Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο τομέα.

 

Σε επίπεδο σπουδών τι μπορώ να κάνω?

Για σχολές απ'ότι κατάλαβα στην τριτοβάθμια μόνο από το τμήμα κινηματογράφου μπορώ να κάνω κάτι?

Τα ΙΕΚ αξίζουν?

 

Αν ασχοληθώ μόνος μου και φτάσω σε ένα Α επίπεδο έχω ελπίδες να καταφέρω κάτι Ελλάδα η εξωτερικό?

Δημοσ.

Επίσης στο εξωτερικό υπάρχει κάποιο αντίστοιχο πανεπιστήμιο ?

Πιο πολύ θα με ενδιέφερε προς Αγγλία αν έχει κάτι.

Δημοσ.

Σε επίπεδο σπουδών τι μπορώ να κάνω?

Για σχολές απ'ότι κατάλαβα στην τριτοβάθμια μόνο από το τμήμα κινηματογράφου μπορώ να κάνω κάτι?

 

Από τα τμήματα κινηματογράφου κυρίως.

 

Εναλλακτικά μπορείς να δεις τα προγράμματα σπουδών σχολών όπως π.χ. το τμήμα "Τεχνών Ήχου και Εικόνας", τα οποία ίσως επίσης σε καλύπτουν.

 

 

Τα ΙΕΚ αξίζουν?

 
Για μένα δεν αξίζουν. Πολλά ΙΕΚ είναι δυστυχώς κωλοχανεία, αλλά ακόμα και αν πέσεις σε καλή περίπτωση, οι γνώσεις που θα αποκομίσεις θα είναι περιορισμένες. Θα εξειδικευτείς σε κάποιες τεχνολογίες, χειρισμό λογισμικού και μηχανημάτων, αλλά μέχρι εκεί.
 
Σε κάθε περίπτωση οι γνώσεις που θα σου αποδώσει κάποιο ΙΕΚ, είναι αντίστοιχες (ή και χαμηλότερου επιπέδου) αυτών που θα αποκόμιζες μέσω προσωπικής ενασχόλησης με το αντικείμενο.
 
Η μόνη πρακτική διαφορά μεταξύ ενός αποφοίτου ΙΕΚ και κάποιου αυτοδίδακτου, είναι το χαρτί. Το πόσο χρήσιμο είναι βέβαια κάποιο τέτοιο χαρτί, είναι σχετικό. Στον ιδιωτικό τομέα πιθανότατα πάντως είναι άχρηστο. Στο δημόσιο θα σου χρειαστεί (π.χ. στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τη ΝΕΡΙΤ, η ύπαρξη πιστοποιητικού από ΙΕΚ ή πτυχίου από ΑΕΙ/ΑΤΕΙ ήταν απαραίτητη).
 
 
Αν ασχοληθώ μόνος μου και φτάσω σε ένα Α επίπεδο έχω ελπίδες να καταφέρω κάτι Ελλάδα η εξωτερικό?
 
Πρώτα απ' όλα καλό θα ήταν να διευκρινίσεις το τι θεωρείς "μοντάζ". Μετά να αναλογιστείς το τι περίπου θα ήθελες να κάνεις στο μέλλον, πως φαντάζεσαι δηλαδή τον εαυτό σου ως επαγγελματία.
 
Το να μάθεις π.χ. Premiere είναι πλέον εφικτό και χωρίς διδασκαλία. Αν τα Αγγλικά σου είναι ικανοποιητικού επιπέδου, μπορείς να ξεκινήσεις βλέποντας π.χ. video tutorials στο YT και αργότερα διαβάζοντας σχετική βιβλιογραφία.
 
Μην περιμένεις πάντως να πας σε κάποιο εργοδότη λέγοντας "έχω το τάδε πτυχίο, ξέρω τα δείνα προγράμματα" και να σε πάρει έτσι απλά. Θεώρησε στανταράκι πως θα ξεκινήσεις κουβαλώντας μηχανήματα, στήνοντας εξοπλισμό και τυλίγοντας καλώδια. Το τι θα γίνει στην πορεία, είναι στο χέρι σου.
 
