Προς το περιεχόμενο

Πιο έξυπνο το αυτόνομο όχημα της Google


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορεις να το αναλυσεις λιγο? Πως ακριβως αποδεικνυει το παραπανω πως το smartcar θα ειχε πιο αργη αντιδραση απο σενα?
αν συγκρινω το smartcar με τα smartphone... Αστο καλυτερα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αν νομιζεις οτι η οδηγηση ειναι τυποποιημενα αντανακλαστικα και υπολογισμοι εισαι λαθος. Αν και ακομη και στο σκακι που οι κινησεις ειναι πιο ¨τυποποιημενες¨, ο υπολογιστης εχασε ας κανει 5 μυρια κινησεις το δευτερολεπτο. Αν αμφιβαλλεις πες στην γκουγκλ να φτιαξει ενα αμαξι και να παρει μερος στο wrc να γελασει και το παρδαλο κατσικι. Αν επιμενεις να αμφιβαλεις να ξερεις ενα πραγμα, τιποτε δεν ειναι πιο εξυπνο απο τον δημιουργο του. Η γκουγκλ το ξερει οτι αμαξια χωρις τον ελεγχο του οδηγου δεν προκειτε να κυκλοφορησουν για το κοινο διοτι απλα δεν μπορεις να ρισκαρεις την ζωη σου σε ενα ηλεκρονικο κυκλωμα. Ο συνδιασμος ηλεκτρονικων υποβηθηςεων και ανθρωπου μονο θα δωσει το τελειο αποτελεσμα.

Τί σχέση έχει το σκάκι με την οδήγηση;

 

Πιο έξυπνο απο τον δημιουργό του δεν είναι αλλά είναι καλύτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να το αναλυσεις λιγο? Πως ακριβως αποδεικνυει το παραπανω πως το smartcar θα ειχε πιο αργη αντιδραση απο σενα?

 

Πολύ απλά δεν θα μπορεί να αποκριθεί πάντοτε κάταλληλα σε κάτι διερχόμενο εκτός δρόμου. Είτε θα σου σπάει τα νεύρα με το να φρενάρει σε ότι έρχεται κοντά άσχετα εάν ο πεζός απλά παραβγήκε έξω αλλά έχει πλήρη επίγνωση των διερχόμενων αυτοκινήτων, είτε θα πατάει καθυστεριμένα φρένο προκαλώντας ατυχήματα γιατί θα αρχίσει να φρενάρει πολύ αργά (πχ όταν ο πεζός έχει ήδη μπουκάρει στον δρόμο). 

 

Δεν είναι θέμα αντανακλαστικών αλλά θέμα πρόβλεψης. Ο υπολογιστής μπορεί να έχει αντανακλαστικά των 10-20ms αλλά και πάλι τα φρένα του ίδιου του αυτοκινητού καταδικάζουν τέτοιες καταστάσεις, και γιαυτό ακριβώς υπάρχειη αναγκαιότητα να προβλέπεις πότε θα φρενάρεις. Σε δύο φανάρια ο άνθρωπος διαβάζει εάν ο μπροστινός του είναι ριψοκίνδυνος-νορμάλ-γριαπου περιμένει να αδειάσει ο δρόμος για να συνεχίσει (και εξίσου για πεζούς-μηχανάκια κλπ) , ο υπολογιστής στην παρούσα φάση είναι έτη φωτός από το να κάνει τέτοιες προβλέψεις. Ακόμη και εάν ένα smartcar έχει την δυνατότητα να παρατηρεί όλο του το περιβάλλον δεν έχει την δυνατότητα ένας υπολογιστής τουλάχιστον τώρα και τα επόμενα 10 χρόνια να προβλέπει καλύτερα από έναν έμπειρο οδηγό.

 

Μου κάνει εντύπωση πόσοι σχολιαστές του insomnia θεωρούν τους εαυτούς τους πιο έξυπνους και καλύτερα πληροφορημένους για τα περί οδήγησης, από την google , που προφανώς ξέρει απ έξω και ανακατωτά κάθε στενό σοκάκι ολόκληρης της γης.

Να πούμε στην Mercedes, στην google και στους άλλους να διαβάσουν λίγο insomnia να ξεστραβωθούν, να γλιτώσουν και κανένα φράγκο που πετάνε τα εκατομμύρια τους άδικα.

 

Ναι φυσικά γιατί είναι ανήκουστο η Google να έχει κάνει επενδύσεις που είναι καραμπινάτα fails λόγω άγνοιας γνώσεων πχ 23andme, η λόγω άστοχων προσδοκιών (βλ.Google+, Google Wallet) όπως και μερικά άλλα που ίσως να μην έφτασαν ποτέ στα αυτιά σου.

 

Όσο για την Μercy μιας που την ανέφερες ας μάθει πρώτα να φρενάρει(vid1)   και μετά τα λέμε(vid2)...

 

 

 

Εγώ λέω καλύτερα να χρησιμοποιούμε αντικειμενικά την κριτική μας σκέψη και να μην πιστεύουμε προβατίσια ότι βγάλει η κάθε μεγαλοεταιρία λες και είναι οι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πολύ απλά δεν θα μπορεί να αποκριθεί σε κάτι διερχόμενο εκτός δρόμου.

Κανεις λαθος στο συγκεκριμενο επιχειρημα στο οποιο βασιζεις την απαντηση σου. Οχι απλα μπορει, αλλα παρακολουθει τα παντα γυρω απο το αυτοκινητο (360 μοιρες), απο πολλαπλες καμερες σε πολλαπλα σημεια του αυτοκινητου (οροφη, θεση οδηγου, κλπ), αντιστοιχιζοντας σε καθε αντικειμενο την ιδιοτητα του (πεζος, ποδηλατης, αυτοκινητο, κλπ) μαζι με τις σχετικες παραμετρους του καθε αντικειμενου (αποστασεις, ταχυτητα, πορεια, κ.ο.κ).

 

Δες το και απο μια αλλη, πιο σημαντικη για μενα, προοπτικη.

Η συγκριση που κανεις με το κοριτσακι που πεταχτηκε μπροστα σου, δεν αποτελει το βασικο κριτηριο με το οποιο θα πρεπει να αποφασισουμε εαν ειναι αποδεκτα τα αυτονομα αυτοκινητα, κριτηριο το οποιο πληρουν ξαναλεω.

Βασικο κριτηριο ειναι η τηρηση -μεχρι αηδιας και βαρεμαρας οπως σχολιασαν νωριτερα καποια παιδια- των κανονων ασφαλους οδηγησης. Κανονες τους οποιους μπορει να παραβιασει οικειοθελως ή οχι ο ανθρωπος. Ποσα ατυχηματα θα ειχαν αποφευχθει εαν ισχυε κατι τετοιο απο καταβολης αυτοκινησης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα μπορουν να περιγραφουν με μαθηματικες εξισωσεις , εξαλου ετσι δουλευει και ο εγκεφαλος , απλα γινεται χωρις να το ξερουμε . Αμα μια μηχανη προγραμματιστει σωστα , σιγουρα θα αποδειχτει καλυτερη λογο ταχυτερης αποκρισης . 

φαναρια κτλ κτλ δεν τα υπολογιζω , θα μπορουσαν απλα να στελνουν σημα προς το αμαξι για να καταλαβαινει αμα ειναι πρασινο η κοκκινο . 

 

ακομα και ενας τρελλος οδηγος , εχει ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ κινησεων , δεν μπορει να πηγαινει με 80 , και ξαγνικα να ακινητοποιηθει , ουτε ειναι να δυνατον με μια τετοια ταχυτητα να παρει στροφη 90 μοιρων απο το πουθενα . Το ιδιο που ισχυει και για τους ποδηλατες . 

 

το μελανο σημειο ειναι η εβεβαιοτητα του πεζου , ειναι 100% απροβλεπτος , αλλα για αυτο υπαρχουν λοριδες διαβασης πεζων . 

 

για να γινει δεκτη απο την κοινωνια μια τετοια τεχνολογικη μεταβαση , θα πρεπει να συνενεσουν ολοι . Αν οχι δεν θα μου εκανε εντιπωση αμα τα αμαξια επερναν πρωτεριοτητα εναντι των πεζων .  ετσι ΑΜΑ γινοταν καποιο ατυχημα  ...

"συγνωμη κυριε , γιατι δεν περασατε απο την διαβαση πεζων ? σας εχουμε και βιντεο ξερετε ... "  και μετα μοκο :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ρε κατι ελληναραδες που εχουμε εδω...

Ξεροκεφαλοι και πεισματαρηδες οι περισσότεροι.

 

Η εξέλιξη δεν θα σε ρωτήσω αν θες.

 

Θα το θες και θα πεις κι ενα τραγουδάκι.

 

Διαφορετικά δεν θα κρατουσες τη συσκευή με την οποία αποτυπονεις τις ανόητες σκέψεις σου εδω.

 

Απλά ολα στην ωρα τους.

 

Αααααα και τα "έτη φωτός" ειναι απόσταση. Και οχι χρόνος.

Σημάνει πως αν ταξιδεύεις με την ταχύτητα του φωτός θα φτασεις στο προορισμό σου σε ενα έτος κτλ.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποψη μου ειναι οτι αυτο θα βοηθισει πολυ γενικα. Και σε ατομα με αναπηρια και σε ατομα που οδηγουν μεγαλες αποστασεις. Επισης μια αλλη πολυ καλη χρησιμοτητα ειναι για το μεθυσι. Ολοι μας (εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις) εχουμε οδηγησει ισως και πολλες φορες μεθυσμενοι. Θεωρω οτι το smartcar θα εχει την επιλογη να οδηγας (και να σε βοηθαει η οχι) η να σε οδηγαει και ισως να το βοηθας. Σιγουρα το συστημα αυτο οταν κυκλοφορισει θα ειναι οριμο. Κι εγω που οδηγαω πολλα χρονια και θεωρουμαι εμπειρος οδηγος σιγουρα καποιες φορες αφαιρουμαι, ειμαι κουρασμενος ή νευριασμενος αρα και "επικινδυνος". Καλο ειναι να ειμαστε δεκτικοι και επιφυλακτικοι.. Καλημερα κιολας :Ρ

 

edit.

 

Επισης το εξυπνοαμαξο δεν το πιανει η τρελα (κα..λα) να τρεξει σαν τρελο η να παιξει χειροφρενα κολιες μπαντιλικια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχετε μπει ολοι λοιπον σε ενα τετοιο αυτοκινητο και ξερετε αν ειναι καταληλο η οχι ετσι;

Σας δειχνουν το μελλον κι εσεις κοιταζεται το δαχτυλο μου φαινεται...

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δες το και απο μια αλλη, πιο σημαντικη για μενα, προοπτικη.

Η συγκριση που κανεις με το κοριτσακι που πεταχτηκε μπροστα σου, δεν αποτελει το βασικο κριτηριο με το οποιο θα πρεπει να αποφασισουμε εαν ειναι αποδεκτα τα αυτονομα αυτοκινητα, κριτηριο το οποιο πληρουν ξαναλεω.

Βασικο κριτηριο ειναι η τηρηση -μεχρι αηδιας και βαρεμαρας οπως σχολιασαν νωριτερα καποια παιδια- των κανονων ασφαλους οδηγησης. Κανονες τους οποιους μπορει να παραβιασει οικειοθελως ή οχι ο ανθρωπος. Ποσα ατυχηματα θα ειχαν αποφευχθει εαν ισχυε κατι τετοιο απο καταβολης αυτοκινησης?

 

Δεν σου είπα οτί δεν είναι αποδεκτό και δεν έχει προοπτικές, ίσα ίσα το χαρακτήρισα χρησιμότατο ως βοήθημα. Ο κύριος σκεπτικισμός μου βασίζεται πως για πολύ καιρό είναι και θα είναι ανίκανο για αντικατάσταση το οδηγού. Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ πλήρως μαζί σου.

 

Για να φτάσουμε σε ένα μοντέλο πλήρης αυτόματης οδήγησης και αντικατάστασης του οδηγού θα πρέπει όλο το σύνολο αυτοκινήτων να λειτουργεί με το ίδιο σύστημα. Και εδώ είναι που καταλαβαίνουμε πως μπαίνουν τόσοι παράγοντες νομικοί και οικονομικοί που το concept το πετάνε πολύ μακριά ακόμη για να φτάσουμε καθημερινή χρήση...

 

 

YΓ: Όταν κάνεις quote μια φράση καλό θα είναι να την λες όλη και όχι να παραποιείς τα λεγόμενα του άλλου για να απαντήσεις κάτι δικό σου. Εγώ σου έγραψα "Πολύ απλά δεν θα μπορεί να αποκριθεί πάντοτε κατάλληλα σε κάτι διερχόμενο εκτός δρόμου." Για τις κάμερες 360 μοιρών τα είδαμε και στο βίντεο και τα κουτάκια που είχε για πεζούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν σου είπα οτί δεν είναι αποδεκτό και δεν έχει προοπτικές, ίσα ίσα το χαρακτήρισα χρησιμότατο ως βοήθημα. Ο κύριος σκεπτικισμός μου βασίζεται πως για πολύ καιρό είναι και θα είναι ανίκανο για αντικατάσταση το οδηγού. Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ πλήρως μαζί σου.

Αυτο που προσπαθω να καταλαβω ειναι που εγκειται αυτος ο σκεπτικισμος σε σχεση με τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου και την αντιστοιχα τους στον ανθρωπο-οδηγο.

 

Και εδώ είναι που καταλαβαίνουμε πως μπαίνουν τόσοι παράγοντες νομικοί και οικονομικοί που το concept το πετάνε πολύ μακριά ακόμη για να φτάσουμε καθημερινή χρήση...

Εδω προφανως και εχεις δικιο, εχει μπολικο γραφειοκρατικο δρομο ακομα η ιστορια, για να το δουμε να κινειται καθημερινα διπλα μας. Δρομος ο οποιος μεταξυ αλλων δυσχεραινεται απο τον παραπανω σκεπτικισμο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Απαντηση στο edit σου:

YΓ: Όταν κάνεις quote μια φράση καλό θα είναι να την λες όλη και όχι να παραποιείς τα λεγόμενα του άλλου για να απαντήσεις κάτι δικό σου. Εγώ σου έγραψα "Πολύ απλά δεν θα μπορεί να αποκριθεί πάντοτε κατάλληλα σε κάτι διερχόμενο εκτός δρόμου." Για τις κάμερες 360 μοιρών τα είδαμε και στο βίντεο και τα κουτάκια που είχε για πεζούς.

Ο λογος που εκανα quote την συγκεκριμενη φραση εινα, οπως ειπα και στο μηνυμα, οτι απανταω στη βαση του επιχειρηματος σου και οχι για να παραποιησω τα λεγομενα σου (..τα οποια βρισκονται ενα μηνυμα πριν, οποτε θα ναι τραγικη μια τετοια προσπαθεια).
Ξαναρωταω λοιπον, τι εννοεις με το "δεν θα μπορει να αποκριθει παντοτε καταλληλα σε κατι διερχομενο εκτος δρομου" και σε ποια δεδομενα στηριζεις αυτο το συμπερασμα?

Don't feed da troll και εσύ :P

"don't feed", αλλα απο κατω like :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...