bluesattack Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Τι; Όχι;;; Καντε λιγο κρατει με το ρεαλισμο βρε.Μικρα παιδια ειναι .Οι μπριζολιτσες φυτρωνουν στα δεντρα, τα μωρα τα φερνει ο πελαργος και τα δωρα ο Αι Βασιλης
Cossutius. Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Εκτος κι αν ειμαστε εκτος φυσης, μερος της φυσης ειμαστε κι εμεις, και οι πραξεις μας φυσικοτατες ειναι, οπως αυτες της εικονας. Το οτι στο μυαλο μας εχουμε φτιαξει ενα μοντελο οπου διαχωριζουμε το θανατο αλλων ειδων αναλογα τις αναγκες μας, παλι δεν μας αποτρεπει απο τη φυση. Μέρος της φύσης είμαστε σαφώς. Φυσικό όμως δεν ειναι το να ορίζουμε τη φύση. Ελπίζω να με πιάνεις. Η "κτηνωδία" στη Κοπενχάγη είχε να κάνει ότι σκοτώσανε μια καμηλοπάρδαλη και την ταϊσαν στα λιοντάρια "μπροστά στα μάτια παιδιών". Αν λέμε αυτό κτηνωδία, δηλαδή κάποιος να ταϊζει μια καμηλοπάρδαλη σε λιοντάρια και να αφήνει παιδιά να το βλέπουν, είναι κτηνωδία το να αφήνει ένας γονιός το παιδί του να βλέπει πχ αυτό στο Animal planet. Αν δεν την ταϊζαν στα λιοντάρια προφανώς κανείς δε θα έκανε λόγω για "κτηνωδία" Ξεχωρίζουμε τα δύο 1. Τη θανάτωση της καμηλοπάρδαλης 2. Το τάισμα στα λιοντάρια Ο όρος κτηνωδία χρησιμοποιήθηκε για διάφορες καταστάσεις. 1. Θανατώνεις ένα άγριο ζώο για λόγο τον οποίο προκάλεσες εσύ (ζωολογικός κήπος, δεν έλεγξες τις γεννήσεις, κτλ κτλ. 2. Τεμαχίζεις το νεκρό άγριο ζώο μπροστά σε κόσμο, ως θέαμα και μετά το προσφέρεις ως έτοιμο γεύμα σε ένα άλλο άγριο ζώο 3. Έχεις εναλλακτικές λύσεις ωστε να μην θανατώσεις το ζώο, αλλά προτιμάς να προχωρήσεις σε αυτή τη κίνηση. Για την δική μου κουλτούρα, τον τρόπο που εγώ μεγάλωσα, είναι κτηνωδία (άσχετα αν δεν χρησιμοποιησα εγω τον όρο) Για τον εκάστοτε Βορειοευρωπαιο είναι κάτι φυσιολογικό (αν και οι αντιδράσεις των ίδιων των Δανων δεν δείχνουν κάτι τέτοιο) Όπως έχω ξεκαθαρίσει, στην Ελλάδα βλέπουμε ελεγχόμενα ντοκιμαντέρ. Και παλι κάτι το οποίο το βλέπεις στη τηλεόραση δεν έχει τις ιδιες συνέπειες εαν το δεις live. Εκτός και αν υπάρχει έστω και ένας απο εσάς που δε θα σοκαριστεί αν ένας άνθρωπος πυροβοληθεί δίπλα του. Κιόμως καθημερινά ίσως μπορει να βλέπετε/ουμε, σφαγές σε ταινίες στη τηλεόραση ή ακόμα και στις ειδήσεις. 1
DrLo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 1. Θανατώνεις ένα άγριο ζώο για λόγο τον οποίο προκάλεσες εσύ (ζωολογικός κήπος, δεν έλεγξες τις γεννήσεις, κτλ κτλ. 2. Τεμαχίζεις το νεκρό άγριο ζώο μπροστά σε κόσμο, ως θέαμα και μετά το προσφέρεις ως έτοιμο γεύμα σε ένα άλλο άγριο ζώο 3. Έχεις εναλλακτικές λύσεις ωστε να μην θανατώσεις το ζώο, αλλά προτιμάς να προχωρήσεις σε αυτή τη κίνηση. Αν εξεραίσεις το μισό 2 (το μπροστά στον κόσμο) είναι πάνω κάτω το ίδιο με το να ταϊσεις οτιδήποτε τα λιοντάρια. Μη σου πω ότι αν βάλουμε και τον άνθρωπο στα άγρια ζώα είναι το ίδιο με το πανυγήρι στο χωριό μου
panagos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Εκτος κι αν ειμαστε εκτος φυσης, μερος της φυσης ειμαστε κι εμεις, και οι πραξεις μας φυσικοτατες ειναι, οπως αυτες της εικονας. Το οτι στο μυαλο μας εχουμε φτιαξει ενα μοντελο οπου διαχωριζουμε το θανατο αλλων ειδων αναλογα τις αναγκες μας, παλι δεν μας αποτρεπει απο τη φυση. Δεν είμαστε "εκτός" φύσης αλλά είμαστε ένα είδος που σκέφτεται και δρα σε ένα επίπεδο συνείδησης πολύ πιο προχωρημένο από τα υπόλοιπα, και μπορούμε να κάνουμε πράγματα που "δεν είναι στη φύση μας". Επειδή δεν λειτουργούμε με ένστικτα όπως τα υπόλοιπα ζώα, μπορούμε να πάμε κόντρα στη φύση μας. Να μην φάμε όταν πεινάμε πχ. Κανένα ζώο δεν το κάνει αυτό. Δεν μπορούμε να δικαιολογούμε κάθε μας..μαλακία αποδίδοντάς την στη φύση μας. Αν είναι έτσι, και οι βιαστές, στη φύση τους είναι να βιάζουν. Σόρυ κιόλας δεν μου αρέσει να κάνω συσχετισμούς.
pournaras Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Μέρος της φύσης είμαστε σαφώς. Φυσικό όμως δεν ειναι το να ορίζουμε τη φύση. Ελπίζω να με πιάνεις. Δεν οριζουμε καμμια φυση, μερος της ειμαστε και λειτουργουμε βασει των κανονων της. Απο τη μερια των ανθρωπων: "Γιατι το λιονταρι σκοτωνει την καμηλοπαρδαλη;" "Γιατι πρεπει να τραφει, ετσι ειναι, φυσικη διαδικασια." "Ναι, κι ο λυκος πρεπει να τραφει, αλλα σκοτωνει ολο το κοπαδι, και τελικα τρωει μονο ενα..." "Ε τι να κανουμε, ετσι ειναι η φυση." Απο τη μερια των ζωων: "Γιατι ο ανθρωπος σκοτωνει την καμηλοπαρδαλη;" "Γιατι πρεπει να τραφει ή πρεπει να ακπληρωσει τη ματαιοδοξια του, η τα βιαια ενστικτα του ή οποιοδηποτε αλλο φυσικο του ενστικτο (επιδειξη δυναμης κλπ.)" Γιατι λοιπον ο ανθρωπος οριζει τη φυση, και οχι το ζωο; Δεν είμαστε "εκτός" φύσης αλλά είμαστε ένα είδος που σκέφτεται και δρα σε ένα επίπεδο συνείδησης πολύ πιο προχωρημένο από τα υπόλοιπα, και μπορούμε να κάνουμε πράγματα που "δεν είναι στη φύση μας". Επειδή δεν λειτουργούμε με ένστικτα όπως τα υπόλοιπα ζώα, μπορούμε να πάμε κόντρα στη φύση μας. Να μην φάμε όταν πεινάμε πχ. Κανένα ζώο δεν το κάνει αυτό. Δεν μπορούμε να δικαιολογούμε κάθε μας..μαλακία αποδίδοντάς την στη φύση μας. Αν είναι έτσι, και οι βιαστές, στη φύση τους είναι να βιάζουν. Σόρυ κιόλας δεν μου αρέσει να κάνω συσχετισμούς. Οι βιαστες βιαζουν λογω του οτι σκεφτονται και λειτουργουν σε προχωρημενο επιπεδο συνειδησης;
panagos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Οι βιαστες βιαζουν λογω του οτι σκεφτονται και λειτουργουν σε προχωρημενο επιπεδο συνειδησης; Είσαι πιο έξυπνος από το να πιαστείς από μια τέτοια κουβέντα.. Ναι και όχι όμως. Ανάλογα την περίπτωση. Άλλο ο κλεπτομανής και άλλο ο καιροσκόπος κλέφτης. Άλλο ο κατα συρροή βιαστής/ψυχοπαθής και άλλο αυτός που θα εκμεταλλευτεί το μεθυσμένο γκομενάκι.
pournaras Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Είσαι πιο έξυπνος από το να πιαστείς από μια τέτοια κουβέντα.. Ναι και όχι όμως. Ανάλογα την περίπτωση. Άλλο ο κλεπτομανής και άλλο ο καιροσκόπος κλέφτης. Άλλο ο κατα συρροή βιαστής/ψυχοπαθής και άλλο αυτός που θα εκμεταλλευτεί το μεθυσμένο γκομενάκι. Δε διαφωνω, δεν ειναι ομως κατι το "εκτος φυσης". Ειμαστε ετσι φτιαγμενοι απο την ιδια τη φυση, ακομη και το δικαιωμα της επιλογης η ιδια η φυση μας το εδωσε μεσα απο την εξελεγκτικη διαδικασια, δεν κοιμηθηκαμε ενα βραδυ ζωα, και το πρωι ειπαμε να παραβιασουμε τη φυση μας και να παρουμε το δικαιωμα της επιλογης...
panagos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δε διαφωνω, δεν ειναι ομως κατι το "εκτος φυσης". Ειμαστε ετσι φτιαγμενοι απο την ιδια τη φυση, ακομη και το δικαιωμα της επιλογης η ιδια η φυση μας το εδωσε μεσα απο την εξελεγκτικη διαδικασια, δεν κοιμηθηκαμε ενα βραδυ ζωα, και το πρωι ειπαμε να παραβιασουμε τη φυση μας και να παρουμε το δικαιωμα της επιλογης... Ναι "εκτός φύσης" δεν είναι αλλά δεν δικαιολογείται κιόλας. Δείξε μου μια λέαινα που θα παρατήσει το τραυματισμένο της σκύμνο επειδή δεν μπορεί να ακολουθήσει την αγέλη και θα σου πω "φίλε έτσι είναι η φύση". Δείξε μου έναν άνθρωπο να σημαδεύει με το αμάξι του τη χελώνα που πάει να περάσει απέναντι και του γ@μω το καντήλι. Οι κατάλληλες συνθήκες και συγκυρίες που μας έδωσαν τη δυνατότητα να επιλέγουμε συνειδητά, μας δίνουν αυτομάτως και μεγαλύτερη ευθύνη. Έτσι το σκέφτομαι εγώ τέλος πάντων. Μπορεί κάπου πολύ μακριά να είναι όντα με πολλαπλάσιες νοητικές δυνατότητες, να μας κοιτάνε πως τα κάνουμε σκατά όλα και να λένε "ε τι να κάνουμε άνθρωποι είναι". Λέμε τώρα..
Cossutius. Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Pournara, έχουμε κάτι που δεν έχουν τα άλλα ζώα. Ελεύθερη βούληση, συνειδητή επιλογή. Τα ζώα λειτουργούν βάση ενστίκτου. Εμείς μπορούμε να επιλέξουμε. Ναι είναι στη φύση μας, αλλά είμαστε το κυρίαρχο ον αυτή τη στιγμή στη γη. Οφείλουμε λοιπόν να προστατεύουμε τη φύση και όχι να επεμβένουμε σε αυτή, ειδικά όταν αυτό δεν έχει να κάνει με την τροφική αλυσίδα αλλά καθαρά για ζητήματα ψυχαγωγίας. Η παρατήρηση του ζώου για εκπαιδευτικους ή ψυχαγωγικούς σκοπούς ειναι κάτι λογικό. Το σφάξιμό σε κοινή θέα και μάλιστα χωρις να υπάρχει καν σοβαρός λόγος (ο λόγος που επικαλείται ο ζωολ. Κηπος ειναι αστείος και αποδεικνύει πως ότι εγινε ήταν για ψυχαγωγία και όχι για "εκπαιδευτικους λόγους"), δεν ειναι κάτι φυσιολογικό.
