Zaknafein Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Έχει κλείσει τα 2 χρόνια η κάρτα; Αν όχι, μέχρι 2 χρόνια ευθύνη έχει ο πωλητής λόγω νομοθεσίας Ε.Ε., οπότε εσύ πιέζεις το μαγαζί για πιστωτικό στην αξία αγοράς και αυτοί ας τα βρούνε με την Oktabit. Αν έχουν περάσει τα 2 χρόνια, καλύπτεσαι απ'την πολιτική εγγύησης του κατασκευαστή / αντιπροσωπείας, όπου εκεί είναι λίγο πιο θολά τα πράγματα.
Ashmadia Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Αυτα ειναι πιπες, με το συμπαθειο, δεν εχω ακουσει ποτε για τετοιου ειδους εγγυηση που χανει σταδιακα την αξια της, ειδικα οταν μιλαμε για κατι σχετικα μεγαλης αξιας. Δηλαδη την πηραν την πεντακοσαρου και σου εδωσαν ενα προιον που πρεπει να λειτουργει απροβληματιστα τουλαχιστον για το χρονικο διαστημα της εγγυησης. Αυτο δεν συνεβη και μαλιστα αφου δεν μπορουν να επιδιορθωσουν/αντικαταστησουν το προιον θελουν να σου δωσουν λιγοτερα χρηματα απο αυτα που σου πηραν? Εγω λεω να τους ζητησεις και τοκο, γιατι εσυ 580 θελεις στο συστημα σου για να δουλεψει σωστα και ειναι δικο τους λαθος που δεν δουλευει οπως πρεπει. Σε περιπτωση που δεν τους αρεσει αυτο, πες τους οτι εχει κι αλλες επιλογες η νομοθεσια σου. Οπως για παραδειγμα να τους δωσεις μια 580 που λειτουργει και να σου δωσουν μια 780 μιας και αυτη αποτελει ενα προιον με "εφαμιλλες επιδοσεις" με αυτο ακριβως που ειχες. Αν σου πουν οτι εισαι παραλογος, εχε την νομοθεσια ετοιμη να τους την διαβασεις και ρωτα επιδεικτικα "γιατι να παρανομησουμε ετσι οπως συμφερει εσας αντι να παρανομησουμε ετσι οπως συμφερει εμενα?" Εχω μαθει οτι οι μα..κιες πληρωνονται, αλλα να πληρωνουμε και τις μαλακ..ς του αλλου παραπαει, γιατι σε καμια περιπτωση δεν εφταιγε ο φιλος που του καηκε η 580. Να πω οτι δεν την ειχε πληρωσει, τοτε ναι μαλ..ια του.
SPANK Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Και ομως ετσι ειναι δυστηχώς με την εγγύηση η να το πω αλλιως ετσι το εχουν κανει οι αντιπροσώποι των εταιρίων με τις εκάστοτε εταιρίες , αυτο που μπορω να πω με σιγουριά ειναι οτι στις asus και τις gigabyte νομιζω η oktabit εχει κανει συμφωνία οτι καθε χρόνο που περνάει η κάρτα χάνεις και ενα % (αν θυμάμαι καλα μου ειχαν πει 10 20 και 40 %) απο την αξία της και γενικα τις επιλογές που θα εχεις αν σου πάθει κατι στον 1 2 η 3ο και τελευταίο χρόνο.
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 αυτο που μου δινουν δεν φτανει καν το compute power της 580 ουτε στα μισα!AutoCad h 760 θα ειναι τιποτα σε σχεση με την 580! Αυτά πες τους.Αφού την 580 τη πήρες για μια δουλειά πρέπει να στην αντικαταστήσουν με κάρτα αντίστοιχων δυνατοτήτων για τη συγκεκριμένη δουλειά.