Η γνώμη μου είναι πάντως να δοκιμάσεις σε κάποιο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ενώ παράλληλα θα ασχολείσαι και μόνος σου.
Δημοσ.

Πηγα στο IEK Ακμη πριν 3-4 χρονια.

Θα σου μαθουν τα βασικα γυρω απο την σκηνοθεσια/παραγωγη,
αναλυσεις σε ταινιες για τα πλανα και την εννοια χρωματων, θα δεις ταινιες και θα κανεις projects

Μονταζ με την εννοια να μαθεις τον Avid δεν προκειται.
Περισσοτερα θα μαθεις βλεποντας tutorial και κανοντας practice παρα στο μαθημα του μονταζ.
Μεγαλο παραπονο το εχω.
Κατα τα αλλα πολυ μετρια τα μαθηματα, ψιλο μπουρδελο ειναι.

Σε τριτοβαθμια το πιο κοντινο που ειχα βρει για μονταζ ειναι το τμημα πολιτισμικης τεχνολογιας και επικοινωνιας.
Ακουγεται meh ο τιτλος αλλα τα μαθηματα εμενα με καλυπταν.
Ειναι και Μυτιληνη που τουλαχιστον παλιοτερα λεγανε οτι ειναι καλο νησι για φοιτητικη ζωη.

Δημοσ.

Σε περίπτωση που δεν σπουδάσω κάπου και μάθω πράγματα μόνος μου, όταν πάω για μια δουλειά και έχω projects να δείξω τα οποία είναι και αξιόλογα έχω πιθανότητες να με πάρουν ?

 

Επίσης για το εξωτερικό που ρωτάω ξέρετε κάτι?

Θα με ενδιέφερε κυρίως ενασχόληση με ταινίες.

Δημοσ.

Σε περίπτωση που δεν σπουδάσω κάπου και μάθω πράγματα μόνος μου, όταν πάω για μια δουλειά και έχω projects να δείξω τα οποία είναι και αξιόλογα έχω πιθανότητες να με πάρουν ?

 

Ναι, ένα αξιόλογο portfolio σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες πρόσληψης. Ωστόσο είναι σημαντικό να καταλάβεις την εργασιακή πραγματικότητα της Ελλάδας.

 

Κάνοντας αίτηση σε μια εταιρεία, όσο καλή κι αν είναι η προσωπική δουλειά σου, ανταγωνίζεσαι όχι μόνο άλλους υποψηφίους αλλά και τους ήδη υπάρχοντες εργαζομένους εκεί.

 

Επειδή η Ελλάδα δεν έχει σοβαρή κινηματογραφική βιομηχανία, κυρίως θα κυνηγάς θέσεις σε διαφημιστικές, κανάλια ή ξέρω 'γω εταιρείες Ηχητικής/Κινηματογραφικής κάλυψης εκδηλώσεων κ.λ.π. Δε θέλω να σε ξενερώσω, απλά για να μπεις στα λεγόμενα "μεγάλα κυκλώματα", περισσότερο σημαντικό είναι το κονέ, παρά οι γνώσεις. 

 

Να είσαι δηλαδή προετοιμασμένος για δουλειές "του ποδαριού", σε φάση μοντάζ βιντεοσκοπήσεων γάμων/βαφτίσεων κ.λ.π. Δε θα δουλέψεις δηλαδή άμεσα σε κάτι περισσότερο καλλιτεχνικό.

 

Από εκεί και πέρα μην περιορίζεις τις γνώσεις και την εξειδίκευσή σου στο μοντάζ. Μάθε προγράμματα και τεχνικές επεξεργασίας ήχου, DVD authoring, επεξεργασίας εικόνας, εικονοληψίας, ηχοληψίας κ.λ.π.

Δημοσ.

Δες εδώ ενδεικτικά. http://www.filmschool.org/international/

 

London Film School και Leeds από Αγγλία, μπορείς να βρεις και Έλληνες.

