Προς το περιεχόμενο

Η Harley-Davidson παρουσίασε το Project LiveWire, τη πρώτη ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

CheOnWeb, on 21 Jun 2014 - 4:27 PM, said:snapback.png

 

black adder, on 21 Jun 2014 - 4:12 PM, said:snapback.png

 Μην αγοράσεις.

Ούτε και εσύ.Άκουσε με και θα με ευγνωμονείς.

Δεν είχα σκοπό αλλά και να είχα δεν θα σε άκουγα.

 

Ποιοι θα κοροιδέψετε; Ως τι;

Οι κάτοχοι μηχανής.Ως γνώστες της κατάστασης.

Γι' αυτό δεν θα σε άκουγα! Νομίζεις ότι ξέρεις καλύτερα απ' την Harley Davidson!

 

Το τι θα αρέσει στο κοινό της Harley είναι θέμα του κοινού της και της ίδιας. Όχι δικό σου (εκτός αν είσαι μέτοχος).

Όταν διαβάζω απόψεις υποστήριξης της εταιρείας,είναι.Πόσο μάλλον δε,όταν κυκλοφορούν αυτοί οι εν δυνάμει τάφοι στο δρόμο.

Οι Harley προκαλούν περισσότερα ατυχήματα απ' τις άλλες; Γιατί, επειδή είναι αργές και πέφτουν πάνω τους τα Γιαπωνέζικα που δεν σταματάνε με τίποτα;

 

Δεν ξέρω από μηχανές.

Μην εκφέρεις άποψη τότε.

Ό,τι γουστάρω θα κάνω. :) Εσύ που ξέρεις, γιατί δεν λες στην Harley πώς να σχεδιάζει τις μηχανές της;

 

Αργό και απολαυστικό ταξείδι, βαριά μηχανή, δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση.

Honda Goldwing.Mε boxer κινητήρα,για χαμηλό κέντρο βάρους και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά.

Λίγο γύφτικη για τα γούστα μου αλλά respect στον boxer (που είχα και στην αργή και βαριά BMW R60s). Κινητήρας με @@.


Αν επιλέξεις Harley για την Ελλάδα δεν σου φταίει η Harley. Επίσης, στα @@ της electra αν θα την πας ταξείδι ή όχι. Στης Harley επίσης.

Γενικά,για όπου και να επιλέξεις Harley,δε φταίει αυτή.Η ανικανότητα κρίσης σου φταίει.

Αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά, Harley στην Ελλάδα - HARLEY στην Αμερική, οκ, πάσο.

 

Δεν έβαλα τίποτα.

Δεν αναφερόμουν σε εσένα.

Έτσι φάνηκε.

 

 

Είναι θέμα γούστου οπότε το "έτσι γουστάρω" είναι "επιχείρημα". Εσύ προσπαθείς (με δικά σου κριτήρια) να στηρίξεις την γνώμη σου σαν να είναι κάτι αντικειμενικό. Δεν είναι.

 

Υ/Γ Μην τσακωθούμε κι όλας, την ώρα μας περνάμε μέχρι να αρχίσει η μπαλίτσα! :)

 

Υ/Γ2 Βάζε πάντα "ν" στο αρνητικό "δεν". Προηγούμενο ποστ σου θα μπορούσε να εκληφθεί με την αντίθετη έννοια απ' αυτήν που εννοούσες. Φιλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και συμφωνώ απολύτως.Μερικά ελαττώματα,όχι να μου λες πως η μπετονιέρα με ρόδες προσφέρει οδηγική απόλαυση,επειδή έχει κραδασμούς.

 

Φαγωθηκες , θα εβαζα αντικραδασμικα αν υπαρχουν.

Οριστε

http://www.vibranator.com/harley_davidson_s/24.htm

 

Αλλα πρωτα θα επρεπε να την παρω  :-D

 

Μην επιμενεις.Πολεμας μια ιδεα,θα χασεις  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

CheOnWeb, on 21 Jun 2014 - 4:27 PM, said:snapback.png

Είναι θέμα γούστου οπότε το "έτσι γουστάρω" είναι "επιχείρημα". Εσύ προσπαθείς (με δικά σου κριτήρια) να στηρίξεις την γνώμη σου σαν να είναι κάτι αντικειμενικό. Δεν είναι.

 

Υ/Γ Μην τσακωθούμε κι όλας, την ώρα μας περνάμε μέχρι να αρχίσει η μπαλίτσα! :)

 

Υ/Γ2 Βάζε πάντα "ν" στο αρνητικό "δεν". Προηγούμενο ποστ σου θα μπορούσε να εκληφθεί με την αντίθετη έννοια απ' αυτήν που εννοούσες. Φιλικά.

 

 

 

Δε θα τσακωθούμε,αυτό είναι σίγουρο.

Μη βάζεις "ε" στο "ταξείδι". :ph34r:

Είναι θέμα γούστου.Δεν αγοράζεις μια μηχανή,μόνο επειδή είναι ωραία όμως.

Και να αποδεχτώ πως σε κάποιους αρέσουν τα γυμνά νίκελα,που κάνουν φασαρία και μόνο.

Παραδέξου όμως πως πλήρωσες ακριβά ένα παρωχημένο προϊόν,με κακή οδηγική σχεδίαση.

Εκτός και αν έχεις λεφτά και θες μόνο να τη βλέπεις στο πάρκιν και να τη χαιδεύεις ,οπότε πάω πάσο.

Bmw r60..πότε το είχες αυτό..;

Φαγωθηκες , θα εβαζα αντικραδασμικα αν υπαρχουν.

Οριστε

http://www.vibranator.com/harley_davidson_s/24.htm

 

Αλλα πρωτα θα επρεπε να την παρω  :-D

 

Μην επιμενεις.Πολεμας μια ιδεα,θα χασεις  :P

 

Τι οδηγάς ρε blue;

Γιατί φαγώθηκα και εγώ με τους τάφους,και δε ρώτησα.

 

Επίσης,κάτω στο πάρκινγκ,υπάρχουν αυτά.

 

 

http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/images/bb1-97.jpg

 

http://www.zxr750.de/ZXR750de/images/galerie/2JK/quick%20mick/qmick5.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Επίσης,κάτω στο πάρκινγκ,υπάρχουν αυτά.

 

 

http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/images/bb1-97.jpg

 

http://www.zxr750.de/ZXR750de/images/galerie/2JK/quick%20mick/qmick5.jpg

 

Εμ ετσι εξηγειται. :P

 

Αμ ο αλλος εχει η γουσταρει την αιχμη της τεχνολογιας στα σπορ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα τσακωθούμε,αυτό είναι σίγουρο.

Μη βάζεις "ε" στο "ταξείδι". :ph34r:

Είναι θέμα γούστου.Δεν αγοράζεις μια μηχανή,μόνο επειδή είναι ωραία όμως.

Και να αποδεχτώ πως σε κάποιους αρέσουν τα γυμνά νίκελα,που κάνουν φασαρία και μόνο.

Παραδέξου όμως πως πλήρωσες ακριβά ένα παρωχημένο προϊόν,με κακή οδηγική σχεδίαση.

Εκτός και αν έχεις λεφτά και θες μόνο να τη βλέπεις στο πάρκιν και να τη χαιδεύεις ,οπότε πάω πάσο.

Και ναι,αντικειμενική είναι η άποψη που στηρίζεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά και οδηγική εμπειρία.Σε κάποιους αρέσει η οδήγηση της μπετονιέρας..οκ...αλλά αντικειμενικά,δεν οδηγούνε μηχανή.

Bmw r60..πότε το είχες αυτό..;

 

Τι οδηγάς ρε blue;

Γιατί φαγώθηκα και εγώ με τους τάφους,και δε ρώτησα.

 

Επίσης,κάτω στο πάρκινγκ,υπάρχουν αυτά.

 

 

http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/images/bb1-97.jpg

 

http://www.zxr750.de/ZXR750de/images/galerie/2JK/quick%20mick/qmick5.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα τσακωθούμε,αυτό είναι σίγουρο.

Μη βάζεις "ε" στο "ταξείδι". :ph34r:

Παλιά γραφή και από ετυμολογικής άποψης λάθος. Το γράφω έτσι για συναισθηματικούς λόγους. (http://90lepta.com/m1239.html)

 

 

Bmw r60..πότε το είχες αυτό..;

Από το 1986 έως 1996... που μου την έκλεψαν.   :cry: Μόλις είχε κλείσει τα 40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμ ετσι εξηγειται. :P

 

Αμ ο αλλος εχει η γουσταρει την αιχμη της τεχνολογιας στα σπορ

 

Έτσι δεν εξηγείται τίποτα.20 διαφορετικά θα είχα άμα μπορούσα.Αλλά για κρουστικά μπετόν,υπάρχει η JBL..γιατί να δώσω τόσα λεφτά για Harley;

Είναι αργά,βαριά με παλιά τεχνολογία..ό,τι δεν πρέπει να είναι μια μοτοσυκλέτα δηλαδή,εν έτει 2014..θες vintage..πάρε του '50...το ίδιο πράγμα είναι.

Όχι και αιχμή τεχνολογίας...το kawa είναι του '93..το blackbird του '96..

Και το blackbird είναι sport touring.

Παλιά γραφή και από ετυμολογικής άποψης λάθος. Το γράφω έτσι για συναισθηματικούς λόγους. (http://90lepta.com/m1239.html)

 

 

Από το 1986 έως 1996... που μου την έκλεψαν.   :cry: Μόλις είχε κλείσει τα 40.

 

Μεγάλο κρίμα.

Και τώρα;Με τι βολτάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι δεν εξηγείται τίποτα.20 διαφορετικά θα είχα άμα μπορούσα.Αλλά για κρουστικά μπετόν,υπάρχει η JBL..γιατί να δώσω τόσα λεφτά για Harley;

Είναι αργά,βαριά με παλιά τεχνολογία..ό,τι δεν πρέπει να είναι μια μοτοσυκλέτα δηλαδή,εν έτει 2014..θες vintage..πάρε του '50...το ίδιο πράγμα είναι.

Όχι και αιχμή τεχνολογίας...το kawa είναι του '93..το blackbird του '96..

Και το blackbird είναι sport touring.

 

Μεγάλο κρίμα.

Και τώρα;Με τι βολτάρεις.

Μέχρι να συνέλθω ήρθαν τα παιδιά και άλλαξαν τα πράγματα. Από τότε αυτοκινητάκι για να τα πηγαίνω-φέρνω. Τώρα κρίση, γεράματα... πάει αυτό το σπορ. Ευτυχώς πρόλαβα μερικά ταξιδάκια. Το πρώτο δε, στα 17 με γκόμενα στην Πελοπόνησσο... το καλύτερο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να πω, ήταν διασκεδαστικά τα σχόλια. Σε γενικές γραμμές πάντως, αν έχεις πάρει βόλτα την Harley του κουμπάρου, μπατζανάκη, φίλου, γείτονα κτλ και θεωρείς ότι σχημάτισες εμπεριστατωμένη άποψη, μάντεψε... Δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς. Αν νομίζεις ότι οι Harley του 2014 κάνουν θόρυβο, έχουν τους κραδασμούς που είχαν πριν 10 χρόνια, είναι όλες νικελωμένες με 5 μέτρα πιρούνια, φρενάρουν με ταμπούρα, χωρίς ABS και συνδυασμένα φρένα τότε έχεις μείνει λίγο πίσω. Οι Harley σε αντίθεση με οποιοδήποτε Γιαπωνέζικο ομοίωμά τους, έχουν στιλ, ιστορία και κοινό που άνετα θα αγόραζε ένα Shovelhead το 2014 φτύνοντας στα μούτρα injection πυραύλους. Οι καινούριες οι Harley είναι όντως ακριβές αλλά δεν αγοράζεις μόνο μια μηχανή που θα πουλήσεις χωρίς δεύτερη σκέψη μετά από μερικά χρόνια για να αλλάξεις μοντέλο, κατηγορία ή μάρκα. Αγοράζεις ένα κομμάτι ιστορίας που παντρεύεσαι για μια ζωή. Σε κάθε άλλη περίπτωση απλά αγόρασες λάθος μηχανή όπως θα μπορούσες να αγοράσεις ένα λάθος γιαπωνέζικο. Επίσης τα μεταχειρισμένα που πουλάνε ανίδεοι έμποροι που ούτε το μοντέλο δεν γράφουν σωστά, ναι, είναι επίσης ακριβά αλλά προορίζονται γι' αυτούς που είναι περαστικοί από την φάση. Οι γνώστες θα βρουν σωστή μηχανή σε πολύ καλά λεφτά. Και να μην λέμε μόνο τα αρνητικά. Υπάρχουν Harley με 150.000 χιλιόμετρα που δεν έχουν αλλάξει καν ιμάντα και η αξιοπιστία τους δεν παίρνει αμφιβολία. Για ψάξτε για την έρευνα που λέει ότι αυτοί που δεν θα άλλαζαν ποτέ την μηχανή τους καβαλάνε Harley και BMW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορώ να πω, ήταν διασκεδαστικά τα σχόλια. Σε γενικές γραμμές πάντως, αν έχεις πάρει βόλτα την Harley του κουμπάρου, μπατζανάκη, φίλου, γείτονα κτλ και θεωρείς ότι σχημάτισες εμπεριστατωμένη άποψη, μάντεψε... Δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς. Αν νομίζεις ότι οι Harley του 2014 κάνουν θόρυβο, έχουν τους κραδασμούς που είχαν πριν 10 χρόνια, είναι όλες νικελωμένες με 5 μέτρα πιρούνια, φρενάρουν με ταμπούρα, χωρίς ABS και συνδυασμένα φρένα τότε έχεις μείνει λίγο πίσω. Οι Harley σε αντίθεση με οποιοδήποτε Γιαπωνέζικο ομοίωμά τους, έχουν στιλ, ιστορία και κοινό που άνετα θα αγόραζε ένα Shovelhead το 2014 φτύνοντας στα μούτρα injection πυραύλους. Οι καινούριες οι Harley είναι όντως ακριβές αλλά δεν αγοράζεις μόνο μια μηχανή που θα πουλήσεις χωρίς δεύτερη σκέψη μετά από μερικά χρόνια για να αλλάξεις μοντέλο, κατηγορία ή μάρκα. Αγοράζεις ένα κομμάτι ιστορίας που παντρεύεσαι για μια ζωή. Σε κάθε άλλη περίπτωση απλά αγόρασες λάθος μηχανή όπως θα μπορούσες να αγοράσεις ένα λάθος γιαπωνέζικο. Επίσης τα μεταχειρισμένα που πουλάνε ανίδεοι έμποροι που ούτε το μοντέλο δεν γράφουν σωστά, ναι, είναι επίσης ακριβά αλλά προορίζονται γι' αυτούς που είναι περαστικοί από την φάση. Οι γνώστες θα βρουν σωστή μηχανή σε πολύ καλά λεφτά. Και να μην λέμε μόνο τα αρνητικά. Υπάρχουν Harley με 150.000 χιλιόμετρα που δεν έχουν αλλάξει καν ιμάντα και η αξιοπιστία τους δεν παίρνει αμφιβολία. Για ψάξτε για την έρευνα που λέει ότι αυτοί που δεν θα άλλαζαν ποτέ την μηχανή τους καβαλάνε Harley και BMW.

 

Η έρευνα που λες ισχύει....

Κάπου την είχα πετύχει, αλλά δεν λες όλη την ιστορία....

 

Η έρευνα έλεγε πόσο ικανοποιημένοι είναι με τις μηχανές τους οι κάτοχοι.

Είχε νομίζω μέσα BMW. Harley, Honda, Kawasaki, Yamaha.

 

Η έρευνα όμως ήταν ένα κομμάτι της συνολικής έρευνας αν είχες προσέξει, ή οποία έδειχνε 3 πράματα (ή παραπάνω δεν τα είδα όλα)

1 ήταν αυτό που λες

2 ήταν τα προβλήματα σε ποσοστό που βγάζουν οι μάρκες αυτές 

3 μια λίστα με προβλήματα και το ποσοστό τους στο 100% των προβλημάτων.

 

Το 3 δε θυμάμαι τι έλεγε γιατί ήταν μεγάλη η λίστα

 

Αλλά θυμάμαι το 2 που έλεγε πως οι 3 γιαπωνέζικες ήταν κάτω του 15% στην εμφάνιση προβλημάτων, με τη BMW να είναι πάνω από 50% και τη Harley ακόμα παραπάνω....

 

Και ειλικρινά μου έκανε εντύπωση πως γίνεται ενώ η σειρά στην εμφάνιση προβλημάτων να είναι κάπως έτσι

 

Yamaha < 15%

Kawasaki < 15%

Honda < 15%

BMW > 50%

Harley > BMW

 

με τις τρεις πρώτες να είναι κοντά μεταξύ τους και κάτω απο 15%

 

η σειρά στην ερώτηση αν θα άλλαζαν ποτέ μηχανή κλπ ήταν η ακριβώς ανάποδη....

Επεξ/σία από ShevaGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να πω, ήταν διασκεδαστικά τα σχόλια. Σε γενικές γραμμές πάντως, αν έχεις πάρει βόλτα την Harley του κουμπάρου, μπατζανάκη, φίλου, γείτονα κτλ και θεωρείς ότι σχημάτισες εμπεριστατωμένη άποψη, μάντεψε... Δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς. Αν νομίζεις ότι οι Harley του 2014 κάνουν θόρυβο, έχουν τους κραδασμούς που είχαν πριν 10 χρόνια, είναι όλες νικελωμένες με 5 μέτρα πιρούνια, φρενάρουν με ταμπούρα, χωρίς ABS και συνδυασμένα φρένα τότε έχεις μείνει λίγο πίσω. Οι Harley σε αντίθεση με οποιοδήποτε Γιαπωνέζικο ομοίωμά τους, έχουν στιλ, ιστορία και κοινό που άνετα θα αγόραζε ένα Shovelhead το 2014 φτύνοντας στα μούτρα injection πυραύλους. Οι καινούριες οι Harley είναι όντως ακριβές αλλά δεν αγοράζεις μόνο μια μηχανή που θα πουλήσεις χωρίς δεύτερη σκέψη μετά από μερικά χρόνια για να αλλάξεις μοντέλο, κατηγορία ή μάρκα. Αγοράζεις ένα κομμάτι ιστορίας που παντρεύεσαι για μια ζωή. Σε κάθε άλλη περίπτωση απλά αγόρασες λάθος μηχανή όπως θα μπορούσες να αγοράσεις ένα λάθος γιαπωνέζικο. Επίσης τα μεταχειρισμένα που πουλάνε ανίδεοι έμποροι που ούτε το μοντέλο δεν γράφουν σωστά, ναι, είναι επίσης ακριβά αλλά προορίζονται γι' αυτούς που είναι περαστικοί από την φάση. Οι γνώστες θα βρουν σωστή μηχανή σε πολύ καλά λεφτά. Και να μην λέμε μόνο τα αρνητικά. Υπάρχουν Harley με 150.000 χιλιόμετρα που δεν έχουν αλλάξει καν ιμάντα και η αξιοπιστία τους δεν παίρνει αμφιβολία. Για ψάξτε για την έρευνα που λέει ότι αυτοί που δεν θα άλλαζαν ποτέ την μηχανή τους καβαλάνε Harley και BMW.

 

 

Oι δύο εταιρείες δηλαδή,με τη χειρότερη τεχνολογία.Η μία χρησιμοποιεί ακόμα ψύκτρες ως κύριο μέσο ψύξης,και η άλλη...καλά..είναι και η άλλη..ακόμα πουλάει αρχαϊκούς μπόξερ και ιμάντες που τραβάνε..ωραίο πράγμα...να έχεις μηχανή και να κάθεσαι στραβά,μπας και πας ίσια..

Κοίτα να δεις πως έχουν τα πράγματα.Έχεις καβαλήσει ο,τιδήποτε άλλο εκτός από harley,και είπες "πάει χειρότερα,στρίβει χειρότερα,φρενάρει χειρότερα από το harley";Πες μου ένα μηχανάκι..ένα.

Όταν ένα μοτέρ 1000κ.εκ.,αποδίδει το ίδιο με ένα 500κ.εκ, είναι προφανώς πως δε θα χαλάσει τόσο εύκολα..Είναι καλό μοτέρ..;Όχι..απλά είναι τόσο αργό,που καταλήγει να μη χαλάει..σαν τα diesel των ταξί ένα πράγμα..όταν βέβαια είναι V 60 αερόψυκτο,θα χαλάσει..εγώ στο ΧΧ έχω 100,000 χιλ και δεν έχω ρυθμίσει βαλβίδες.Τι να κάνω,που δεν θέλει..μίλα μου για αξιοπιστία..

Δεν θέλω να παντρευτώ τίποτα..υπάρχει λόγος που λένε τα όσα για το γάμο..αν έσυ θες να πάρεις την μπουρούχα,φυσικά και θα την παντρευτείς.

Οι γιαπωνέζοι δε βγάζουν μόνο πύραυλους.Βγάζουν τα πάντα.Και τα εξελίσσουν,για να προσφέρουν καλύτερο και φθηνότερο προϊόν.

Ότι δε κάνει η Harley και η BMW δηλαδή.Πουλάνε τα ίδια σκατένια μηχανάκια,με διαφορετικό φινίρισμα.

Και αντί να τρωγόμαστε,δερμάτινε λύκε,απλά ανέβασε έναν οποιοδήποτε νικελένιο ντολμά του '14 ,και εγώ θα ανεβάσω 20 μηχανάκια,πιο γρήγορα,πιο φθηνά,πιο οικονομικά,πιο αξιόπιστα,πιο ασφαλή,πιο ποιοτικά,πιο εξελιγμένα.Δε θα πω και όμορφα,γιατί το όμορφο είναι υποκειμενικό,αρκεί να μη μοιάζει με δίσκο για σοκολατάκια ή με ψυγείο από το πολύ νίκελ.

 

Sheva,θα σου απαντήσω εγώ..έχεις ακούσει την έκφραση "κολλημένο μυαλό";Μίλα με ένα BMWδάκια και έναν χαρλεά,να δεις τι ξέρουν από μηχανολογία και γενικά αν ξέρουν τι είναι και τι κάνει αυτό που καβαλάνε.Μούρη στη γκόμενα να πουλάνε,και από οδήγηση μηδέν.

Πως αλλιώς θα περιέγραφες κάποιον που του λες "είναι το χειρότερο μηχανάκι που μπορείς να πάρεις" και σου απαντά "Έτσι τα φτιάχναν το '60,να καίνε βενζίνη και να μην πάνε βήμα,να μη στρίβουν ούτε με βαρίδια και να μη φρενάρουν ούτε με άγκυρα.Αγοράζω ιστορία"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν τρώγομαι με κανέναν και sorry αν έδωσα τέτοια εντύπωση. Έχω περάσει και από την φάση των γιαπωνέζικων πριν καταλήξω στην μηχανή που έχω τώρα.

Κολλημένα μυαλά υπάρχουν παντού αλλά αν μπεις στο forum της Harley θα δεις δικυκλιστές να θαυμάζουν άλλες μάρκες και άλλους τύπους μοτοσικλετών ασχέτως χρονολογίας, τιμής κτλ. Θα δεις πολλούς συνεργειάδες να φτιάχνουν γιαπωνέζικα υπερόπλα άλλα φεύγοντας να καβαλάνε Harley 15-ετίας.

Καταλαβαίνω ότι δεν έχεις καμία ουσιαστική σχέση με τον χώρο της Harley γι' αυτό και δεν έχεις δει παρωχημένης τεχνολογίας sporster να πατάνε γιαπωνέζικα και να ξύνουν γόνατο σε στροφές. Εγώ ναι, δεν είμαι πιλότος και δεν με νοιάζει πλέων η ταχύτητα. Καβαλάω μόνο για πάρτη μου και για να ευχαριστηθώ την βόλτα μου. Αυτά όμως που σου περιγράφω τα έχω δει.

Επίσης δεν υπάρχει πιο ενοχλητικός θόρυβος από τα TDM και τα υπόλοιπα δίκυκλα με akrapovic των κλαρινογαμπρών. Ποτέ όμως δεν θα δεις Harlea αν κράζει Γιαπωνέζο που προσπαθεί να γίνει Αμερικάνος. Υπάρχουν μάλιστα πολλά MCs που δέχονται και άλλα custom εκτός από Harley. Αντιθέτως θα δεις Harlea να κράζει ακόμα και την Harley όταν χρειαστεί πχ για το λεγόμενο μπαστάρδεμα των Twin-Cooled touring μοντέλων. Και για τέλος όπως και να το κάνουμε; Γιατί να δώσεις 15000 για να πάρεις πχ το fury ενώ μπορείς να πάρεις με τα ίδια λεφτά ένα Dyna ή ένα μεταχειρισμένο Softail.

Τα περί μούρης στην γκόμενα δεν τα σχολιάζω γιατί είναι προσωπικά του καθενός και δεν θέλω να θίξω κόμπλεξ και απωθημένα. Στην τελική δεν φταίει ο Harleas που η μηχανή του κάνει εντύπωση. Αν δεν είχε γούστο μπορεί να καβαλούσε KTM.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξύνουν γόνατο στις στροφές;Με πόσα χιλιόμετρα;Και το Astrea Supra το κάνει αυτό,απλά το κάνει με 60.

Kαι δεν απάντησες,ένα μηχανάκι που να κάνει κάτι χειρότερα από Harley.Mέχρι και τα ducatti,καλύτερο ήχο έχουν.Τουλάχιστον αυτά,πάνε κιόλας λίγο,έχουν φρένα ,αναρτήσεις,γενικά θυμίζουν μηχανή.

Γιατί να δώσεις 15000 χιλ.να πάρεις harley,αυτό λέμε.Πολύ ακριβά,για το τίποτα.Επιδόσεις παπιού,με τιμή supersport,και αισθητική redneck πανηγυριού.

Εντύπωση θα έκανε και μια triumph του '50.Σαν μουσειακό κομμάτι.Για τον ίδιο λόγο που κάνει και μια Harley δηλαδή.Μόνο που αυτή δικαιολογείται να είναι τόσο χάλια.Έβγαινε πριν από 50 χρόνια.H Harley τι δικαιολογία έχει;Και γιατί την πιστεύεις;

 

 

Eξήγησε μου πως ξύνει γόνατο,χωρίς αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

 

 

harley_davidson__sportster_xl_883_std_19

 

 

Σταθερά μαρσπιέ,δύο αναρτήσεις στο ψαλίδι,γρανάζι πίσω πιο μεγάλο και από τον τροχό μπας και τρέξει λίγο,νίκελ εξάτμιση,αερόψυκτο,διπίστονη δαγκάνα με έναν δίσκο,απλό τηλεσκοπικό μπροστά,260 κιλά,1200 κυβικά,70 άλογα.

 

Αναλογικά να το πάρει κανείς,αυτό πάει καλύτερα..και έχει και μία ανάρτηση πίσω...α..είναι και υδρόψυκτο..

 

2013-Yamaha-CRYPTON-135-EU-Midnight-Blac

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Είπα γιατί να πάρει Harley απομίμηση από την Honda με 15000 ενώ μπορείς να πάρει αυθεντική Harley. Μήπως το custom της Honda είναι πιο εξελιγμένο. Έτσι είναι τα custom αρχηγέ.

 

2. Η ασχετοσύνη σου φαίνεται από το ότι post-αρες sporster 883 κυβικών 12ετίας+ νομίζοντας ότι είναι σύγχρονο 1200άρι!

 

3. Πως ξύνεις γόνατο και πως πας τάπα με μηχανή παλιάς τεχνολογίας; Με @@ όπως κάνανε χρόνια πριν οι Harleάδες. Εναλλακτικά με μοτοσικλέτα (Harley ή όχι) με όσα περιγράφεις.

 

Τεσπα, σταματάω εδώ γιατί η κουβέντα γίνεται άδικη όταν η μια πλευρά έχει τέτοια άγνοια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Είπα γιατί να πάρει Harley απομίμηση από την Honda με 15000 ενώ μπορείς να πάρει αυθεντική Harley. Μήπως το custom της Honda είναι πιο εξελιγμένο. Έτσι είναι τα custom αρχηγέ.

 

2. Η ασχετοσύνη σου φαίνεται από το ότι post-αρες sporster 883 κυβικών 12ετίας+ νομίζοντας ότι είναι σύγχρονο 1200άρι!

 

3. Πως ξύνεις γόνατο και πως πας τάπα με μηχανή παλιάς τεχνολογίας; Με @@ όπως κάνανε χρόνια πριν οι Harleάδες. Εναλλακτικά με μοτοσικλέτα (Harley ή όχι) με όσα περιγράφεις.

 

Τεσπα, σταματάω εδώ γιατί η κουβέντα γίνεται άδικη όταν η μια πλευρά έχει τέτοια άγνοια.

 

1.Γιατί το Honda είναι καλύτερο.Βασικά,χάλια είναι και πάλι,αλλά τουλάχιστον έχουν και ένα ψυγείο μωρέ..πόσα χρόνια πήρε στη harley να βάλει υδρόψυξη;Σπουδαία τεχνολογία..

2.Πες μου τις διαφορές τους.

3.Δεν θέλει ούτε μπάλες ούτε τίποτα .Nα κρεμαστείς σαν μαϊμού από τη μηχανή με 60 χιλιόμετρα θέλει ,και να νομίζεις οτι στρίβεις επειδή ακουμπάς γόνατο.Τάπα με τάπα,έχει και 60 χιλιόμετρα διαφορά.

 

 

Κυκλώστε διαφορές..σπορτσερ 12ετίας παραπάνω και σπόρτσερ σύγχρονο 1200αρι με 70 άλογα και 300 κιλά...ή κοροιδεύομαστε ή κοροιδεύομαστε..δεν εξηγείτε αλλιώς.

 

 

Harley-Davidson-Sportster-1200-Custom6.j

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...