thephotoshoped Δημοσ. 26 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2014 Ηθελα χρόνια να ανοίξω αυτό το θέμα αλλά τώρα δόθηκε η ευκαιρία. Θέλω να συζητήσω την σχέση που υπάρχει μεταξύ της κοινωνίας μας και της τεχνολογίας. Ξεκινώντας θέλω να μιλήσω για μένα είμαι φοιτητής Ιστορικου Αρχαιολογικου στο ΑΠΘ και 20 χρονών. Με την τεχνολογία γενικότερα και με τους υπολογιστές ειδικότερα ασχολούμαι από έκτη δημοτικού με την πολύ σημαντική βοήθεια του πατέρα μου ο οποίος στο επάγγελμα δεν έχει καμία σχέση πχ ηλεκτρολόγος τεχνικός ή κατι αντίστοιχο. Παρόλα αυτά η αγάπη και ο ενθουσιασμός για την τεχνολογία με έκαναν να ασχοληθώ πάρα πολύ μαζί της ασχέτως αν είχα κλίση στα θεωρητικά και όχι στα θετικά. Πλεον είμαι σε ένα σημείο όπου γνωρίζω αρκετά πράγματα σε μεγάλο βαθμό εξειδικευμενα αλλά εννοείται κατέχοντας τις βάσεις. Με όσα άτομα έχω γνωρίσει έως τώρα μόνο 2 3 περιπτώσεις ατόμων γνώρισα που φανηκαν να ξέρουν πραγματικά τι τους γίνεται τεχνολογικά και να έχουν εμπειρες γνώσεις. Εδώ θέλω να αναφέρω ότι συνάντησα και άτομα που σπουδάζουν πληροφορική σε ΤΕΙ και δεν είχαν ιδέα από επεξεργαστές. Παρόλο που ασχολουμαι επαγγελματικα με τη φωτογραφια και εκεί είναι λίγοι οι άνθρωποι που μπορούν να πιάσουν τα χέρια τους και να έχουν τις γνώσεις ενός υπολογιστή. Ότι έμαθα το έμαθα μέσα από προσωπικό ψάξιμο χωρίς οι σπουδές μου να έχουν καμία σχέση. Η πλειοψηφία των ατόμων που συναντω όμως είναι στα όρια του λειτουργικού αναλφαβητισμου. Δεν έχουν ιδέα πως να στήσουν έναν υπολογιστή, πως να λύσουν ένα οποιοδήποτε πρόβλημα software με μια αναζήτηση στο Google, πως να ψάξουν το οποίο αντικείμενο πριν το αγοράσουν, η ηλεκτρονική αγορά είναι ταμπού κλπ κλπ. Φαντάζομαι θα τα έχετε συναντήσει όλοι. Μου προκαλεί μεγάλη περιέργεια πώς κάποιος νέος σήμερα δεν έχει καμία διάθεση να ασχοληθει έστω στον μικρότερο βαθμό με θέματα software hardware. Προτεινοντας πραγματα σε φίλους όπως πχ το να μην αγοράσουν λαπτοπ αλλά να στήσουμε μαζί έναν νέο υπολογιστή φαντάζει τρομακτικό. Επίσης διευκολύνσεις όπως πχ η