Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην Ελλαδα οποιαδήποτε μεταρρυθμιση συμβαινει στον χωρο της παιδειας γινεται παντα στην Τριτοβαθμια εκπαιδευση.Μια σωστη μεταρρυθμιση πρεπει να γινεται σταδιακα,σε βαθος χρονου και αρχιζοντας παντα από την πρωτοβαθμια εκπαιδευση,μετα δευτεροβαθμια και τελος στην τριτοβαθμια.Το ξεκαθάρισμα πρεπει να γινεται από το Δημοτικο,να υπαρχουν όπως παλια εξετασεις για μεταβαση στο γυμνασιο και αντιστοιχα στο λυκειο.Από το Δημοτικο θα ηταν καλυτερο να επιλεγει ο μαθητης αν θα ακολουθησει τεχνικη εκπαιδευση η αν θελει να σπουδασει

Αυτό που κανουν τωρα είναι σαν να εχεις μια πολυκατοικια με ανύπαρκτα θεμελια και να χτιζεις επιπλέον ορόφους,καποια στιγμη θα καταρρευσει η πολυκατοικια,αυτό συμβαινει με το χωρο της παιδειας σημερα.

Πριν 12-13 χρονια περιπου όταν καταργηθηκαν οι δεσμες,το υπουργειο ξαφνικα μεσα σε μια νυχτα αλλαξε το συστημα και σε οσα παιδια πηγαιναν πρωτη λυκειου τοτε τους ανακοινωθηκε ότι θα δωσουν την επομενη χρονια πανελληνες με το νέο συστημα σε 16 μαθηματα στη δευτερα λυκειου και σε 14 στην τριτη λυκειου(30% μετρουσε ο βαθμος της δευτερας και 70% της τριτης).Λιγα χρονια αργοτερα καταργησαν τις πανελλήνιες στην δευτερα λυκειου και αρχισαν να μειωνουν τα μαθηματα σταδιακα.Αυτό δειχνει ελλειψη σχεδιου και οραματος για το χωρο της παιδειας.Ο κάθε υπουργος κανει ότι του καπνισει χωρις σχεδιο.

Ένα ακομα τεραστιο πρόβλημα είναι ότι πρεπει να αναπροσαρμοστεί πλήρως η υλη στο λυκειο ειδικα στα μαθηματικα,φυσικη και χημεια ώστε οι μαθητες που εισαγοντε στην τριτοβαθμια εκπαιδευση να μην εχουν ελλειψεις.

Ας κοιταξουν πρωτα να φτιαξουν ένα αδιαβλητο συστημα εισαγωγης στην Τριτοβαμια εκπαιδευση που σε καμια περιπτωση οι πανελλήνιες δεν μπορουν να θεωρηθουν αδιάβλητες και μετα να κοιταξουν τους αιωνιους.

Στοχος του νομου συνολικα δεν ηταν οι αιωνιοι φοιτητες αλλα ηταν το να χτυπηθει το δημοσιο πανεπιστημιο.

Ο αιωνιος φοιτητης δεν στοιχιζει απολυτως τιποτα στο κρατος,μετα τα ν+2 ετη δεν δικαιούται πασο,δωρεαν σιτιση,βιβλια κτλ και γενικα χανει όλα τα προνομια της φοιτιτικης ιδιοτητας.Ουτε δεσμευει καποιου αλλου τη θεση όπως λανθασμένα γραφτηκε.Αντιθέτως αυτος ο αιωνιος φοιτητης μπορει να είναι ένα παιδι από φτωχη οικογενεια που αναγκάζεται να εργαστεί και σε καμια περιπτωση δεν εχουν δικαιωμα να σταματησουν σ αυτό το φοιτητη το ονειρο του.

Εδώ μπαινει και ένα νομικο θεμα,οσοι μπηκαν με πανελλήνιες εξετασεις το κρατος δεν εχει δικαιωμα να τους διαγραψει,αρμοδια θα είναι τα κατά τοπους δικαστηρια που φανταζομαι θα υπαρξει πληθωρα προσφυγων.Ποσοι διναν πανελλήνιες γραφαν κατά από τη βαση και πηγαιναιν σε (ψευτο)πανεπιστημια της Αγγλιας,Ιταλιας κτλ και γυριζαν στην Ελλαδα ως γιατροι,δικηγοροι μηχανικοι και παει λεγοντας.Θα πρεπει να υπαρξει ειδικη μεριμνα για τους φοιτητες που δουλευουν η για αυτους που αντιμετωπιζουν προβλήματα υγειας.Ξερετε ποσα παιδια γνωριζω που από το υπερβολικο αγχος,κτλ αρχισαν να αντιμετωπιζουν ψυχολογικα προβλήματα και να παιρνουν ειδικη φαρμακευτικη αγωγη?Με τις καταληψεις που χαθηκαν αδικα καποια εξαμηνα.Σε τι φταινε τα παιδια που δεν ηθελαν τις καταληψεις και χασαν αρκετα χρονια που τα προσμετρουν αδικα και παρανομα στον χρονο διαγραφης?Τι θα γινει με τους αρρενες που υπηρετησαν αναγκαστικα τη στρατιωτικη τους θητεια?Ο χρονος αυτος πρεπει να μην προσμετρηθει γιατι είναι τεραστια αδικια σε σχεση με τις γυναικες φοιτητριες(δικαστικα οποιος προσφυγει φανταζομαι θα δικαιωθεί).Με τα παιδια που εργαζονται αναγκαστικα γιατι οι γονεις τους από τη μια στιγμη στην άλλη εμειναν ανεργοι?

Το επιπεδο σπουδων στα ελληνικα πανεπιστημια είναι πολύ υψηλο,αν αναλογιστούμε την ανυπαρκτη χρηματοδοτηση που εχουν σε σχεση με τα πανεπιστημια του εξωτερικου.Μερικα μαλιστα από αυτά συγκαταλέγονται αναμεσα στα καλυτερα του κοσμου με πολλες επιστημονικες διακρισεις όπως το Μετσοβιο,το Πανεπιστημιο Κρητης με το ΙΤΕ που πρωτο εφερε το Ιντερνετ στην Ελλαδα με την δημιουργια της FORTHNET,το Πολυτεχνειο Κρητης κτλ.

Ειδικα εκει που καποιος σκαει στα γελια είναι όταν ακουει ορισμένους να λενε για ποιο λογο να πληρωνων εγω τους αιωνιους(που δεν κοστιζουν τιποτα όπως αναφερω παραπανω)?Καταρχας στην Ελλαδα μονο οι δημόσιοι υπαλληλοι,οιμισθωτοι και συνταξιούχοι πληρωνουν κανονικα τους φορους τους και η συντριπτικη πλειοψηφια των ιδιωτων γιατροι,δικηγοροι,μηχανικοι,υδραυλικοι,ηλεκτρολογοι,ελευθεροι επαγγελματιες φοροδιαφευγουν και δεν δικαιούνται να μιλανε και να εκφερουν γνωμη

Το κρατος κατά τη γνωμη μου πρεπει να λαβει υποψη τη οικονομικη κατασταση και τη γενικοτερη κατασταση της κοινωνιας και να αναστειλει προσωρινα το μετρο της διαγραφης.Ο αιωνιος φοιτητης σε αυτή τη φαση που ειμαστε είναι το πρόβλημα μας?

Με την λογικη ορισμενων ότι το κρατος πρεπει να διαγραψει τους αιωνιου φοιτητες γιατι αποτελουν προβλημα τοτε με την ιδια λογικη παντα θα πρεπει:

Να καταργηθεί πλήρως η μονιμοτητα των δημοσιων υπαλληλων,να μπαινουν ολοι με εξετασεις ΑΣΕΠ και μονο για πεντε χρονια,μετα να ξαναδινουν εξετασεις και αν δεν γραψουν καλα να απολυονται ανεξαρτήτως ηλικιας και οικογενιακης κατάστασης.Να δουλεύουμε ολοι και τα Σαββατοκύριακα,αργιες κτλ για να γινουμε πιο παραγωγικοι.Να απολυθουν ολες οι γυναικες από το Στρατο και την Αστυνομια και να μπαινουν μονο αντρες.Οποια γυναικα μενει εγκυος να απολυεται χωρις αποζημιωση.Να καταργηθουν όλα τα προνομια των πολυτεκνων γιατι δημιουργουν διακρισεις σε σχεση με τις ολιγομελείς οικογενειες.Οποιος εχει καρκινο να του γινεται αυτομάτως ενεση ευθανασίας αφου για ποιο λογο το κρατος να ξοδευει τεραστια ποσα σε χημειοθεραπειες,φαρμακα και νοσηλεια αφου  στο τελος θα πεθανει.Θα μπορουσα να παραθεσω και πολλα αλλα τρελα παραδείγματα.Αυτα θελετε ορισμένοι?Γιατι δυστυχως εκει οδηγηται η Ελλαδα.Και στη τελικη να διαλυσουμε τελειως το κρατος προνοιας.

