Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα δεν ξερω ποσο οικολογικο και φιλικο προς το περιβαλλον ειναι να εχεις μεν ηλεκτροκινητο αυτοκινητο με μηδενικους ρυπους,αλλα το ρευμα που καταναλωνεις να προερχεται απο εργοστασια λιγνιτη. Ειναι λιγο ψευδεπιγραφη η μοδα με την οικολογια οταν δεν κοιταμε λιγο τη συνολικη παραγωγικη αλυσιδα και αναπαραγουμε ευκολα τσιτατα και ευχολογια

οχι.

περα απο το οικονομικο,οι γεννητριες παραγωγης στα εργοστασια εχουν πολυ μεγαλητερη αποδοση σε σχεση με τους κινητηρες εσωτερικης καυσης των αυτοκινητων.

  • Like 2
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως αν επικρατήσουν ή έστω αυξηθούν τα μερίδια των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα ασχοληθεί περισσότερος κόσμος με τις μπαταρίες ως συνέπεια να προχωρήσει πιο γρήγορα η εξέλιξή του με αποτέλεσμα όλο αυτό να εξαπλωθεί και να έχουμε κινητά (και όλα τα υπόλοιπα gadgets) με σεβαστή αυτονομία κ όχι των 1-2 ημερών.

  • Like 1
Δημοσ.

Tesla’s stock was up slightly on the news of the announcement, but the company is struggling financially. At the end of May its bonds were slapped with a junk rating, a signal to investors that many believe it won’t be able to pay back $2.2 billion in debt over the next four to seven years. With the patent move, Tesla is hoping it can get some major automakers to play a game of you show us yours, we’ll show you ours. "That is because research and development of new battery and power-train technology is extremely expensive," says Thilo Koslowski, an automotive analyst at Gartner. "And it will be very difficult for Tesla to scale that up given the current size of their market."


  Δεν το εκανε επειδη ειναι καθαρα ιδεολογος, αλλα επειδη δεν τσουλαει το πραγμα . Το αμαξι ωραιο ειναι, με μια οθονη μεγαλου λαπτοπ, αλλα φυσικα ξεκινα απο 65 χιλαρικακια βασικη εκδοση, Απο εκει και περα δεν ξερω ποσο κερδιζεις σε καυσιμα ετσ. Ισως αμα κανεις καμποσα χιλιομετρα καθε μερα να κανεις συνολικα μια σωστη αποσβεση.

 

  Αλλα θα εχεις ενα αμαξι που δεν θα μπορεις να το παρεις μεγαλο ταξιδι, τουλαχιστον οχι χωρις εκτενης σχεδιασμο, και αν το κανεις θα εισαι με το αγχος μην τελειωσει η μπαταρια.  

Δημοσ.

Ωραίο μαγαζάκι.. για γυραδικο..

Καλύτερα να προωθησουνε το άκρως οικολογικό πρότυπο Flinstones ,εμπρός καλα μου ποδαρακιαααα

Δημοσ.

  Δεν το εκανε επειδη ειναι καθαρα ιδεολογος, αλλα επειδη δεν τσουλαει το πραγμα . Το αμαξι ωραιο ειναι, με μια οθονη μεγαλου λαπτοπ, αλλα φυσικα ξεκινα απο 65 χιλαρικακια βασικη εκδοση, Απο εκει και περα δεν ξερω ποσο κερδιζεις σε καυσιμα ετσ. Ισως αμα κανεις καμποσα χιλιομετρα καθε μερα να κανεις συνολικα μια σωστη αποσβεση.

 

Το αμάξι δεν είναι απλά ωραίο, αλλά καταπληκτικό. Έχει απίστευτες επιδόσεις για την κατηγορία του και πάμπολλες καινοτομίες.

 

"Καίει" 500 ευρώ/χρόνο για 18 με 20 χιλιάδες περίπου χιλιόμετρα (χωρίς να συνυπολογίσουμε την τζάμπα φόρτιση απ' τα superchargers των εθνικών οδών), όταν ένα βενζινοκίνητο ίδιας κατηγορίας και επιδόσεων θέλει τουλάχιστον κανα τριχίλιαρο και βάλε. Στην Αμερική αυτή τη στιγμή μπορείς να κάνεις ταξίδι 3000+ χιλιομέτρων με έξοδα μηδέν ευρώ (αφού στα ενδιάμεσα σημεία υπάρχει δωρεάν φόρτιση).

 

Χώρια τα κατά πολύ χαμηλότερα έξοδα για service, αφού τα μηχανικά του μέρη είναι ελάχιστα.

 

Αυτό σημαίνει ότι στα 7-8 χρόνια της αναμενόμενης ζωής των μπαταριών, το αυτοκίνητο θα έχει βγάλει με το παραπάνω τα λεφτά του (αυτή τη στιγμή νομίζω πως η αντικατάσταση κοστίζει πάνω από 15.000, αλλά ποιος ξέρει τι τιμές θα ισχύουν το 2022;)

 

Τους κρύους μήνες όντως υπάρχει θέμα με την μείωση της απόδοσης των μπαταριών (που μπορεί να φτάσει ακόμα και το 30-35%), αλλά ειδικά στα μέρη μας που το μεγαλύτερο μέρος της χώρας έχει από ήπιους έως... καθόλου χειμώνες, δεν είναι τόσο σημαντικό πρόβλημα.

 

Ακόμα και αν το ίδιο το αυτοκίνητο δεν είναι τέλειο, σίγουρα δείχνει το δρόμο που πρέπει να ακολουθηθεί.

 

ps: +1 κι από μένα για την εξάλειψη της ηχορρύπανσης. +1000 για όποιον καταθέσει νόμο που θα μας επιτρέπει να στραγγαλίζουμε (χωρίς συνέπειες) όποιο μλκισμένο κόβει την εξάτμιση από μηχανάκι και χαλάει τον κόσμο ή για όσους πιάνουν 6000 στροφές με Πεζό Ραλί σε συνοικιακό δρόμο.

  • Like 8
Δημοσ.

Κανένα υβριδικό ηλεκτρικό δεν είναι σε 15 έτη χρήση πιο οικολογικό από κάποιο euro5

Ποσο μάλλον 6. Έχει αναλυθεί πολλάκις.

  • Like 2
Δημοσ.

Κάτι πατέντες για κινητήρες που έκαιγαν υδρογόνο (λέγε με νεράκι του θεού), που πήγαν;

Δημοσ.

Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα δεν ξερω ποσο οικολογικο και φιλικο προς το περιβαλλον ειναι να εχεις μεν ηλεκτροκινητο αυτοκινητο με μηδενικους ρυπους,αλλα το ρευμα που καταναλωνεις να προερχεται απο εργοστασια λιγνιτη. Ειναι λιγο ψευδεπιγραφη η μοδα με την οικολογια οταν δεν κοιταμε λιγο τη συνολικη παραγωγικη αλυσιδα και αναπαραγουμε ευκολα τσιτατα και ευχολογια

Μιλας για σημερα. Αν επικρατησουν τα ηλεκτροκινητα οχηματα η οποια παραγωγη λιγνιτη δεν θα καλυπτει την ζητηση. Οποτε θα πρεπει να στραφουμε σε αλλες πηγες παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας.

 

 

 

τα ηλεκτρικα αυτοκινητα με χρηση μπαταριων εχουν σοβαρα μειονεκτηματα τα οποια και ειναι δυσκολο να λυθουν. Οι μπαταριες οι οποιες εκτος απο βαριες και με μικρη και φθινουσα διαρκεια ειναι και πανακριβες οταν ολοκληρωθει ο κυκλος επαναφορτισεων τους. 

 Και το ψωμι ειναι πιο φθηνο απο τη μπριζολα αρα πρεπει ολοι να τρωμε ψωμι. Η κοινη λογικη δεν εχει βαση οταν συγκρινεις ανομοια πραγματα.
 Μιλας για τεραστιο κοστος αντικαταστασης των μπαταριων σε σχεση με τι? 

 Η zero εχει ηδη βγαλει μπαταριες που "πεφτουν" στο 80% της αποδοσης τους μετα απο 500.000 χλμ. The life of the battery is estimated to be approximately 1000 deep cycles (or about 5 years normal usage if run flat every day or 10 years if half discharged).(ειναι 3 διαφορετικα link). Στη Scotts Valley που τις χρησιμοποιουν εχουν κλιμα παραπλησιο με το δικο μας ("enjoying a Mediterranean climate" wiki).

 

 

 

Κανένα υβριδικό ηλεκτρικό δεν είναι σε 15 έτη χρήση πιο οικολογικό από κάποιο euro5

Ποσο μάλλον 6. Έχει αναλυθεί πολλάκις.

Η Tesla Motors δεν ασχολειται με υβριδικα αλλα με αμιγως ηλεκτρικα οχηματα.

  • Like 2
Δημοσ.

Πέρα από τις συνωμοσιολογίες, ο Musk θα μπορούσε κάλλιστα να πουλήσει τις πατέντες για να βγάλει ζεστό χρήμα. Θέλει πολλά κάκκαλα αυτό που έκανε. 

 

Εξάλλου οι παραγγελίες στα Tesla S δεν έχουν σταματημό. Το πρόβλημα με αυτές τις εταιρείες είναι ότι θέλουν πολλά αρχικά κεφάλαια για έρευνα και ανάπτυξη.

  • Like 1
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι όσο οικονομικά κ αν θεωρούνται στην ουσία δεν είναι οικολογικά για τον πλανήτη συνολικά γιατί το πρόβλημα με το co2 από την εξάτμιση του αυτοκινήτου μεταφέρεται στο εργοστάσιο της ΔΕΗ. Πραγματική καινοτομία θα βλέπαμε αν οι κάτοχοι φορτίζάνέ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μόνο μέσω ΑΠΕ ή στην καλύτερη το ηλεκτρικό όχημα να έβγαινε στην αγορά με τεχνολογίες όπως φωτοβολταικα στη οροφή του κ συστήματα όπως φορτισμα των μπαταριών κατά το φρενάρισμα(το έχουν ενσωματώσει στο υβριδικό της Toyota)

Δημοσ.

Βρήκε τοίχο και ζητάει βοήθεια με τρόπο? ή ειναι πραγματικά ιδεαλιστής?

 

Οπως και να 'χει αυτό που έκανε ειναι αξιέπαινο

καμία σχέση συγκεκριμένη εταιρεία είναι πρωτοπόρος οτι αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες τους  (και διαθέτει ένα κάρο πατεντες και πρωτοπορίες) και δεν τα πάει άσχημα ότι αφορά της πωλήσεις... μάλλον απλός κάθετε καποιος άνθρωπος στο τιμόνι της εταιρείας και όχι businessman

 

όπως και να έχει το πετρέλαιο κοντεύει να εκλείψει πολύ σύντομα και αν δεν ωριμάσουν για τα καλά τα ηλεκτρικά την κάτσαμε (βασικά μόνο μπαταρίες εμειναν να ωριμάσουν κατά τα αλλα υπαρχουν ακομι και αγωνιστικά και μαλιστα θηρία)

 

 

Βρήκε τοίχο και ζητάει βοήθεια με τρόπο? ή ειναι πραγματικά ιδεαλιστής?

 

Οπως και να 'χει αυτό που έκανε ειναι αξιέπαινο

 

 

 

nuclear power stations bro

Δημοσ.

Ότι και να λέμε δίχως ένα εκτεταμένο δίκτυο ανεφοδιασμού-επαναφόρτισης και κάθετη βελτίωση στην χρονική διάρκεια αυτού δεν κάνουμε τίποτα.

Δεν γίνεται να ψάχνεσαι και να υπολογίζεις την διαδρομή χιλιόμετρο-χιλιόμετρο για να δεις εάν σε βγάζει και να προσεύχεσαι να μην χαλάσει κάποια ενεργειακή μονάδα-μπαταρία-συστοιχία ώστε να μην μείνεις με το τιμόνι στο χέρι.Και εάν όλα πάνε καλά να περιμένεις κανένα τέταρτο για να κάνει γρήγορη φόρτιση και κανένα μισάωρο-ώρες για να φορτίσει τελείως.

 

Εδώ καλά καλά δεν υπάρχουν πολλά πρατήρια με υγραέριο και πρέπει να ξέρεις πολύ καλά πόσο μακρυά είναι και ποια πρατήρια έχουν.

 

Ας αφήσουμε και το θέμα της ακρίβειας και της αμφισβητούμενης οικολογικής συνεισφοράς των ηλεκτροκίνητων.

 

Όσο για την κίνηση του,εξηγήθηκε ποιο πριν σε άρθρο.Το έκανε για μαρκετίνγκ και ουχί για την ψυχή της μάνας του.


καμία σχέση συγκεκριμένη εταιρεία είναι πρωτοπόρος οτι αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες τους  (και διαθέτει ένα κάρο πατεντες και πρωτοπορίες) και δεν τα πάει άσχημα ότι αφορά της πωλήσεις... μάλλον απλός κάθετε καποιος άνθρωπος στο τιμόνι της εταιρείας και όχι businessman

 

όπως και να έχει το πετρέλαιο κοντεύει να εκλείψει πολύ σύντομα και αν δεν ωριμάσουν για τα καλά τα ηλεκτρικά την κάτσαμε (βασικά μόνο μπαταρίες εμειναν να ωριμάσουν κατά τα αλλα υπαρχουν ακομι και αγωνιστικά και μαλιστα θηρία)

 

 

Από το 1972 βγαίνουν έρευνες ότι εκλείπουν τα ορυκτά καύσιμα.

Αυτά με την δύση της τρέχουσας τεχνολογίας να τα παίρνεις πολύ στα χαλαρά.

Κάθε δεκαετία προβλέπεται ότι θα είναι η τελευταία των συμβατικών αυτοκινήτων, από το 1950 με τα όνειρα για πυρηνοκίνητα αυτοκίνητα...

Δημοσ.

Το μόνο κακό με τα ηλεκτρικά είναι ότι είναι αθόρυβα! Αυτό μπορεί να γίνει επικίνδυνο κάποιες φορές!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...