Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απτη Ryan air ειναι η παραθεση; Λογικά το γράφει στο site της crewlink, είμαι απο κινητό Ψαξτο αν θες.<br><br><br>

Αυτό που ισχύει είναι πως πληρώνεις με το μισθό σου η με την πρόσληψη, αυτή είναι δεδομένη με την αποφοίτησή<br><br><br><br>

Αν ψάξεις θα βρεις και το πραγματικό λούκι που είναι μετά την εκπαίδευση, εκεί είναι το χειρότερο κομμάτι <br><br><br>

Υγ μη τα ξαναλέμε, η προϋπηρεσία είναι συν αλλά καμία εταιρία δεν την ενδιαφέρει αυτό γιατί περνάς την εκπαίδευση της εκάστοτε εταιρίας.και δέκα χρόνια να είσαι στην British στα Εμιράτα δεν μπαίνεις αν δεν τα καταφέρεις στην εκπαίδευση και αντίστροφα και για όλους

Δημοσ.

Να ρωτήσω εγώ. Όσοι από εσάς πήρατε πτυχίο δεν πληρωσατε; ενοίκια,σημειώσεις,φαγητά,μεταφορικά κτλ. Αυτή ή εταιρεία γιατί να σας εκπαίδευσή τσάμπα; η Ράιαν αιρ δεν νομίζω να σε αναγκάζει να παρακολουθήσεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν έχεις ήδη πιστοποίηση από κάπου πού είναι αναγνωρισμένο ότι έχεις εκπαιδευτή στη δουλειά αυτη. (Την όποια πιστοποίηση άν Την έχεις προφανώς και έχεις πληρώσει για αυτη)

Εγώ πλήρωσα για να κάνω κάτι που θέλει άδεια και είναι επικίνδυνο να το κάνει ο καθένας (ηλεκτρολόγος μηχανικός ΤΕ) αλλά και πάλι αν διάβαζα πιο πολύ θα πέρναγα σε σχολή στην Αθήνα πάλι δωρεάν ή θα μπορούσα να πάω σε τεχνικό λύκειο που επίσης είναι δωρεάν.
 
Παρόλα αυτά αν εξαιρέσεις το σπίτι που πλήρωνα που και αυτό αν δεν έχεις λεφτά σου δίνει το κράτος δωρεάν , είχα και φαγητό δωρεάν.
 
Υπάρχουν πάρα πολλά άτομα που δεν ήξεραν τίποτα και είχαν μόνο το απολυτήριο λυκείου και τους εκπαίδευσε η εταιρεία ή το αφεντικό τους.
 
Και για να μιλάμε με παραδείγματα και όχι γενικά ένας φίλος μου πήγε σε καφετέρια και του έδειξαν τα πάντα πως φτιάχνεις εσπρέσο αφρόγαλα κλπ γιατί πριν δεν ήξερε, ο αδερφός μου δουλεύει σε μεγάλη ασφαλιστική στην εξυπηρέτηση πελατών και πάλι δωρεάν τον εκπαίδευσαν στο τηλεφωνικό κέντρο.
 
Το ίδιο έγινε και σε έναν άλλο φίλο που δουλεύει γυψοσανίδες τον πήρε το αφεντικό του σαν βοηθό και του έμαθε δωρεάν την δουλειά και ακόμα και εγώ στις λιγοστές συνεντεύξεις που εγώ πάει άσχετα αν δεν με πήραν όλες είχαν εκπαίδευση που ήταν όμως δωρεάν από την εταιρεία.   
  • Like 1
Δημοσ.
Αν συμφωνειτε με αυτη τη λογικη τότε δεν ειναι ανάγκη να υπάρχουν τα πανεπιστήμια. Η κάθε εταιρία θα έχει τη δική της σχολή όπου οι καλυτεροι που θα την τελειώνουν θα προσλαμβάνονται.

 

Δεν νομίζω να αμφιβάλει κανείς ότι η παγκόσμια "τάση" είναι προς αυτή την κατεύθυνση! ;)

Το ίδιο παράλογο σκεπτικό, δυστυχώς, εφαρμόζεται συχνά στην Ελλάδα... π.χ... Δεν φταίμε εμείς που χρωστάμε, οι άλλοι που μας δώσανε δάνεια ενώ θα έπρεπε να υπολογίσουν εάν εμείς μπορούμε να τα ξεπληρώσουμε. 

 

Κάτι τέτοια έλεγε ο Ακάλυπτος στο γνωστό σήριαλ! :-D

Δημοσ.

Σαφως και το λινκ ειναι απ την Ryan Air. Εσυ έλεγες τα δικά σου για Αυγές και τέτοια.

 

 

Δεν νομίζω να αμφιβάλει κανείς ότι η παγκόσμια "τάση" είναι προς αυτή την κατεύθυνση! ;)

 

 

Προσωπικά δε το έχω δει αυτο σε πολλές εταιρείες. Η αληθεια ειναι πως ειναι η πρώτη "σοβαρη" που το ακουω...Οι άλλες ηταν κάτι γελοίες που αφορουσαν promotion και τέτοια. 
Δημοσ.

Προσωπικά δε το έχω δει αυτο σε πολλές εταιρείες. Η αληθεια ειναι πως ειναι η πρώτη "σοβαρη" που το ακουω...Οι άλλες ηταν κάτι γελοίες που αφορουσαν promotion και τέτοια. 

 

Μη κολλάς στη συγκεκριμένη περίπτωση εκπαίδευσης...δεν ξέρω σε ποιο κλάδο δραστηριοποιείσαι,αλλά πιστεύω ότι θα έχει πέσει στην αντίληψη σου ότι σε αρκετές περιπτώσεις εργασίας οι πιστοποιήσεις από διάφορους οργανισμούς/φορείς εκπαίδευσης μετρούν περισσότερο από το οποιοδήποτε πτυχίο ή είναι και προαπαιτούμενες,είτε πρόκειται για "πρόσληψη" είτε για "διενέργεια" της οποιαδήποτε εργασίας!

 

Π.χ. εγώ δε μπορώ καν να διενεργήσω μη καταστροφικό έλεγχο σε κατασκευές (κι ας είμαι μηχανολόγος μηχανικός με πτυχίο κι ας έχω τον εξοπλισμό κι ας ξέρω τη δουλειά κ.λπ.) χωρίς το απαιτούμενο πιστοποιητικό (3 διαφορετικά "levels" για κάθε μέθοδο ξεχωριστά) από εγκεκριμένο φορέα του εξωτερικού (εδώ δεν έχουμε ακόμα)...και μάντεψε για τι ποσά διδάκτρων μιλάμε! ;)

Θα μπορούσα να αναφέρω κι άλλα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αλλά φυλάω τα ρούχα μου για να έχω τα μισά! :P

 

Έτσι σε βάθος χρόνου θα καταλήξουμε να χρειαζόμαστε τέτοια πιστοποιητικά περισσότερο από τα πτυχία και μεταπτυχιακά που αποκτήσαμε ως φοιτητές,τα οποία θα καταλήξουν σαν την αστυνομική ταυτότητα (δηλαδή θα είναι 100% προαπαιτούμενα αλλά δε θα δίνουν κανένα "+")...

Θεωρει την συγκεκριμένη εκπαίδευση ως απαραίτητη προϋπόθεση για την πιθανη προσληψη και όχι οποιαδήποτε άλλη όπως πχ. προυπηρεσία ως αεροσυνοδός, πιθανη εκπαιδευση σε άλλη εταιρεία, σε άλλη σχολή ισως του εξωτερικου κτλ κτλ.

Δεν μετράει τιποτε άλλο παρα μονο η εκπαιδευση αυτη, την οποια αν περάσεις θα προσληφθεις.

 

Όχι φυσικά...αλλά δεν έχει σημασία τι "θεωρώ" εγώ ούτως ή άλλως! :)

 

Πάντως αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα είναι αν το χαρτί που παίρνεις μετά την εκπαίδευση μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο βιογραφικό για να παρακαμφθεί η εκπαίδευση σε άλλες αεροπορικές ή είναι κωλόχαρτο για να σκουπιζόμαστε όταν ξεμένουμε από softex!

Δημοσ.

Γενικα να ξερεις στο μπλα μπλα Μπορεί να είναι άσχετοι με το αντικείμενο αλλά τα ξέρουν όλα!

Ακριβως. Μια μικρη σημειωση γι αυτους που ενημερωνονται για το το γινεται στον κοσμο απο το ΜπλαΜπλα και το capital.

 

Η Ryanair ειναι η εταιρια του κυριου O'Reily. Ο ανθρωπος απο τη μια ειναι γνωστος γιατι ειναι κερδοφορος επιχειρηματιας ofc, απο την αλλη εχει φαει τρελο δουλεμα και κραξιμο παγκοσμιως για τις ανορθοδοξες μεθοδους που θελει να υιοθετησει για να βγαλει κερδος.

 

Πχ θεσεις ΟΡΘΙΩΝ για τα αεροπλανα, χρεωση για να χρησιμοποιησεις ...τουαλετες, μεγαλυτερη χρεωση για τους υπερβαρους, κι αλλα παρομοια.

 

Ειμαι σιγουρος οτι σε πολλους τα παραπανω θα φανταζουν "φυσιολογικα" και "ελευθερη αγορα", αλλα ευτυχως (μεχρι τωρα) οι ελεγκτικες αρχες δεν τον αφηνουν να τα υιοθετησει.

 

Οποτε το να πληρωνουν οι εργαζομενοι φανταζομαι οτι ειναι πλημελλημα για τη συγκεκριμενη εταιρια.

  • Like 7
Δημοσ.

 

Πχ θεσεις ΟΡΘΙΩΝ για τα αεροπλανα, χρεωση για να χρησιμοποιησεις ...τουαλετες, μεγαλυτερη χρεωση για τους υπερβαρους, κι αλλα παρομοια.

 

Eμ τι!

Αμα ο ανθρωπος κανει διατροφη και γυμναστικη και ειναι παιδαρας φυσικα δεν τους παει τους χοντρους..!

Δωσε προστιμοοοο!

Δημοσ.

 

Σαφως και το λινκ ειναι απ την Ryan Air. Εσυ έλεγες τα δικά σου για Αυγές και τέτοια.

 

Εγώ λέω ότι ισχύει εσύ βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα με βάση ότι διαβάζεις εδώ και εκεί

 

πχ το

As the training is conducted by a third party provider there is a fee - the cost can be deducted from your salary during your first 12 months. Full details will be provided at the recruitment days.

 

το έκανες

 

Καμία αναφορά για δεδομένη πρόσληψη. Κοινος αν αποτυχεις, χάνεις τα λεφτά σου.

 

 

το πως απτο: "υπάρχει ένας τρόπος χρηματοδότησης της εκπαίδευσης θα δοθούν λεπτομέρειες στο recruitment" το έκανες: "αν αποτύχεις χάνεις τα λεφτά σου" μόνο εσύ το ξέρεις!

προφανώς  θα διάβασες και τρίτο άρθρο η απλά το συμπέρανες γιατί έτσι θα είναι!

 

τέσπα καλή καρδιά

 

 

Η Ryanair ειναι η εταιρια του κυριου O'Reily. Ο ανθρωπος απο τη μια ειναι γνωστος γιατι ειναι κερδοφορος επιχειρηματιας ofc, απο την αλλη εχει φαει τρελο δουλεμα και κραξιμο παγκοσμιως για τις ανορθοδοξες μεθοδους που θελει να υιοθετησει για να βγαλει κερδος.

 

Οποτε το να πληρωνουν οι εργαζομενοι φανταζομαι οτι ειναι πλημελλημα για τη συγκεκριμενη εταιρια.

 

Το ουσιαστικό κέρδος της εταιρίας μένει απότι πουλάνε οι αεροσυνοδοί στη καμπίνα!

 

Ακόμη και απτους εργαζόμενους έχουν ένα μικρό κέρδος, το μεγαλύτερο είναι η σχέση εργασίας που τους έχουν με την ώρα πτήσης/με ποσοστά απο τις πωλήσεις, η πόρτα εξόδου πάντα ανοιχτή και άλλα πολλά που δεν είναι για το παρών forum

Δημοσ.

παντως σε προσληψη μου σε τομεα διαφορετικο απο τις σπουδες μου με σπουδαζουν με πληρη υποτροφια και μετεπειτα εργοδοτηση με συμβολαιο οτι δεν θα φυγω πριν συμπληρωσω ενα αριθμο ετων ,φυσικα αυτο γινοταν ως τωρα ,η ryanair μαλλον θελει να πρωτοπορησει και να μειωσει το κοστος ..

Μάλλον δεν διάβασες αυτό που επγραψα το πρωί.

 

Το κράτος δίνει επιδοτήσεις στις εταιρίες για εκπαίδευση του προσωπικού τους. Όσο περισσότερους εργαζόμενους έχει η επιχείριση, τόσο μεγαλύτερο το ποσό της επιδότησης.

 

Μια εποχή που ψαχνόμουν να συνεχίσω, μετά το ΙΕΚ, τις σπουδές πληροφορικής σε ιδιωτικό κολλέγιο, μπορούσε η εταιρία που δούλευα τότε (που είχε πάνω από 1500 άτομα προσωπικό) να πληρώσει τις σπουδές μου μέσω της επιδότησης που έπαιρνε από το κράτος. Γύρω στα 4000-5000 το χρόνο τα δίδακτρα. Και ταυτόχρονα με εμένα, άνετα επιδοτούσε και άλλα πολλά άτομα. Όταν πήγα στο γραφείο προσωπικού, η απάντηση ήταν αρνητική. Και ο λόγος;

 

Η εταιρία προτιμούσε να πληρώνει τον μισθό ενός υπαλλήλου, που τον ονόμαζε "εκπαιδευτή" και να κάνει σεμινάρια της κακιάς ώρας, δήθεν για εκπαίδευση προσωπικού. Και κε αυτόν τον τρόπο, να τρώει η ίδια τα χιλιάδες ευρώ της κρατικής επιδότησης, με σεμινάρια εκπαίδευσης του στυλ πχ στους σερβιτόρους "πως καθαρίζω το τασάκι, πώς κρατώ τον δίσκο, κτλ μαλακίες).

 

Εσύ αντίθετα, δούλεψες σε εταιρία η οποία εκμεταλλεύεται με σωστό τρόπο την κρατική επιδότηση, εξ ου και οι σπουδές με πλήρη υποτροφία και εργοδότηση και συμβόλαιο ότι θα δουλέψεις για τάδε χρονικό διάστημα.

 

 

Και για να επανέλθω στη Ryanair.

 

1ον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΜΠΙΝΑΣ.

2ον Δεν είναι η μόνου είδους εταιρία, πχ υπάρχουν εταιρίες που για να γίνεις σεκιούριτι πληρώνεις επίσης.

3ον Είναι low cost, οπότε αν δεν πληρώσει ο υποψήφιος την εκπαίδευση, θα την πληρώσει ο επιβάτης.

4ον Είναι ειδική και συγκεκριμένη η εκπαίδευση, που την κάνεις ΜΟΝΟ για να δουλέψεις ως αεροσυνοδός.

5ον Η εργασία δεν είναι για τον κάθε ενδιαφερόμενο, πχ πρέπει να έχεις συγκεκριμένο ύψος, εμφάνιση κτλ. Έτσι και οι σπουδές, απευθύνονται σε όσους θα ζηγίσουν τα πράγματα και θα αποφασίσουν ότι αξίζει το ρίσκο της επένδυσης σε αυτήν την εργασία.

6ον Καμιά εταιρία δεν σε αποζημιώνει σε περίπτωση που αποτύχεις στην εκπαίδευση. Έχεις χάσει χρόνο, εισιτήρια, κόστος διαμονής αν μένεις μακρυά, κτλ κτλ

Δημοσ.

1ον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΜΠΙΝΑΣ.

Και? Και ετσι να ειναι, αυτο την δικαιολογει καπως? Ωραια, υπαρχουν και αλλα καθικια στην αγορα. So?

2ον Δεν είναι η μόνου είδους εταιρία, πχ υπάρχουν εταιρίες που για να γίνεις σεκιούριτι πληρώνεις επίσης.

Αντε παλι. Επιχειρημα τυπου, κυριε κυριε, δεν μιλαω μονο εγω στην ταξη.

3ον Είναι low cost, οπότε αν δεν πληρώσει ο υποψήφιος την εκπαίδευση, θα την πληρώσει ο επιβάτης.

Εγω λεω να μην πληρωνομαστε καθολου, οπου δουλευουμε, για να μην επωμιστουμε το κοστος του εργαζομενου οταν ειμαστε εμεις οι πελατες.

4ον Είναι ειδική και συγκεκριμένη η εκπαίδευση, που την κάνεις ΜΟΝΟ για να δουλέψεις ως αεροσυνοδός.

Μιλαμε για value for money πτυχιο δηλαδη. Μην την χασουμε τετοια ευκαιρια.

5ον Η εργασία δεν είναι για τον κάθε ενδιαφερόμενο, πχ πρέπει να έχεις συγκεκριμένο ύψος, εμφάνιση κτλ. Έτσι και οι σπουδές, απευθύνονται σε όσους θα ζηγίσουν τα πράγματα και θα αποφασίσουν ότι αξίζει το ρίσκο της επένδυσης σε αυτήν την εργασία.

Γαματο. Απο δω και περα θα πληρωνουμε για να μας παρουν σε συνεντευξη. Οποιος εχει τα φραγκα θα μπορει ισως και να βρει δουλεια. Και αυτο στα ματια του γκιγκιγκονι ειναι ενα αποδεκτο ρισκο.

6ον Καμιά εταιρία δεν σε αποζημιώνει σε περίπτωση που αποτύχεις στην εκπαίδευση. Έχεις χάσει χρόνο, εισιτήρια, κόστος διαμονής αν μένεις μακρυά, κτλ κτλ

Τα πλεονεκτηματα που αναφερεις δεν εχουν τελειωμο...

Αληθεια. ετσι απο περιεργεια, το ΙΕΚ με το φιλολογος πως συνδυαζονται?

Δημοσ.

 

1ον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΜΠΙΝΑΣ.

Και? Και ετσι να ειναι, αυτο την δικαιολογει καπως? Ωραια, υπαρχουν και αλλα καθικια στην αγορα. So?

2ον Δεν είναι η μόνου είδους εταιρία, πχ υπάρχουν εταιρίες που για να γίνεις σεκιούριτι πληρώνεις επίσης.

Αντε παλι. Επιχειρημα τυπου, κυριε κυριε, δεν μιλαω μονο εγω στην ταξη.

3ον Είναι low cost, οπότε αν δεν πληρώσει ο υποψήφιος την εκπαίδευση, θα την πληρώσει ο επιβάτης.

Εγω λεω να μην πληρωνομαστε καθολου, οπου δουλευουμε, για να μην επωμιστουμε το κοστος του εργαζομενου οταν ειμαστε εμεις οι πελατες.

4ον Είναι ειδική και συγκεκριμένη η εκπαίδευση, που την κάνεις ΜΟΝΟ για να δουλέψεις ως αεροσυνοδός.

Μιλαμε για value for money πτυχιο δηλαδη. Μην την χασουμε τετοια ευκαιρια.

5ον Η εργασία δεν είναι για τον κάθε ενδιαφερόμενο, πχ πρέπει να έχεις συγκεκριμένο ύψος, εμφάνιση κτλ. Έτσι και οι σπουδές, απευθύνονται σε όσους θα ζηγίσουν τα πράγματα και θα αποφασίσουν ότι αξίζει το ρίσκο της επένδυσης σε αυτήν την εργασία.

Γαματο. Απο δω και περα θα πληρωνουμε για να μας παρουν σε συνεντευξη. Οποιος εχει τα φραγκα θα μπορει ισως και να βρει δουλεια. Και αυτο στα ματια του γκιγκιγκονι ειναι ενα αποδεκτο ρισκο.

6ον Καμιά εταιρία δεν σε αποζημιώνει σε περίπτωση που αποτύχεις στην εκπαίδευση. Έχεις χάσει χρόνο, εισιτήρια, κόστος διαμονής αν μένεις μακρυά, κτλ κτλ

Τα πλεονεκτηματα που αναφερεις δεν εχουν τελειωμο...

Αληθεια. ετσι απο περιεργεια, το ΙΕΚ με το φιλολογος πως συνδυαζονται?

 

Μόνο στο τελευταίο θα απαντήσω, γιατί οι απαντήσεις σου στα υπόλοιπα δεν αξίζουν πέρα του χρόνου που διέθεσα για διάβασμα και γέλια μετά.

Στα "νιάτα μου" σπούδασα ΤΕΙ τουριστικών επαγγελμάτων και ταυτόχρονα τελείωσα και ΙΕΚ πληροφορικής.

Το φιλόλογος προήρθε από σπουδές στο πανεπιστήμιο του Βελγίου, πολλά χρόνια αργότερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο στο τελευταίο θα απαντήσω, γιατί οι απαντήσεις σου στα υπόλοιπα δεν αξίζουν πέρα του χρόνου που διέθεσα για διάβασμα και γέλια μετά.

Πολυ χαιρομαι. Ημουν σιγουρος οτι δεν θα απαντησεις και θα ελεγες κατι για γελια. ΟΟΟ εσεις τα μνημονιοπαιδα εχετε γινεται τοσο προβλεψιμοι.

Δημοσ.

Πολυ χαιρομαι. Ημουν σιγουρος οτι δεν θα απαντησεις και θα ελεγες κατι για γελια. ΟΟΟ εσεις τα μνημονιοπαιδα εχετε γινεται τοσο προβλεψιμοι.

Αν παράθετες έστω και ένα επιχείρημα, ίσως και να απαντούσα.

Ούτε ένα όμως..

Δημοσ.

Porg καλα θα κανείς να διαβάσεις επιτέλους όλη τη προκυρηξη απ τον φορέα και μην βγάζεις ανούσια συμπεράσματα. Το κομμάτι στο έβαλα για να σου πω τι ΔΕΝ γράφει, όχι για να βασιστεις πάνω του και να βγάλεις συμπέρασμα.

Βέβαια δε θα έπρεπε να περιμένω κάτι λιγότερο.

<p>Αυτά βλέπω και θέλω για ακόμα μια φορά να πω συγχαρητήρια σε ελληνικές εταιρείες όπως ο Καρέλιας και ο Σκλαβενίτης.</p>

 

Πάω να βρω το ποστ κάποιου που είχε γράψει εδώ μέσα ότι τέτοια βλέπουν στο εξωτερικο και δεν επενδύουν. Δηλαδη οποίος πληρώνει καλα και οι υπάλληλοι δεν υποφέρουν δε κάνει για την Ελλάδα. Άσχετα αν η παραγωγή ειναι καλη. Κακό μαθαίνουν οι άλλοι στα πλαίσια του υγιή καπιταλισμού. Χεχεχε!

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...