Το κρατος πρεπει να είναι κρατος προνοιας που να νοιαζεται και να είναι παντα διπλα στον πολιτη και όχι απέναντι του και ειδικα στους νεους.Δεδομενο της τωρινης οικονομικης κατάστασης πρεπει να ανασταλει αμεσα η διαγραφη των αινιων φοιτητών.Λυσαμε όλα μας τα προβλήματα σαν κρατος και οι αιωνιοι μας μειναν που στην τελικη δεν πειραζουν κανενα.Κοιταμε το δεντρο και χανουμε το δασος.

Δεν κοιτανε το μεγαλυτερο οικονομικο εγκλημα στην ιστορια της σύγχρονης Ελλαδας που είναι το χαρισμα της Αγροτικης Τραπεζας που μονο τα ακινητα της κοστιζουν αρκετα δισσεκατομυρια ευρω,οι αιωνιοι τους μαραναν.

Και στην τελικη κατά τη γνωμη μου οποια κυβερνησει τολμησει και τους διαγραψει θα ανοιξει τους ασκους του αιωλου και θα γραψει την καταδικη της.Ας το σκεφτουν πολλοι καλα ορισμένοι.

 

Σημειωση:Δεν είμαι φοιτητης ουτε εχω παιδια φοιτητες.

  • Like 4
  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ΑΕΙ, όχι, τις τσέπες των φορολογούμενων, ναι. Άλλη επιδότηση θα δοθεί στα πανεπιστήμια όταν έχουν 360,000 φοιτητές και άλλη όταν έχουν 540,000.

 

Γιατί, λειτουργεί κάτι στα ΑΕΙ με λεφτά που βγάζουν τα ντουβάρια του δουλεύοντας σε λιοτρίβια;

Ή τσοντάρουν οι πρυτάνεις; Ή είναι στο χρηματιστήριο;

 

"Τα ιδρύματα δεν επιβαρύνονται" παναπεί "το κράτος δεν επιβαρύνεται" εφόσον μιλάμε για κρατικά.

Δημοσ.

Γιατι εμποδιζει καποιος αιωνιος φοιτητής ένα παραγωγικο μέλος να παράγει???

 

Οι ίδιοι οι αιώνιοι φοιτητές είναι εν δυνάμει παραγωγικά μέλη.

]Η ερώτηση σου αυτή δείχνει ότι έχουμε κιόλας ξεχάσει ότι ο φοιτητής παίρνει το πτυχίο του στα 22 και μετά συνεισφέρει με τη γνώση του στο σύνολο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι περισσότερες σχολές στην Ελλάδα παράγουν μη-παραγωγικούς τελειόφοιτους, καθώς έχουν αεριτζήδικες ειδικότητες. Πρέπει να αποφασίσουμε τι μέλλον θέλουμε γι' αυτή τη χώρα. Γραφειάτους πολίτες σε δημόσιο/ιδιωτικό με μια πεθαμένη παραγωγική διαδικασία, ή πιο τεχνικές δουλειές έτσι ώστε να υπάρξει πραγματική παραγωγή σε αυτή τη χώρα; Βέβαια αυτό είναι θέμα άλλου νήματος.

Επεξ/σία από Tilemaxx
  • Like 3
Δημοσ.

Στην Ελλαδα οποιαδήποτε μεταρρυθμιση συμβαινει στον χωρο της παιδειας γινεται παντα στην Τριτοβαθμια εκπαιδευση.Μια σωστη μεταρρυθμιση πρεπει να γινεται σταδιακα,σε βαθος χρονου και αρχιζοντας παντα από την πρωτοβαθμια εκπαιδευση,μετα δευτεροβαθμια και τελος στην τριτοβαθμια.Το ξεκαθάρισμα πρεπει να γινεται από το Δημοτικο,να υπαρχουν όπως παλια εξετασεις για μεταβαση στο γυμνασιο και αντιστοιχα στο λυκειο.Από το Δημοτικο θα ηταν καλυτερο να επιλεγει ο μαθητης αν θα ακολουθησει τεχνικη εκπαιδευση η αν θελει να σπουδασει

Αυτό που κανουν τωρα είναι σαν να εχεις μια πολυκατοικια με ανύπαρκτα θεμελια και να χτιζεις επιπλέον ορόφους,καποια στιγμη θα καταρρευσει η πολυκατοικια,αυτό συμβαινει με το χωρο της παιδειας σημερα.

Sorry, αλλά το έχεσες τώρα. Γιατί ως γνωστόν ένα παιδί του δημοτικού έχει την ωριμότητα να διαλέξει τι θέλει να κάνει στη ζωή του. Only NOT.

 

Αλλού είναι το πρόβλημα. Πρώτον στην νοοτροπία του στυλ "στο πανεπιστήμιο μπαίνεις δύσκολα αλλά βγαίνεις εύκολα". Και γαμιούνται στο διάβασμα 1-2 χρόνια, πιστεύοντας ότι περνώντας στο πανεπιστήμιο θα έρθει η ώρα της φοιτητικής ζωής και των διακοπών.

Δεύτερον, στο ότι έχουν μάθει στην παπαγαλία και αποστήθιση γνώσεων που μετά από λίγο διάστημα διαγράφονται από τον εγκέφαλο, ενώ στο πανεπιστήμιο αυτά που μαθαίνεις πρέπει να σου μείνουν για να μπορέσεις να προχωρήσεις.

Τρίτον, στο απαράδεκτο σύστημα να μπορείς να προχωράς στην επόμενη χρονιά όταν δεν έχεις περάσει ούτε ένα μάθημα της προηγούμενης. Έτσι μπαίνει ο νεοεισερχόμενος φοιτητής με την νοοτροπία ότι τα βάσανα των πανελλαδικών τελείωσαν, βρίσκει 7 μαθήματα στο πρώτο εξάμηνο και άλλα τόσα στο δεύτερο, περνά τα 3-4 και μπαίνει στην δεύτερη χρονιά όχι με 14 μαθήματα, αλλά με 14 + 10 της προηγούμενης. Άντε να βρει τον χρόνο να τα βγάλει. Και άντε να καταλάβει ύλη μαθημάτων που για να την κατανοήσει πρέπει να έχει γνώσεις μαθημάτων που χρωστάει.

Κτλ κτλ.

 

Ουτε δεσμευει καποιου αλλου τη θεση όπως λανθασμένα γραφτηκε.Αντιθέτως αυτος ο αιωνιος φοιτητης μπορει να είναι ένα παιδι από φτωχη οικογενεια που αναγκάζεται να εργαστεί και σε καμια περιπτωση δεν εχουν δικαιωμα να σταματησουν σ αυτό το φοιτητη το ονειρο του.

Σώπα, διάβασες τι ακριβώς έγραψα ή το προσπέρασες; Μίλησα για προσωπικό παράδειγμα για τον ανιψιό μου που προς το παρόν τουλάχιστον δεν έχει σκοπό να βγάλει το ΤΕΙ. Παρόλ'αυτά μένει στην φοιτητική εστία, οπότε ναι, δεσμεύει την θέση κάποιου άλλου με οικονομικά προβλήματα που θέλει να σπουδάσει. Να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε πριν αναφερθούμε σε λανθασμένα ποσταρίσματα.

 

Εδώ μπαινει και ένα νομικο θεμα,οσοι μπηκαν με πανελλήνιες εξετασεις το κρατος δεν εχει δικαιωμα να τους διαγραψει,αρμοδια θα είναι τα κατά τοπους δικαστηρια που φανταζομαι θα υπαρξει πληθωρα προσφυγων.

Ε, όχι, γιατί δεν υπήρχε κανένας νόμος πριν που να έλεγε ότι άπαξ και περάσεις τις πανελλαδικές μπορείς να τελειώσεις την σχολή οποτεδήποτε.

 

Ποσοι διναν πανελλήνιες γραφαν κατά από τη βαση και πηγαιναιν σε (ψευτο)πανεπιστημια της Αγγλιας,Ιταλιας κτλ και γυριζαν στην Ελλαδα ως γιατροι,δικηγοροι μηχανικοι και παει λεγοντας.

Ψευτοπανεπιστήμια Ιταλίας και Αγγλίας; Για ονόμασε ένα ψευτοπανεπιστήμιο Αγγλίας-Ιταλίας που έβγαζε γιατρούς και δικηγόρους και μηχανικούς.

 

Και επειδή βαριέμαι να γράφω άλλο, σταματάω το quote. Ας απαντήσει στα υπόλοιπα άλλος αν έχει την όρεξη, εγώ βαριέμαι πάω να φάω θα χάσω το διάλειμμα.

 

 

Γιατί, λειτουργεί κάτι στα ΑΕΙ με λεφτά που βγάζουν τα ντουβάρια του δουλεύοντας σε λιοτρίβια;

Ή τσοντάρουν οι πρυτάνεις; Ή είναι στο χρηματιστήριο;

 

"Τα ιδρύματα δεν επιβαρύνονται" παναπεί "το κράτος δεν επιβαρύνεται" εφόσον μιλάμε για κρατικά.

Να το δούμε όσο πιο απλοικά γίνεται. Το ίδιο προσωπικό θα προσλάβεις για ένα πανεπιστήμιο με 100.000 φοιτητές, το ίδιο για ένα πανεπιστήμιο με 50.000 φοιτητές;

 

Πάω να φάω, μπάι!

Δημοσ.

Να το δούμε όσο πιο απλοικά γίνεται. Το ίδιο προσωπικό θα προσλάβεις για ένα πανεπιστήμιο με 100.000 φοιτητές, το ίδιο για ένα πανεπιστήμιο με 50.000 φοιτητές;

 

Πάω να φάω, μπάι!

 

Ναι ρε γκιγκισόνη, σε αμφιθέατρα γίνονται τα μαθήματα, όχι σε τηλεφωνικούς θαλάμους.

  • Like 2
Δημοσ.

 

 

Να το δούμε όσο πιο απλοικά γίνεται. Το ίδιο προσωπικό θα προσλάβεις για ένα πανεπιστήμιο με 100.000 φοιτητές, το ίδιο για ένα πανεπιστήμιο με 50.000 φοιτητές;

 

 

το προσωπικό είναι δεδομένο και στις περισσότερες περιπτώσεις προβλέπεται ότι έχει να εξυπηρετήσει  τα άτομα που θα έπρεπε να υπάρχουν κανονικά , οι επιπλέον είτε υπάρχουν είτε όχι είναι το ίδιο

άλλωστε και oι γραμματείες τηρούν αρχείο για τους πάντες ακόμα και για αυτούς που έχουν αποφοιτήσει, οπότε η επιπλέον διαχείριση και αυτών που δεν έχουν τελειώσει δεν είναι και τόσο σοβαρό πρόβλημα

 

στις λιγοστές περιπτώσεις που έχει τύχει για παράδειγμα να δω μάθημα να διδάσκεται ταυτόχρονα σε δύο αμφιθέατρα από δύο διαφορετικούς διδάσκοντες επειδή δεν έφτανε ο χώρος, ενώ σε άλλα μαθήματα φτάνει και το ένα αμφιθέατρο (εκεί μιλάμε όντως για επιπλέον προσωπικό και περισσότερες ώρες εργασίας) μιλάμε για μάθημα που χρωστάει μια 10ετια+ εισαχθέντων, οπότε στη προκειμένη περίπτωση πέρα από τις ευθύνες των φοιτητών θα πρέπει να αναζητηθούν και οι ευθύνες των καθηγητών που τους μαζεύτηκαν τόσα άτομα να χρωστάνε το μαθημά τους 

  • Like 1
Δημοσ.

Sorry, αλλά το έχεσες τώρα. Γιατί ως γνωστόν ένα παιδί του δημοτικού έχει την ωριμότητα να διαλέξει τι θέλει να κάνει στη ζωή του. Only NOT.

 

Αλλού είναι το πρόβλημα. Πρώτον στην νοοτροπία του στυλ "στο πανεπιστήμιο μπαίνεις δύσκολα αλλά βγαίνεις εύκολα". Και γαμιούνται στο διάβασμα 1-2 χρόνια, πιστεύοντας ότι περνώντας στο πανεπιστήμιο θα έρθει η ώρα της φοιτητικής ζωής και των διακοπών.

Δεύτερον, στο ότι έχουν μάθει στην παπαγαλία και αποστήθιση γνώσεων που μετά από λίγο διάστημα διαγράφονται από τον εγκέφαλο, ενώ στο πανεπιστήμιο αυτά που μαθαίνεις πρέπει να σου μείνουν για να μπορέσεις να προχωρήσεις.

Τρίτον, στο απαράδεκτο σύστημα να μπορείς να προχωράς στην επόμενη χρονιά όταν δεν έχεις περάσει ούτε ένα μάθημα της προηγούμενης. Έτσι μπαίνει ο νεοεισερχόμενος φοιτητής με την νοοτροπία ότι τα βάσανα των πανελλαδικών τελείωσαν, βρίσκει 7 μαθήματα στο πρώτο εξάμηνο και άλλα τόσα στο δεύτερο, περνά τα 3-4 και μπαίνει στην δεύτερη χρονιά όχι με 14 μαθήματα, αλλά με 14 + 10 της προηγούμενης. Άντε να βρει τον χρόνο να τα βγάλει. Και άντε να καταλάβει ύλη μαθημάτων που για να την κατανοήσει πρέπει να έχει γνώσεις μαθημάτων που χρωστάει.

Κτλ κτλ.

 

Σώπα, διάβασες τι ακριβώς έγραψα ή το προσπέρασες; Μίλησα για προσωπικό παράδειγμα για τον ανιψιό μου που προς το παρόν τουλάχιστον δεν έχει σκοπό να βγάλει το ΤΕΙ. Παρόλ'αυτά μένει στην φοιτητική εστία, οπότε ναι, δεσμεύει την θέση κάποιου άλλου με οικονομικά προβλήματα που θέλει να σπουδάσει. Να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε πριν αναφερθούμε σε λανθασμένα ποσταρίσματα.

 

Ε, όχι, γιατί δεν υπήρχε κανένας νόμος πριν που να έλεγε ότι άπαξ και περάσεις τις πανελλαδικές μπορείς να τελειώσεις την σχολή οποτεδήποτε.

 

Ψευτοπανεπιστήμια Ιταλίας και Αγγλίας; Για ονόμασε ένα ψευτοπανεπιστήμιο Αγγλίας-Ιταλίας που έβγαζε γιατρούς και δικηγόρους και μηχανικούς.

 

Και επειδή βαριέμαι να γράφω άλλο, σταματάω το quote. Ας απαντήσει στα υπόλοιπα άλλος αν έχει την όρεξη, εγώ βαριέμαι πάω να φάω θα χάσω το διάλειμμα.

 

 

Να το δούμε όσο πιο απλοικά γίνεται. Το ίδιο προσωπικό θα προσλάβεις για ένα πανεπιστήμιο με 100.000 φοιτητές, το ίδιο για ένα πανεπιστήμιο με 50.000 φοιτητές;

 

Πάω να φάω, μπάι!

Πρωτον δεν αναφερθηκα σε εσενα προσωπικα και δευτερο ξαναδιαβασε αυτά που γραφω γιατι μου φαινεται ότι δεν τα διαβασες καλα.Ο ανηψιος σου εχει υπερβει τα v+2 ετη σπουδων?Θεωρείται δηλαδή αιωνιος φοιτητης?Γιατι αν είναι αιωνιος τοτε κακως μενει στη φοιτητικη εστια και είναι λαθος του ιδρυματος που δεν τον διωχνει.Αν δεν είναι αιωνιος τοτε θεωρείται φοιτητης και είναι απολυτως νομιμος.Αλλωστε βαση νομου μετα τα ν+2 απαγορευεται να μενεις στην εστια.Νομιζω αναφέρεις ότι περασε το 2010 αρα δεν είναι αιωνιος,νομιμα μενει στην εστια,εσυ μου φαινεται δεν καταλαβαίνεις τι διαβαζεις

Διαφωνεις ότι οι αλλαγες πρεπει να γινονται πρωτα στον πρωτοβαθμια,μετα στην δευτεροβαθμια και στο τελος στην τριτοβαθμια?

Παρα πολλες σχολες εχουν προαπαιτουμενα στα μαθηματα του κάθε ετους δηλαδή για να δηλωσεις καποιο μαθημα του επομενου ετους πρεπει να εχεις περασει καποια μαθηματα του προηγουμενου ετους,όπως γινεται στο Πανεπιστημιο Κρητης στο Ηρακλειο.

Και ψευτοπανεπιστημια στο εξωτερικο υπαρχουν και μαλιστα αρκετα και τα εχουν κατονομασει κατά καιρους διάφοροι μεγαλοδημοσιογραφοι μεσο των εκπομπών τους.

Όχι δεν υπήρχε κανένας νόμος πριν που να έλεγε ότι άπαξ και περάσεις τις πανελλαδικές μπορείς να τελειώσεις την σχολή οποτεδήποτε,αλλα δεν υπηρχε και νομος που να ελεγε ότι σε συγκεκριμμενο χρονικο διαστημα θα σε διαγραψουν.Επρεπε να ισχυει γι αυτους που περνανε με πανελλήνιες μετα την ψηφιση του νομου γι αυτους που περασαν πριν είναι καθαρα νομικο το θεμα και στην αρμοδιατητα τον κατά τοπων διαστηριων που θα γινουν οι προσφυγες τι πρεπει να γινει.

Στην Ελλαδα εως τωρα ένα πανεπιστημιο ειτε 100000 φοιτητες εχει ειτε 50000 το ιδιο αριθμο προσωπικου εχει.

Δεν μιλαω για τους τεμπέληδες φοιτητες,γι αυτους που κανου χαβαλε και αυτους που εχουν εγκαταλειψει τις σχολες και γράφονται τυπικα κάθε εξαμηνο αλλα μιλαω για συγκεκριμεννες περιπτώσεις όπως

1)Για τους φτωχους φοιτητες που εργαζονται

2)Γι αυτους που αντιμετωπιζουν προβλήματα υγειας.

3)Για τους αρρενες που εχουν υπηρετησει τη στρατιωτικη τους θητεια και ο χρονος αυτος προσμετρατρε στον χρονο διαγραφης σε αντιθεση με τις φοιτητριες.

4)Για τους φοιτητες που ηταν κατά των καταληψεων και αδικα χασαν εξαμηνα χωρις οι ιδιο να φταινε.

Μιλαω για τις παραπανω κατηγοριες που το κρατος οφειλει να μεριμνησει.

Δημοσ.

Οι ίδιοι οι αιώνιοι φοιτητές είναι εν δυνάμει παραγωγικά μέλη.

]Η ερώτηση σου αυτή δείχνει ότι έχουμε κιόλας ξεχάσει ότι ο φοιτητής παίρνει το πτυχίο του στα 22 και μετά συνεισφέρει με τη γνώση του στο σύνολο.

Mε την ιδια λογική ένας τεμπελης που του αρέσει να κάθεται και να τρωει τα χρηματα των γονιων του αποτελεί εμπόδιο για τους άλλους?

Ισα ίσα, όσο περισσότερο αργει κάποιος να πάρει πτυχίο, τόσο λιγότεροι βρισκονται στα ταμεια του ΟΑΕΔ. Αν ο άλλος γουστάρει να το παίζει φοιτητής και να τρωει τα λεφτά των γονιών, καλύτερα για εμένα. Ένας λιγότερος.

Δημοσ.

Απειρα τα επιχειρηματα σου.

Οι σωστές ερωτήσεις παίρνουν σωστές απαντήσεις.

Δεν λέω ότι είναι σωστό απλά παραθέτω τα facts. Προσωπικά και εγώ είμαι υπέρ του μέτρου αλλά με προϋποθέσεις. Όπως αναφέρθηκε πιο πριν εύστοχα να λαμβάνονται υπόψη τυχόν προβλήματα υγείας, χαμηλό εισόδημα και περασμένα μαθήματα.

Τώρα το πήρα γραμμή.

Μιλαγα για τα έσοδα του πανεπιστημίου και οχι για τα χωριά.

Δηλαδή, η μαύρη τρύπα μεγαλώνει.