Ailuros Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Αυτα ειναι πιπες, με το συμπαθειο, δεν εχω ακουσει ποτε για τετοιου ειδους εγγυηση που χανει σταδιακα την αξια της, ειδικα οταν μιλαμε για κατι σχετικα μεγαλης αξιας. Δεν πάει πολύς καιρός που ξανα-ανακάλυψα τι σημαίνει ΅παλαιότητα΅ για τις ασφάλειες αυτοκινήτων. Σου τρακάρουν παρκαρισμένο αυτοκίνητο και σε βάζουν να πληρώσεις και ανταλλακτικά που βρίσκονται μόνο γνήσια λόγω παλαιότητας. Και όχι δεν αλλάζει κάτι στο εξωτερικό, αλλά αν εγώ εκεί έχω τόσα χρόνια δίπλωμα και δεν τους έχω απασχολήσει ποτέ θα πληρώσω ένα διαμετρικά μικρότερο ποσό για ασφάλιστρα από ότι εδώ στην Μπανανία. Τώρα για το θέμα του παλικαριού δεν χάνει κάτι πως θα ρωτήσει στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή αν μπορεί να στοιχειοθετηθεί υπόθεση. Και ναι η αδυναμία compute μεταξύ 760 & 580 είναι βασικό στοιχείο, απλά θα πρέπει όποιος νομικός το αναλάβει να έχει και μια στοιχειώδη γνώση του αντικειμένου.
Locko Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Και ομως ετσι ειναι δυστηχώς με την εγγύηση η να το πω αλλιως ετσι το εχουν κανει οι αντιπροσώποι των εταιρίων με τις εκάστοτε εταιρίες , αυτο που μπορω να πω με σιγουριά ειναι οτι στις asus και τις gigabyte νομιζω η oktabit εχει κανει συμφωνία οτι καθε χρόνο που περνάει η κάρτα χάνεις και ενα % (αν θυμάμαι καλα μου ειχαν πει 10 20 και 40 %) απο την αξία της και γενικα τις επιλογές που θα εχεις αν σου πάθει κατι στον 1 2 η 3ο και τελευταίο χρόνο. Επειδή έκατσα και διάβασα όλο το thread σου , τελικά δεν βρήκες κάποιο νομικό έρεισμα για να το κυνηγήσεις περαιτέρω?
andrapos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Παιδιά ορισμένοι έχετε τρελές απαιτήσεις!Περιμένετε να δώσει η εταιρία πιστοτικό 500 ευρώ για μια 580 2 χρονών;Αλήθεια;Αν ήταν έτσι θα χαλούσαμε όλοι επίτηδες τις κάρτες και τους επεξεργαστες μας για να έχουμε τζαμπε συνέχεια καινούριο σύστημα!Η λύση είναι απλή.Η εταιρία δίνει μια 760 που είναι αντίστοιχη της 580 και στην δίνει καινούρια.Αν δεν σου κάνει γιατί δεν μπορείς να κάνεις sli πούλα την και πάρε μια 580 μεταχειρησμένη!Δεν λέω είναι ταλαιπωρία αλλά φαντάσου να σου λέγανε χάλασε απο κακή χρήση δική σου όπως έχω ακούσει εγώ πολλές φορές.. 1
SPANK Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Επειδή έκατσα και διάβασα όλο το thread σου , τελικά δεν βρήκες κάποιο νομικό έρεισμα για να το κυνηγήσεις περαιτέρω? Όχι δεν βρήκα και οσο και αν τους απείλησα με καλο η άγριο τρόπο οτι θα κανε καταγγελία κτλπ , μου λενε καντε το δεν εχουμε πρόβλημα αλλα να ξέρετε οτι δεν θα κερδίσετε τιποτα γιατι αυτη ειναι η συμφωνία oktabit και asus. Απο την αλλη εχω και αλλη μια περίπτωση με μια gtx 295 που ειχα απο το πλαίσιο , χάλασε μετα απο 2.5 χρόνια και μετα απο απαιτήσεις δικιές μου κτλπ μου δώσανε κάρτα ιδιας αξίας με αυτην που ειχε η 295 οταν την ειχα αγοράσει (νομιζω 450 euro ειχε). Οποτε μαλλον ειναι λιγο μπερδεμένο το ολο σκηνικό με τις εγγύησες κτλπ , εξαρτάται απο την συμφωνία που εχει γίνει σε διανομέα και την αντιπροσωπεία
