Προς το περιεχόμενο

TitanFall 2


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

CPU: amd fx-8350

 

GL HF :P

 

στο TF1 χωρις κλοκαρισμενο i5 δεν γλυτωνα τα drops στα 40s με τιποτα. ακομα εχω εφιαλτες απο τα νερα της lag-oon

 

να υποθεσω εχει παλι fps_max = refresh rate ετσι ? δηλαδη αμα καποιος θελει να παιξει για τον A/B λογο με 180fps πρεπει να βγαλει την CRT απο το παταρι ?

 

edit : ακυρο μολις ειδα το guide του psycho :)

χμμμμ,δεν εχω ιδεα τι λες.....επισης ο εφεξ μια χαρα αξιοπρεπεστατος ειναι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά το παιχνίδι έχει καθόλου κόσμο on line;; Αξίζει η αγορά του;;

 

Στα λεφτά που είναι τώρα αξίζει και παρά αξίζει, αν είσαι λάτρης των fps!

Μετά το tf1 προσπάθησα να παιξω bf, μου φάνηκε υπερβολικά αργό ...

 

 

Παίδες τα credits που μαζεύουμε έχουν κάποια αξία?? Μπορούμε να αγοράσουμε κάτι?? Άλλο όπλο π.χ. ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά το παιχνίδι έχει καθόλου κόσμο on line;; Αξίζει η αγορά του;;

εχει free weekend σε 3 μερες.

 

 

vd097FY.png

 

 

χμμμμ,δεν εχω ιδεα τι λες.....επισης ο εφεξ μια χαρα αξιοπρεπεστατος ειναι!

στο πρωτο titanfall ακομα και οταν εκλεινες το vsync το παιχνιδι, εβαζε οριο ( fps_max στην source engine ) ισο με το refresh rate της οθονης του συστηματος, δηλαδη ενας με 60hz monitor το επαιζε στα 60fps ακομα και αν το συστημα του μπρουσε να κραταει 200 κρατημενα

ο FouskeX στα περισσοτερα game αποδιδει σχεδον οσο ενας i3 4130, οποτε μπορεις να τον πεις "μια χαρα" σε 3 πεεριπτωσεις

 

1) παιζεις με 30fps cap - mouselag galore

 

2) εισαι single player / δεν παιζεις cpu intensive games οποτε δεν εχεις αποτομα drops απο τα 90+ στα 40 - κατι που στο πρωτο TF μου ειχε σπασει τα νευρα μεχρι να καταφερω να αναβαθμισω

 

3) εισαι απλα ενας casual οποτε βολευεσαι και με κονσολα αμα λαχει :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

smartpistol παιζει?

Παίζει απλά σαν ένα boost, ανάξιο αναφοράς αν το σιχαίνεσαι! Αν σου άρεσε θα σε στεναχωρήσω, δεν παίζει όπως έπαιζε :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει free weekend σε 3 μερες.

 

 

vd097FY.png

 

 

 

στο πρωτο titanfall ακομα και οταν εκλεινες το vsync το παιχνιδι, εβαζε οριο ( fps_max στην source engine ) ισο με το refresh rate της οθονης του συστηματος, δηλαδη ενας με 60hz monitor το επαιζε στα 60fps ακομα και αν το συστημα του μπρουσε να κραταει 200 κρατημενα

ο FouskeX στα περισσοτερα game αποδιδει σχεδον οσο ενας i3 4130, οποτε μπορεις να τον πεις "μια χαρα" σε 3 πεεριπτωσεις

 

1) παιζεις με 30fps cap - mouselag galore

 

2) εισαι single player / δεν παιζεις cpu intensive games οποτε δεν εχεις αποτομα drops απο τα 90+ στα 40 - κατι που στο πρωτο TF μου ειχε σπασει τα νευρα μεχρι να καταφερω να αναβαθμισω

 

3) εισαι απλα ενας casual οποτε βολευεσαι και με κονσολα αμα λαχει :)

Εχω δει στο γιουτιουμπ πως τον 8350 τον συγκρινουν με i5 αλλα οκ για να το λες παιζει να χεις γνωσεις στα πισι οποτε δεν μπορω να πω κατι!Παντως το παιχνιδι ειναι πολυ καλο κ ελπιζω καποιες ατελειες να φτιαξουν με updates!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να δω αν έφτιαξαν το stuttering στο MP..

 

Update notes:

 

 

 

Today's update includes a ton of new content, features, bugfixes, and more. Here's what you have to look forward to:

New Content [FREE]

New Map: We are welcoming Angel City to Titanfall 2 with a 24/7 playlist, meaning if you just want to play Angel City all day and night you can!

Playlist will be a mix of Attrition / Bounty Hunt / Amped Hardpoint.
We will keep it up as long as it remains popular.
Angel City will also be added to the map rotation for other playlists.


New Titan Kits:

RONIN: Phase Reflex

When doomed, Ronin phases out of danger.


NORTHSTAR: Threat Optics

Enemies are highlighted while zooming in.


SCORCH: Scorched Earth

Flame Core ignites the ground, leaving thermite in its wake.

LEGION: Hidden Compartment

Power Shot has two charges

TONE: Burst Loader

Aiming allows the 40mm to store up to 3 shots to burst fire.

ION: Refraction Lens

Splitter Rifle splits 5 ways.

New Weapon "Wingman Elite" pistol

A modified version of the classic Wingman pistol.

New Pilot Execution "Inner Pieces"

Phase Shift into an enemy and… it doesn’t go well for them.


New Content [Things you can buy]

Scorch and Ion Prime Titans:

Stand out with fresh new looks and executions!

Titan Art Packs:

Customize your Titan with five new Nose Arts and an exclusive Warpaint skin. Each of the 6 Multiplayer Titans have their own art pack available.

Callsign Pack:

Includes instant access to 20 new and exclusive Callsigns Banners and 10 Callsign Patches.

Camo Pack:

Includes 20 new and exclusive Camos that can be applied to every Titan, Titan Weapon, Pilot, and Pilot Weapon.


New Features

Added FOV slider to console, increased FOV maximum to 110 on all platforms.
PS4 streaming for Networks: PS4 users who are streaming will have a new icon next to them, other users can hit a button to view the stream.
Better mod tools for Networks: Mods can now mute people for the whole room and change the room voice mode to be mods-only.
You can now toggle between having a 2D or 3D style damage indicator in the HUD options.
Added a new in-game store to purchase Prime Titans, Titan Art Packs, Callsign Pack, and Camo Pack. Please note, all purchasable items are cosmetic only and do not effect game balance.
New setting to adjust aiming/ADS sensitivity separate from hipfire sensitivity.
A new set of advanced & optional gamepad settings for fine adjustment of turn speeds, deadzones, response curves, and more.
Added Support for EA Access, Origin Access, and free Multiplayer Trials.
FAQ added to Multiplayer lobby. Your one-stop shop to learn the basics of Titanfall 2 multiplayer - includes in-game patch notes!
Modified matchmaking status display to fit longer text needed for some languages.
PC Only - Removed "Insane" texture quality and replaced with "Max". No reduction in visual quality for those with enough VRAM, but will reduce hitches when streaming in textures.
Display Callsigns for the top 3 players per match during post match scoreboard.
Increased likelihood of finding Nessie easter egg in [redacted] mission that no one has found yet. Or did we?
Multiplayer Stats menu added to view player stats history. Please note that stats have been tracked since day 1.



Balance Changes

Killing Auto Titans will now count towards killing sprees and contribute to towards Camo unlocks.
Fixed Bounty Titan scoring in Bounty Hunt.
Grapple will now detach after melee hit even if person melee'ed lives.
Ronin's Phase Dash and Phase Reflex now removes Tone's Lock-On markers.
Attrition and Bounty Hunt - Reduced the amount of Core Meter earned by killing AI.
Adjustments to Northstar's Flight Core.
Overcore now starts your Titan Core meter at 30%.
Adjusted Viper Thrusters so that in addition to moving faster during Flight Core and Northstar now moves faster during Hover as well.
Adjusted Scorch’s Tempered Plating damage reduction, and fixed issue with protecting against Fire Wall.
Adjusted weighting on map rotations.
Adjusted visibility of Cloak.
Firing your weapon will now also disable Cloak.
Additional balancing to Tone.
Titan kills properly award weapon assist stats to assisting players.
Tweaked parameters to reduce immediate reuse of spawn zones, but allow reusing them later in the match.
Connected a couple of spawn zone pairs in Crashsite.
Reduced chances of getting spawn camped.
Spawn zones are more fair in Bounty Hunt (equalizes distance to AI camps).
Bounty Hunt changes:
When an AI kills a player, that AI now receives half of that player's bonus.
Center bonus popup now shows bonus gained rather than total bonus
Rebalanced point distribution among waves so that second wave has a larger impact on the game overall.
Boss titans are now worth 500 points (was 600).
Reapers are now worth 100 points (was 50).
Stalkers are now worth 30 points (was 25).
Score bar now shows team's total unbanked bonus as a yellow portion of the score bar.
Modes that do not have Titans (such as Pilots vs Pilots, and Coliseum) no longer display the team titan status bar below their score bars.


WEAPONS

Flatline - increased far and very far pilot damage
Volt - reduced pilot damage
R97 - increased pilot damage
Spitfire - increased pilot damage
L-Star - increased pilot damage
Double Take - increased damage
EPG - slight increase in splash damage; increased titan damage
Thunderbolt - increased pilot and titan direct hit damage


Bug Fixes

Disabled the ability to earn Double XP during Private Matches.
PC Only - Fixed issue with Win10 users who were stuck with "Connecting to Respawn Servers…"
Fixed issue where assists were being counted as kills for weapons. Weapons will now also properly receive assist stats when assisting in killing Titans.
Fixed issue with bad spawns for Last Titan Standing on Exoplanet.
Fixed bug where game completion achievements were not being rewarded when playing the missions out of order.
Fixed bug where folks were crashing after grappling evac ship just before it's destroyed. Swing away!
Fixed issue on Blood and Rust where players were getting stuck in a death loop.
Fixed bug where players would appear to be stuck in ground during executions.
Fixed issues with collision for hardpoints and banks as well as mantling when jumping on staircases.
Fixed issue of not being able to tap and shoot Softball with Autosprint.
Fixed issue of Kraber shooting through bubble shields.
Fixed incorrect Pilot character sometimes showing in lobby on first game launch.
Fixed HUD ammo counter occasionally showing an incorrect amount when using the Devotion.
Fixed grapple not detaching if it was unsuccessfully trying to pull you downwards.
Fixed skin and camo arms not matching player camo when rodeoing
Various localization issues fixed.
Fixed Genned Factions not receiving Advocate Gifts - retroactively send any missed Advocate Gifts to affected users.
Fixed “New” indicator incorrectly staying on for the Banner and Patch menus.
PC Only - Various D3D bug and crash fixes
Fix melee hit detection to be more reliable.
Fixed issue with Titans not displaying loadout information properly.
Fixed bug where players could suicide with a cooked grenade and kill opponent without taking damage in Coliseum.
Fixed the grappling hook floating in the air if the grappled player dies. This also fixes some weird forward lunging after grapple melee.
Fixed grapple failing to detach from some objects the cord touched while you were grappling.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, το Max στα textures, με max και τα υπόλοιπα σε ~1200p, πόσο vram κάνει commit, πλέον; Γιατί, σε Insane pre-patch, έκανε κάπου 11gb+, σε μεγάλες γεμάτες πίστες, και ήταν, πρακτικά, unplayable, ακόμα και σε κάρτες με 8gb vram...

Πρόλαβε και το δοκίμασε κανένας;

 

Σημείωση : Αναφέρομαι σε multiplayer μόνο. Το single, ως συνήθως, είναι πολύ ελαφρύτερο και ανταποκρίνονταν πολύ καλύτερα.


Άντε να δω αν έφτιαξαν το stuttering στο MP..

 

Update notes:

 

 

 

 

 

Σε Very High δεν έχω stuttering, πάντως. Με Insane έχω χονδορειδές, αλλά, αφού είναι σεταρισμένο για 12gb vram, δεν είναι και πολλά που μπορείς να κάνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες για αυτο ^^ να κρασαρε εμενα πριν λιγο; Τα εχω ολα τερμα. Δε προσεξα την VRAM που δεσμευει ομως, θα ξαναμπω μια να κοιταξω.

Ψιλοspikes υπαρχουν , βλεπω παικτες να "τηλεμεταφερονται", ενω το ping μου ειναι 80-100 (GOOD μου λεει , αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι GOOD).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες για αυτο ^^ να κρασαρε εμενα πριν λιγο; Τα εχω ολα τερμα. Δε προσεξα την VRAM που δεσμευει ομως, θα ξαναμπω μια να κοιταξω.

Ψιλοspikes υπαρχουν , βλεπω παικτες να "τηλεμεταφερονται", ενω το ping μου ειναι 80-100 (GOOD μου λεει , αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι GOOD).

Κάνει, χοντρικά, commit κάπου 11gb vram, για insane settings @1200p. Άμα παίζεις σε μεγαλύτερη ανάλυση, θα κάνει και παραπάνω... Άμα δεν σου φτάνει η vram (δεν φτάνει και σε κανέναν...Μόνο στο 0,001%, που έχει Titan), θα βλέπεις χοντρό stuttering, με κάποιο μικρό interval, σε multiplayer (συμπληρώνει τη διαφορά από τη ram - αν σου περισσεύει). Και γενικώς, όταν τρέχεις πράγματα και δεν φτάνει η μνήμη, είναι πιθανό και να κρασάρουν, κάποια από αυτά...

Έχει και ένα θέμα με rubber-banding, ορισμένες φορές, αλλά αυτό είναι θέμα, καθαρά, net code και το βλέπω μόνο αν μπω σε πολύ φορτωμένο server ή αν αποφασίσει να αρχίσει να κάνει κάτι update στο background κλπ.

 

Παρεμπιπτόντως, το πρόβλημα που έχεις με insane σε 8ρα, θα το έχεις και με very high σε 4ρα, κοκ. Είναι έτσι φτιαγμένο το game ->Insane/12, Very High/8 (6, για την ακρίβεια), High/4, για να παίζει χωρίς πρόβλημα...

Όλα αυτά, σε build ΠΡΙΝ το σημερινό-χτεσινό update. Είδα, στα release notes, ότι κάτι έκαναν για αυτό, αλλά δεν το έχω κατεβάσει ακόμα για δοκιμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε insane ειδα 7.6 vram δεσμευμενη αλλα μαλλον σε αλλο map θα ηταν παραπανω. Παιζω σε 1080p. Απο ραμ γενικως ειμαι κομπλε.

 

Σε καθε περιπτωση εγω αναρρωτιεμαι για κατι αλλο.

 

Γιατι υπαρχουν τα FFA , Last Titan Standing, Pilot Vs Pilot και Capture The Flag, εφοσον ειναι παντελως νεκρά; Θελω απλα να δοκιμασω , και μια φορα καταφερα PvsP, και στα αλλα δε γινεται match. Κανω κατι λαθος; Ας πουμε matter of secs ειναι να βρει attrition. FFA γιατι κανεις δηλαδη; Τοσο μαπα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

ο FouskeX στα περισσοτερα game αποδιδει σχεδον οσο ενας i3 4130, οποτε μπορεις να τον πεις "μια χαρα" σε 3 πεεριπτωσεις

 

 

 

 

 

Ο FX είναι καλύτερος από τον...διπύρηνο i3. Μόνο σε κάτι σάπια CPU based games που τρέχουν σε 2 πυρήνες είναι καλύτερος ο...διπύρηνος i3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε insane ειδα 7.6 vram δεσμευμενη αλλα μαλλον σε αλλο map θα ηταν παραπανω. Παιζω σε 1080p. Απο ραμ γενικως ειμαι κομπλε.

 

Σε καθε περιπτωση εγω αναρρωτιεμαι για κατι αλλο.

 

Γιατι υπαρχουν τα FFA , Last Titan Standing, Pilot Vs Pilot και Capture The Flag, εφοσον ειναι παντελως νεκρά; Θελω απλα να δοκιμασω , και μια φορα καταφερα PvsP, και στα αλλα δε γινεται match. Κανω κατι λαθος; Ας πουμε matter of secs ειναι να βρει attrition. FFA γιατι κανεις δηλαδη; Τοσο μαπα; 

Ανάλογα και το engine, βέβαια, αλλά όταν η χρήση ξεπερνάει τη διαθέσιμη μνήμη, ο driver δεσμεύει λίγο πιο κάτω, για να αποφύγεις το κρασάρισμα. Οπότε, όταν είσαι στο παρά πέντε, μην είσαι και πολύ καθησυχασμένος. Αυτά τα αναφέρω λίγο "χοντρικά", έτσι; Άμα κάτσουμε και το κάνουμε τεχνικό άρθρο, θα έχουμε αρκετά περισσότερα να γράψουμε... Pre-patch, πάντως, το tf2 ήθελε 12ρα, για Insane settings, σε multi...

 

Από ματσάκια, μόνο Attrition παίζω και είναι πάντα πίτα από κόσμο - ειδικά τα βράδια. Έχεις βρει και αλλού να παίζουν; Γράφτηκα και σε ένα clan "Greek Titan Riders", αλλά δεν έχω προλάβει να παίξω μαζί τους και δεν ξέρω, ακριβώς, τα πλεονεκτήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...