Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Η αντίληψή σου θεωρείται ακραία και γραφική πάντως. Μια χαρά είναι τα "υπό αιχμαλωσία" ζώα.

 

A η δικη μου ειναι η γραφική και η δική σου η σωστή. Οκ :-)

Λόγο ιντερνετικης ευγένειας δε συνεχίζω το θέμα. Ούτως η αλλιώς το γεγονος οτι θεωρείς "φύση", το έτοιμο τάισμα ενός αιχμάλωτου ζώου τα λέει όλα.

  • Απαντ. 376
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από την ανούσια θανάτωση ενός ζώου, καταλήξαμε στις αυτοκτονίες στην Ελλάδα λόγω τρόικας... μέχρι την υποκρισία των κρεατοφάγων που αντιδρούν στο θέαμα αυτό και τους νόμους της ζούγκλας. Οτι να'ναι.

 

Το ότι υπάρχουν μεγαλύτερες αδικίες στον κόσμο δεν μας δίνει το άλλοθι να ξεχνάμε τις μικρότερες. Δεν νομίζω μεγαλοποιήθηκε αυτό το θέμα. Ούτε βανδαλισμοί έγιναν ούτε έκαψαν τη Βουλή οι Δανοί διαδηλωτές.

  • Like 2
Δημοσ.

Δες και θα καταλαβεις.

 

Και διορθωσε το  μηνυμα σου, σε τι σχεση εχει.

Εγώ το είδα. Εσύ πρέπει να το ξαναδείς. Ή να κοιτάξεις την έννοια των λέξεων "εκπαιδευτικό σύστημα".

Δημοσ.

Εγώ το είδα. Εσύ πρέπει να το ξαναδείς. Ή να κοιτάξεις την έννοια των λέξεων "εκπαιδευτικό σύστημα".

 

Εσυ γυρνα και δες τι εγραψες στο 148 γιατι εισαι και ξεχασιαρης μαλλον.

Δημοσ.

Μόνο που το εκπαιδευτικό σύστημα της αμερικής δεν είναι αυτό που ευθύνεται για τους πιτσιρικάδες που σκοτώνουν στα σχολεία. Να διαβάζουμε καμιά έρευνα, δεν βλάπτει.

Εσυ γυρνα και δες τι εγραψες στο 148 γιατι εισαι και ξεχασιαρης μαλλον.

Έχεις σοβαρό πρόβλημα κατανόησης;

Δημοσ.

Αποψη σου, Αν δεν καταλαβαινεις το αυτονοητο εγω δεν μπορω να κανω τιποτα για αυτο.

Όρεξη για μαλακίες βραδυάτικα δεν έχω.

Αν έχεις κάτι σοβαρό να πεις, ή να δώσεις τα στοιχεία από κάποια σοβαρή έρευνα, να συζητήσουμε.

 

Λέει ένας ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της αμερικής ευθύνεται που τα παιδιά σκοτώνουν, απαντώ πως είναι λάθος αυτό που δήλωσε, και πετάγεσαι μην πω σαν τι δίνοντάς μου ένα βίντεο που μιλά για στημμένα ρεπορτάζ δημοσιογράφων που βάζουν τα ίδια άτομα να δηλώνουν παρώντες σε τραγικά γεγονότα.

 

Ό,τι να'ναι δηλαδή, ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι.

Δημοσ.

Όρεξη για μαλακίες βραδυάτικα δεν έχω.

Αν έχεις κάτι σοβαρό να πεις, ή να δώσεις τα στοιχεία από κάποια σοβαρή έρευνα, να συζητήσουμε.

 

Λέει ένας ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της αμερικής ευθύνεται που τα παιδιά σκοτώνουν, απαντώ πως είναι λάθος αυτό που δήλωσε, και πετάγεσαι μην πω σαν τι δίνοντάς μου ένα βίντεο που μιλά για στημμένα ρεπορτάζ δημοσιογράφων που βάζουν τα ίδια άτομα να δηλώνουν παρώντες σε τραγικά γεγονότα.

 

Ό,τι να'ναι δηλαδή, ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι.

 

Εξακολουθεις να κανεις τον Κινεζο. Αναφερει μεσα το βινεο και τις δολοφονιες παιδιων σε σχολειο ναι  ή οχι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην αρχη μας ειπες πως δεν ειδες κανέναν να διαμαρτύρεται για την Ισπανια και τους ταυρους.

Μετά μας αναφέρεις για πάρκο θαλάσσιας ζωής και την εκει βαρβαρότητα.