Ailuros Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Παιδιά ορισμένοι έχετε τρελές απαιτήσεις!Περιμένετε να δώσει η εταιρία πιστοτικό 500 ευρώ για μια 580 2 χρονών;Αλήθεια;Αν ήταν έτσι θα χαλούσαμε όλοι επίτηδες τις κάρτες και τους επεξεργαστες μας για να έχουμε τζαμπε συνέχεια καινούριο σύστημα!Η λύση είναι απλή.Η εταιρία δίνει μια 760 που είναι αντίστοιχη της 580 και στην δίνει καινούρια.Αν δεν σου κάνει γιατί δεν μπορείς να κάνεις sli πούλα την και πάρε μια 580 μεταχειρησμένη!Δεν λέω είναι ταλαιπωρία αλλά φαντάσου να σου λέγανε χάλασε απο κακή χρήση δική σου όπως έχω ακούσει εγώ πολλές φορές.. ΄Οχι απαραίτητα. Αλλά στην χειρότερη αυτό που θα δεχόμουν στην θέση του θα ήταν μια 760 δωρεάν και άλλη μια σε τιμή κόστους.
Locko Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 ΄Οχι απαραίτητα. Αλλά στην χειρότερη αυτό που θα δεχόμουν στην θέση του θα ήταν μια 760 δωρεάν και άλλη μια σε τιμή κόστους. Και στην καλύτερη?
Ailuros Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Και στην καλύτερη? Να σου δώσουν 2 δωρεάν αποκλείεται. Αλλά όταν οι άλλοι μιλάνε για 500 ευρώ δεν θα πρέπει να ξεχνάνε ότι ο άνθρωπος μάλλον τα έσκασε εις διπλούν για να κάνει το SLi του. Ας του κάνουν λοιπόν μια λογική αντιπροσφορά για να μπορεί να ξαναστήσει ένα εφάμιλλο μηχάνημα. 1
Locko Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδή όταν φτιάχνουμε SLI ή Crossfire η εγγύηση θα πρέπει να εξετάζεται και να καλύπτεται σαν σύστημα καρτών και όχι η κάθε κάρτα σαν μεμονωμένο προϊόν, εάν καταλαβαίνω καλά. Innovative! 1
orere Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 εχω δει σε διαφορα rma ο αγοραστης να ζηταει παραλογα πραγματα ωστε να εποφεληθει κατι τετοιο συμβαινει κ εδω οκ εδωσε πριν χρονια 500 ευρο τωρα ομως η αξια της ως μεταχειρο ειναι 150 κ αμα την παρει κανεις δηλαδη μια λογικη προσφορα ποια ειναι πιστωτικο 500ευρο η αντικατασταση με 780 που δεν την φτανει ουτε με το sli αν δηλαδη του εδιναν καινουργια 580 θα ηταν ευχαριστημενος εγω νομιζω πως οχι γιατι αμα ειναι ετσι δεχεται την 760 την πουλαει και παιρνει μεταχειρο 580 και του μενουν και λεφτα 1
SPANK Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Να σου δώσουν 2 δωρεάν αποκλείεται. Αλλά όταν οι άλλοι μιλάνε για 500 ευρώ δεν θα πρέπει να ξεχνάνε ότι ο άνθρωπος μάλλον τα έσκασε εις διπλούν για να κάνει το SLi του. Ας του κάνουν λοιπόν μια λογική αντιπροσφορά για να μπορεί να ξαναστήσει ένα εφάμιλλο μηχάνημα. Σωστο αυτο που λες αλλα μαλλον ελάχιστα τους ενδιαφέρει , κυριως κοιτάνε να ειναι εξασφαλισμένοι νομικά τωρα , οπως το εχω καταλάβει ειναι να πέσεις στην περίπτωση και στην ευχέρια του μαγαζιού για να " κερδίσεις " κατι καλύτερο
Ailuros Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδή όταν φτιάχνουμε SLI ή Crossfire η εγγύηση θα πρέπει να εξετάζεται και να καλύπτεται σαν σύστημα καρτών και όχι η κάθε κάρτα σαν μεμονωμένο προϊόν, εάν καταλαβαίνω καλά. Innovative! Θα μπορούσε να ήταν ενδεχομένως επιχείρημα διαπραγμάτευσης. Εκτός βέβαια αν θεωρείς ότι του να παρέχουν θεωρητικά μια δεύτερη 760 σε τιμή κόστους θα τους ζημίωνε οικτρά. Αν θέλει μια εταιρεία μπορεί να βρει μια οποιαδήποτε μέση λύση για να συναντήσει λίιιγο παραπάνω τον καταναλωτή. Με καλή θέληση πολλά γίνονται. Τώρα από τον άλλη αν οποιοσδήποτε από εσάς θέλει παντού και πάντα να τα δέχεται αμαχητί έχει καλώς, εγώ μια φορά έχω και αντιρρήσεις και άποψη και όπως και στον δικό μου τομέα όταν βλέπω ότι ο πελάτης μου έχει το δίκιο θα δω αν μπορώ να τον συναντήσω κάπου έτσι απαιτώ να γίνεται και σε άλλους τομείς. εχω δει σε διαφορα rma ο αγοραστης να ζηταει παραλογα πραγματα ωστε να εποφεληθει κατι τετοιο συμβαινει κ εδω οκ εδωσε πριν χρονια 500 ευρο τωρα ομως η αξια της ως μεταχειρο ειναι 150 κ αμα την παρει κανεις δηλαδη μια λογικη προσφορα ποια ειναι πιστωτικο 500ευρο η αντικατασταση με 780 που δεν την φτανει ουτε με το sli αν δηλαδη του εδιναν καινουργια 580 θα ηταν ευχαριστημενος εγω νομιζω πως οχι γιατι αμα ειναι ετσι δεχεται την 760 την πουλαει και παιρνει μεταχειρο 580 και του μενουν και λεφτα Ας του δώσουν τότε μόνο 150 ευρώ πιστωτικό για να θεωρήσεις εσύ ότι η απαίτησή του ίσως να ήταν και παράλογη. Καν¨το μου εμενα σαν καταναλωτή και αν με ξαναδείς σαν πελάτη στο μαγαζί σου να με χέσεις πατόκορφα. Σωστο αυτο που λες αλλα μαλλον ελάχιστα τους ενδιαφέρει , κυριως κοιτάνε να ειναι εξασφαλισμένοι νομικά τωρα , οπως το εχω καταλάβει ειναι να πέσεις στην περίπτωση και στην ευχέρια του μαγαζιού για να " κερδίσεις " κατι καλύτερο Δήλωσα από την αρχή ότι δεν ξέρω το νομικό πλαίσιο και ούτε φυσικά είμαι νομικός. Είπα στο παλικάρι να συμβουλευτεί είτε έναν νομικό είτε το κέντρο κατανάλωσης πολιτών για να δει αν στοιχειοθετεί υπόθεση. Στην δική σου περίπτωση ενδεχομένως όντως να μην υπήρχε υπόθεση είχες ρωτήσει όμως κάποιον ειδικό ή θεώρησες ότι αφού στο είπαν δεν έχεις ελπίδα; Γιατί κάτι παρόμοιο είχαν πει και σε έναν γνωστό μου από ένα εμπορικό κατάστημα πήγε σε δίκη με τη βοήθεια του ΚΠΠ και την δίκη την κέρδισε. Προφανώς άλλη περίπτωση, αλλά δεν είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσεις την καραμέλα ότι πήγαινε όπου θες είμαι καλυμμένος γιατί ακριβώς ξέρουν πόσο ψυχο- και χρονοβόρο είναι. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα