Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγω εχω δηλωσει για επαλ ομως :P

αλλα αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ομως ειναι π.χ. ενας οδηγος πολεμικου αεροσκαφους γιατι να χρειαζεται τοσα μορια και τοσο διαβασμα και τοσα ακομα..πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω

 

Ένας "οδηγός πολεμικού αεροσκάφους" χρειάζεται τόσο διάβασμα γιατί :

 

1. Υπάρχουν πολλοί που θέλουν να γίνουν οδηγοί αεροσκάφων και συνεπώς υψηλός ανταγωνισμός

 

2. Ενα πολεμικό αεροσκάφος μπορεί να κοστίζει πολλές δεκάδες εκατομμύρια $

 

3. Ένας οδηγός αεροσκάφους θα πρέπει να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε πολύ απαιτητικές καταστάσεις

----> 3.1 : Στα 4 χρόνια της Σ.Ι

----> 3.2 : Μια ζωή "οδηγόντας" ένα F-16 σε αερομαχίες

Αυτό σημαίνει ότι οι πιλότοι θα πρέπει να είναι άνθρωποι που μπορούν να "τα βγάζουν πέρα" και η δοκιμασία των πανελληνίων είναι το λιγότερο

 

4. Ένας αξιωματικός της αεροπορίας είναι στη τελική στέλεχος μιας "επιχείρησης"/οργανισμού όπου ακόμα και αν δεν πετά αεροπλάνα θα πρέπει να διαχειρίζεται ανθρώπους, πόρους, λεφτά κλπ .... αν πρέπει ένα στέλεχος μιας τράπεζας να περάσει από πανελληνιες με βάσεις 18000 γιατί δε πρεπει να το κάνει και ένας ανθυποσμηναγός

 

5. Η εκαπίδευση μόνο ενός πιλότου κοστίζει στο ελληνικό κράτος μερικά εκκατομύρια Ευρώ ... πρέπει να ξέρει που επενδύει

 

και πολλά πολλά άλλα.

  • Like 3
Δημοσ.

Τα μορια για τους ιπταμενους στη σχολη ικαρων ειναι ενα τιποτα σε συγκριση με τις απαιτησεις του επαγγελματος. Πρεπει να εισαι υγιεστατος, να μην εχεις ουτε ιχνος μυωπιας, να εχεις συγκεκριμενο υψος κλπ και γενικα ειναι αρκετα επικινδυνο επαγγελμα. Επισης ο μισθος ειναι αρκετα καλος για τα δεδομενα της χωρας αλλα κακος για αυτη τη δουλεια κατα την αποψη μου...

Αν θες γενικα αεροπορια και να ξεσκουριαζεις τις σακαρακες μας, πας τεχνικος υπαξιωματικος (στυα) που ειναι live your myth in Greece, οι αδειες δεν τελειωνουν ποτε, οι υπηρεσιες κανονιζονται μεταξυ τους οπως γουσταρουν, μετα απο καθε υπηρεσια ρεπο αλλα ο μισθος μετριος σχετικα.

Υπαρχει και η ΣΜΑ που βγαινεις αξιωματικος αλλα εχει παρα πολυ υψηλη βαση και αυξημενη δυσκολια σαν σχολη σε σχεση με τις υπολοιπες. Για ΣΥΔ που ειναι πιο φρεσκια δεν ξερω τι παιζει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.. Νταξει δεν τα λες και σακαρακες, σαφώς υπάρχουν και καλύτερα και πιο νέα κ.α. Αλλά για την σημερινή οικονομία της Ελλάδας πιστεύω είναι καλά και σε αριθμό και ως προς την χρήση τους μετά από ένα ψάξιμο στο ίντερνετ. Αυτά βέβαια είναι προσωπικες

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.. Νταξει δεν τα λες και σακαρακες, σαφώς υπάρχουν και καλύτερα και πιο νέα κ.α. Αλλά για την σημερινή οικονομία της Ελλάδας πιστεύω είναι καλά και σε αριθμό και ως προς την χρήση τους μετά από ένα ψάξιμο στο ίντερνετ. Αυτά βέβαια είναι προσωπικές απόψεις. Αναγνωρίζω πως είναι δύσκολο επάγγελμα αλλά αυτή η αίσθηση του να επερασπιζεσαι την πατρίδα σου (και τι πατρίδα μάλιστα..) είναι άλλο πράγμα,στο μυαλό μου όλα αυτά γιατί στην πράξη δεν ξέρω πως είναι και δεν ξέρω αν ποτέ θα μάθω. Αλλά μόνο και μόνο για την αδρεναλίνη που σου μπορεί να σου δώσει ως επάγγελμα είναι από τα καλύτερα επαγγέλματα κατά την άποψή μου. **

Σορρυ για το τελευταίο αλλά γράφω από κινητό και..... Λίγο :Ρ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μην πεις, γιατί ήδη έχεις πει αρκετά που μας αναγκάζουν να επαναλαμβάνουμε χαμηλόφωνα "έλα δείξε κατανόηση, είναι 15 χρονών".

 

Ήμασταν και μεις 15 και ξέρουμε πώς είναι, και ιδιαίτερα ξέρουμε ότι ανακαλύπτοντας τον κόσμο πολλές φορές νομίζεις ότι έχεις βρει μοναδικές αλήθειες της ζωής που κανένας άλλος δε γνωρίζει. Αργότερα θα καταλάβεις ότι παρόλα τα άλματα που όντως κάνεις στην εξέλιξη του χαρακτήρα σου, η πεζή πραγματικότητα είναι ότι ακόμα δεν ξέρεις Χριστό (παράδειγμα η ερώτησή σου "δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται ο οδηγός να πάρει μόρια").

 

ΥΓ: Την πατρίδα την υπερασπίζουμε, δεν την επερασπίζουμε. Όταν κάποιος εκφράζει φιλόπατρεις απόψεις κάνοντας συντακτικά ή/και γραμματικά ή/και ορθογραφικά λάθη πολύ συχνά γίνεται αντικείμενο ειρωνείας επειδή είναι ειρωνικό το να ζορίζεται κανείς για την πατρίδα χωρίς να έχει κάνει πρώτα το κομμάτι του για να σεβαστεί την πολιτιστική της κληρονομιά. Το οποίο κομμάτι περιλαμβάνει να μάθει να χειρίζεται σωστά τη γλώσσα.

Επεξ/σία από defacer
  • Like 2
Δημοσ.

Ένας "οδηγός πολεμικού αεροσκάφους" χρειάζεται τόσο διάβασμα γιατί :

 

1. Υπάρχουν πολλοί που θέλουν να γίνουν οδηγοί αεροσκάφων και συνεπώς υψηλός ανταγωνισμός

 

2. Ενα πολεμικό αεροσκάφος μπορεί να κοστίζει πολλές δεκάδες εκατομμύρια $

 

3. Ένας οδηγός αεροσκάφους θα πρέπει να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε πολύ απαιτητικές καταστάσεις

----> 3.1 : Στα 4 χρόνια της Σ.Ι

----> 3.2 : Μια ζωή "οδηγόντας" ένα F-16 σε αερομαχίες

Αυτό σημαίνει ότι οι πιλότοι θα πρέπει να είναι άνθρωποι που μπορούν να "τα βγάζουν πέρα" και η δοκιμασία των πανελληνίων είναι το λιγότερο

 

4. Ένας αξιωματικός της αεροπορίας είναι στη τελική στέλεχος μιας "επιχείρησης"/οργανισμού όπου ακόμα και αν δεν πετά αεροπλάνα θα πρέπει να διαχειρίζεται ανθρώπους, πόρους, λεφτά κλπ .... αν πρέπει ένα στέλεχος μιας τράπεζας να περάσει από πανελληνιες με βάσεις 18000 γιατί δε πρεπει να το κάνει και ένας ανθυποσμηναγός

 

5. Η εκαπίδευση μόνο ενός πιλότου κοστίζει στο ελληνικό κράτος μερικά εκκατομύρια Ευρώ ... πρέπει να ξέρει που επενδύει

 

και πολλά πολλά άλλα.

Επίσης απ όσο ξέρω χρειάζεται να έχεις πτυχίο lower.Οσο για την υψηλή βάση,μέσα στην σχολή είσαι υποχρεωμένος να γράψεις 20 και μόνο 20

Δημοσ.

Ψιτ,ακομα και να βγαλεις τα μορια,ακομα και να καταφερεις να περασεις παλι υπαρχει περιπτωση να σε κοψουν εκει. :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου, μέσω ΕΠΑΛ δεν μπορείς. Επίσης ο "οδηγός" που λες ονομάζεται Χειριστής (ή πιο απλά πιλότος - ιπτάμενος).

Δημοσ.

Ψιτ,ακομα και να βγαλεις τα μορια,ακομα και να καταφερεις να περασεις παλι υπαρχει περιπτωση να σε κοψουν εκει. :-D

και καλώς θα τον κόψουν από ιπτάμενο ή φύγει εντελώς από την σχολή αν χρειαστεί, το ότι γράφει καλά κάποιος σε εξετάσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάνει για πιλότος ή στρατιωτικός γενικά

 

Υπαρχει και η ΣΜΑ που βγαινεις αξιωματικος αλλα εχει παρα πολυ υψηλη βαση και αυξημενη δυσκολια σαν σχολη σε σχεση με τις υπολοιπες. Για ΣΥΔ που ειναι πιο φρεσκια δεν ξερω τι παιζει. 

δεν υπάρχει ξεχωριστή σμα, μια είναι η σχολή ικάρων που δίνει διάφορες ειδικότητες

Δημοσ.

Επίσης υπάρχει και η ΣΙΡ (Σχολή Ιπτάμενων Ραδιοναυτίλων) η οποία είναι ουσιαστικά η Υπαξιωματικών Ικάρων όπου βγαίνουν υπαξιωματικοί πιλότοι αεροσκαφών υποστήριξης (π.χ. C-130).

 

Φυσικά, και α περάσεις στις Πανελλαδικές, μέσα στη σχολή σου κάνουν διάφορα τεστ όπου οι περισσότεροι κόβονται από ιπτάμενοι.

Δημοσ.

Ψιτ,ακομα και να βγαλεις τα μορια,ακομα και να καταφερεις να περασεις παλι υπαρχει περιπτωση να σε κοψουν εκει. :-D

 

Αν σε κοπείς απο ιπτάμενος γίνεσαι μηχανικός!

Δημοσ.

Αν σε κοπείς απο ιπτάμενος γίνεσαι μηχανικός!

Όχι αναγκαστικά. Μόνο εάν έχεις πιάσει περισσότερα μόρια από τη βάση εισαγωγής των μηχανικών (18.000+++).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...