frabalas Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Ναι "εκτός φύσης" δεν είναι αλλά δεν δικαιολογείται κιόλας. Δείξε μου μια λέαινα που θα παρατήσει το τραυματισμένο της σκύμνο επειδή δεν μπορεί να ακολουθήσει την αγέλη και θα σου πω "φίλε έτσι είναι η φύση". Δείξε μου έναν άνθρωπο να σημαδεύει με το αμάξι του τη χελώνα που πάει να περάσει απέναντι και του γ@μω το καντήλι. Οι κατάλληλες συνθήκες και συγκυρίες που μας έδωσαν τη δυνατότητα να επιλέγουμε συνειδητά, μας δίνουν αυτομάτως και μεγαλύτερη ευθύνη. Έτσι το σκέφτομαι εγώ τέλος πάντων. Μπορεί κάπου πολύ μακριά να είναι όντα με πολλαπλάσιες νοητικές δυνατότητες, να μας κοιτάνε πως τα κάνουμε σκατά όλα και να λένε "ε τι να κάνουμε άνθρωποι είναι". Λέμε τώρα.. Να σου πω: Με το που υπάρχουμε μόνο (σαν μικρόβιο της φύσης που είμαστε),αλλάζουμε τα πράγματα. Ήμουν με το κουνιαδάκο μου επαρχία με το αμάξι και με το που είδε χελώνα στο δρόμο ήθελε να τη περάσει απέναντι. Με ζόρισε στο μπίρι-μπίρι και μετά από εκατό μέτρα (χωρίς να συντρέχει κίνδυνος...) έκανα επιτόπια,πάρκαρα και πήγε ο δικός σου να τη πιάσει. Η χελώνα ανθίστηκε κίνδυνο,κλείστηκε στο καβούκι της πριν πλησιάσει ο δικός μου,εκείνη την ώρα ερχόταν αμάξι από την άλλη λωρίδα,ο κουνιαδάκος γύρισε πίσω,ο τυπάς στο άλλο αμάξι για να μας αποφύγει πήγε στο αντίθετο ρεύμα (άσχετα αν ήμασατν παρκαρισμένοι τσίμα-τσίμα στην άκρη και μπορούσε να μας προσπεράσει άνετα-ήθελε απόσταση και καλά έκανε σαν οδηγός...) ...και πάτησε μία σακούλα σκουπιδιών στο δρόμο,ή έτσι τουλάχιστον του φάνηκε η χελώνα στο καβούκι της. Θέλω να πω,ας αφήσουμε τα θεριά στη σαβάνα τους να φαγωθούν και ας μην επηρεάζουμε με τη παρουσία μας τη μαμά-φύση στην εκτέλεση του έργου της. 1
pournaras Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Pournara, έχουμε κάτι που δεν έχουν τα άλλα ζώα. Ελεύθερη βούληση, συνειδητή επιλογή. Τα ζώα λειτουργούν βάση ενστίκτου. Εμείς μπορούμε να επιλέξουμε. Ναι είναι στη φύση μας, αλλά είμαστε το κυρίαρχο ον αυτή τη στιγμή στη γη. Οφείλουμε λοιπόν να προστατεύουμε τη φύση και όχι να επεμβένουμε σε αυτή, ειδικά όταν αυτό δεν έχει να κάνει με την τροφική αλυσίδα αλλά καθαρά για ζητήματα ψυχαγωγίας. Η παρατήρηση του ζώου για εκπαιδευτικους ή ψυχαγωγικούς σκοπούς ειναι κάτι λογικό. Το σφάξιμό σε κοινή θέα και μάλιστα χωρις να υπάρχει καν σοβαρός λόγος (ο λόγος που επικαλείται ο ζωολ. Κηπος ειναι αστείος και αποδεικνύει πως ότι εγινε ήταν για ψυχαγωγία και όχι για "εκπαιδευτικους λόγους"), δεν ειναι κάτι φυσιολογικό. Και η ψυχαγωγια μερος της φυσης μας ειναι. Ψυχαγωγουμαστε διοτι το εχουμε αναγκη κι οχι απλα επειδη μπορουμε. Αυτο ομως, σε συνδιασμο με το οτι εχουμε ελευθερη βουληση, μας φερνει στο να ψυχαγωγειται ο ο καθενας μας με διαφορετικο τροπο. Αλλος παει για κυνηγι και αποδεκατιζει ενα πληθυσμο απο παπιες, αλλος παιζει μουσικη και γραφει ποιηματα, αλλος γουσταρει τα οργια, και αλλος τη βρισκει με τον αθλητισμο. Οποτε αν πρεπει να προστατευσουμε τη φυση (με βαση το συμπερασμα που βγαινει εδω μεσα), πρεπει να επανεξετασουμε απο την αρχη την ψυχαγωγια μας, και τουλαχιστον τα μισα πραγματα που κανουμε μεχρι σημερα, να τα βγαλουμε εκτος νομου.
bluesattack Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Οποτε αν πρεπει να προστατευσουμε τη φυση (με βαση το συμπερασμα που βγαινει εδω μεσα), πρεπει να επανεξετασουμε απο την αρχη την ψυχαγωγια μας, και τουλαχιστον τα μισα πραγματα που κανουμε μεχρι σημερα, να τα βγαλουμε εκτος νομου. Συμβαινει αιωνες τωρα , ο κοσμος αλλαζει.Τωρα αν ειναι προς το καλυτερο η το χειροτερο ... Παραδειγμα σχετικα προσφατο η απαγορευση ταυρομαχιων πχ 1
Cryptic Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Το σφάξιμό σε κοινή θέα και μάλιστα χωρις να υπάρχει καν σοβαρός λόγος (ο λόγος που επικαλείται ο ζωολ. Κηπος ειναι αστείος και αποδεικνύει πως ότι εγινε ήταν για ψυχαγωγία και όχι για "εκπαιδευτικους λόγους"), δεν ειναι κάτι φυσιολογικό.Εξασφάληση γενετικής ποικιλίας είναι σοβαρός λόγος. Και το αν τέτοια σφαγή είναι κάτι φυσιολογκό είναι καθαρά δική σου προσωπική γνώμη. Πάλι το παίζεις psychic.
Cossutius. Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Εξασφάληση γενετικής ποικιλίας είναι σοβαρός λόγος. Και το αν τέτοια σφαγή είναι κάτι φυσιολογκό είναι καθαρά δική σου προσωπική γνώμη. Πάλι το παίζεις psychic. Η εξασφάλιση γενετικής ποικιλίας ειναι γελοίος εως βλακώδης λογος τη στιγμη που την προκαλείς εσύ, έχοντας αιχμάλωτο το ζώο. Στο φινάλε είχαν την επιλογή να μη το σκοτώσουν. Δεν υπάρχει η παραμικρή δικαιολογία. Το αν η σφαγή ειναι φυσιολογική ή όχι το έχω τονίσει 50 φορές οτι έγκειται στη κουλτούρα του καθενός. Δε καταλαβαίνω γιατι το τονίζεις πάλι. Οποτε αν πρεπει να προστατευσουμε τη φυση (με βαση το συμπερασμα που βγαινει εδω μεσα), πρεπει να επανεξετασουμε απο την αρχη την ψυχαγωγια μας, και τουλαχιστον τα μισα πραγματα που κανουμε μεχρι σημερα, να τα βγαλουμε εκτος νομου. Συμφωνώ απόλυτα. Και τα ζώα ψυχαγωγούνται άλλωστε. Παίζουν μεταξύ τους κτλ κτλ. Δεν ξέρω κανένα βεβαια που να σφάζει τα αλλα για "εκπαδευτικους" και ψυχαγωγικους λόγους. Οπως έγραψα και νωρίτερα, η ψυχαγωγία του καθενός και οι νόμοι του περι αυτού ορίζονται απο τον πολιτισμό του. Αλλοι ψυχαγωγουντε πηγαίνοντας θέατρο, άλλοι παίζοντας παιχνίδια, άλλοι παρατηρώντας σφάξιμο καμηλοπάρδαλης και άλλοιβιαζοντας γυναίκες. Σε κάποιες χώρες του κόσμου, το τελευταιο δεν ειναι παράνομο. Αλλού την πληρωνει η γυναίκα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα