Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά πολλά πράγματα θα ήταν καλύτερα αν το χρήμα κινούταν ηλεκτρονικά, αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει τώρα γρήγορα γιατί ας μη ξεχνάμε το ποσοστό των ανθρώπων (ζουν και ανάμεσά μας) που ΟΞΑΠΟΔΩ 666 ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΤΣΙΠΑΚΙ κλπ. Γιατί εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν είμαστε σαν τους άλλους που υποτάσσονται στον αντίχριστο χωρίς μάχη.

 

 

Το κράτος αν έβαζε ένα όριο συναλλαγών χωρίς κάρτα/κατάθεση πχ 150Ε θα είχε σκοτώσει τη φοροδιαφυγή αυτόματα. 

 

Αυτό έχει γίνει ήδη αν δεν απατώμαι... με όριο τα 500 ευρώ.

 

Επίσης εδώ να επισημάνω ότι υπάρχει ένα ακόμα τρελό. Οι νέοι μπαίνουν δίνουν τα στοιχεία τους στο site αλλά δεν τα δίνουν στο paypal και προτιμούν την αντικαταβολή ακόμα κι αν αυτή κοστίζει πχ 5Ε επιπλέον. 

 

Stupid is as stupid does.

 

Προσωπικά δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα λεφτά εδώ στο England. Σιγά μην κάθομαι να κουδουνίζω μονόπενα και δίπενα σε κάθε συναλλαγή. Είτε μπουκαλάκι με νερό από το δρόμο, είτε ΔΕΗ/ΟΤΕ είτε εισιτήρια τραίνου/λεωφορείου, εστιατόρια, ρούχα, έπιπλα, όλα στην κάρτα (επειδή υπάρχει η υποδομή). Κι όταν θέλω να δω τι ξόδεψα, μπαίνω online και βλέπω μέχρι και το πόσα tips άφησα ποια ώρα, ποια μέρα ποιο μήνα. Πολύ βολικό.

 

Βασικά όχι απλά αγοράζεις νερό με την κάρτα αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο θες σου δίνουν και cashback... :P

 

Αν καρταργηθουν οι συναλλαγες σε χρημα τοτε παπαλα η φοροδιαφυγη,εμποριο ναρκωτικων,εμποριο οπλων,λευκης σαρκος κ.α. Καθως μετα οι υποπτες επαναλαμβανομενες συναλλαγες θα εντοπιζοναι.

 

Γι' αυτές τις δουλειές bitcoin και ξερό ψωμί.

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν επιθυμώ αγορές μέσω ίντερνετ γιατί είμαι καχύποπτο άτομο και φοβάμαι την υποκλοπή των προσωπικών μου στοιχείων και τυχόν μπλέξιμο με ιστορίες και συνέπιες μέχρι να αδειάσει και ο τραπεζικός μου λογαριασμός.

 

Στο παρελθόν έχω πέσει δύο φορές θύμα hacking από άτομο που μου έκλεψε όλα τα προσωπικά δεδομένα, κωδικούς από σελίδες, αρχεία φωτογραφίες και μετά μου τα έδωσε πίσω για να ανακτήσω τους κωδικούς, χάρη μου έκανε δηλαδη γιατί θα μπορούσα να είχα πάθει πολύ χειρότερα. Έχω γεμίσει τον υπολογιστή με 1 antivirus και 3-4 επιπλέον λογισμικά με τα οποία κάνω έλεγχο κάθε 4-5 μήνες και όλο κάτι βρίσκουν, κάθε 20 μέρες δε γίνεται να κάνω γιατί θα καεί ο σκληρός σίγουρα με τόσες ώρες που διαρκεί το scan. Μια λύση είναι να βάλω linux σε dual boot και να πραγματοποιώ αγορές μόνο από εκεί, αλλά και εκεί μπορεί να πέσω θύμα καμιάς σελίδας phising και να κλαπούν πάλι τα στοιχεία μου.