Οπως ειπα και στον Πουρνάρα νωρίτερα...ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ και προσωπικά δεν συμφωνώ στο να γινονται τα ζώα ψυχαγωγικό υλικό. Δηλαδή πρέπει να κανω και αναφορά για το υφίστανται τα δελφίνια στην Ιαπωνία ή να σκεφτώ τι μπορει να θυμηθεί ο καθένας?

 

 

 

Είμαι κι εγώ κάθετα εναντίον τής αιχμαλωσίας άγριων ζώων, για οποιοδήποτε λόγο, πόσο μάλλον για λόγους ψυχαγωγίας. Ούτε την - από «επιμορφωτικής» σκοπιάς - ύπαρξη ζωολογικών κήπων/πάρκων εγκρίνω, ούτε εκείνη των «ενυδρείων», καθώς θεωρώ ότι δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο, από ένα σοβαρό τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ π.χ.

 

 

 

Για τα τσίρκο ας μην το ανοίξω καλύτερα, διότι θα λογοκριθώ. Για να το πω με μια εικόνα, τη μία και μόνη φορά - δεν πάτησα ποτέ ξανά - που με πήγαν οι γονείς μου πιτσιρικά σε τσίρκο, με τους ακροβάτες και τους ζογκλέρ το καταδιασκέδασα. Όταν όμως έφτασε η στιγμή τού χρυσοποίκιλτου μαλάκα με το μαστίγιο, αυτό που ευχήθηκα και συνέχισα να το περιμένω και ως ενήλικος, με την ίδια ανυπομονησία τού παιδιού που περιμένει τον ...Άγιο Βασίλη, απεικονίζεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια εδώ:

post-201720-0-68296300-1392231736_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Καλώς ή κακώς όμως, η ύπαρξη και η λειτουργία τους είναι μια πραγματικότητα, είτε εγώ κι εσύ την αποδεχόμαστε, είτε την κατακρίνουμε και ως τέτοια οφείλουμε να την αξιολογούμε.

 

Τα δύο παραδείγματα που παρέθεσα, είχαν σκοπό να τονίσουν κάποιες ανεξήγητες κατά τη γνώμη μου διαφοροποιήσεις στις αντιδράσεις τού εκάστοτε κοινού - μάλλον, στην πλήρη ανυπαρξία αντιδράσεων εν προκειμένω... - απέναντι σε συγκεκριμένες εκφάνσεις τής «βαρβαρότητας» απέναντι στα ζώα, ή τέλος πάντων, σ' αυτό που ο καθένας βαφτίζει «βαρβαρότητα» σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

 

 

 

Το τι γινεται στη φύση ειναι το φυσικό. Αν μια καμηλοπάρδαλη θα γινει τροφή για λιοντάρια, θα γινει εκει στη ζουγκλα, με φυσικό τρόπο. 6-7 λιοντάρια θα της την πέσουν και ΑΝ τα καταφέρουν θα την αιχμαλωτίσουν και θα την φάνε.

Αυτό, με τη σφαγή ενός ζώου για ψυχαγωγία και το τάισμά των μελών της σε ένα αιχμάλωτο λιοντάρι, έχει τεράστια διαφορά.

 

 

 

Κατ' αρχήν, η θανάτωση τής καμηλοπάρδαλης, δεν έγινε για την ...ψυχαγωγία κανενός! Δεν ήταν ότι δεν είχαν τι να κάνουν οι υπεύθυνοι δηλαδή, ότι τους είχε φάει η βαρεμάρα, μέχρι που κάποιος πέταξε τη φαεινή ιδέα: «Ρε μαλάκες, το βρήκα! Δε σφάζουμε την καμηλοπάρδαλη να διασκεδάσουμε; Θα ταΐσουμε και τα χτήνη, θα φρικάρουν και τα μούλικα που μού θένε και ζωολογικό κήπο, μη τους χέσω το μπατέρα! Κλάματα, εμετοί, κακό...το γέλιο τής αρκούδας θα ρίξουμε!»

 

Το αν η εξήγηση που δόθηκε για την κίνηση αυτή - τα περί μαθήματος ανατομίας των ζώων - κρίνεται από κάποιους επαρκής και από κάποιους όχι, είναι άσχετο θέμα.

