giorgos9797 Δημοσ. 29 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2014 18500... καλή μου επιτυχία λοιπόν..
andreapaog328 Δημοσ. 29 Απριλίου 2014 Δημοσ. 29 Απριλίου 2014 το να μπεις ειναι το λιγοτερο. το μανίκι ξεκιναει μετα... 1
giorgos9797 Δημοσ. 29 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2014 Βασικά και τα 2 είναι μανίκια... Το ένα πιο πολύ από το άλλο
Arctic Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Λίγα λόγια για τη σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (HMMY) του Πολυτεχνείου Κρήτης στα Χανιά, μια και είμαι δευτεροετής φοιτητής(ντάξει τα γράφω όλα για να εμφανίζεται στις αναζητήσεις του google). Όχι τόσο για το ts αλλά κυρίως για να υπάρξει και μια άλλη γνώμη πέρα του φοιτητή που τα Site: παράτησε ... Για τα Χανιά: Θετικά: Είναι πανέμορφη πόλη Γενικά καλός κόσμος, κοσμοπολίτικη πόλη. Τουρισμός το καλοκαίρι. Κρήτη... αν έχεις μέσο βλέπεις υπέροχα μέρη. Αρνητικά: Δεν έχει αγορά διαμορφωμένη προς τους φοιτητές, δεν έχει το φοιτητικό χαρακτήρα άλλων πόλεων. Το χειμώνα δεν έχει πολλά από ζωή. Δεν έχει κοπέλες. Μικρή πόλη. Με λίγα λόγια δεν είναι η καλύτερη επιλογή για αυτόν που θέλει να κάνει φοιτητική ζωή. Ιδανική το καλοκαίρι. Για το Site: Πολυτεχνείο Κρήτης (οι χαρακτηρισμοί βασίζονται και στη κατάσταση άλλων Ιδρυμάτων της χώρας): Θετικά: Διοικητικά το θεωρώ καλά οργανωμένο. Υπηρεσίες αρκετά προσιτές σε φοιτητές(φιλικό προσωπικό και με γνώσεις). Γενικά οι άνθρωποι του Πολυτεχνείου ενδιαφέρονται για αυτό και προσπαθούν-δεν βλέπω πολλούς βολεμένους ΔΥ. Σχετικά καινούργιες εγκαταστάσεις-συστήματα. Γενικότερα δεν επικρατεί το φαινόμενο που συναντάς σε άλλα ιδρύματα με βολεμένους(και βουτηγμένους στα σκατά) καθηγητές-προσωπικό-Πρυτάνεις(βλ ΕΚΠΑ και Πελεγρίνη) Τα τελευταία δύο χρόνια δεν έγιναν μεγάλες καταλήψεις(βλ ΕΜΠ που σταμάτησε η λειτουργία-έρευνα-κέρδη για τόσο καιρό). Σύμφωνα με Site: αυτή τη μελέτη διακρίνεται για τη ποιότητα των δημοσιεύσεων που παράγει ως το πρώτο στην Ελλάδα. Πραγματικά «καλή» Πρυτανεία(Πρύτανης καθηγητής ΗΜΜΥ που συνεχίζει κανονικά την ερευνά του) Αρνητικά: Μακριά από τη πόλη. Λίγες κοπέλες. Η εστία είναι μόνο για 75 άτομα, και επίδομα ενοικίου από το πολυτεχνείο για άλλους 100 περίπου(νομίζω). Γενικά το θεωρώ πολύ καλό Ίδρυμα, συγκρίνοντας με το τεράστιο ΑΠΘ που είναι ο αδερφός(ΗΜΜΥ) αλλά και με άλλα. Για τη Site: σχολή ΗΜΜΥ : Θετικά: Οι καθηγητές(η πλειοψηφία) είναι υψηλού επιπέδου. Πραγματικά νέοι, φιλικοί και προσιτοί καθηγητές, έτοιμοι να βοηθήσουν. Υψηλού επιπέδου ερευνητικά εργαστήρια. Το κτίριο του ΉΜΜΥ είναι πολύ καινούργιο, πανέμορφο και σύγχρονο με υπέροχη πραγματικά θέα. (Ένα Site: βιντεάκι που φαίνεται... οι σχολιασμοί είναι ΓΤΠ- κανένας ΜΑΣιτης ή ΕΑΑΚιτης θα το τράβηξε). Οι περισσότεροι(αν όχι όλοι) μεταπτυχειακοί πληρώνονται από ερευνητικά. Σημαντική έρευνα και μεγάλες συνεργασίες με εταιρίες(αν έχετε ρολόι swatch το πιθανότερο να έχει ολοκληρωμένα σχεδιασμένα στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικής, η Toshiba χρησιμοποιεί software σχεδιασμού ημιαγωγών υλοποιημένο στο ίδιο εργαστήριο). Πραγματική επικοινωνία φοιτητών-καθηγητών, μεγάλη οικειότητα(το ξαναλέω!) Οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών, πρόκειται να ενημερωθεί φέτος. Πρόκειται να δημιουργηθούν διεθνή μεταπτυχειακά στα αγγλικά(ήδη υπάρχουν αιτήσεις σε καθηγητή από Κινέζους!) Το τμήμα προσπαθεί για μία σχετική αυτάρκεια μέσω έρευνας και spin offs. Εξωτερική αξιολόγηση με πολύ καλή Site: κριτική . Υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα(βοηθάνε στην οργάνωση του φοιτητή) Όλα τα μαθήματα γίνονται από τους ίδιους τους καθηγητές Αρνητικά: Το κτίριο σχεδιάστηκε για 80 φοιτητές ανά έτος(τότε τόσοι ήταν) με τις αίθουσες να χωράνε 120 περίπου φοιτητές. Το υπουργείο πέρισυ έστειλε 160, φέτος 200 και του χρόνου 220 (παρά την αίτηση του τμήματος για 120 φοιτητές). Λίγες κοπέλες(σαν κάθε ΗΜΜΥ) Χαμηλό (ακαδημαϊκό) επίπεδο φοιτητών(παγίδα βάση*) Υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα(δεν μπορείς να πάρεις μάθημα αν δε έχεις περάσει το προαπαιτούμενό του) Γενικά στη σχολή ένας που ενδιαφέρεται βρίσκει πολύ εύκολα ευκαιρίες για γνώση και ενασχόληση. Οι καθηγητές βοηθάνε, είναι συνεργάσιμοι και φιλικοί αλλά είναι και υψηλού επιπέδου(με εμπειρία και στο εξωτερικό). Τα εργαστήρια τρέχουν πολλά και σημαντικά ερευνητικά. (*)Να αναφέρω- για αυτούς που είναι στο ψάξιμο σχολής- ότι η χαμηλή βάση είναι παγίδα. Κάποιος που έβγαλε 15500 από ΑΟΔΕ και ΑΟΘ, γράφοντας και στα κατεύθυνσης τα θεματα-παπαγαλία μπορεί να περάσει. Αποτέλεσμα, εξαιτίας του ονόματος της σχολής, του «κύρους» που δίνουν στα πολυτεχνεία(γενικά στην Ελλάδα μάλλον υπάρχει αυτό)... κτλ ... να επιλέξει να τη δηλώσει σε μία θέση στο μηχανογραφικό μετά από άλλες σχολές τύπου ΑΣΟΕΕ(ή έστω κάτι άλλο άσχετο από τα πεδία του ΗΜΜΥ). Αν είναι άτυχος και περάσει, θα ρθει Χανιά και θα αρχίσει τη σχολή. Λέω άτυχος γιατί τα Χανιά δεν θα αντεπεξέλθουν στις προσδοκίες που είχε για φοιτητική ζωή συν το ότι η σχολή θα είναι δύσκολη και δε θα τον ενδιαφέρει. Θα καταλήξει στο να κλαίγεται για την έλλειψη τρύπας ή να μπει σε καμία παράταξη στυλ ΕΑΑΚ για να «αγωνίζεται» για τη σχολή, προσπαθώντας να ρίξει το επίπεδο μπας και περάσει κανα μάθημα ρίχνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο των φοιτητών και της φοίτησης. Εξαιτίας αυτού τα Χανιά μαζεύουν αρκετούς καυλωμένους και αγωνιστές. Τελικά το ποσοστό που θα πάρει δίπλωμα -κάποια στιγμή- να είναι στο 50% (σύμφωνα με στατιστικά της σχολής). Η κατάσταση όμως είναι άλλη για αυτόν που του αρέσει η επιστήμη του ΗΜΜΥ και επιλέξει συνειδητά αυτό το πεδίο. Ωστόσο για το ts θα του πρότεινα κι εγώ να σκεφτεί σημαντικά άλλη πόλη, κυρίως για την εμπειρία του να πλένεις το βρακί μόνος κτλ... Τέλος είναι γεγονός ότι τα Χανιά δεν είναι φοιτητούπολη. Σίγουρα υπάρχει έλλειψη θηλυκού ωστόσο στο πολυτεχνείο δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα... πλέον η αρχιτεκτονική ανέβηκε στη Πολυτεχνιούπολη αλλάζοντας το κλίμα θετικά. Αν είσαι εντάξει δηλαδή άνετα βρίσκεις τρύπα, αλλά σίγουρα δεν είσαι Θεσσαλονίκη. Φυσικά στο Ρέθυμνο υπάρχει έλλειψη αρσενικού αντίστοιχα και έχοντας στήσει κατάλληλες «συνεργασίες» γίνεται η εύκολη δουλειά. PS: Μπάλας.... μορφή! Κέρδισε το πρώτο βραβείο εφαρμοσμένης έρευνας του δεύτερου διαγωνισμού 'Η Ελλάδα Καινοτομεί ' το 2013. Διδάσκει το μάθημα Ηλεκτρονική Ι και Οπτοηλεκτρονική(επιλογής). Ένα Site: ">βιντεάκι που λέει πέντε πράγματα για το τμήμα και το πολυτεχνείο. 1
giorgos9797 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Φίλε arctic, ναι μου αρέσει η επιστήμη των ΗΜΜΥ, αλλά τόσα χρόνια διαβάζω και ασχολούμαι τόσες ώρες και το ίδιο θα κάνω και φοιτητής, και πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να έχω και μια αξιοπρεπή φοιτητική ζωή και αρκετές κοπέλες διαθέσιμες. Εσύ από όσα γράφεις φαίνεται να σαρέσει αρκετά η σχολή σου, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι δεν έχει γυναίκες. Πέρα όμως από αυτό, ήταν η πρώτη σου επιλογή ή μπήκες επειδή δεν πέρασες κάπου αλλού; Επίσης πιστεύεις ότι υπάρχει καλύτερο ημμυ από των Χανίων; Τέλος αυτό που είπες για τα μαθήματα των πανελληνίων, το αοδε έιναι της κατεύθυνσης, το ΑΟΘ είναι επιλογής μόνο για αυτούς που θέλουν οικονομικές σχολές, τί σχέση έχει με τους ΗΜΜΥ;
Arctic Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Υπάρχω κι εγώ Site: εδώ ! Η δική μου η περίπτωση ήταν λίγο περίεργη... Είχε και άλλες Site: και ήρθα σε επαφή με το τμήμα εκεί- καθηγητές και φοιτητές. Είναι δυνατό τμήμα, με περισσότερους δυνατούς φοιτητές κτλ αλλά χάνει σε πολλά που έχει το πολυτεχνείο στα Χανιά. Βοηθάει και η μικρή κοινωνία του Ιδρύματος.Παρατήρησα και διαφορές στα πεδία που δίνουν έμφαση οι διαφορετικές σχολές. Εμείς είμαστε πιο hardware, low level σχεδίαση, πιο low level τηλεπικοινωνίες κα. Εκείνοι είναι κατευθυνόμενοι προς Ενεργειακά, διανομή, διαχείριση κτλ που σε εμάς δεν είναι και τόσο αναπτυγμένα. Δεν θέλω κάποιος να πάρει σαν δεδομένα αυτά που γράφω όμως, απλά αναφέρω παρατηρήσεις από ένα συνέδριο(στο οποίο τα θέματα να μην ήταν και αντιπροσωπευτικά της κατεύθυνσης) και από συνομιλίες με δευτεροετής φοιτητές στο ΗΜΜΥ Θεσσαλονίκης. Για περισσότερα νομίζω θα πρέπει να δεις τους οδηγούς σπουδών των σχολών και για να δεις τη κατεύθυνση των τμημάτων ψάξε για δημοσιεύσεις κτλ που γινονται σε κάθε ένα από αυτά. Γενικά θεωρώ τα άλλα τμήματα ΗΜΜΥ βρισκονται σε μία χαώδη κατάσταση καθώς εντάσσονται στο μοντέλο «Ελληνικό Πανεπιστήμιο» όπου γίνεται ότι θες από το να εκλέγονται(ή τουλάχιστον στο παρελθόν) καθηγητές συγγενείς καθηγητών, πρυτάνεις κομματόσκυλα, πρυτάνεις από φιλολογίες(που δεν δίνουν έμφαση στην αναπτυξη των Επιστημών ) κτλ με ότι συνεπάγονται τα παραπάνω. Καθηγητές γράφουν μάπα βιβλία για να βγάλουν χρήμα κτλ. Παράδειγμα το ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ έχει κοντά 100 καθηγητές... το Stanford παίζει να χει λιγότερους από 40... Αποτέλεσμα να υπάρχουν πάρα πολλά μαθήματα(βάση νόμου υποχρεούνται οι καθηγητές να διδάσκουν ορισμένο αριθμό) Στο ΗΜΜΥ στα Χανιά δεν υπάρχουν τόσο αυτά. Υπάρχουν μαλάκες κυρίως του πρώην Γενικού Τμήματος(καταργήθηκε πέρυσι, μοιράστηκαν στα τμήματα του πολυτεχνείου τα μέλη ΔΕΠ) όπου γίνονταν ότι και στα υπόλοιπα πανεπιστήμια. Τέσπα εσύ Χανιά βρίσκεσαι, πέρνα από το πολυτεχνείο πήγαινε στο κτίριο του ΗΜΜΥ(το ωραίο είναι ) , μπες μέσα και ρώτα καθηγητές απευθείας, το Δόλλα, Μπλέτσα, Λαγουδάκη πχ θα χαρούν να απαντήσουν σε ότι ρωτήσεις(στείλε τους ένα μέιλ πρώτα, πάντα). Το ΑΟΔΕ είναι κατεύθυνσης ναι, πριν αναφερόμουν εκ παραδρομής σε Μαθηματικά, Φυσική, ΑΕΠΠ(γιατί το ΑΟΔΕ είναι γτπ). Site: Παίξε λίγο και θα καταλάβεις τι εννοώ(με γραπτά 12 σε μαθηματικά, φυσική και εκθεση, 18 σε ΑΕΠΠ, 20 ΑΟΔΕ, ΑΟΘ, και 19 μαθηματικά γενικής είναι 15700 ο βαθμός στο 4ο πεδίο- περνάει δηλαδή στο ΗΜΜΥ του ΠΚ αλλά με ελάχιστες βάσεις) PS: Και είπαμε, δεν είναι τόσο τραγικό το θέμα με τις κοπέλες όσο παρουσιάζεται... είναι λίγες σε σχέση με άλλες πόλεις αλλά οκ, η δουλειά γίνεται λίγο δυσκολότερα.
giorgos9797 Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Οκ, αλλά το ΑΟΘ που κολλάει; Έδωσες 7 μαθήματα;
Arctic Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Το ΑΟΘ κολλάει στο ότι, παρόλου που το παίρνουν όσοι θέλουν να το «ανοίξουν» και να μπορούν να δηλώσουν σχολές του 5ου πεδίου(στο 5ο πεδίο έχει μεγάλο συντελεστή- τους έχω ξεχάσει από τότε), αν αυτός που το πάρει και γράψει ένα 20 τότε έχει αυξήσει το συνολικό ΜΟ αφού συνυπολογίζεται κανονικά σαν μάθημα, με αποτέλεσμα θα ανεβάζει και τη βαθμολογία στο 4ο πεδίο(χωρίς συντελεστή, όπως η Εκθεση πχ). Υπάρχει μία τάση των φροντιστηρίων να προσπαθούν να πείσουν τους φοιτητές να πάρουν το ΑΟΘ, μιας και είναι ένα επιπλέον μάθημα για να τους πληρώνουν. Φυσικά, βοηθάει όντως στο ΜΟ όταν υπολογίζεις τους αριθμούς αλλά στο σύνολο ίσως να μη βοηθάει(1 επιπλέον μάθημα να διαβάσεις) Δοκίμαζε ξανά και δες διαφορά 500 (κρίσιμων)μορίων. Site: Παίξε λίγο και θα καταλάβεις τι εννοώ(με γραπτά 12 σε μαθηματικά, φυσική και εκθεση, 18 σε ΑΕΠΠ, 20 ΑΟΔΕ και 19 μαθηματικά γενικής είναι 15200 ο βαθμός στο 4ο πεδίο
giorgos9797 Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Α οκ κατάλαβα... Αν και πιστεύω καλύτερα να διαβάσεις καλά τα 6 να γράψεις μεγλύτερο βαθμό, παρά να φορτωθείς ένα μάθημα παραπάνω, το οποίο δεν θα βοηθήσει και τόσο...
Arctic Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Το αν βοηθάει ή όχι είναι υποκειμενικό νομίζω(ανάλογα από τις προσδοκίες σε άλλα μαθήματα, το τρόπο που διαβάζει, το πόσο εύκολα μπορεί να κατέχει τα άλλα μαθήματα). Όποιος το πάρει πάει μόνο για 19-20 αλλιώς το πιθανότερο να λειτουργήσει αρνητικά(στο σύνολο). Ούτε εγώ το επέλεξα πάντως. Καλή επιτυχία πάντως, γενικά
Orpheas1992 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μηχανικων Η/Υ και πληροφορικης στην Πατρα ειναι σχολαρα και η Πατρα εχει τρελη φοιτητικη ζωη, ειδικα οσοι ερχονται απο μικροτερες πολεις δεν το μετανιωνουν. Το θεμα ειναι οτι ειναι πιο δυσκολη απο οσες αναφερθηκαν.Αν πιασεις ΕΜΠ εφυγες για Αθηνα, ειναι πιο χαλαρα τα πραγματα στο να περνας μαθηματα και εχεις απειρες επιλογες για εξοδους. Σαν δευτερη επιλογη βαλε Πατρα αν θες να φυγεις. Βεβαια αν μεινεις Χανια, βγαλεις διπλωμα και παιζει αμαξι δεν ειν κακο...μπορεις να πεταγεσαι ανετα Ρεθυμνο που γινεται πανικος.Σε ολα αυτα βεβαια δεν υπολογισαμε το κοστος ενος μελλοντικου μεταπτυχιακου που θες Αμερικη. Η οικονομια που θα κανετε αν μεινεις Χανια μπορει να βοηθησει.Γενικα παντως καλο ειναι να προσγειωσεις τις προσδοκιες σου για φοιτητικη ζωη, αν θες να βγαλεις συντομα τη σχολη. Το μεγεθος της δυσκολιας θα σε σοκαρει ειδικα αν θα εχεις κανενα φιλο σε κανενα οικονομικο πχ και βλεπεις τη συγκριση. Οι πανελληνιες ειναι παιδικη χαρα μπροστα σε αυτο που ερχεται.... 1
giorgos9797 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Φίλε Ορφέα, στη σχολή στην Πάτρα μαθαίνεις να σχεδιάζεις και hardware? Και επίσης, όταν την τελειώσεις έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις ένα παιχνίδι όπως το farmville?
Orpheas1992 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Και hardware μαθαινεις (ολοκληρο τον σχεδιασμο μιας CPU πχ) και προγραμματισμο πολυ μαθαινεις αλλα γενικα να ξερεις οτι αν δεν αφιερωσεις πολλες ωρες εσυ ο ιδιος εκτος σχολης, δεν μπορεις να φτιαξεις τιποτα μετα. Θελουν πολλη προσωπικη ενασχοληση και ψαξιμο στο ιντερνετ αυτες οι σχολες για να γινεις πρακτικα καλος σε κατι... 1
giorgos9797 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Σε αυτό συμφωνούμε. Να σε ρωτήσω όμως, επειδή λες ότι κάνετε πολύ προγραμματισμό, πολλοί λένε ότι όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών είναι φτωχό στον προγραμματισμό. Αληθεύει κάτι τέτοιο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα