Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωμη μου ειναι πως αυτους που την τελείωσε στα 11 με 9, μπορούσε να την τελειώσει και στα μισά χρόνια με 9, απλά ζεί σε ενα κράτος που του δίνει την δυνατότητα να μην το κάνει. 

 

Σαφώς και ισχύει ο συλλογισμός σου. Ωστόσο το αρχικό ερώτημα παραμένει αναπάντητο: ακόμα κι αν μπορούσε να τελειώσει τη σχολή με εξίσου καλό βαθμό στα μισά χρόνια, είναι οπωσδήποτε χειρότερος επιστήμονας επειδή δεν το έπραξε;  

  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δηλαδή, η εκπαίδευση είναι μπάχαλο επειδή υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές κατά την άποψή σου; Οκ, αφού πιστεύετε ότι από το Σεπτέμβρη που θα έχει ξεκούμπιστει η πλέμπα, τότε θα γίνει το πανεπιστήμιο εργοστάσιο παραγωγής επιστημόνων, πάσο, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.

 

Εγώ πάντως που δεν το πιστεύω αυτό, αναρρωτιέμαι γιατί να δίνει περιθώριο ν+2 ο νόμος. Εγώ πιστεύω ότι το μόνο περιθώριο να είναι τα 4 χρόνια στις πανεπιστημιακές σχολές, τα 5 στις πολυτεχνικές και τα 6 στην Ιατρική, με ταυτόχρονη εφαρμογή των υποχρεωτικών παρακολουθήσεων (αφού πρώτα γίνουν σοβαρές υποδομές όπως είπε πριν κάποιος) και με εγκατάσταση καμερών στις αίθουσες για να κοπούν εντελώς τα σκονάκια. Το να διαγράφεις αυθαίρετα ένα κάρο κόσμο δεν λύνει κανένα πρόβλημα.

 

Οχι δεν το πιστεύω αυτό απόλυτα και ξεκάθαρα. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει τεράστια προβλήματα και έχουμε μείνει έτη φωτός πίσω σε σχέση με τους Βόρειους λαούς. Θεωρώ τους αιώνιους φοιτητές μέρος του προβλήματος αλλά περισσότερο ως συνέπεια όλων των άλλων κακών που ταλανίζοτυν την εκπαίδευση.

Δημοσ.

Η λογική του ότι οι αιώνιοι δεν φταίνε για τα χάλια του πανεπιστημίου σημαίνει ότι δεν πρέπει να διαγραφούν; Δηλαδή μέχρι να διορθωθούν τα υπόλοιπα θα πρέπει οι αιώνιοι να είναι στη θέση τους;

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Η λογική του ότι οι αιώνιοι δεν φταίνε για τα χάλια του πανεπιστημίου σημαίνει ότι δεν πρέπει να διαγραφούν; Δηλαδή μέχρι να διορθωθούν τα υπόλοιπα θα πρέπει οι αιώνιοι να είναι στη θέση τους;

 

Η λογική λέει ότι πριν διαγράψεις τους αιώνιους πρέπει να έχεις φροντίσει απο πριν έτσι ώστε να μην έχουν παραχθεί αιώνιοι.

 

Τουλάχιστον η δική μου λογική.

  • Like 1
Δημοσ.

Η λογική λέει ότι πριν διαγράψεις τους αιώνιους πρέπει να έχεις φροντίσει απο πριν έτσι ώστε να μην έχουν παραχθεί αιώνιοι.

 

 

 

Δηλαδη με ποιο τροπο ? Θα τους περνας ολους για να μην αγχωνονται τα παιντια ? Και αμα ο αλλος θελεςι να παει για φραπε αντι για το μαθημα ? Τι κανει το κρατος και εκει ?

  • Moderators
Δημοσ.

Δηλαδη με ποιο τροπο ? Θα τους περνας ολους για να μην αγχωνονται τα παιντια ?

 

Αυτό γίνεται στις μη-τριτοκοσμικές χώρες, όπου δεν υπάρχουν αιώνιοι;

Δημοσ.