το προσωπικό είναι δεδομένο και στις περισσότερες περιπτώσεις προβλέπεται ότι έχει να εξυπηρετήσει τα άτομα που θα έπρεπε να υπάρχουν κανονικά , οι επιπλέον είτε υπάρχουν είτε όχι είναι το ίδιο

άλλωστε και oι γραμματείες τηρούν αρχείο για τους πάντες ακόμα και για αυτούς που έχουν αποφοιτήσει, οπότε η επιπλέον διαχείριση και αυτών που δεν έχουν τελειώσει δεν είναι και τόσο σοβαρό πρόβλημα

 

στις λιγοστές περιπτώσεις που έχει τύχει για παράδειγμα να δω μάθημα να διδάσκεται ταυτόχρονα σε δύο αμφιθέατρα από δύο διαφορετικούς διδάσκοντες επειδή δεν έφτανε ο χώρος, ενώ σε άλλα μαθήματα φτάνει και το ένα αμφιθέατρο (εκεί μιλάμε όντως για επιπλέον προσωπικό και περισσότερες ώρες εργασίας) μιλάμε για μάθημα που χρωστάει μια 10ετια+ εισαχθέντων, οπότε στη προκειμένη περίπτωση πέρα από τις ευθύνες των φοιτητών θα πρέπει να αναζητηθούν και οι ευθύνες των καθηγητών που τους μαζεύτηκαν τόσα άτομα να χρωστάνε το μαθημά τους

Έχεις περάσει απο την γραμματεία του ΤΕΙ Αθηνών; Εκεί να δεις εξυπηρέτηση.

Δημοσ.

Το πώς σε εξυπηρετεί η κάθε γραμματεία είναι τυχαίο όπως και η κάθε δημόσια υπηρεσία (δυστυχώς)

 

Αυτό που λες εσύ είναι ότι σε εξυπηρετούν άσχημα (από ότι κατάλαβα) λόγω φόρτου; και μάλιστα επειδή όλη μέρα τους απασχολούν οι αιώνιοι;

Δημοσ.

Mε την ιδια λογική ένας τεμπελης που του αρέσει να κάθεται και να τρωει τα χρηματα των γονιων του αποτελεί εμπόδιο για τους άλλους?

Ισα ίσα, όσο περισσότερο αργει κάποιος να πάρει πτυχίο, τόσο λιγότεροι βρισκονται στα ταμεια του ΟΑΕΔ. Αν ο άλλος γουστάρει να το παίζει φοιτητής και να τρωει τα λεφτά των γονιών, καλύτερα για εμένα. Ένας λιγότερος.

 

Δεν αποτελεί εμπόδιο άμεσα, αλλά είναι ένας μείον για την ατμομηχανή της οικονομίας του κράτους.

Δες σε άλλες χώρες π.χ. αμερική, ποια είναι η νόρμα για τους νέους και πόσο ανταγωνιστικές είναι οι χώρες αυτές.

Θα μου πεις οι χώρες αυτές προσφέρουν κι άλλα πράματα για να βγει ο νέος στην αγορά εργασίας. Δεκτό, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το πτυχίο πρέπει να παίρνεται στην ώρα του και οι αιώνιοι φοιτητές, με το να επιμένουν να είναι αιώνιοι κάνουν κακό πρώτα στον εαυτό τους και μετά στο σύνολο.

Δημοσ.

Δεκτό, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το πτυχίο πρέπει να παίρνεται στην ώρα του και οι αιώνιοι φοιτητές, με το να επιμένουν να είναι αιώνιοι κάνουν κακό πρώτα στον εαυτό τους και μετά στο σύνολο.

Το πτυχιο πρεπει να παιρνεται σε ευλογο χρονικο διαστημα για να μην γινει συνεχισει να ειναι  το πανεπιστημιο μπαχαλιδιο και οχι για να προσφερει ο νεος στο κοινωνικο συνολο γρηγορα.Βασικα αν θελει ας προσφερει , αν δεν θελει ας παει να παιξει και βολους στην αλανα.Αλλα οι προσεγγισεις οπου καποιος για το καλο του ''συνολου'' και της ατμομηχανης της οικονομιας πρεπει να ενταχθει  οσο γινεται πιο γρηγορα ειναι το λιγοτερο καπως..μεχρι που μπορει και να γινουν επικινδυνες 

Δημοσ.

Παιδιά, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στα σοβαρά με όριο στα χρόνια σπουδών, μόνο στο που θα βρίσκεται αυτό το όριο χρονικά.

Άλλο αυτό και άλλο η οριζόντια διαγραφή όσων ήταν ήδη φοιτητές όταν έσκασε μύτη ο νόμος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...