώ δικηγόρος θα γίνω" κάποιος καθηγητής θα έπρεπε να κάνει χαρακίρι γιατί απέτυχε να μάθει πέντε βασικά πράγματα. Είναι τραγικό να υπάρχουν άτομα που έβγαλαν Λύκειο και να πιστεύουν ότι διδασκόμαστε μαθηματικά για να μπορούμε να μετράμε τα ρέστα στην ταβέρνα αύριο μεθαύριο, και σ' αυτό μεγάλο ρόλο παίζει το σχολείο δυστυχώς. Ο μαθηματικός τρόπος σκέψης, ιδιαίτερα στη διδασκαλία της Γεωμετρίας, είναι (πάλι καραbiased άποψη) από τα χρησιμότερα πράγματα που μπορεί να πάρει κάποιος από το σχολείο. Προσωπικά έχω φετίχ με την απολυτότητα των μαθηματικών θεωρημάτων και την αυστηρότητα της μαθηματικής γραφής, ένας από τους λόγους -δυστυχώς- που δεν μπορώ να γράψω έκθεση απεραντολογώντας χωρίς να μπω στον πειρασμό να χρησιμοποιήσω bullet points. Ακόμα και μερικά ποστς στο μπλα μπλα, αν ακολουθούσαν την μαθηματική λογική, θα καταρρίπτονταν από μόνα τους. Για παράδειγμα, υπάρχουν άτομα που υποστηρίζουν μια θέση (πχ σε θρησκευτικά ζητήματα), χρησιμοποιώντας ως απόδειξη, κομμάτια από την υπόθεση της θεωρίας τους. "Εύκολο" να μπερδευτείς/μπερδέψεις κάποιον πάνω στον καθημερινό λόγο, απίθανο αν το εκφράσεις μαθηματικά. Χοντροειδέστατο παράδειγμα: Ας πούμε: Ο θεός υπάρχει, γιατί στη Διαθήκη αναφέρεται [μπλα μπλα] η οποία είναι θεόπνευστη. Αυτό θα μεταφραζόταν περίπου ως: Το τρίγωνο ΑΒΓ είναι ορθογώνιο, γιατί αν υποτεθεί ότι η μια πλευρά είναι 90 μοίρες, το τρίγωνο έχει ορθή γωνία. Το ...τραγικό ερώτημα τέθηκε εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/441005-η-χρησιμότητα-των-μαθηματικών-στη-ζωή/ Το παρακάτω link, αν και ακολουθεί το εξυπνακίστικο βλακώδες στυλ του Mikeus, περιγράφει πάνω κάτω τον τρόπο σκέψης μου για τους "math sucks" http://thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=math Έλα πες την αλήθεια. Θα με κάνεις να δημοσιεύω εδώ μόνο για τη πάρτυ σου. Σχεδόν ολόσωστα όλα αυτά που λες με μια μικρή ένστανση (η οποία δεν απευθύνεται ιδιαίτερα τόσο στα επιχειρήματά σου). Το εκπαιδευτικό σύστημα αποτυγχάνει να καθοδηγήσει και να εξηγήσει με σαφήνεια που θα χρησιμεύσει το Α/Β/Γ μάθημα. Όταν τους τα πρήζουν για το πόσο σημαντικό είναι το μάθημα ιστορίας/μαθηματικών/θρησκευτικών/γλώσσας/κλπ ενώ στο ερώτημα "γιατί κύριε είναι χρήσιμο το μάθημα ιστορίας/μαθηματικών/θρησκευτικών/γλώσσας/κλπ" οι συνηθείς απαντήσεις που παίρνουν οι μαθητές κυμαίνονται από "ΤΙ;; ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ; ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;" ή "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ/ΕΛΛΗΝΑΣ/ΚΛΠ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ;; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΑΜΠΛΑ;;" ή χρησιμοποιούν τιποτα κλισέ φράσεις που πατάνε στον αέρα, τότε καταλαβαίνεις ότι δικαιολογημένα imho τελειώνουν το σχολείο χωρίς να έχουν κατανοήσει, ούτε τα απολύτως απαραίτητα. Και ναι, μέχρι το πέρας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εκπαιδευτικό σύστημα και δάσκαλοι, έχουν όλοι μαζί την ευθύνη. Ο μαθητής από απειροελάχιστα έως καθόλου. Δεν είναι δικαιολογία το "δεν προσέχει/δεν θέλει να μάθει/βαριέται/κοιμάται/αυνανίζεται για την μπροστινή του/μπλα-μπλα" οπότε ας του δώσω το 50% του βαθμού τζαμπέ να περάσει τουλάχιστον την τάξη (και παράλληλα να ξυστώ για να πάρω το μόνιμο μηνιάτικο). Δεν χρειάζεται με το ζόρι να του εμφυτεύσουν όλη την τριγωνομετρία και άλγεβρα της τάξης για να του πουν ότι "κοίταξε μωρέ. Τα μαθηματικά είναι χρήσιμα γιατί με αυτά μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό (δείχνεις ένα τριγωνομετρικό σχήμα στον πίνακα" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΠΟΝΤΟΙ!!!"
gamanos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Όλοι εσείς που θα επικοινωνήσετε με διαφορετική μορφή ζωής με μαθηματικά, τι ποσοστό του πλανήτη που ζείτε καταλαβαίνει την ώρα σε ένα δυαδικό ρολόι;
taazz Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Όχι, εμάς που αρέσουν τα μαθηματικά δεν αρεσκόμαστε να διαβάζουμε τους κλασσικούς σε συντομογραφίες και δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει η σύνδεση συντομογραφίας και μαθηματικών. για εξήγησε μου σε παρακαλώ τι λέει το παρακάτω
Cossutius. Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 PraetorianosEννοείται οτι ειμαι εγω ρε. Είναι γνωστο οτι ζήτησα αλλαγή λογαριασμού για να τιμήσω τον υπέρτατο χαρακτήρα Cossutio :P Kατα τα άλλα μετά απο μεγάλη κουβέντα που έγινε σε ωραιο κλίμα (μάλλον δεν ειχα παρεισφρήσει τα γνωστά αρνητικά στοιχεία τότε) είχα γράψει αυτό. Oυσιαστικά έχω πισθεί πως ακόμα και τα πιό προχωρημένα μαθηματικά έχουν κάποια χρησιμότητα στη ζωή ακόμα και αν πιστεύει κάποιος πως δε τα έχει χρησιμοποιήσει κάπου. Το θέμα απ ότι αντιλαμβάνομαι απ τη συζήτηση είναι ο τρόπος που έχει μάθει να σκέφτεται κάποιος Οπότε κακός με κατηγορείς αντιπαθητικέ :P
gigisoni Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Όλοι εσείς που θα επικοινωνήσετε με διαφορετική μορφή ζωής με μαθηματικά, τι ποσοστό του πλανήτη που ζείτε καταλαβαίνει την ώρα σε ένα δυαδικό ρολόι; Διαβάζεις καθόλου τα μηνύματα, ή απλά τα προσπερνάς; Είπε κανείς ότι η αγρότισσα κυρά Μαρίτσα θα επικοινωνήσει με τους εξωγήινους με τα μαθηματικά που ξέρει; Από την άλλη όπως και διάολο να το γράψεις το πυθαγόρειο θεώρημα, αυτός που γνωρίζει θα το καταλάβει. Είτε χρησιμοποιήσεις ακαταλαβίστικα, είτε ήχους, είτε συνθήματα. Μπορεί να μην το πιάσει με την μία, στο τέλος θα το καταλάβει. Τον νόμο του Νεύτωνα επίσης, όπως και να γραφτεί, πάντα ο ίδιος μένει και το ίδιο εκφράζει. Μια αποκρυπτογράφηση λείπει του τρόπου γραφής.
funbreaker Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 για εξήγησε μου σε παρακαλώ τι λέει το παρακάτω NevilleAlgorithmMod_gr_7.gif Δεν φαίνεται.
Grey Warden Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Να ανοίξω ένα τοπικ γιατί δεν σας αρέσει η ιστορία;
Cossutius. Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Να ανοίξω ένα τοπικ γιατί δεν σας αρέσει η ιστορία; Mα μας αρέσει 1
παπι Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Όλοι εσείς που θα επικοινωνήσετε με διαφορετική μορφή ζωής με μαθηματικά, τι ποσοστό του πλανήτη που ζείτε καταλαβαίνει την ώρα σε ένα δυαδικό ρολόι; Τρελενομαι οταν διαβαζω τετοια πραματα! Anyway, δεν ξερω απο δυαδικο, αλλα η ωρα ειναι b:f6
Praetorianos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Το εκπαιδευτικό σύστημα αποτυγχάνει να καθοδηγήσει και να εξηγήσει με σαφήνεια που θα χρησιμεύσει το Α/Β/Γ μάθημα.Απόλυτα σωστός, αυτό έγραψα, ότι μεγάλη ευθύνει έχει το σχολείο. Από την άλλη βέβαια θυμάμαι κάτι πυρότουβλα που δεν ήθελαν να καταλάβουν ούτε τι είναι το Χ, που να πάει ο καημένος ο καθηγητής να τους εξηγήσει τι εκφράζει η παράγωγος. Kατα τα άλλα μετά απο μεγάλη κουβέντα που έγινε σε ωραιο κλίμα (μάλλον δεν ειχα παρεισφρήσει τα γνωστά αρνητικά στοιχεία τότε) είχα γράψει αυτό. Οπότε κακός με κατηγορείς αντιπαθητικέ :P Το είδα ρε, το ξαναδιάβασα, το ξαναθυμήθηκα και ενθουσιάστηκα. Από την άλλη με τέτοια φάτσα, praetorian anaskolopismus here and now. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Απόλυτα σωστός, αυτό έγραψα, ότι μεγάλη ευθύνει έχει το σχολείο. Από την άλλη βέβαια θυμάμαι κάτι πυρότουβλα που δεν ήθελαν να καταλάβουν ούτε τι είναι το Χ, που να πάει ο καημένος ο καθηγητής να τους εξηγήσει τι εκφράζει η παράγωγος. Ναι το ίδιο λέμε περί ευθύνης. Τελικά δεν ήταν τόσο ένστανση, όσο διευκρίνηση. Στο άλλο όμως, αναρωτιέμαι αν πρέπει να κράξω καθηγητή ή απλά να αναφέρω ότι το λύκειο θεωρείται προαιρετικό (άλλη συζήτηση από εκεί)
N3k21 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Τα μαθηματικά δεν υπάρχουν στο σύμπαν. Τα εφηύραμε εμείς, όπως και όλες τις άλλες γλώσσες, απλά για να κάνουμε την ζωή μας ευκολότερη (και ευτυχώς τα καταφέρνουν σε αυτό). Η μόνη διαφορά από τις άλλες γλώσσες είναι ότι μπορούν να εκπροσωπήσουν όλο το ανθρώπινο είδος, και όχι μόνο μια ομάδα ανθρώπων. Με αυτήν την έννοια, ναι, μάλλον θα βοηθήσουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι προϋπήρχαν των ανθρώπων ξερωγώ. (Βέβαια, θέλω πολύ να δω να πέφτει με θόρυβο το τσουτσούνι των υπέρμαχων της θέσης περι επικοινωνίας με εξωγήινους όταν θα προσπαθούν να καταλάβουν μια εξωγήινη σελίδα με μαθηματικά σύμβολα και τρόπο δομής και εμφάνισης που δεν θα έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την γήινη, έστω κι αναφέρεται σε γνωστά πράγματα. Τρελή τρολλιά από τους Ε.Τ.) Τα εφηύραμε, δεν τα ανακαλύψαμε. Απλά και μόνο για να δώσουμε στο χάος μια μορφή που να είναι στα μέτρα μας. Deal with it. Η σχέση των Μαθηματικών με τη γλώσσα ίσως δεν είναι άμεσα εμφανής. Από τη στιγμή όμως που και η γλώσσα βασίζεται στον ήχο, άρα σε συχνότητες, κυματικά πλάτη, ή ακόμα και σε patterns φθόγγων, δεν είναι απίθανο τα Μαθηματικά να αποτελούν το κλειδί για την κατανόηση ακόμα και...εξωγήινης ομιλίας. Μπορείς π.χ. να καταλάβεις τη συναισθηματική κατάσταση ενός ανθρώπου βάσει του τόνου της φωνής του, ακόμα και αν δε γνωρίζεις τη γλώσσα του. Μπορείς ακόμα και με ένα ζώο να επικοινωνήσεις σε βασικό επίπεδο χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις και τόνο φωνής. Αν μπορούσαμε να προτυποποιήσουμε π.χ. μοτίβα της ηχητικής απόδοσης μιας γλώσσας, θα ήταν εφικτό να την "μεταφράσουμε" και σε μεγάλο βαθμό. Πως θα γινόταν αυτό; Με Μαθηματικά (Λίγο από FFT, λίγο από Στατιστική, απ' όλα έχει ο μπαξές)! Όλοι εσείς που θα επικοινωνήσετε με διαφορετική μορφή ζωής με μαθηματικά, τι ποσοστό του πλανήτη που ζείτε καταλαβαίνει την ώρα σε ένα δυαδικό ρολόι; Το συγκεκριμένο δείχνει 7:24... Δεν είσαι εντάξει όμως. Το να διαβάσεις σε binary σύστημα είναι εύκολο για κάποιον που ξέρει τα βασικά του. Στο ρολογάκι της φωτό όμως χρησιμοποιείται κουλό "format", το οποίο απαιτεί πρώτα "αποκρυπτογράφηση".
gamanos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Διαβάζεις καθόλου τα μηνύματα, ή απλά τα προσπερνάς; Είπε κανείς ότι η αγρότισσα κυρά Μαρίτσα θα επικοινωνήσει με τους εξωγήινους με τα μαθηματικά που ξέρει; Από την άλλη όπως και διάολο να το γράψεις το πυθαγόρειο θεώρημα, αυτός που γνωρίζει θα το καταλάβει. Hold your horses. Μ' αρέσουν τα μαθηματικά, μου αρέσουν και η φιλοσοφία και η ιστορία των μαθηματικών. Εύχομαι δε να είχα καλύτερους μαθηματικούς στο σχολείο. ΑΛΛΑ όταν για ένα τόσο απλό πράγμα, όπως η ώρα, που μετριέται με έναν τρόπο μόνο, ένα πράγμα που δείχνει την ώρα ( σε άλλο φορμάτ από το συνηθισμένο) , το 90 % και πολύ παραπάνω δε θα το καταλάβει, πώς κάποιοι είναι σίγουροι ότι θα επικοινωνήσουν με τους εξωγήινους; Το δεκαδικό σύστημα είναι μία σύμβαση για την συμπαντική αλήθεια των μαθηματικών και κακώς θεωρείται θέσφατο. Υπήρχαν- υπάρχουν άλλα συστήματα, το ίδιο το δεκαδικό δεν είχε το 0 για εκατοντάδες χρόνια και όμως υπήρχαν μαθηματικά, αστρονομία και επιστήμες . Οπότε μην θεωρούμε αλήθεια την συμβατική κωδικοποίησή της αλήθειας. Και ο δίσκος της Φαιστού αποκωδικοποίηση θέλει αλλά άντε πες μου τι λέει. Επίσης ΑΝ πρέπει να συννενοηθούμε με μαθηματικά και ο απέναντι είναι υπεραναπτυγμένος και όταν λέει π εννοεί γύρω στα 2,7 τρισεκατομμύρια ψηφία ενώ εμείς 3,14 σε τι βάση θα γίνει η κουβέντα; long story short - για το bold είναι η ένστασή μου
revolver1990 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Με αυτά και με αυτά φτάσαμε αισίως τις 5 σελίδες... Τελικά γιατί δεν μας αρέσουν τα μαθηματικά? Ίσως,είναι η συνολική αντίληψη του ατόμου για τον κόσμο,η διδασκαλία,ο τρόπος διαβίωσης και τόσοι άλλοι παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την διαφορετικότητα του καθενός. Επίσης, τι σημαίνει είμαι καλός στα μαθηματικά?Το αν είμαι καλός στα μαθηματικά έχει να κάνει με τον τρόπο σκέψης/ζωής? Dunno. Γιατί γράφετε τόσα πολλά?Δεν κουράζεστε?Damn.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα