Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν θα μεταφράσεις αρχαίο κείμενο τότε και οι θεωρητικοί θα μάθουν κώδικα...

 

 

Δηλαδή με την δική σου λογική με την ευκολία που μαθαίνει κάποιος θεωρητικός αρχαία/λατινικά, με την ίδια ευκολία θα πρέπει κι εσύ να μπορείς να τα μάθεις, αφού τον κώδικα που και αυτός γλώσσα είναι, τον παίζεις στα δάχτυλα.

 

Το γεγονός ότι γλώσσα από γλώσσα έχει διαφορά δεν σου πέρασε από το μυαλό, σωστά;

 

Μα δεν ειναι ανταλακτικη οικονομια. Να μεταφρασω για να μαθει. Αμα προσπαθησω μπορει να γινω καλος στο να μεταφρασω. 

 

Φυσικα και μου περασε απο το μυαλο οτι υπαρχουν διαφορες, το αναφερω και στο op οτι ολοι δυσκολευομαστε και εχουμε τους δικους μας ρυθμους.

 

Εγω ξεκιναω απο μια απλη παρατηρηση, οτι πεφτει μεγαλη αδιαφορια/δαιμονοποιηση απο φοιτητες οι οποιοι μετα εχουν θαρρος/θρασος να γκρινιαζουν οτι κοπηκανε. Και μπορει να μην κοβοντουσαν αν προσπαθουσαν, επειδη μαλλον εξ ορισμου το χουν και ειναι προφανως μυθος οτι οι "θεωρητικοι" δεν κανουν για τετοια πραγματα. 

 

Και μετα το βλεπω τελειως φιλοσοφικα και σου λεω οτι υπαρχει συνδεση τεχνολογικου-θεωρητικου μεσω της λογικης και της ευρυτερης εννοιας της γλωσσας. Το οποιο μπορει να παει και αναποδα, αν προσπαθησω πιο πολυ μπορει να παιζω μτφ κειμενου στα δαχτυλα. Των ποδιων. Με δεμενα ματια. Σε πισινα. Με κροκοδειλους. Νυχτα. 

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@slevinkelevra Βαριούνται να ασχοληθούν

 

 

1.Εγώ λέω πως το αν θα καταλήξει να γίνει κάποιος θεωρητικός ή τεχνολογικός κρίνεται από το σε ποιον τομέα του κόβει περισσότερο και γι αυτό και τελικά καταλήγει να του αρέσει και να τον επιλέγει. Πώς να αρέσει σε κάποιον κάτι που δεν το καταλαβαίνει ή δεν τα καταφέρνει?

 

2. Φυσικά και θα ήταν εξειδικευμένο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το αναφέρεις. Αφού μιλάμε για αντικείμενο του τεχνολογικού τομέα εξειδικευμένο θα ήταν, αλλά απ ότι κατάλαβα απ το προβληματισμό του ts, δεν τα πάμε καλά με την γενικότερη λογική του αντικειμένου. Επιπλέον απ όσο παρατηρώ εγώ, δεν τα πάνε καλά με τα μαθηματικά γενικότερα και τον τρόπο σκέψης του τεχνολογικού τομέα.

 

3. Ωπ τι έγινε? Κάνεις διαχωρισμό ικανοτήτων ως προς μια δεξιότητα ανά φύλο αλλά όχι ανά επαγγελματική κατηγορία?

 

1. Συμφωνώ, αλλά μιλάμε συγκεκριμένα για προγραμματισμό.Επειδή δεν έχω ιδέα, έχει μαθηματικά?

Στο λύκειο ήταν μάθημα κατεύθυνσης οπότε οι θεωρητικοί είχαν ήδη καταλήξει θεωρητικοί, δεν είχαν επαφή με το συγκεκριμένο αντικείμενο για να πεις αν τους άρεσε/κατάλαβαν ή όχι

2. Το αναφέρω γιατί είναι λίγο άκυρο να μάθεις javascript σε αρχαιολόγους. Λογικό είναι τους περισσότερους να τους αφήνει αδιάφορους αφού άλλο είναι το αντικείμενο που τους ενδιαφέρει. Με τα μαθηματικά(δε εννοώ αριθμητική) λογικό είναι να μην τα πάνε καλά αφού έχουν να ασχοληθούν από το σχολείο

3.Δεν κάνω διαχωρισμό ικανοτήτων. Δε λέω ότι δε μπορούν να ανταποκριθούν, αλλά ότι δεν θα ενδιαφερθούν για το αντικείμενο στη πλειοψηφία τους. Η αναλογία αντρών/γυναικών στον τομέα νομίζω είναι συντριπτική υπέρ των αντρών

Δημοσ.

1. Συμφωνώ, αλλά μιλάμε συγκεκριμένα για προγραμματισμό.Επειδή δεν έχω ιδέα, έχει μαθηματικά?

Στο λύκειο ήταν μάθημα κατεύθυνσης οπότε οι θεωρητικοί είχαν ήδη καταλήξει θεωρητικοί, δεν είχαν επαφή με το συγκεκριμένο αντικείμενο για να πεις αν τους άρεσε/κατάλαβαν ή όχι

2. Το αναφέρω γιατί είναι λίγο άκυρο να μάθεις javascript σε αρχαιολόγους. Λογικό είναι τους περισσότερους να τους αφήνει αδιάφορους αφού άλλο είναι το αντικείμενο που τους ενδιαφέρει. Με τα μαθηματικά(δε εννοώ αριθμητική) λογικό είναι να μην τα πάνε καλά αφού έχουν να ασχοληθούν από το σχολείο

3.Δεν κάνω διαχωρισμό ικανοτήτων. Δε λέω ότι δε μπορούν να ανταποκριθούν, αλλά ότι δεν θα ενδιαφερθούν για το αντικείμενο στη πλειοψηφία τους. Η αναλογία αντρών/γυναικών στον τομέα νομίζω είναι συντριπτική υπέρ των αντρών

 

1. Χρειάζονται και μαθηματικά. Το ότι το αντικείμενο ανήκει στον τεχνολογικό τομέα δεν είναι τυχαίο, όμως γενικότερα πρόκειται για έναν ξεχωριστό τρόπο σκέψης που αποτελεί μέρος του θετικού τρόπου σκέψης και λογικής. Οπότε το ότι δεν διάλεξαν να τεχνολογική κατεύθυνση οφείλεται στο ότι δυσκολεύονταν με αυτό τον τρόπο σκέψης.

 

2. Ξαναλέω, άποψή μου είναι πως η αρέσκεια για ένα αντικείμενο για κάποιον προκαλείται από την ευκολία κατανόησης και χρήσης του.

 

3. Ισχύει και εδώ αυτό που λέω στο 2. Εσύ διαφωνείς με αυτή μου την άποψη?

Δημοσ.

1. Χρειάζονται και μαθηματικά. Το ότι το αντικείμενο ανήκει στον τεχνολογικό τομέα δεν είναι τυχαίο, όμως γενικότερα πρόκειται για έναν ξεχωριστό τρόπο σκέψης που αποτελεί μέρος του θετικού τρόπου σκέψης και λογικής. Οπότε το ότι δεν διάλεξαν να τεχνολογική κατεύθυνση οφείλεται και στο ότι δυσκολεύονταν με αυτό τον τρόπο σκέψης.

 

2. Ξαναλέω, άποψή μου είναι πως η αρέσκεια για ένα αντικείμενο για κάποιον προκαλείται και από την ευκολία κατανόησης και χρήσης του.

 

3. Ισχύει και εδώ αυτό που λέω στο 2. Εσύ διαφωνείς με αυτή μου την άποψη?

 

Έτσι συμφωνώ

Διαφορετικά δεν θα έπαιζε κανένας βιολί

  • Like 1
Δημοσ.

Δυσκολεύονται για τον ίδιο λόγο που δυσκολευόμουν εγώ με τη χημεία.

Δεν τους ενδιαφέρει.

 

Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι λες.

Δημοσ.

Έχοντας βγάλει Computer Science στην Αγγλία , το 50% της σχολής μου ήτανε κώδικας.

Έχοντας δουλέψει αρκετό κώδικα ( και βαρύ κώδικα έτσι , όχι HTML ...) , κατάλαβα από ένα σημείο και μετά ,

οτι ΔΕΝ κάνω για προγραμματιστής....όχι ότι δεν καταλάβαινα , αλλά δεν ήτανε το ταλέντο μου , γιατί πχ. ένα πρότζεκτ που εγώ έβγαζα

σε 1 μέρα , ο άλλος το έβγαζε σε μισή.

Επίσης με κούραζε πολύ το πόσο προσηλωμένος πρέπει να είσαι σε έναν υπολογιστή με χιλιάδες γραμμές.

 

Η απορία σου δεν έχει βάση , ξέρεις γιατί? Γιατί δεν έχουνε όλοι οι άνθρωποι τον ίδιο τρόπο σκέψης.

 

Υπάρχουνε άνθρωποι που έχουνε τετράγωνη σκέψη , και αυτοι οι άνθρωποι είναι καλοί στις θετικές επιστήμες.!

Εάν τους βάλεις αυτους να γράψουνε έκθεση , δεν θα τα καταφέρουν τόσο καλά όσο ένας θεωρητικός.

 

Ο καθείς έχει το δικό του μυαλό , δεν είναι ούτε τεμπέληδες , ούτε αδιάφοροι.

 

Εάν σε βάλω εσένα πχ. να μάθεις γραφιστική , ίσως να μην έχεις το ίδιο ταλέντο που θα έχει κάποιος άλλος.

 

Εάν δε σε βάλω να αναλύσεις Προύστ , εκεί θα αρρωστήσεις.

 

Για να στο πω και αλλιώς , είναι σαν να βάλεις μια άσχετη γκόμενα να μάθει Linux , ενώ δεν ξέρει καλά καλά windows.

 

Θες και άλλο παράδειγμα ? Τα Αγγλικά , απο τότε που τα ξεκίνησα , μέχρι σήμερα , που σπούδασα και Αγγλία , μου φαινόντουσαν πάντα ευκολα , και τα μίλαγα πάντα σαν να ζούσα στην Αγγλία.

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα , μου αρέσανε , και όταν σπούδασα στο νησί , μου βγαίνανε πανεύκολα απο την αρχή , και σε επαγγελματικό επίπεδο.

 

Αντιθέτως , τα Γερμανικά , όσα μα όσα χρόνια και να προσπαθούσα να τα μάθω , τελικά δεν έμαθα τίποτε. Με το ζόρι πήρα το Zertifikat , με το ζόρι θυμάμαι 5 προτάσεις , με το ζόρι τα μιλάω.

Είναι θέμα δομής γλώσσας , και τρόπος εκμάθησής της , που δεν μου ταιρίάζει.

 

Θες και άλλο παράδειγμα? H Java πάντα μου ήτανε εύκολη , το ίδιο και η Python , και η Php/mysql.

Όταν με έβαζες στην VB.net , έσπαγα τα μούτρα μου. Καιλά για C δεν μιλάω καν , αυτή την γλώσσα δεν κατάφερα ποτέ στην ζωή μου να τηην καταλάβω/μάθω.

 

Θες και άλλο παράδειγμα? Είχα φίλους / συμφοιτητές τρελαμένους με Linux. Μιλάμε κάνανε παπάδες στο Linuxi , εγώ από τη άλλη , παρόλο που ξέρω 5 πράγματα , ποτέ δεν συμπάθησα την δομή και την οργάνωση , και τον τρόπο λειτουργείας του συγκεκριμένου λειτουργικου

  • Like 3
Δημοσ.

 μπορει να παιζω μτφ κειμενου στα δαχτυλα. Των ποδιων. Με δεμενα ματια. Σε πισινα. Με κροκοδειλους. Νυχτα. 

δεν παίζει και πολύ ρόλο αν είναι νύχτα ή μέρα αν έχεις δεμένα μάτια.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχοντας βγάλει Computer Science στην Αγγλία , το 50% της σχολής μου ήτανε κώδικας.

Έχοντας δουλέψει αρκετό κώδικα ( και βαρύ κώδικα έτσι , όχι HTML ...) , κατάλαβα από ένα σημείο και μετά ,

οτι ΔΕΝ κάνω για προγραμματιστής....όχι ότι δεν καταλάβαινα , αλλά δεν ήτανε το ταλέντο μου , γιατί πχ. ένα πρότζεκτ που εγώ έβγαζα

σε 1 μέρα , ο άλλος το έβγαζε σε μισή.

Επίσης με κούραζε πολύ το πόσο προσηλωμένος πρέπει να είσαι σε έναν υπολογιστή με χιλιάδες γραμμές.

 

Η απορία σου δεν έχει βάση , ξέρεις γιατί? Γιατί δεν έχουνε όλοι οι άνθρωποι τον ίδιο τρόπο σκέψης.

 

Υπάρχουνε άνθρωποι που έχουνε τετράγωνη σκέψη , και αυτοι οι άνθρωποι είναι καλοί στις θετικές επιστήμες.!

Εάν τους βάλεις αυτους να γράψουνε έκθεση , δεν θα τα καταφέρουν τόσο καλά όσο ένας θεωρητικός.

 

Ο καθείς έχει το δικό του μυαλό , δεν είναι ούτε τεμπέληδες , ούτε αδιάφοροι.

 

Εάν σε βάλω εσένα πχ. να μάθεις γραφιστική , ίσως να μην έχεις το ίδιο ταλέντο που θα έχει κάποιος άλλος.

 

Εάν δε σε βάλω να αναλύσεις Προύστ , εκεί θα αρρωστήσεις.

 

Για να στο πω και αλλιώς , είναι σαν να βάλεις μια άσχετη γκόμενα να μάθει Linux , ενώ δεν ξέρει καλά καλά windows.

 

Θες και άλλο παράδειγμα ? Τα Αγγλικά , απο τότε που τα ξεκίνησα , μέχρι σήμερα , που σπούδασα και Αγγλία , μου φαινόντουσαν πάντα ευκολα , και τα μίλαγα πάντα σαν να ζούσα στην Αγγλία.

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα , μου αρέσανε , και όταν σπούδασα στο νησί , μου βγαίνανε πανεύκολα απο την αρχή , και σε επαγγελματικό επίπεδο.

 

Αντιθέτως , τα Γερμανικά , όσα μα όσα χρόνια και να προσπαθούσα να τα μάθω , τελικά δεν έμαθα τίποτε. Με το ζόρι πήρα το Zertifikat , με το ζόρι θυμάμαι 5 προτάσεις , με το ζόρι τα μιλάω.

Είναι θέμα δομής γλώσσας , και τρόπος εκμάθησής της , που δεν μου ταιρίάζει.

 

Θες και άλλο παράδειγμα? H Java πάντα μου ήτανε εύκολη , το ίδιο και η Python , και η Php/mysql.

Όταν με έβαζες στην VB.net , έσπαγα τα μούτρα μου. Καιλά για C δεν μιλάω καν , αυτή την γλώσσα δεν κατάφερα ποτέ στην ζωή μου να τηην καταλάβω/μάθω.

 

Θες και άλλο παράδειγμα? Είχα φίλους / συμφοιτητές τρελαμένους με Linux. Μιλάμε κάνανε παπάδες στο Linuxi , εγώ από τη άλλη , παρόλο που ξέρω 5 πράγματα , ποτέ δεν συμπάθησα την δομή και την οργάνωση , και τον τρόπο λειτουργείας του συγκεκριμένου λειτουργικου

 

Έτσι είναι, ο καθένας τα καταφέρνει καλύτερα σε άλλον τομεά.

π.χ. εγώ με μαθηματικά και προγραμματισμό είμαι οκ αλλά στις ξένες γλώσσες δεν την παλεύω καθόλου.

Δημοσ.

Πιστεύω, χωρίς να έχω εντρυφήσει σε "μαθησιακές ψυχολογίες" και ό,τι άλλο σχετικό, πως ένας άνθρωπος έχει έμφαση σε διαφορετικές ικανότητες από έναν άλλο. 

 

Αυτό όμως δεν αποτελεί επιχείρημα για την αδυναμία του κλάδου των θεωρητικών. 

 

Η αδυναμία αυτή είναι το γεγονός πως πλέον στηρίζεται καθολικά στην δυνατότητα της αποστήθισης. Καλή η αποστήθιση αλλά θαρρώ πως είναι ένα ατού μόνο για τους ιστορικούς. Τι να τον κάνεις τον φιλόλογο εάν δεν μπορεί να δει patterns στην γλώσσα; Π.χ. (κοινό pattern και το πρώτο που μου ήρθε) re-duce, de-duce, pro-duce κτλ. 

 

Εάν ο εν λόγω φιλόλογος μπορεί να δει patterns, τότε σημαίνει πως έχει τα ίδια skills με έναν προγραμματιστή που μεγάλο μέρος της δουλειάς του επαφίεται στα patterns. Ή με έναν μαθηματικό... εκεί και εάν υπάρχουν patterns. 

 

Το ίδιο για έναν κοινωνιολόγο, για έναν ιατρό, για έναν νομικό, για έναν δάσκαλο, για έναν ψυχολόγο κτλ. 

 

Εάν καταλαβαίνει, αντιλαμβάνεται και μπορεί να χρησιμοποιήσει τα patterns τότε έχει δυνατότητες αντίληψης, αφαιρετικής σκέψης και σύνθεσης γνώσης (αντιστοίχως). Αυτά είναι skills που χρειάζονται και σε έναν τεχνολογικό άνθρωπο ή/και θετικό επιστήμονα ή/και πληροφορικάριο. 

 

 

 

Το όλο μπέρδεμα ξεκινάει από το γεγονός πως πλέον θεωρείται ντροπή να γίνει κανείς τεχνίτης. Πολλοί από αυτούς που δεν έχουν καμία τύχη με τα παραπάνω θα γινόντουσαν εξαίρετοι τεχνίτες. 

 

Επίσης, αυτό το θέμα με του θεωρητικούς θαρρώ πως πηγάζει από εκπαιδευτικές τεχνικές στην τριτοβάθμια που ανήκουν σε προηγούμενους αιώνες και χιλιετίες αλλά και δυστυχώς υπάρχουν ακόμα και σήμερα. Σου μαθαίνουν κάτι για να το μάθεις και όχι για να δεις που χρησιμοποιείται, ποια ανάγκη ήρθε να καλύψει όταν εφευρέθηκε, τι πλεονεκτήματα έχει και τι μειονεκτήματα και πως τελικά χρησιμοποιείται. 


Σχετικά με αυτό που γράφτηκε για εκθέσεις από θεωρητικούς σε σχέση με άλλους κλάδους.

 

 

Τι να κάνεις την ανάλυση στον τάδε ή τον δείνα ποιητή όταν το κείμενο είναι σαθρό, χωρίς καμία αίσθηση νοητικής οργάνωσης, χωρίς δεδομένα, εξέταση υφιστάμενης γνώσης, επεξήγηση μεθοδολογίας και παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων; 

 

 

Τι να κάνεις το κείμενο εάν όχι μόνο δεν έχει τα παραπάνω αλλά η εμφάνισή του δεν υπακούει σε κανένα πρότυπο εγγράφων; 

 

Τι να το κάνεις το κείμενο όταν αυτός που γράφει χρησιμοποιεί ακόμα ως εισαγωγικά δύο φορές το σύμβολο της ανισότητας, π.χ. << και >> αντί για " και " ; (το έχω δει πάμπολλες φορές σε κείμενα μεταπτυχιακού επιπέδου σε θεωρητικές σπουδές... σε μεταπτυχιακό. Τον 21 αιώνα. Χωρίς να ξέρει να βάζει εισαγωγικά σε ένα κείμενο σε έναν Η/Υ)

  • Like 1
Δημοσ.

Τι να το κάνεις το κείμενο όταν αυτός που γράφει χρησιμοποιεί ακόμα ως εισαγωγικά δύο φορές το σύμβολο της ανισότητας, π.χ. << και >> αντί για " και " ; (το έχω δει πάμπολλες φορές σε κείμενα μεταπτυχιακού επιπέδου σε θεωρητικές σπουδές... σε μεταπτυχιακό. Τον 21 αιώνα. Χωρίς να ξέρει να βάζει εισαγωγικά σε ένα κείμενο σε έναν Η/Υ)

 

Το σωστά σύμβολα είναι αυτά « »

Δημοσ.

Το σωστά σύμβολα είναι αυτά « »

 

 

Σωστά σε ελληνική γλώσσα (και κάποιες λίγες άλλες εάν θυμάμαι καλά). Αλλά εδώ λέμε για << και >> και εσύ κολλάς στην διαφορά μεταξύ των γλωσσών για να πεις ποιο είναι το σωστό σύμβολο; 

 

 

Και σε ένα post που κάνει λόγο για αντίληψη... oh the irony. 

Υ.Γ. Τα οποία σύμβολα (ελληνικά εισαγωγικά) έχουν και ειδικό όνομα στην τυπογραφία.... έτσι για το story

Δημοσ.

Η γλώσσα δεν ακολουθεί patterns, σε αντίθεση με τα μαθηματικά που πάντα ακολουθούν τους κανόνες και νόμους τους.

Δημοσ.

Σωστά σε ελληνική γλώσσα (και κάποιες λίγες άλλες εάν θυμάμαι καλά). Αλλά εδώ λέμε για << και >> και εσύ κολλάς στην διαφορά μεταξύ των γλωσσών για να πεις ποιο είναι το σωστό σύμβολο; 

 

 

Και σε ένα post που κάνει λόγο για αντίληψη... oh the irony. 

Υ.Γ. Τα οποία σύμβολα (ελληνικά εισαγωγικά) έχουν και ειδικό όνομα στην τυπογραφία.... έτσι για το story

 

 

Δεν κολλάω στη διαφορά μεταξύ των γλωσσών

Όπως εσένα σου φαίνεται περίεργο το να μην ξέρει κάποιος να βάζει εισαγωγικά στο pc του τον 21ο αι. έτσι και μένα(λέμε τώρα) μου φαίνεται περίεργο το να χρησιμοποιεί κάποιος αυτά " " ως εισαγωγικά

Δημοσ.

Η γλώσσα δεν ακολουθεί patterns, σε αντίθεση με τα μαθηματικά που πάντα ακολουθούν τους κανόνες και νόμους τους.

Καταρχας ολες οι γλωσσες εχουν κανονες και νομους, πχ. γραμματικη-συντακτικο. 

 

Επισης, και λογικα να το δεις, ολες οι γλωσσες εχουν pattern. Ειτε λεγεται γραμματικη συντακτικο, ειτε χρηση συγκεκριμενης δομης και λεξιλογιου αναλογα το τι θες να πετυχεις. Αλλο pattern θα χρησιμοποιησεις για να γραψεις ενα σεναριο, για να τη πεσεις στη ξανθουλα στο μπαρ και για να κανεις πλακα με τον κολλητο σου.

 

 

ΑΣΧΕΤΟ....Δινουμε δωρεαν ιδεες για πτυχιακες/μεταπτυχιακα ? Η μου φαινετε? Θα ζητησω copyrights , θελω τα λεφτα μου πισω.

Δημοσ.

Με έβαλες να σκεφτώ γιατί κι εγώ δεν ήμουν καλή σε μαθηματικά και τέτοια.

Νομίζω πωςόταν βλέπεις πως κάτι σε δυσκολεύει,και κάτι άλλο σου κάθεται πιο ομαλά ασχολείσαι με το δεύτερο γιατί σου έρχεται πιο ομαλά και δεν σε κουράζει τόσο.

Είναι και η φύση των κατευθύνσεωνσ το σχολείο τέτοια που ή θα πάς στα θεωρητικά ή στα θετικοτεχνολογικά.

Από όσο θυμάμαι στο τμήμα μου ελάχιστοι ήταν που ήταν καλοί σε όλα.

Και φυσικά τα μαθηματικά εμένα δεν μου χρησίμευσαν μετά πουθενά.Ούτε στη σχολή δεν έιχαμε μόνο Φυσική και Χημεία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...