Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να ασχολείται με τα games

είχα πάντοτε αυτήν την απορία αν όντως τα προγράμματα μέτρησης των FPS (frames Per Second)

μας δείχνουν τα πραγματικά αποτελέσματα η είναι ένα στημένο παιχνίδι της βιομηχανίας

των videogames και των εταιριών παραγωγής hardware ώστε να κρατάνε όλους εμάς που ασχολούμαστε

με το gaming (που είμαστε κατά κάποιο τρόπο εξαρτημένοι) σε μία Α κατάσταση και να θέλουμε το κάτι παραπάνω βλέποντας τα Frames να ανεβαίνουν και νοιώθοντας μια ικανοποίηση η οποία όμως 

έχει το ανάλογο κόστος, Με αφορμή την αγορά μιάς καινούριας κάρτας γραφικών και με κάποιες μετρήσεις που έκανα στο δικό μου σύστημα βέβαια σε συγκεκριμένα παιχνίδια  με ίδιες ρυθμίσεις ουσιαστικά είδα τεράστιες διαφορές από την παλιά κάρτα όμως στις μετρήσεις των Frames η απόκληση δεν ητανε μεγάλη

θα ήθελα να διαβάσω και τις δικές σας απόψεις πάνω στο θέμα.

 

Δημοσ.

΄Οχι δεν κρύβεται πίσω από κάθε μετροπρόγραμμα ή αξιολόγηση ενός προιόντος μια τεράστια παγκόσμια συνωμοσία. Παιχνίδι Χ έχει μετροπρόγραμμα / benchmark και σου βγάζει Ν αποτέλεσμα. Βρίσκεις σε ποιό map του παιχνιδιού τρέχει το benchmark και είτε ενεργοποιείς framecounter στο παιχνίδι είτε με FRAPS ενεργοποιημένο παίζεις στο ίδιο ακριβώς σημείο για να εξακριβώσεις αν τα αποτελέσματα της μέτρησης είναι ρεαλιστικά.

 

΄Ενας καλός μαθηματικός είναι καλός και στην επαλήθευση.

  • Like 3
Δημοσ.

"Φαινονται" κιολας τα fps, τοσο που δεν χρειαζεσαι μετρητη μερικες φορες. Θελει εκπαιδευμενο ματι (ενας φιλος μου πχ δεν καταλαβαινει drops σε 30-35 σε 60hz monitor) αλλα γενικα οχι, το fraps πχ δεν λεει ψεματα. Μπορει να σου κοβει λιγο την αποδοση οσο μετραει αλλα ψεματα δεν λεει.

  • Like 1
Δημοσ.

Με αφορμή την αγορά μιάς καινούριας κάρτας γραφικών και με κάποιες μετρήσεις που έκανα στο δικό μου σύστημα βέβαια σε συγκεκριμένα παιχνίδια  με ίδιες ρυθμίσεις ουσιαστικά είδα τεράστιες διαφορές από την παλιά κάρτα όμως στις μετρήσεις των Frames η απόκληση δεν ητανε μεγάλη

Δυο πράγματα είναι αυτά που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τα fps,

το ένα είναι η κάρτα γραφικών και το άλλο η cpu,

για αυτό πολλές φορές γίνονται οι μετρήσεις με πάρα πολύ δυνατή vga για να φανεί πόσα fps μπορεί να δώσει η κάθε cpu σε ένα παιχνίδι και μετά με την cpu που έβγαλε τα περισσότερα fps στο παιχνίδι δοκιμάζονται όλες οι vga για να φανεί καθαρά η διαφορά που έχουν μεταξύ τους χωρίς να της περιορίζει η cpu ή έστω με τον μικρότερο δυνατό περιορισμό.

 

Με λίγα λόγια αν δοκίμασες σε ένα παιχνίδι που η δική σου cpu μπορεί να βγάλει 40fps τότε δεν έχει σημασία πόσο ποιο καλή vga θα βάλεις δεν θα αλλάξει σημαντικά τα fps,θα μπορείς όμως να βάλεις πολύ καλύτερη ποιότητα,ανάλυση κτλ.

Δημοσ.

Αν υποθέσουμε ότι η μέτρηση των fps σε ένα game, αποτελεί μέρος ενός πειράματος, ανάλογα την θέση του παρατηρητή, ο αριθμός των fps μπορεί να είναι σημαντικός ή μπορεί να είναι ασήμαντος. Σε κάθε περίπτωση τα fps είναι μια μονάδα μέτρησης και ανάλογα πως την ορίσουμε/χρησιμοποιησουμε μπορεί να καταλήξουμε σε διαφορετικά αποτελέσματα.

 

Στην δική μας περίπτωση ο παρατηρητής βρίσκεται μπροστά από την οθόνη, όχι μέσα στην κάρτα γραφικών (γεννήτρια fps), ούτε μέσα στην οθόνη…

 

Στημένο παιχνίδι δεν είναι, πολλοί ξέρουν λίγοι λένε, άπλα συμφέρει πολλούς η μέτρηση fps με τον τρόπο που γίνεται και το αποτέλεσμα που παίρνουμε, και στην ουσία δεν μας άφορα το αποτέλεσμα. Τα fps δεν είναι σταθερά, μετράμε τον μέσο όρο, το θέμα είναι που τα μετράμε, με ποιο driver / cpu / gpu, σε ποια ανάλυση, με ποια φίλτρα/ρυθμίσεις με ποιο πρόγραμμα, με ποιο update του game, και με ποιο κόστος στην ποιότητα των γραφικών κτλ..

 

Φαντάσου ότι μετράμε τις στροφές/λεπτο του κινητήρα ενός αυτοκίνητου, αλλά ο κινητήρας πατινάρει, έτσι με 5η και 4000 στροφές/λεπτό έχουμε τελική 150 χιλιόμετρα/ώρα, στις 5000 πάλι πάμε με 150, στις 8000 πάλι με 150. Άρα ποιο το όφελος να μετράμε στροφές/λεπτο στο συγκεκριμένο αμάξι, από την στιγμή που ο παρατηρητής βρίσκεται στο τιμόνι και βλέπει συνεχώς 150 χιλιόμετρα ανά ώρα ? Ο οδηγός δεν κρίνει μόνο από στροφές/ταχύτητα, αλλά και από την ποιότητα του δρομου, των ελαστικών, των αρμοτησερ κτλ Άρα στην τελική κρίση του οδηγού στον αν το αυτοκίνητο είναι καλό, ένα μικρό ποσοστό έχει σχέση με τις στροφές/λεπτο, σε αρκετούς οδηγούς ούτε που τους απασχολεί, άρα οι στροφές/λεπτο δεν είναι τίποτε άλλο από μια μονάδα μέτρησης…

 

Δες εδώ ένα κείμενο που έχω ξεκινήσει, κάποια στιγμή θα το συνεχίσω, και θα ασχοληθώ και με τα games…

 

http://www.insomnia.gr/topic/515551-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%BE%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82-fps-%CE%BC%CE%B5-hz-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B8%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82/

  • Like 1
Δημοσ.

Ενα εμπειρο ματι καταλαβαινει ποτε τα fps πεφτουν και ποτε ειναι ενταξει ,ποτε τρεχει στα 60hz η στα 120hz .Το fraps ειναι καλο προγραμμα και δεν σου δειχνει κατι ψευτικο.Επισης για να μην μπερδευομαστε ,αλλο το refresh rate και αλλο τα fps που βγαζει η καρτα σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...