 

Ήταν ένα ζώο το οποίο - λέω ξανά: για 'μένα κακώς - ήταν στην ιδιοκτησία τού ζωολογικού κήπου, έκριναν οι υπεύθυνοι ότι δεν τους χρειάζεται, ότι είναι άρρωστο, ότι είναι ασύμφορη η εκτροφή του, ότι ...δε γουστάρουν τα ζώα με μακρύ λαιμό, διότι τους κοιτούν αφ' υψηλού και τους ζοχαδιάζουν, ότι, ότι, ότι...και αποφάσισαν να το κάνουν κεμπάπ, να δείξουν στο κοινό πώς είναι το «από μέσα» μιας καμηλοπάρδαλης και στη συνέχεια να το ταΐσουν στα - επίσης υπό την ιδιοκτησία τους - λιοντάρια.

 

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι, το συγκεκριμένο ζώο είχαν προλάβει να το ζήσουν οι θεατές ως αξιοθέατο, πριν το ζήσουν υπό τη μορφή κυρίως πιάτου, στο μενού της χασαποταβέρνας «Λέων, ο Μερακλής»;

 

Σεβαστό αν είναι έτσι, αλλά εμένα δε μου λέει κάτι, διότι μεταξύ άλλων «λεπτομερειών» - και είναι βασικότατο, αλλά δεν έμεινε κανείς σ' αυτό - το ζώο δε θανατώθηκε ενώπιον των θεατών. Τεμαχίστηκε ήδη νεκρό ενώπιόν τους και - ακριβώς όπως θα γινόταν με οποιοδήποτε άλλο κρέας - στη συνέχεια δόθηκε να φαγωθεί από τα λιοντάρια. Αν κάποιος πιστεύει ότι οι αντιδράσεις θα ήταν οι ίδιες, αν αυτό που έγινε μερίδες μπροστά στον κόσμο, ήταν ένα σκοτωμένο γουρούνι, δικαίωμά του είναι. Εγώ λέω ότι «δεν», διότι το γουρούνι το τρώμε κι εμείς. Άσε που, σε επίπεδο ...γουτσουγούτσου δεν πιάνει μία!

 

Πάμε στην «τεράστια» διαφορά τώρα:

 

Ας υποθέσουμε ότι δε μιλάμε για ζωολογικό κήπο με κλουβιά, αλλά για ένα τεράστιο ζωολογικό πάρκο (σαν αυτά που υπάρχουν π.χ. στις Η.Π.Α., τα οποία θέλεις μια μέρα για να τα γυρίσεις με αυτοκίνητο), όπου τα άγρια ζώα ζουν σχεδόν «ελεύθερα», σε περιφραγμένες - για τους προφανείς λόγους ασφαλείας - αλλά αχανείς εκτάσεις, με επιλογή για το σε ποιες από αυτές θα ζουν ποια είδη (Ό,τι πιο κοντά στις συνθήκες τού φυσικού τους περιβάλλοντος δηλαδή, αλλά παράλληλα ελεγχόμενο).

 

Έστω ότι σ' ένα τέτοιο πάρκο λοιπόν, αποφασίζεται ότι τόσο οι καμηλοπαρδάλεις (οι ζέβρες, οι αντιλόπες, τα στρουμφάκια, βάλε ό,τι ζώο θες), όσο και οι φυσικοί θηρευτές τους (λιοντάρια, τίγρεις, λεοπαρδάλεις, ο δρακουμέλ...) θα βρίσκονται - σε ικανούς πληθυσμούς, ώστε να αναπαράγονται - στην ίδια έκταση, όπου τα μεν θα βοσκούν (ειδικά τα στρουμφάκια, δεν ξέρω με τι σκατά τρέφονται, οπότε ίσως εξαιρούνται από τη βοσκή...) και τα δε θα τα κυνηγούν, θα τα σκοτώνουν και θα τα τρώνε, ακριβώς όπως συμβαίνει στη φύση. Αυτό φυσικά, θα συμβαίνει ανά πάσα στιγμή, είτε το πάρκο είναι κλειστό, είτε εν λειτουργία και τίγκα στους επισκέπτες. Αν η φάση τύχει να γίνει και κοντά στην περίφραξη δε, εκεί να δεις γλέντια! Μέχρι και ο επιθανάτιος ρόγχος και το ...τραγάνισμα τού κρανίου θα ακούγεται. Για βάλε μου τα παιδάκια μέσα στην εικόνα και εκτίμησε αντιδράσεις...

 

 

Τώρα αν εσυ θεωρεις οτι το παιδί σου θα μάθει περισσότερα πράγματα βλέποντας απο κοντά μια τέτοια σφαγή και όχι απο ένα ελεγχόμενο ντοκιμαντέρ, ειναι προσωπικό σου ζήτημα για το οποίο εγω δεν μπορω να διαφωνήσω.

 

 

Το ότι δεν υπήρξε «σφαγή» ενώπιον οποιουδήποτε παιδιού, αλλά τεμαχισμός ενός από πριν σκοτωμένου ζώου, το είπαμε, έτσι; Από 'κει κι έπειτα, για ρίξε λεπτομέρειες για το πως εννοείς τον όρο «ελεγχόμενο ντοκιμαντέρ». Αν εννοείς ότι ο γονιός ελέγχει και αποφασίζει το τι βλέπει ο κανακάρης του, ναι ελεγχόμενο είναι. Αν εννοείς όμως το τι φαίνεται, πόσο λεπτομερώς και από πόσο κοντά στα ντοκιμαντέρ, μάλλον σε χάνω! Τα σχετικά από animal planet, national geographic κ.τ.λ., τα παρακολουθώ σαν τρελός, από παιδάκι μέχρι και σήμερα: Το ...λαρύγκωμα τής ανέμελης αντιλόπης από τη λεοπάρδαλη, το αίμα που εκτινάσσεται σαν πίδακας, τα μάτια που πετάγονται από τις κόγχες και τα άντερα που κρέμονται από τα σαγόνια, πιο ...γκρο πλαν δε γίνονται! Τι 3D και μαλακίες... 

 

 

Άλλωστε 3 θέματα θίχτηκαν εδω.

 

1. Η αιχμαλωσία των άγριων ζωων με σκοπό την ψυχαγωγία μας.

 

Μαζί σου! Το είπα και πριν...

 

2. Η δολοφονία ενός άγριου ζώου, για έναν αστείο λόγο που ο ίδιος ο ζωολογικος κήπος προκάλεσε τη στιγμη που  που υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις.

 

 

Δεν ήταν «δολοφονία». Δικό τους ήταν, δεν ήταν υποχρεωμένοι ούτε να το πουλήσουν, ούτε να το στείλουν οπουδήποτε, ούτε να δεχθούν οποιαδήποτε εναλλακτική πρόταση ή λύση. Δεν το χρειάζονταν, έκριναν - σωστά κατ' εκείνους, λάθος κατά κάποιους άλλους - ότι με τη θανάτωσή του μπορούσε να επιτευχθεί και κάποιος εκπαιδευτικού χαρακτήρα σκοπός, αλλά και ότι ούτως ή άλλως δε θα πήγαινε χαμένο το κρέας, αφού θα τάιζαν μ' αυτό τα λιοντάρια, το σκότωσαν όπως θα σκότωναν κι ένα γουρούνι, αρνί ή μοσχάρι και με το κρέας του τάισαν άλλα ζώα τού ζωολογικού κήπου. Το γεγονός ότι ήταν «άγριο ζώο», από μόνο του δε λέει τίποτα. Θα είχε σημασία, αν επρόκειτο για είδος υπό προστασία. Μη όντας τέτοιο, μόνο στη σιλουέτα διαφοροποιείται από τα προηγούμενα που ανέφερα.

 

 

3. Το κατα πόσο ειναι σωστο ή όχι να παρακολουθουν ένα τετοιο θέαμα τα παιδιά.

 

 

 

Μια απολύτως νορμάλ διαδικασία είναι, την οποία - όπως είπα και νωρίτερα - τα παιδιά την παρακολούθησαν σε απείρως πιο light version, από αυτή που συμβαίνει στη ...μητέρα φύση.

 

Αυτό που είδαν τα παιδάκια, είναι αυτό που βλέπουν και όταν πηγαίνουν με τη μαμά τους στο χασάπη, αν τύχει τη στιγμή εκείνη να βρίσκεται στην αρχή τής «προετοιμασίας» ενός σφαγίου για πώληση: Ένα σκοτωμένο ζώο, το οποίο κόβεται σε κομμάτια, με τη διαφορά ότι προορίζεται να γεμίσει στομάχια ανθρώπων και όχι λιονταριών.

 

Από το συγκεκριμένο στάδιο άρχισε και το εν λόγω «θέαμα» - και όχι από κάποια ...εκτέλεση - απλώς με άλλο ζώο πάνω στον «πάγκο». 

 

Προσωπικά, ως παιδάκι - ασχέτως τού ότι δε μεγάλωσα σε επαρχία - κάθε φορά που πήγαινα στο χωριό τού μακαρίτη τού παππού μου, έβλεπα από κοντά προβατογουρουνομοσχαροσφαγές, οι οποίες μού άφησαν αναμφιβόλως ...φουσκωμένο στομάχι από την κατανάλωση των παραγόμενων κοψιδιών, αλλά ψυχικό τραύμα δε μού δημιούργησαν. Η μία και μόνη φορά όμως, που είχα την ατυχία να δω ως πιτσιρικάς στο ίδιο χωριό (από λίγα μέτρα απόσταση και - ευτυχώς... - ευρισκόμενος μέσα σε αυτοκίνητο), επιδρομή λύκου στο μαντρί ενός μπάρμπα (Το ξέρεις ότι, αν δεν τον πάρουν χαμπάρι να τον τουφεκίσουν, ένας λύκος μόνος του - και όχι αγέλη, οπότε και δε θα ήταν περίεργο - αποδεκατίζει όλο το κοπάδι και στο τέλος παίρνει μαζί του μόνο ένα από αυτά που έχει σκοτώσει για να το φάει, έτσι; Τα υπόλοιπα τα κλαδεύει για ...ζέσταμα!) με τέντωσε για τα καλά και τη θυμάμαι μέχρι σήμερα. Ο ορισμός τής σπλατεριάς, όχι μαλακίες...

 

Την πραγματικά βίαιη εκδοχή, τα παιδάκια τη βλέπουν σωρηδόν στην τηλεόραση, σε οποιοδήποτε σχετικό ντοκιμαντέρ, όπως αυτά στα οποία αναφέρθηκα παραπάνω. Εκτός κι αν οι ...σοφοί γονείς τους, ως πραγματικά υπεύθυνοι προστάτες τής ψυχικής τους ισορροπίας, ή τους απαγορεύουν να τα βλέπουν, ή τα παραμυθιάζουν ότι πρόκειται για ...σενάριο και όχι για πραγματικότητα, οπότε πάσο! Το πολύ πολύ να μεγαλώσουν με την πεποίθηση ότι τα λιοντάρια, κάθε φορά που τα κόβει η λόρδα, παραγγέλνουν σε ντελιβεράδικο...

 

 

 

4. Η διαφορά εν τέλη των πολιτισμών μας με τους κατ΄ ισχυρισμό πολλών  ανώτερους απο εμάς πολιτισμικά Βορειοευρωπαίους

 

 

Εντάξει, από γεωγραφία δεν πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερος σκράπας από 'μένα στον πλανήτη, αλλά κάτι μου λέει ότι οι Ισπανοί τού πρώτου παραδείγματός μου, απέχουν αρκετά από το να χαρακτηριστούν Βορειοευρωπαίοι. Μεσογειακοί όπως οι αφεντιά μας είναι και διατηρούσαν ζωντανό το αίσχος των ταυρομαχιών, για κάτι αιώνες! Σκότωσαν και οι βόρειοι μια καμηλοπάρδαλη και ήρθαμε σε πολιτισμικό ίσωμα...

 

 

Πρόσεξε...δεν διαφωνώ κάπου μαζί σου. Απλά επισημαίνω ορισμενα ζητήματα.

 

Μ' έχεις παρεξηγήσει, ή μού φαίνεται; Προς τι το bold; Έχω δώσει την εντύπωση ότι μ' ενοχλούν οι διαφωνίες; Ίσα- ίσα που γουστάρω! Χωρίς αυτές, τι διάλογος θα μπορούσε να γίνει;

Επεξ/σία από deesnider
  • Like 2
Δημοσ.

Εξακολουθεις να κανεις τον Κινεζο. Αναφερει μεσα το βινεο και τις δολοφονιες παιδιων σε σχολειο ναι ή οχι.

 

Με δουλεύεις; Και επειδή αναφέρει, λέει ότι ευθύνεται το εκπαιδευτικό σύστημα, ή μήπως δείχνει μάρτυρες που δήλωναν παρόντες και σε άλλα γεγονότα, ή την δασκάλα που δήθεν σκοτώθηκε και μετά από ένα χρόνο ήταν ζωντανή αλλού;

 

Πού διάολο μιλάει αυτό το βίντεο, ή έστω κάνει μια αναφορά στον τρόπο λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος των ΗΠΑ που είναι υπαίτιο που σκοτώνουν οι μαθητές τους συμμαθητές τους, εσύ και ο εγκέφαλός σου μόνο ξέρετε.

 

Εκτός από πρόβλημα κατανόησης γραπτού λόγου φαίνεται έχεις και πρόβλημα κατανόησης εικόνας. Να το κοιτάξεις, μην το αμελήσεις.

Δημοσ.

Nα τονίσω οτι ουδέποτε γράφτηκε κάπου πως το εκπαιδευτικό συστημα της Αμερικης ευθύνεται για παιδιά που σκοτώνουν.

Αναφέρθηκε προς απάντηση άλλου χρήστη πως δε μπορουμε να αναφερόμαστε σε ανεπτυγμένα εκπαιδευτικά συστήματα σε χώρες όπου τα παιδιά ασκουν βία (και δώθηκε ως παράδειγμα οι περιπτώσεις μαθητών που έχουν μπει σε σχολεία με όπλα και έχουν θερίσει). Ισως βέβαια εγω δε τον έθεσα σωστά και υπήρξε παρανόηση.

 

Μια που μιλάμε ομως για τη Δανία εδω, και επειδή κάποιος έκανε αναφορά σε έρευνες, οι έρευνες λένε οτι η Δανία ειναι μέσα στις 3 πρώτες χωρες στο bullying (Bullying in Schools A.G. McEachern, p. 51) με ότι συμπεράσματα μπορεί να βγάλει κάποιος για αυτό.

 

Γενικά όταν οι άλλοι σκοτωνόντουσαν στα σχολεία, εμείς τρωγαμε αποβολές γιατι είπαμε χοντρό τον χοντρό της τάξης :P Διαφορά κουλτούρας. Πως να το κάνουμε? :P (άσε που γενικά ο χοντρός της τάξης ηταν και η συμπάθεια ολων γιατι καθόταν μαξιλαράκι στη μακρυά γαιδούρα, τέρμα στο ποδόσφαιρο και στους τσαμπουκάδες τον βάζαμε μπροστά...γεία σου ρε Νικόλα όπου και αν είσαι. 130 κιλά μάλαμα και σαγαπάμε όλοι :-) )


Δεν ήταν «δολοφονία». Δικό τους ήταν, δεν ήταν υποχρεωμένοι ούτε να το πουλήσουν, ούτε να το στείλουν οπουδήποτε, ούτε να δεχθούν οποιαδήποτε εναλλακτική πρόταση ή λύση

 

dee, επιφυλάσσομαι για απαντήσεις σε οτι έγραψες, αλλά επειδή αυτη τη στιγμη κλείνουν τα μάτια σχολιάζω μονο αυτό.

Αυτό το περι ιδιοκτησίας του άγριου ζώου. Ειναι αυτό που ξεκαθάρισα πως ειμαι κατά.

Δεν μπορει κανεις να ειναι ιδιοκτήτης άγριων ζωων. Ειναι η προσωπική μου άποψη αυτή βέβαια.

Θεωρω τρομερή την αιχμαλωσία σε τετοια ζωα.

Δημοσ.

Μόνο που το εκπαιδευτικό σύστημα της αμερικής δεν είναι αυτό που ευθύνεται για τους πιτσιρικάδες που σκοτώνουν στα σχολεία. Να διαβάζουμε καμιά έρευνα, δεν βλάπτει.

 

Σου δειχνω καποιον που ευθυνεται για την σχολικη βια ή για αυτο που προσπαθουν να μας πεισουν οτι υπαρχει. Κατανοητο ?

Δεν ειπα οτι ευθυνεται το εκπαιδευτικο συστημα για την σχολικη βια, αλλα σου εδειξα καποιον που ευθυνεται για αυτην την μπαρουφα που μας σερβιρουν.

Δημοσ.

Σου δειχνω καποιον που ευθυνεται για την σχολικη βια ή για αυτο που προσπαθουν να μας πεισουν οτι υπαρχει. Κατανοητο ?

Δεν ειπα οτι ευθυνεται το εκπαιδευτικο συστημα για την σχολικη βια, αλλα σου εδειξα καποιον που ευθυνεται για αυτην την μπαρουφα που μας σερβιρουν.

Άλλη φορά να μην απαντάς με "νομίζεις" γιατί έτσι Αφήνεις να εννοηθεί ότι αντιτείθεσαι σε αυτό που quotάρεις.

 

Αναφέρθηκε προς απάντηση άλλου χρήστη πως δε μπορουμε να αναφερόμαστε σε ανεπτυγμένα εκπαιδευτικά συστήματα σε χώρες όπου τα παιδιά ασκουν βία

Και πάλι καμιά σχέση το ένα με το άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...