M@ri0 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Στις 20 Φεβρουαρίου και στις 25 Μαρτίου η εταιρία Crewlink που αναλαμβάνει εκ μέρους της Ryanair την αξιολόγηση και την εκπαίδευση των υποψηφίων, ξεκινά τη διαδικασία πρόσληψης αγνώστου αριθμού υπαλλήλων, καθώς δεν έχει ανακοινωθεί πόσοι τελικά θα προσληφθούν στο στάδιο αυτό. Στο bold η σχέση της Ryanair με την είδηση. 1
Cossutius. Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 . Στις 20 Φεβρουαρίου και στις 25 Μαρτίου η εταιρία Crewlink που αναλαμβάνει εκ μέρους της Ryanair την αξιολόγηση και την εκπαίδευση των υποψηφίων, Αυτή ειναι η σχέση της Ryanair. Δεν ειναι Γιάννης, ειναι Γιαννάκης. 1
gigisoni Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Conssutius, όποιος έχει χρήμα σπουδάζει, γιατί οι σπουδές απαιτούν χρήμα. Και για να βρεις δουλειά της προκοπής απαιτούνται σπουδές. Αν δεν έχεις λεφτά μπορείς να προσπαθήσεις να βρεις δουλειά πχ ως καθαρίστρια.
Porg Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Το τι βλακειες ακούμε εδώ μέσα δεν υπάρχει Δεν είναι κακό να μη ξέρεις κάτι, να έχεις άποψη για κάτι που δεν ξέρεις είναι μαλάκια 5
pournaras Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Αυτή ειναι η σχέση της Ryanair. Δεν ειναι Γιάννης, ειναι Γιαννάκης. Ειναι ξεχωριστη εταιρια, σημερα εκπαιδευει εκ μερους της rayanair, αυριο θα εκπαιδευει εκ μερους της flying emirates και παει λεγοντας. Η rayan air, δε ζηταει απο κανεναν λεφτα για επαιδευση, ζηταει απλα εκπαιδευμενο προσωπικο, οπως κανουν χιλιαδες εταιριες στον κοσμο. 2
Cossutius. Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Ειναι ξεχωριστη εταιρια, σημερα εκπαιδευει εκ μερους της rayanair, αυριο θα εκπαιδευει εκ μερους της flying emirates και παει λεγοντας. Η rayan air, δε ζηταει απο κανεναν λεφτα για επαιδευση, ζηταει απλα εκπαιδευμενο προσωπικο, οπως κανουν χιλιαδες εταιριες στον κοσμο. Και τι μας ενδιαφέρει αν ειναι ξεχωριστη εταιρία η μη? Το θέμα ειναι οτι απαιτει απ τον υποψήφιο να πληρωσει ο ίδιος για μια εκπαιδευση, χωρις καν να του εγγυάται κανεις οτι θα προσληφθει. Η προυποθεση για να προσληφθεις δεν ειναι το πτυχιο του Πανεπιστημιου, δεν ειναι η προϋπηρεσία που μπορει να έχεις, δεν ειναι οι σπουδές σου, δεν ειναι η προσωπικοτητά σου. Ειναι το να πληρωσεις και να εκπαιδευτεις στη συγκεκριμένη εταιρια που κάνει αυτη τη δουλειά εκ μέρους της ryanair... 1
tolis_01 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Ιδιωτική επιχείρηση είναι. Ό,τι θέλει κάνει, όποιος θέλει την πληρώνει. Σχεδόν. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις δεν είναι πάνω από τους νόμους του κράτους (αν και θα το ήθελαν). Η δουλεία ας πούμε απαγορεύεται, αλλά παρανόμως εφαρμόζεται.
Cossutius. Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Στη πολυεθνικη που εργάζομαι εγω παρεμπιπτόντως, ουδεις μου ειπε να πάω να εκπαιδευτω και να πληρωσω κάπου. Εξετάσεις, συνέντευξη, 2η συνεντευξη,case study και μετά προσληψη και εκπαιδευση. Απλο και κατανοητο. Ετσι λειτουργουν οι σοβαρές εταιρείες.. 5
pournaras Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Και τι μας ενδιαφέρει αν ειναι ξεχωριστη εταιρία η μη? Το θέμα ειναι οτι απαιτει απ τον υποψήφιο να πληρωσει ο ίδιος για μια εκπαιδευση, χωρις καν να του εγγυάται κανεις οτι θα προσληφθει. Η προυποθεση για να προσληφθεις δεν ειναι το πτυχιο του Πανεπιστημιου, δεν ειναι η προϋπηρεσία που μπορει να έχεις, δεν ειναι οι σπουδές σου, δεν ειναι η προσωπικοτητά σου. Ειναι το να πληρωσεις και να εκπαιδευτεις στη συγκεκριμένη εταιρια που κάνει αυτη τη δουλειά εκ μέρους της ryanair... Οχι, απαιτει ο υποψηφιος να ειναι εκπαιδευμενος. Οπως καποιος αλλος απαιτει να ξερεις 2 γλωσσες, αλλος απαιτει να ξερεις τυφλο συστημα πληκτρογραφησης, αλλος απαιτει να το Α, αλλος Β κλπ. 2
Porg Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Ναι γιατί αν θες να γίνεις αεροσυνοδός πρέπει να έχεις πτυχίο νομικής η παιδαγωγικής και δέκα χρόνια ένσημα Κανονικά θα επρεπε να μετράει και η ανεργία
παπι Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Στη πολυεθνικη που εργάζομαι εγω παρεμπιπτόντως, ουδεις μου ειπε να πάω να εκπαιδευτω και να πληρωσω κάπου. Εξετάσεις, συνέντευξη, 2η συνεντευξη,case study και μετά προσληψη και εκπαιδευση. Απλο και κατανοητο. Ετσι λειτουργουν οι σοβαρές εταιρείες.. Σε μαθαν και αγγλικα;
Cossutius. Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Οχι, απαιτει ο υποψηφιος να ειναι εκπαιδευμενος. Οπως καποιος αλλος απαιτει να ξερεις 2 γλωσσες, αλλος απαιτει να ξερεις τυφλο συστημα πληκτρογραφησης, αλλος απαιτει να το Α, αλλος Β κλπ. Ούτε εγω ημουν εκπαιδευμένος για τη δουλειά που θα έκανα. Το πτυχίο μου δεν ειναι καμία σχέση, ούτε η εργασιακή μου εμπειρία. Με βάση άλλα κριτήρια έκριναν αν ειμαι ικανος να προσληφθω, να εκπαιδευτω και να εργαστω στην εταιρία. Όλοι οσοι εργάστηκαν δηλαδη τόσα χρονια ως συνοδοι εδάφους, αεροσυνοδοι κτλ κτλ, πλήρωσαν σε εταιρείες για να μάθουν τη δουλειά και αυτο αποτελουσε προϋπόθεση για να τους προσλάβουν? Αν δηλαδή πάει τωρα κάποιος με 10 χρόνια προυπηρεσία σε αεροπλάνα ως αεροσυνοδός πρέπει να πληρωσει για να περάσει τη δική τους εκπαιδευση? Αν συμφωνειτε με αυτη τη λογικη τότε δεν ειναι ανάγκη να υπάρχουν τα πανεπιστήμια. Η κάθε εταιρία θα έχει τη δική της σχολή όπου οι καλυτεροι που θα την τελειώνουν θα προσλαμβάνονται. Σε μαθαν και αγγλικα; Ξέρει κανεις την επιχειρηματικη γλωσσα πριν εργαστει? Δε νομιζω...προφανως εκπαιδευτικα και πανω σε αυτο. Λογικο δεν ειναι? Η διαδικασία των προσλήψεων, πάντως, στον ιρλανδικό αερομεταφορέα έχει προκαλέσει αντιδράσεις στη Μ. Βρετανία, καθώς, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, η εκπαίδευση στοιχίζει περί τα 2.400 ευρώ, χωρίς να εξασφαλίζει πάντα την τελική πρόσληψη στη Ryanair. Εκπρόσωποι της εταιρείας, ωστόσο, σημειώνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα παραμένει στο δυναμικό της εταιρείας μετά τη δοκιμαστική περίοδο. Ποιος κάνει την πρόσληψη Η εταιρία Crewlink είναι αυτή που αναλαμβάνει να διεξάγει τη διαδικασία ελέγχου των υποψηφίων, αλλά και την εκπαίδευση όσων κριθούν κατάλληλοι σε πρώτο στάδιο. Ο ρόλος της όμως δεν σταματά εδώ, καθώς ακόμα και οι υποψήφιοι που θα περάσουν επιτυχώς όλα τα στάδια, τελικώς υπογράφουν συμβόλαιο – συνήθως τριετούς διάρκειας – με την εταιρία αυτή, που παρέχει στη συνέχεια, μέσω ειδικών συμβάσεων πληρώματα καμπίνας στη Ryanair. Φυσιολογικά πράγματα. Και πληρώνεις και εργάζεσαι σε άλλη εταιρία. Ωραία.
Porg Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Παρασκευή αύριο, ποιος ψήνεται να χτυπήσουμε μια απεργία; Πόσο ακόμη θα αφηνουμε το μνημόνιο να καθορίζει τις ζωές μας;
rikos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Παρασκευή αύριο, ποιος ψήνεται να χτυπήσουμε μια απεργία; Πόσο ακόμη θα αφηνουμε το μνημόνιο να καθορίζει τις ζωές μας; Ετσι δωσε...δεν μπα να πληρωνεις την εκπαιδευση της εταιρειας. Δε μπα να μειωνονται οι μισθοι και να αυξανεται η ανεργια (αυτο κολλαει στον εξυπνακια προηγουμενως ποιος σε αναγκαζει να πας). Τι σε νοιαζει εσενα? Λιγο γλυψιμο, λιγο γαβ γαβ, λιγο ειρωνια και το βγαλες το ψωμακι σου. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις