D3v Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Καλησπέρα, Αρχίζω αυτό το thread με αφορμή ένα άλλο topic που είχα ξεκινήσει : Site: topic Είχα τελοσπάντων κάτι προβλήματα και σκέφτομαι να προσπαθήσω να αλλάξω τροφοδοτικό και να προσθέσω RAM. Είμαι άσχετη σε θέματα hardaware και θέλω λίγη βοήθεια. Για τη RAM: Διάβασα ένα άρθρο για RAM και κατέβασα το system information for windows. Στην εικόνα που έχω μου εξηγεί κάποιος πόση επιπλέον μπορώ να βάλλω σε κάθε slot; αν θέλω να έχω 5gb μπορώ να βάλλω τόσο;Για το τροφοδοτικό: Δεν έχω αλλάξει ποτέ τροφοδοτικό έχω ένα 450 WV. Πώς να επιλέξω ένα κατάλληλο και τι τιμές παιζούν _μ'αρέσει το gaming btw_; Πόσο θα με καλύπτει σχετικά με μελλοντικές αναβαθμίσεις_τι πρέπει να έχω υπόψη_;Ό,τι άλλες πληροφορίες χρειάζονται και λείπουν πείτε μου.
Thanos1972 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 εχεις 2 κομματια μνημη (dimms) απο ενα gigabyte το καθενα.συνολο 2 gb που ειναι λιγο στις μερες μας. εχεις επισης και μια ωρολογιακη βομβα για τροφοδοτικο. ποιο ειναι το Budget σου,ποιος ειναι ο επεξεργαστης σου και ποια η καρτα γραφικων σου?για παιχνιδια το θελεις?
D3v Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Ελαφρύ gaming γενικά π.χ. sims, arcania gothica_Skyrim και τέτοια για XBOX_. Ξεκίνησα να χρησμοποιώ Visual studio για εφαρμογές, xρησιμοποιώ photoshop _για 2d art όχι να για να κάνω edit Profile pic στο fb_ και θα ήθελα να επεκταθώ και σε 3d art αργότερα.
Millennium Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Εγώ λέω να σκεφτείς να πας σε καινούριο φτηνό σύστημα.
Thanos1972 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 ηδη γιαυτα που ζητας ειναι στα ψιλοορια του το μηχανημα.
D3v Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Και να βάλλω δηλαδή επιπλέον 2GB RAM και τροφοδοτικο 500κάτι WV είναι στα όρια του αυτό λες;Για τις ανάγκες μου, και δεδομένου ότι πήρα πρόσφατα την κάρτα γραφικών, τι τιμές παίζουν και τι κομμάτια του συνστήματος περιλαμβάνουν;