Πολύ καλή που δεν θα την ξέρεις εκτός χώρου, είναι η σχολή του Lodz στην Πολωνία και η Famu στην Τσεχία.

Η Γερμανία έχει επίσης δυνατές σχολές.

Η καλύτερη δουλειά αυτήν την περίοδο στην Ευρώπη, σύμφωνα με μεγαλοπαραγωγό του Hollywood γίνεται στην Ολλανδία, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο Πανεπιστήμιο.

 

Από Ελλάδα, Σχολή Σταυράκου, Ακμή, New York College και ΑΠΘ Θεσσαλονίκης.

Το Πάντειο, το τμήμα ΜΜΕ και Πολιτισμού, παράγει επίσης ταινίες αλλά δεν προσφέρεται για αμιγώς κινηματογραφικές σπουδές, φαντάζομαι ούτε και της Μυτιλήνης - δεν έχω δει ταινία τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε περίπτωση που δεν σπουδάσω κάπου και μάθω πράγματα μόνος μου, όταν πάω για μια δουλειά και έχω projects να δείξω τα οποία είναι και αξιόλογα έχω πιθανότητες να με πάρουν ?

 

Σαφώς και η δουλειά που θα δείξεις (show reel λέγεται) είναι σημαντικότερη απ' τα χαρτιά των σχολών. Τις πιθανότητες να σε πάρουν δεν τις ξέρει κανείς. Γενικά στον χώρο οι καλοί μοντέρ είναι free launch. Οι μόνιμοι συνήθως θεωρούνται "χειριστές" και όχι μοντέρ, αν καταλαβαίνεις την διαφορά. Σπούδασέ το όπου μπορείς καλύτερα, δεν θα χάσεις, αλλά σίγουρα το αν θα γίνεις καλός θα εξαρτηθεί από την δουλειά που θα "ρίξεις" μόνος σου. Το τεχνικό μέρος της δουλειάς (πολύ σημαντικό) είναι αδύνατον να το παρακολουθήσεις από τις σχολές. Αλλάζει συνεχώς και θέλει κυνήγι και ενημέρωση από μέρους σου. Το καλλιτεχνικό, είναι θέμα ταλέντου και ενασχόλησης με το θέμα (ταινίες, ταινίες, ταινίες). Τα καλά αγγλικά είναι πού χρήσιμα. Αυτά. Για εξωτερικό δεν ξέρω αλλά αν έχεις την δυνατότητα σίγουρα θα είναι καλύτερα.

Δημοσ.

Τα Αγγλικά μου είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο.

Στα σχετικά του κινηματογράφου τα τελευταία 2 χρόνια έχω ρίξει άπειρο κάψιμο και έχω μάθει πράγματα.

 

Δυνατότητα για το εξωτερικό ναι υπάρχει και οι γονείς μου προσπαθούν να με διώξουν αλλά και ο κολλητός μου με παρακαλάει να πάω μιας και είναι ήδη εκεί.

 

Σχετικά με το London film school δεν το βλέπω να βγαίνει στο ucas οπότε είναι κάτι ιδιωτικό?

Αν ναι εμένα με ενδιαφέρουν σχολές που να καλύπτονται από το loan.

Δημοσ.

 

Δυνατότητα για το εξωτερικό ναι υπάρχει και οι γονείς μου προσπαθούν να με διώξουν αλλά και ο κολλητός μου με παρακαλάει να πάω μιας και είναι ήδη εκεί.

 

 

Φύγε! (με την καλή έννοια) B)

 

 

 

Στα σχετικά του κινηματογράφου τα τελευταία 2 χρόνια έχω ρίξει άπειρο κάψιμο και έχω μάθει πράγματα.

 

 

Ωραία, έτσι πρέπει να συνεχίσεις για πολύ καιρό ακόμα. Ας πούμε... για πάντα!

 

 

P.S. Μητσάρα... πάνω τους!!!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...