Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλά σου λέει οτι πρέπει να το πας εκει απο οπου το πήρες για support. Πες τους οτι εκλεισε το μαγαζι η ότι είναι δώρο η ότι το έιχες αγοράσει απο άλλη πολη και δεν μπορεις να το πας διοτι εισαι μακρια

Δημοσ.

Ε ναι γιατι αν τους τα έστελνες θα το καταλάβαιναν οποτε μούφα :( , παρολαυτα το support της logitech οντως ειναι απο τα καλύτερα

Δημοσ.

Εντάξει αν ολα πανε καλα και στο αλλάξουν παρόλο που ηταν δικιά σου η υπαιτιότητα απλα respect μπράβο στην logitech , μακαρι ολες οι εταιρίες να ειχαν την ιδια πολιτική / σκέψη / συμπεριφορά απεναντι στον καταναλωτή / πελάτη

  • Like 1
Δημοσ.

Παρα πολυ καλη εταιρια,να τους τα στειλω την διευθυνση και αυτα με ελληνικους χαρακτηρες? Μπορει καποιος ν αμου φτιαξει ενα παραδειγμα πως να τ συμπληρωσω? με τυχαιους οδους και τετοια? Πρωτη φορα τα κανω αυτα τα σκηνικα


Ας με κανει καποιος add στο skype να με βοηθησει με την φορμα συμπληρωσης αν εχει κανεις σας χρονο,γιατι δεν θελω να τους στειλω καμια μαλα**α και να τρεχω... xrhstos.vagenas ειναι το skype μου!!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...