Γιατί όλοι γράφουν σαν να μην έχει ψηφιστεί ο νόμος του 2011 που ήταν ξεκάθαρος για τις διαγραφές ο οποίος και έδινε όρια για όλους ανάλογα το έτος εισαγωγής; Αφού μετά το 2015 δεν θα υπήρχαν αιώνιοι φοιτητές γιατί θα πρέπει να γίνει ξαφνικά τώρα 1 χρόνο νωρίτερα; Όσοι θέλουν διαγραφές δεν τους ικανοποιούσε ο νόμος του 2011; 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό είναι γενικά για τα πανεπιστήμια και το κόστος ανά φοιτητή. Δεν υπολογίζει ξεκάθαρα τους αιώνιους φοιτητές που έχουν χάσει τα φοιτητικά τους δικαώματα όπως, πάσο, σύτιση, συγγράματα κλπ. Είναι απλά για να πάρεις μια ιδέα αλλά και να δεις πως βγαίνει ο προπολογισμός για τη λειτουργία ενός ιδρύματος. http://www.hqaa.gr/data1/%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7%20%CE%9A%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82%20%CE%9B%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CF%89%CE%BD.pdf

 

Αλλά οι αιώνιοι φοιτητές επηρεάζουν τον προπολογισμό λειιτουργίας μπορείς να διαβάσεις πως εδώ http://www.tanea.gr/news/greece/article/5011772/apeilh-gia-thn-aksiologhsh-oi-aiwnioi-foithtes/

Eδώ αναφέρει ότι επιβαρύνουν οι φοιτητές που δηλώνουν παρουσία σε εργαστήρια και δεν πατάνε, αυτό είναι διαφορετικό και θα μπορούσε εύκολα να λυθεί αν η παρουσία ήταν υποχρεωτική, όπως και είναι σε όσα ξέρω εγώ τουλάχιστον.

Εγώ ξέρω ότι αυτοί που σίγουρα κοστίζουν στο κράτος είναι οι καθηγητές, η αξιολόγησή τους, όπως και των πανεπιστημίων όμως, δε βλέπω να προχωράει...

Δημοσ.

Αυτό γίνεται στις μη-τριτοκοσμικές χώρες, όπου δεν υπάρχουν αιώνιοι;

 

Το βρηκες.Αντι για φραπογαλο παρακολουθουν μαθηματα.Αντι για κομματικα συνθηματα ασχολουνται με το μελλον τους.Θα μου πεις και αυτοι με τα κομματικα συνθηματα το μελλον τους κοιτανε.Τωρα ομως παπαλα , διορισμοι με το σταγονομετρο,πηξιμο

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Το βρηκες.Αντι για φραπογαλο παρακολουθουν μαθηματα.Αντι για κομματικα συνθηματα ασχολουνται με το μελλον τους.Θα μου πεις και αυτοι με τα κομματικα συνθηματα το μελλον τους κοιτανε.Τωρα ομως παπαλα , διορισμοι με το σταγονομετρο,πηξιμο

 

Άρα, να μια καλή αρχή, μόνος σου το λες. Υποχρεωτικές παρακολουθήσεις και κατάργηση των παρατάξεων.

 

Μετά βλέπουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη με ποιο τροπο ? Θα τους περνας ολους για να μην αγχωνονται τα παιντια ? Και αμα ο αλλος θελεςι να παει για φραπε αντι για το μαθημα ? Τι κανει το κρατος και εκει ?

 

Ο "πάω για φραπέ, γ@μα το μάθημα" δε θα έπρεπε να βρίσκεται καν σε ίδρυμα της τριτοβάθμιας (ας καταργηθεί επιτέλους το πανηγύρι των πανελληνίων και ας θεσμοθετηθούν εισαγωγικές εξετάσεις), ή εφόσον βρίσκεται, θα έπρεπε εξ' αρχής να γνωρίζει πως είναι αδύνατο να περάσει μάθημα με παρακάλια σε καθηγητές και σκονάκια, ή ακόμα καλύτερα θα έπρεπε να υποχρεούται να παρακολουθεί όλα τα μαθήματα.

 

Θα έπρεπε επίσης το Κράτος να έχει εξαρχής φροντίσει για τις ανάγκες των ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας, όχι ν' αφήνει φοιτητές στον αέρα λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού, ή ξέρω 'γω λόγω καθηγητών ανίκανων* και αναρμόδιων για να αναλάβουν π.χ. την επίβλεψη Πτυχιακών εργασιών.

 

* ανίκανοι επειδή ως ωρομίσθιοι δε δικαιούνται/μπορούν ν' αναλάβουν Πτυχιακές, όχι επειδή δεν είναι καλοί επιστήμονες.

 

 

Καλό θα ήταν επίσης το Κράτος, όπως σωστά ειπώθηκε νωρίτερα, να φροντίσει ώστε να απομακρυνθούν κομματόσκυλα και λοιποί παρατρεχάμενοι "φιλόζωοι", "ακτιβιστές" του κώλου κ.λ.π από τους χώρους των Σχολών.

 

Τέλος, θα έπρεπε το Κράτος να προχωρήσει σε μια ουσιαστική μεταρρύθμιση και τέλος. Φτάνει πια με τη σημερινή ξεφτίλα, όπου κάθε κυβέρνηση αλλάζει και το καθεστώς λειτουργίας των Σχολών, όπου οι μεν ανοίγουν Σχολές και οι επόμενοι τις κλείνουν, χωρίς να ενδιαφέρονται καθόλου για τους υπάρχοντες φοιτητές.

