Προς το περιεχόμενο

DOA από E-Gate.gr


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας. Καταρχήν συγνώμη αν γράφω σε λάθος subforum..

Χθες περί τις 10 το βράδυ παρέλαβα από το e-gate ένα S4 Mini, το οποίο δυστυχώς είχε ένα κατασκευαστικό πρόβλημα. Το κεντρικό κουμπί (Home button) όταν πατιόταν ελάχιστα προς την αριστερή του μεριά "κολούσε", έμενε μέσα πατημένο. Όταν πατιόταν στη μέση ή στη δεξιά πλευρά του δεν είχε πρόβλημα, παρ'όλα αυτά το πρόβλημα παρέμενε να είναι ενοχλητικό και κατ'εμέ εκτός τον κατασκευαστικών προδιαγραφών.

Το γύρισα σήμερα 9:15 στο μαγαζί ως D.O.A. Αυτοί είπαν ότι θα το στείλουν στη Samsung.

Τώρα, στο ζουμί. Εγώ δικαιούμαι επισκευή / αντικατάσταση, πίστωση στο μαγαζί ή τα χρήματα μου πίσω; Η δε σκέφτομαι καν για επισκευή και κοιτάω μόνον για αντικατάσταση, πίστωση/χρήματα πίσω;

Αν σας είναι εύκολο να μου επισύναψετε και τους νόμους/δικαιώματα που καλύπτουν την περίπτωση μου, να είμαι προετοιμασμένος για κάθε περίπτωση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Καλησπερα.

 

Εφοσον το καταστημα υποστηριζει DOA ή DAP (Dead After Purchase) σε καμια περιπτωση δε δεχεσαι επισκευη της συσκευης.

 

Εφοσον το καταστημα εχει δικο του τμημα service, ελεγχουν οι ιδιοι τη συσκευη και εφοσον αναγνωρισουν το κατασκευαστικο ελαττωμα ειτε στην αντικαθιστουν αμεσα με καινουρια (σφραγισμενη) συσκευη ειτε σου πιστωνουν το ποσό είτε σου επιστρεφουν τα χρηματα.

 

Συνηθως επειδη ελαχιστα καταστηματα εχουν δικο τους τμημα service (ή απλά δε θελουν να αναλαβουν την ευθυνη) αυτο που κανουν ειναι να το στειλουν στην εκαστοτε αντιπροσωπεια οπου οι τεχνικοι της πιστοποιουν το κατασκευαστικο ελαττωμα και επειτα ακολουθειται η διαδικασια που περιεγραψα παραπανω.

 

Σε καμια των περιπτωσεων δε θα δεχτεις επισκευη της συσκευης ΕΦΟΣΟΝ το καταστημα υποστηριζει πολιτικη DOA ή DEP (δεν εχουν τη συγκεκριμενη πολιτικη ολα τα καταστημα - αναγραφεται συνηθως στους ορους χρησης ή τις πληροφοριες εγγυησης του καταστηματος)

Δημοσ.

To site αναφέρει : 
 

Για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του 
«Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση και συνοδευόμενο με όλα τα παρελκόμενα, να 
είναι εντός της προβλεπόμενης διάρκειας DOA από τον κατασκευαστή και να συνοδεύεται από 
αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και 
έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η 
τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center.

Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή μετά την 
παραλαβή του στην εταιρεία μας.

Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ([email protected]) στο 
τηλέφωνο 801 500 8888 (211.1.800.800 για κλήσεις από κινητά) από Δευτέρα έως Παρασκευή 
9:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Αποστολή: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. 
Μόνο σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε τα έξοδα μεταφοράς 
καλύπτονται από την εταιρεία.

Η όποια αντικατάσταση ή πίστωση γίνεται μόνο μετά την παραλαβή του στο κατάστημα της
www.e-gate.gr και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία 
αντικατάστασης ή πίστωσης.


Πιστεύεις ότι αν για οποιοδήποτε λόγο μου πουν "επισκευάστηκε", αν τους επισυνάψω αυτά που έχω υπογραμμίσει παραπάνω θα είμαι παραπάνω από καλυμμένος ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω ή να ζητήσω άμεση αντικτάσταση; Διότι μιλάει μόνον για πίστωση/αντικατάσταση.

Δημοσ.

Ακριβως.

 

Δεν υπαρχει "επισκευαστηκε". Αυτη ακριβως ειναι και η λογικη του DOA: αντικατασταση-πιστωση (ή επιστροφη χρηματων).

Αρκει φυσικα η βλαβη να ειναι εργοστασιακη και να μην προηλθε απο κακη χρηση.

 

Δεν πιστευω να εχεις προβλημα όποτε περιμενεις νεοτερα απο το καταστημα.

Δημοσ.

Ευχαριστώ. Απλά ήθελα να είμαι λίγο πιο σίγουρος :)

Θα ενημερώσω όταν ξεμπερδέψω για την τυχόν πορεία του ζητήματος.

Να'σαι καλά!

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν. Θετική η ανταπόκριση του μαγαζιού. Σήμερα μου τηλεφώνησαν και όντως το κινητό ήταν DOA. Μου είπαν να διαλέξω αν επιθυμώ την επιστροφή των χρημάτων μου ή αν με ενδιαφέρει κάτι από το κατάστημα τους να μου κάνουν πίστωση, διότι δεν είχαν stock Και δεν αναμένεται να έχουν άμεσα για το συγκεκριμένο κινητό. 
Τώρα το μόνο που περιμένω είναι να με πάρουν τηλέφωνο για το πότε μπορώ να περάσω από το φυσικό τους κατάστημα για να παραλάβω τα χρήματα μου.
Ελπίζω να μην μας φάει η γραφειοκρατία και αργήσουν. Θα κάνω edit όταν με ενημερώσουν για να έχει μια ιδέα οποιοσδήποτε μπει σε τέτοια κατάσταση με το εν λόγω κατάστημα, να ξέρει τι τον περιμένει και πόσο συνεπείς ή όχι είναι.
Χαίρεται.

Δημοσ.

Μια χαρά λοιπόν!

 

Δε φανταζομαι να εχεις προβλημα. Πολύ σωστή και η αντιμετωπιση με την επιστροφή χρημάτων λόγω και της έλλειψης stock.

 

Περιμενουμε νεοτερα με το αισιο τελος της υποθεσης.

  • Like 1
Δημοσ.

Ένα recap: Παρασκευή παραλαμβάνω ελαττωματικό προϊόν (S4 mini 9195), Σάββατο πρωί το παραδίδω στο φυσικό κατάστημα όπου με ενημερώνουν ότι θα σταλεί στην Samsung, Τρίτη με ενημερώνουν ότι όντως πρόκειται για DOA και λόγω έλλειψης stock έχω να διαλέξω ανάμεσα σε πίστωση/επιστροφή χρημάτων, Τετάρτη λαμβάνω email ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες διαδικασίες και όποτε μπορώ να περάσω από το κατάστημα να παραλάβω τα χρήματα μου ή αν μου είναι αδύνατο να πάω, να τους στείλω το IBAN του λογαριασμού μου για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή του ποσού με τραπεζικό έμβασμα.

Απόλυτα ικανοποιημένος με την εξέλιξη της διαδικασίας, γρήγορη απάντηση σε κάθε μου ερώτημα και με ενημέρωναν σε κάθε στάδιο της όλης διαδικασίας. Είναι η δεύτερη φορά που πέφτω σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και μπορώ να πω ότι αν και η πρώτη δεν ήταν αγορά μέσω διαδικτύου αλλά από φυσικό κατάστημα (όχι από το ίδιο), η ταλαιπωρία ήταν πολύ μικρότερη και η διαδικασία ταχύτερη.
Πιστεύω το καλό κατάστημα φαίνεται όχι μόνον στην παροχή απροβλημάτιστων προϊόντων αλλά και στην σωστή ανταπόκριση σε κάθε είδους προβλήματος που παρουσιάζεται. 

Κρίμα που λόγω της καθυστέρησης (αν και μικρής) το κινητό πλέον πωλείται 20 ευρώ παραπάνω στα άλλα καταστήματα, αλλά δε βαριέσαι :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...