 

Οπότε αν δεν κάνουν τις αγορές υποχρεωτικά ηλεκτρονικά προτιμώ να τις κάνω με τον παραδοσιακό τρόπο. Από το ίντερνετ το μόνο που κάνω είναι να χρησιμοποιώ τις σελίδες καταστημάτων και eshops για να βλέπω τα χαρακτηριστικά και τις πληροφορίες των προϊόντων που με ενδιαφέρουν.

 

Όσο για τις γιαγιάδες και τους παπούδες του εξωτερικού, με αφήνει αδιάφορο τι κάνουν. Άσε κιόλας που για να διεξάγουν αγορές σημαίνει οτι ήδη κατέχουν τα βασικά χρήσης ενός Η/Υ, εδώ έχω ορισμένους συγγενείς μου και την μάνα μου κοντά στα 50-55 και δεν θέλουν να ασχοληθούν με τίποτα με τον υπολογιστή, τον θεωρούν πάντα ως ένα παιχνίδι με το οποίο παίζουν τα παιδιά και οι νέοι, ασχέτως που τους έχω δείξει οτι μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα και ο χαρακτηρισμός "παιχνίδι" διαφέρει έτη φωτός από την πραγματικότητα, αρνούνται πεισματικά να ασχοληθούν και να μάθουν κάτι. Γιατρός με ηλικία κοντά στα 60 μου έχει αναφέρει "εγώ γιατρός είμαι αυτά δεν με αφορούν εμένα, ας ασχοληθούν όσοι σπουδάζουν πληροφορική".... 

Δημοσ.

Κάτι πολύ βασικό που έγραψε ένας φίλος.

 

Praetorianos, on 14 Jun 2014 - 1:42 PM, said:snapback.png

Προσωπικά δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα λεφτά εδώ στο England. Σιγά μην κάθομαι να κουδουνίζω μονόπενα και δίπενα σε κάθε συναλλαγή. Είτε μπουκαλάκι με νερό από το δρόμο, είτε ΔΕΗ/ΟΤΕ είτε εισιτήρια τραίνου/λεωφορείου, εστιατόρια, ρούχα, έπιπλα, όλα στην κάρτα (επειδή υπάρχει η υποδομή). Κι όταν θέλω να δω τι ξόδεψα, μπαίνω online και βλέπω μέχρι και το πόσα tips άφησα ποια ώρα, ποια μέρα ποιο μήνα. Πολύ βολικό.

 

Για να αντιληφθει κανεις το μέγεθος του προβλήματος (γιατι κάποιοι κάνουν οτι δε μένουν στην Ελλάδα), υπάρχουν μεγάλες αλυσιδες πολυκαταστημάτων που δε ξέρουν τι ειναι η κάρτα αποδείξεων.

 

Σε ότι αφορά τις ουρές και τα παππουδια, εφόσον εμεις μπορουμε και κάνουμε τα "πάντα" μέσω υπολογιστή, τι μας νοιάζει για τα παππουδια...ας τα κάνουν παραδοσιακά

  • Like 1
Δημοσ.

Στο εξωτερικό σε αναγκάζουν να αγοράζεις με κάρτα. Σουπερ-μαρκετ με αυτόματο πωλητή, βενζινάδικα με αυτόματο πωλητή.

Εκεί βέβαια μπορείς να έχεις πιστωτική και να πληρώνεις με δόσεις με χαμηλότερα επιτόκια απ΄ότι εδώ. Τα επιτόκια της Ελλάδας δεν συμφέρουν ούτε τον αγοραστή ούτε τον πωλητή.

 

Όσον αφορά τον κίνδυνο κλοπής, αυτός υπάρχει είτε κουβαλάς μετρητά είτε πληρώνεις με κάρτα.

 

Δεν νομίζω ότι θα μειωθεί η φοροδιαφυγή με την χρήση καρτών.

 

Είναι αστείο αυτό που γίνεται με τις τράπεζες στην Ελλάδα. Πας να κάνεις μια κατάθεση σε λογαριασμό πάνω από 3000 και σου συμπεριφέρονται σαν να είσαι κλέφτης. Βεβαίωση από την εταιρεία που είσαι υπάλληλος, εκκαθαριστικό, αιτιολογία κατάθεσης κλπ.

 

Βλέπω και τι γίνεται στην Αγγλία που παρουσιάζετε οι πιο πολλοί ως πρότυπο καπιταλιστικής κοινωνίας. Έχουν γεμίσει οι ποδοσφαιρικές ομάδες με Αραβες επενδυτές που δίνουν εκατοντάδες εκατομμύρια αμφιβόλου προελεύσεως...

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει, στην Ελλάδα είμαστε λίγο "πίσω" σε ό,τι αφορά τη χρήση κάρτας στις καθημερινές αγορές και στο e-banking, αλλά δε φταίει ο κόσμος μόνο και η διαβόητη νοοτροπία του Έλληνα.

 

Θυμηθείτε ότι τα χρόνια των παχιών αγελάδων (μέχρι το 2009) δεν είχε διαδοθεί, ούτε είχε διαφημιστεί ιδιαίτερα η χρεωστική ή η προπληρωμένη κάρτα. Οι τράπεζες προωθούσαν με χίλια τις πιστωτικές από πολύ νωρίς, τις μοίραζαν με τη σέσουλα σε πάνω από ένα μέλος μιας οικογένειας, με εξωφρενικά υψηλά όρια πίστωσης αναλογικά με το συνολικό εισόδημα.

 

Όταν λοιπόν η ευρεία χρήση της πιστωτικής έφερε κόσμο κοντά στη χρεοκοπία και προσέλκυσε την υποκλοπή των στοιχείων κάθε κατόχου, όλα αυτά έφτασαν σύντομα στα δελτία ειδήσεων και - δικαίως - δαιμονοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό η χρήση κάρτας. Τι μοίρα λοιπόν περιμένουμε να είχε η χρεωστική και η προπληρωμένη τα επόμενα χρόνια;

imho, σε ό,τι αφορά τις κάρτες πάντα, την πρώτη ευθύνη για την ενημέρωση και την καθοδήγηση του καταναλωτικού κοινού είχαν οι τράπεζες και το κράτος - με τις πρώτες να επέλεξαν να προωθήσουν το προϊόν από το οποίο θα είχαν μεγαλύτερο κέρδος και το δεύτερο να κάνει την πάπια. 

 

Τη δεύτερη ευθύνη μπορούμε άνετα να την καταλογίσουμε στον Έλληνα, που πάντα έμαθε να συναλλάσσεται με πρόσωπο και όχι με θεσμό, όπως οι βορειοευρωπαίοι. Δεν κρίνω αν αυτό είναι καλό ή όχι, απλά είναι κομμάτι της κουλτούρας μας. Και εδώ φυσικά παίζει ρόλο κι αυτό που είπε συμφορουμίτης προηγουμένως, ότι είναι απαραίτητη η σχετική υποδομή και οργάνωση του κράτους και των συναλλαγών στα καταστήματα ειδών και υπηρεσιών.

 

Το ίδιο ισχύει πάνω κάτω και με το web banking. Καλό και εύχρηστο web banking από αρκετές τράπεζες στην Ελλάδα γνωρίσαμε μόνο μετά το 2006, ίσως και 2007 (αν δεν κάνω λάθος τότε φημιζόταν της alpha bank). Στο ευρύ κοινό δε, το προώθησαν και το διαφήμισαν οι τράπεζες από το 2008 και μετά, όταν δηλαδή άρχιζε η κρίση και είχαν «ξεζουμίσει» ό,τι μπορούσαν από τις πιστωτικές. Τότε ήταν που αυξήθηκαν τα κόκκινα δάνεια, στεγαστικά και καταναλωτικά, τότε ήταν που ο κόσμος άρχισε να είναι απίστευτα δύσπιστος στις τράπεζες - και δικαίως.

 

Δεν ξέρω ακριβώς το αντίστοιχο timing σε αυτούς τους τομείς στο εξωτερικό και το πώς και πότε προχώρησαν οι τράπεζες, αλλά δεν πρέπει να εντοπίζουμε το πρόβλημα απλά και μόνο στον "πρωτογονισμό" του Έλληνα. Σε άλλους τομείς της τεχνολογίας, για παράδειγμα στην κινητή τηλεφωνία, η διείσδυση της κατοχής και χρήσης κινητού υπήρξε ραγδαία στην Ελλάδα, ξεπερνώντας πολλές χώρες της Ευρώπης. Αυτό δε συνέβη μόνο γιατί μας αρέσει να "μιλάμε" ή το texting, αλλά γιατί οι εταιρείες κινητής μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι βομβαρδίζοντας με προώθηση πωλήσεων και διαφημίσεις.

 

Το διά ταύτα, κατά την άποψή μου πάντα, είναι ότι όταν έξω όλα τα σούπερ μάρκετ είχαν δέκτη χρεωστικής, εδώ οι τράπεζες εφεύρισκαν τα διακοποδάνεια και τις οικογενειακές πιστωτικές. Διότι το ψάρι, συνήθως, βρωμάει απ' το κεφάλι.

  • Like 2
Δημοσ.

βλεπω τα ποστ και υπαρχει ακομα κοσμος που πιστευει οτι πιστωτικη = μονο δοσεις και καμια αλλη επιλογη.

 

δεν υπαρχει σωτηρια. πραγματικα

  • Like 1
Δημοσ.

Έχοντας ζήσει στην Αγγλία, διαπίστωσα οτι ειναι πολύ πιο βολικό να χρησιμοποιείς την κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική) σε σχέση με τα μετρητά ΑΛΛΑ εκεί υπάρχει η υποδομή ώστε να ελαχιστοποιούνται τα οποιαδήποτε προβλήματα και κίνδυνοι. Ο χρόνος διεκπεραίωσης της συναλλαγής ήταν ίδιος και μέσω του καλού web banking έβλεπα το ιστορικό των συναλλαγών εντοπίζοντας εύκολα προβλήματα. Επίσης η τράπεζα με κάλυπτε με συνοπτικές διαδικασίες και με «καλή τη πίστει» σε προβλήματα που αντιμετώπιζα και αναλάμβανε αυτή να βγάλει το φίδι απο την τρύπα (στην περιπτωση που εγώ ήμουν εντάξει). Πάντα κουβαλούσα και λίγα μετρητά γιατί δεν μου αρέσει να χώνω την κάρτα και το pin μου σε οτιδήποτε μηχάνημα αλλά ελάχιστες φορές χρειάστηκα να κουβαλώ πάνω από 20 λίρες. Επίσης μηχανήματα ανάληψης υπάρχουν σχεδόν παντου χωρίς αντίστοιχες χρεώσεις ΔΙΑΣ, ωστε να χρειάζεται να ψάχνω υποκατάστημα της τράπεζας μου και μην ξεχνάμε το cashback (δώσε μου ενα μπουκάλι γάλα και 10 λίρες και χρέωσε τα στην κάρτα μου). Γενικά υπάρχει η φιλοσοφία που σε «βολεύει» να χρησιμοποιείς κάρτες.

 

Αντίθετα στην Ελλάδα η έλλειψη της υποδομής και τα προβλήματα δημιουργούν συνθήκες αποφυγής της χρήσης. Π.χ. στο ΣΜ πρέπει να περιμένω να τυπώσει την απόδειξη, να υπογράψω (σωστό αυτό) και γενικά υπάρχει μια καθυστέρηση. Όταν μάλιστα δεν έχουν μηχανάκι με Pin (το προτιμώ απο την απλή υπογραφή για άλλους λόγους) προτιμώ να δώσω μετρητά. Πάμε τώρα σε πιθανά προβλήματα. Αν διαπιστώσω κάτι παράτυπο πρέπει να επικοινωνήσω με την τράπεζα, να πάω απο ενα υποκατάστημα (μόνο πρωινες ώρες αρα χάνω μεροκάματο) να συμπληρώσω αιτήσεις και ίσως η τράπεζα με δικαιώσει. Ο καταστηματάρχης έχει υπερβολικά μεγάλα έξοδα και προμήθειες για την εξόφληση των συναλλαγών του οπότε και ο ίδιος προτιμά το ρευστό. 

 

Τέλος μην ξεχνάμε μια βασική παράμετρο της ψυχολογίας. Οταν δίνεις ρευστό έχεις την αίσθηση του αποχωρισμου οπότε σε κάνει πιο εγκρατή, πράγμα άκρως αναγκαίο για την εποχή μας. Παίρνεις το Χ προϊόν απο το ράφι, πας στο ταμείο και την ώρα που βγάζεις τα χρήματα, ασυναίσθητα κάνεις ερωτημα στον εαυτό σου αν πραγματικά το θες ή αν αξίζει η αγορά. Είναι ένα στάδιο άμυνας. Αυτό αντίθετα δεν υφίσταται στο πλαστικό χρήμα. 

 

Συμπέρασμα: Στην Αγγλία με κλειστά μάτια κάρτα. Στην Ελλάδα ... εχουμε ακομα καιρό. Δεν είναι θέμα «είμαστε κατώτεροι» αλλά ειναι θέμα «δρώ ανάλογα με τις συνθήκες»

  • Like 5
Δημοσ.

Η καλύτερη ανάλυση ήταν η τελευταία. Οι επιχειρηματίες τι μπορούμε να κάνουμε ως κλάδος για να βελτιωθεί αυτό και γιατί δεν το κάνουμε; Τι στο καλό κάνουν τα επιμελητήρια που πληρώνουμε;

Δημοσ.

Η καλύτερη ανάλυση ήταν η τελευταία. Οι επιχειρηματίες τι μπορούμε να κάνουμε ως κλάδος για να βελτιωθεί αυτό και γιατί δεν το κάνουμε; Τι στο καλό κάνουν τα επιμελητήρια που πληρώνουμε;

Να ιδρύσετε μια συνεταιριστική τράπεζα (ειμαι ρομαντικός, το ξέρω) που να ασχολείται μόνο με τις συναλλαγές μέσω καρτών και να σας δώσει καλύτερες προμήθειες στην εξόφληση. Ο ανταγωνισμός μέσω τραπεζών ειναι που μπορεί να επιφέρει βελτίωση των συνθηκών και ... ως γνωστόν στην Ελλάδα δεν υπάρχουν καρτελ τραπεζων. 

 

Η δουλειά των επιμελητηρίων είναι αλλη. Χρειάζονται για τη «βόλεψη ημετέρων». Ξήλωμα ή ριζική αλλαγή. 

Εγω τσατιζομαι που σε site αγοράς ηλεκτρονικών οπως kaizer κλπ οταν αγοράζεις κατι πρέπει να το πληρώσεις με κατάθεση στον λογαριασμό.χαθηκαν οι πιστωτικές και τα paypal? για διευκόλυνση τα εχουμε. εγω με τις αγορές με πιστωτική κερδίζω πόντους.χωρια του οτι εχουν μονο στην Πειραιώς λογαριασμό και όσοι εχουν εθνικη χρεώνονται και 2 ευρω προμήθεια.

Ας δεχονται πιστωτικές δεν θα πάθουν τιποτα.

Ρώτα πρώτα τα έξοδα προμήθειας που ζητά η τράπεζα. Π.χ. (εικονικά νουμερα) το kaizer αγοράζει το κινητό 100 και στο πουλά 120. Αν το πληρώσεις με κάρτα θα πάρει απο την τράπεζα 110, άρα αν θέλει να επιβιώσει πρέπει να πουλά το κινητό 140, οπότε βγαίνει εκτός συναγωνισμου τιμών. Κοίτα το δάσος και οχι δεντρο

 

 

Ο Ελληνας δεν εμπιστεύεται τίποτα γιατί έχει μάθει να ζει στην χώρα της απατεωνιάς. Έξω σε ανεπτυγμένες χώρες δεν υπάρχει τόση καχυποψία γιατί υπάρχει άλλη νοοτροπία. Η κοροϊδία είναι η εξαίρεση όχι ο κανόνας.

Ισχύει. Προσφατα είχαμε μια συνεργασία με εταιρεία του εξωτερικου. Το συμβόλαιο που μας προτειναν για την ελληνική αγορά (προς έλληνες πελάτες δια μέσου εμάς) ήταν καλό, αλλά ... οχι για την Ελλάδα. Ζοριστήκαμε να τους πείσουμε οτι εμείς (η εδω εταιρεία που θα συνεργαστούν) μπορεί να δείχνει και να είναι έμπιστη αλλά αν εκείνο το συμβόλαιο το ρίξουμε στην αγορά θα φάμε γερές τάπες. Τελικά η συμφωνία κλείστηκε με καθυστέρηση 2 μηνών γιατί έπρεπε να αλλάξουμε ριζικά το συμβόλαιο. Η αλήθεια ειναι οτι δεν είναι μόνο η Ελλάδα που έχει μάθει να ζει με την απατεωνιά, αλλά και πολλές άλλες χώρες (μιλώ εκ εμπειρίας). 

  • Like 1
Δημοσ.

Στο θεμα πιστωτικων βαλε και την υπερβολή και την έλλειψη εγκράτειας και μέτρου του Έλληνα .

Γλυκαίνεται απο την ευκολία των αγορών και την χτυπάει ανελέητα την πιστωτική.

Ερχεται η ωρα πληρωμης και δεν εχει βαλει κατω να υπολογισει τον τοκο περαν του κοστους προϊοντος. Δεν μπορει να ανταπεξέλθει και να τα δανεια που φερνουν αλλα δανεια για να τα ξεχρεωσει κ παει λεγοντας .

Δυστυχως οι καρτες εχουν κλεισει σπίτια λογω χρεων κ αυτο λογω της μη εγκρατειας και ελλειψης μετρου κ προγραμματισμου πολλων.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.
Η αλήθεια ειναι οτι δεν είναι μόνο η Ελλάδα που έχει μάθει να ζει με την απατεωνιά, αλλά και πολλές άλλες χώρες (μιλώ εκ εμπειρίας).

 

Αυτο πές το 10 φορές.

  • Like 1
Δημοσ.

Υποτιματε την δυναμη της συνηθειας και της ανατροφης

 

Εχουν μεγαλωσει ειδικα οι προηγουμενες γενεες και οχι οσοι "μεγαλωσαμε" τελη 80ς και στα 90ς που αρχισε ο κοσμος να καταλαβαινει απο τεχνολογια με καποιους φοβους, ολα στηριζονται στον φοβο

Ειμαστε λαος του "καλλιο 5 και στο χερι" και του "οποιος φυλαει τα ρουχα του εχει τα μισα"

 

 

Συμφωνω εν μέρη μαζί σου γιατί δεν είναι θέμα γενεών αλλά θέμα πραγματικότητας. Μεγάλωσα στις γενεές που ανέφερες και ξέρω πάρα πολύ καλά την τεχνολογία.  Σου απαντώ επιμέρους παρακάτω

 

 

- Φοβος οτι με online αγορα θα σε κοροιδεψουν. Οτι θα δωσεις καποια χρηματα και αυτο που θα παραλαβεις δεν ειναι αυτο που ηθελες (ενω σε κανονικο καταστημα το βλεπεις και το πιανεις)

Ισχύει σαν πραγματικότητα και οχι σαν φόβος αλλά γίνεται μπελάς οταν πρέπει να μπω στον κόπο να διεκδικήσω το δίκιο μου και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Στην επομενη προταση μιλώ για Ελλάδα και για συναλλαγές με καταστήματα γιατί για συναλλαγές μεταξύ ιδιωτων σε Ελλάδα/εξωτερικό είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι απάτες. Παραγγέλνω απο γνωστο κατάστημα Χ είδος και φτάνει σε μένα κουδουνίστρα. Τηλέφωνο στο κατάστημα και έχουμε διάλογο :

 

-Κύριοι το ειδος κουδουνίστρα, θέλω αλλαγή ή επιστροφή των χρημάτων μου

-Λυπουμαστε για την ταλαιπωρία, στείλτε το πίσω

-Μάλιστα, έξοδα δικά σας έτσι; (ποτε δεν το λένε άμεσα)

-Ξέρετε πρέπει να τα επιβαρυνθείτε εσείς

-Κούνια που σε κουναγε (καυγάς-κακό τους αναγκάζω να στείλουν courier στο σπίτι μου με δική τους επικοινωνία)

(μετά απο μερικές μέρες - ΟΧΙ την επομενη της παραλαβής απο αυτούς)

-Κύριε το είδος οντως εχει προβλημα, αλλά επειδή δεν έχουμε διαθεσιμότητα θα σας κόψουμε πιστωτικό να πάρετε κάτι άλλο

-Λάθος, θα μου κόψετε πιστωτικό και θα γίνει επιστροφή όλων των χρημάτων μου σε τραπεζικό λογαριασμό

-Ξέρετε δεν επιστρέφουμε πίσω χρήματα

-Σας υποχρεώνει ο νόμος (και ξεκινά νεος καυγάς)

-Εντάξει κύριε θα κάνετε γραπτά αίτηση να σας επιστρέψουμε τα χρήματα

-Εγώ δεν θα κάνω τίποτα, θα τα κάνετε εσείς ή θα σας κάνει άλλα πράγματα ο δικηγόρος μου

(μετά απο μερικές μέρες - φτάσαμε τις 10)

-Κύριε εγκρίθηκε η αίτηση σας θα σας επιστρέψουμε το ποσό μείον τα μεταφορικά και -10% για διαδικαστικά έξοδα 

Η συνέχεια ήταν να στειλω το δικηγόρο μου (ευτυχώς κολλητός οποτε δεν ειχα κερατιάτικα έξοδα) να κάνει καταγγελία στη ΓΓ Καταναλωτή και να στείλει και εξώδικο στην εταιρεία. 

Μετα απο αρκετό καιρό:

-Κύριε θα σας επιστραφει όλο το ποσό εντός 20 λογιστικών ημερών

-Οριστε τα στοιχεία μου και να μεταφέρετε το εξής στον προϊστάμενο σας (την έβαλα και το έγραψε) «Αν σε 3 μέρες δεν ειναι τα λεφτά στο λογαριασμό μου θα γράψω σε ολα τα blogs τη συμπεριφορά σας με τα πλήρη μου στοιχεία και επιφυλάσομαι για περαιτέρω»

(σε 2 ημέρες τα λεφτα μπήκαν)

 

Το παραπάνω δυστυχώς ΔΕΝ ειναι η εξαίρεση αλλά μέρη του ειναι ο κανόνας. Αρα δεν υφίσταται φόβος αλλά πραγματικότητα. Χώρια τον εκνευρισμό, το χάσιμο χρόνου, τα έξοδα και η χαρτούρα. 

 

 

- Φοβος οτι θα σε κλεψουν. Μια πιστωτικη ή μια χρεωστικη φοβασαι οτι θα σου κλεψουν τα στοιχεια και εκει που εδωσες 50€ για μια μπλουζα online, θα δεις να σου σηκωνουν 30.000€ απο τις καταθεσεις ή να κανουν 10.000€ αγορες με Mastercard

Αυτός που εχει 30000 στην τράπεζα ξέρει να τα φυλάει, αλλά αν αντί για 50 μου χρεώσουν 500, θα μου λείψουν και θα πρέπει να πείσω και την τράπεζα οτι δεν φταίω εγω. Εν μέρη πραγματικότητα

 

 

- Φοβος του καινουριου. Οποιος ειναι ανω των 50 αυτη τη στιγμη δεν εχει μεγαλωσει με τοσο εξοικειωση με την τεχνολογια. 

Εδω με βρίσκεις σύμφωνο αλλά δεν είναι κατακριτέο. 

 

 

- Φοβος οτι θα παρασυρθεις. Οτι αν δεν το "πονας" το χρημα βλεποντας το, θα ξοδεψεις 10χ πιο πολυ χρημα, 10χ πιο ευκολα

Αυτό είναι σίγουρα πραγματικότητα. Το πλαστικό εξαφανίζει το ψυχολογικό φράγμα του αποχωρισμου. Αλλιώς πονάς οταν δνεις ένα δεκάευρο και αλλιώς οταν το χρεώνεις στην κάρτα. Δες το με αλλο παράδειγμα. Αλλιως πονάς οταν υπογραφεις να πουλήσεις το αμαξι σου και αλλιώς οταν βλέπεις τον αλλο να το παίρνει και να φεύγει. Το ίδιο ακριβώς ειναι

  • Like 2
Δημοσ.

Πάντως, η δική μου εμπειρία από τη Γερμανία (που πήγα πρόσφατα 2 ταξίδια) δεν ήταν αντίστοιχη με το England. Στα MediaMarkt ΔΕΝ δέχθηκαν την πιστωτική μου γιατί δεν εήταν Γερμανική! Στο Lidl επίσης το ίδιο, αλλά ήμουν τυχερός που μία Ουκρανέζα(!) που ήταν πίσω από μένα στην ουρά μου εξήγησε πως μπορώ να πληρώσω με Maestro(=debit).

Στη Γερμανία ακόμα και σήμερα τα μετρητά είναι βασιλιάς. Στο διπλανο τραπέζι από εμένα, ο τύπος είχε στο πορτοφόλι του πάνω από 400€ σε μετρητά (και  3-4 κάρτες)

Δημοσ.

Δεν συμφέρει καμία σοβαρή επιχείρηση να σου χρεώσει παραπάνω λεφτά από την αξία του προϊόντος της, γιατί προφανώς θα το καταγγείλεις και είναι και πολύ εύκολο να το αποδείξεις!! Άσε που αν αρχίσεις να το διαδίδεις, καταστράφηκε η επιχείρηση κι από εκεί που θα έβγαζε κάποια λεφτά κλέβοντας το λογαριασμό σου τελικά θα χάσει, γιατί θα χάσει όλους τους πελάτες της...

 

Εγώ ψωνίζω εδώ και 2 περίπου χρόνια από ίντερνετ παρόλο που δεν το συνήθιζα κι όλα κομπλέ! Υπάρχουν και πολύ όμορφα online καταστήματα κι όταν δεν έχεις χρόνο βολεύει άπειρα!! Πχ τις προάλλες αποφάσισα να πάω μια εκδρομή αλλά λόγω δουλειάς δεν είχα χρόνο για να πάω να ψωνίσω είδη θαλάσσης! Μπήκα σ' ένα e-shop (της terra nation, πολύ όμορφο παρεμπιπτόντως ), τα παρείγγηλα και τέλειωσα μέσα σε 10 λεπτά!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...