  • Like 1
Δημοσ.

Ακόμα περιμένω μια πρακτική και συγκεκριμένη αιτία που να αιτιολογεί την διαγραφή.

Το ότι δε γουστάρει ο insomniac_35523 και ο babis_4 να είναι κάποιος "φοιτητής" 10 και 20 χρόνια, προφανώς δε χρεώνεται ως τέτοια ε. Δε νομοθετούμε βάσει αισθητικής.

 

Δε θα φέρω παραδείγματα (υπαρκτά) ανθρώπων που δουλεύουν και χρωστάνε 8-9 μαθήματα παλούκια και ξαφνικά πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα στο αν θα παρατήσουν δουλειές με λεφτά με το σημερινό ποσοστό ανεργίας ή αν θα μείνουν ανειδίκευτοι. Ούτε θα κάτσω να αναφερθώ στο ότι μια σχολή που στην Θεσσαλονίκη πχ είναι σχολή ΠΑΛΟΥΚΙ, η ίδια στην Αθήνα είναι ευκολότερη και άρα, άλλα μέτρα, άλλα σταθμά. Ούτε για καθηγητές που επειδή δε σε γουστάρουν ρε παιδί μου, σε κόβουν 4 εξάμηνα σερί ή βαθμολογούν με ανεμιστήρα, πολλές φορές σε μαθήματα αλυσίδες.

 

Θα ρωτήσω απλώς το εξής, αν η διαγραφή είχε γίνει πριν 4 μήνες, χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα, πόσοι από εδώ μέσα θα το είχαν νοιώσει πρακτικά; Πόσο θα τους επηρέαζε και με ποιο τρόπο; Τι θα φτιαχτεί στην εκπαίδευση; Ποιο το κέρδος για τον οποιονδήποτε ρε παιδί μου, τόσο απλά. Πέρα από την ικανοποίηση αυτών που δεν_πήγαν_την_5ημερή τους ε.

  • Like 10
Δημοσ.

Ε ναι αυτο ομως ειναι δικοπο μαχαιρι γιατι μπορει να αλλαξει καθηγητης ή υλη στο μαθημα και χανεις και καθε επαφη ενω εστω το να πηγαινεις στην εξεταστικη ειναι κατι.

 

Αφου δεν κοστιζουν και παλι λεω τιποτα γιατι να διαγραφουν.

 

αυτο δεν το ξερεις.

Δημοσ.

Α ρε Βρυξέλλες που σας χρειάζονται....τρίτη συνεχόμενη φορά αποτυχίας σε πανεπιστημιακό έτος και δεν έχεις δικαίωμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για τα επόμενα πέντε χρόνια. Και αν δεν περάσεις το έτος δεν προχωράς στο επόμενο φυσικά.

 

Και μου μιλάτε για αιώνιους φοιτητές....στα τσακίδια,αν δεν μπορούν όταν πχ να περνάν στα 18 να τελειώσουν την πρώτη χρονιά στα 20, να πάνε να βρουν δουλειά, να ζοριστούν, να ωριμάσουν τα μυαλά, και όταν περάσει η πενταετία και ακόμα θέλουν να ξαναπάνε πανεπιστήμιο, και τότε θα το βγάλουν μάνι μάνι και κανονικά. Όχι τελειώνουν το πανεπιστήμιο και χρωστάν 40 μαθήματα.

 

Βρε ουστ!

  • Like 1
Δημοσ.

Ποια ειναι ακριβως η λογικη στο οτι καποιος που ειναι 35 και καποτε σταματησε την σχολη επειδη βρηκε τοτε εργασια ή καποια ευκαιρια και την αρπαξε (και καλως εκανε) και επειδη αυτη η δουλεια λογω κρισης δεν υφισταται πια και στα 35 του ειπε οτι θα τελειωσω τελικα την σχολη στην οποια μπηκα πριν 18 χρονια?

Ειναι σαν να μου λες οτι θελω να ανανεωσω την καρτα ανεργιας μου μεσα στο 10ημερο που μου δινουν την δυνατοτητα να το κανω,και να λεω οτι,α! αυτο το διαστημα ετυχε κατι με τον πατερα μου και αρρωστησε και δεν μπορεσα να παω και μου ηρθε να το κανω την 12η μερα και να φωναζω γιατι μου δινουν 10 μερες περιθωριο και οχι 12 για αυτους που θα αρρωστησει ο μπαμπας τους ή θα εχουν κατι να κανουν.

 

Πολυ απλα θα χασεις την καρτα ανεργιας σου και θα χρειαστεις να βγαλεις καρτα απο την αρχη.Τοσο απλα.

 

Και ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να γινει ανεκαθεν και οχι τωρα,και πολυ αργησε.Εχω φιλο που ειναι 37 ετων και ακομα χρωσταει 10 μαθηματα απο οταν ηταν 19 ετων.Ολο αυτο το διαστημα ομως απολαμβανει την καθε "διευκολυνση" ως φοιτητης ειτε στην καρτοκινητη,ειτε σε οποιαδηποτε αλλη εκπτωση-διευκολυνση μπορει να του προκυψει.

Και επισης,εγω που θελω να παρω το πτυχιο μου στην ωρα μου γιατι θελω να φυγω στο εξωτερικο ή να αποκατασταθω τελοσπαντων δεν μπορω να εχω στην αιθουσα τον καθε 28χρονο ή "αιωνιο φοιτητη" που καυλαντιζει με τα γκομενακια της αιθουσας ή αυτον που παει αιωνια διακοπες στην Πατρα και στην Λαρισα στη καθε σχολη για να κανει την φοιτητικη του ζωη.Δεν λεω οτι αυτος ειναι ο λογος των αιωνιων φοιτητων,μην παρεξηγηθω..

 

Και τελος,δεν μπορω να φανταστω οτι καποιος 35-40 ετων που ειναι φοιτητης,μια 15ετια τουλαχιστον να μην μπορουσε (αν ηθελε φυσικα) να τελειωσει την σχολη του.Στο κατω κατω,δεν γινεται να ικανοποιηθουν και το 100% των φοιτητων που ο ενας ειχε το φανταριλικι του (Στην περιπτωση αυτη,βαλε κατω και αποφασισε οτι ή θα πας στρατο και μετα θα μπεις σε καποιο πανεπιστημιο ή να κανεις σπουδες ή πρωτα κανε τις σπουδες σου και μετα αντε φανταρος.Αν επιλεξεις να μπεις σε σχολη ως φοιτητης και παραληλα πας φανταρος,τοτε μην μιξοκλαις για τετοιες αποφασεις),ο αλλος ειχε το γκομενακι του που χωρισε και ηταν σε καταθλιψη και χιλια δυο ακομα πραγματα.

 

Ακόμα περιμένω μια πρακτική και συγκεκριμένη αιτία που να αιτιολογεί την διαγραφή.

Το ότι δε γουστάρει ο insomniac_35523 και ο babis_4 να είναι κάποιος "φοιτητής" 10 και 20 χρόνια, προφανώς δε χρεώνεται ως τέτοια ε. Δε νομοθετούμε βάσει αισθητικής.

 

Δε θα φέρω παραδείγματα (υπαρκτά) ανθρώπων που δουλεύουν και χρωστάνε 8-9 μαθήματα παλούκια και ξαφνικά πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα στο αν θα παρατήσουν δουλειές με λεφτά με το σημερινό ποσοστό ανεργίας ή αν θα μείνουν ανειδίκευτοι. Ούτε θα κάτσω να αναφερθώ στο ότι μια σχολή που στην Θεσσαλονίκη πχ είναι σχολή ΠΑΛΟΥΚΙ, η ίδια στην Αθήνα είναι ευκολότερη και άρα, άλλα μέτρα, άλλα σταθμά. Ούτε για καθηγητές που επειδή δε σε γουστάρουν ρε παιδί μου, σε κόβουν 4 εξάμηνα σερί ή βαθμολογούν με ανεμιστήρα, πολλές φορές σε μαθήματα αλυσίδες.

 

Θα ρωτήσω απλώς το εξής, αν η διαγραφή είχε γίνει πριν 4 μήνες, χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα, πόσοι από εδώ μέσα θα το είχαν νοιώσει πρακτικά; Πόσο θα τους επηρέαζε και με ποιο τρόπο; Τι θα φτιαχτεί στην εκπαίδευση; Ποιο το κέρδος για τον οποιονδήποτε ρε παιδί μου, τόσο απλά. Πέρα από την ικανοποίηση αυτών που δεν_πήγαν_την_5ημερή τους ε.

Δηλαδη καποιος που δουλευει και χρωσταει 10 μαθηματα ΠΑΛΟΥΚΑΡΕΣ,δεν μπορει να δωσει αυτα τα μαθηματα και να τα περασει στα 10 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ? Δηλαδη δεν μπορει να περασει 1 μαθημα ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ σε 2 εξεταστικες που γινονται σε αυτο το διαστημα?Αν δεν μπορεις να δωσεις 10 μαθηματα μεσα σε 10 χρονια ρε φιλε,πολυ απλα,τι σκ@τα κανεις στο Πανεπιστημιο τοτε?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...