s2117 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Χαιρετώ την παρέα. Μόλις παρέλαβα το HP 450 G1 από digideli και πάνω που το άνοιξα να βάλω λειτουργικό κλπ, βλέπω μια φωτεινή κουκκίδα. Δεν ξέρω αν είναι καμμένο πίξελ όταν βάλω το δάχτυλο από πάνω, νοιώθω διαφορά όμως. (Δεν καταλαβαίνω αν είναι"βαθούλωμα" ή "εξόγκωμα" τόσο μικρό που είναι αλλά καταλαβαίνω τη διαφορά...) Προσπάθησα να το καθαρίσω με βαμβάκι αλλά δε γίνεται κάτι. Γνωρίζετε τι μπορεί να είναι? Το πάω στο κατάστημα και ζητώ άμεση αντικατάσταση?
Johny Q Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Χαιρετώ την παρέα. Μόλις παρέλαβα το HP 450 G1 από digideli και πάνω που το άνοιξα να βάλω λειτουργικό κλπ, βλέπω μια φωτεινή κουκκίδα. Δεν ξέρω αν είναι καμμένο πίξελ όταν βάλω το δάχτυλο από πάνω, νοιώθω διαφορά όμως. (Δεν καταλαβαίνω αν είναι"βαθούλωμα" ή "εξόγκωμα" τόσο μικρό που είναι αλλά καταλαβαίνω τη διαφορά...) Προσπάθησα να το καθαρίσω με βαμβάκι αλλά δε γίνεται κάτι. Γνωρίζετε τι μπορεί να είναι? Το πάω στο κατάστημα και ζητώ άμεση αντικατάσταση? Yep. Δεν νομίζω να μην εξυπηρετηθείς. DOA είχες; 1
s2117 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν ξέρω, δεν είδα κάτι στους όρους χρήσης, από δω το πήρα: http://www.digideli.gr/best_prices/Laptops_best/HP-450BAG-Intel-23589#product_spec
Euclides Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν ξέρω, δεν είδα κάτι στους όρους χρήσης, από δω το πήρα: http://www.digideli.gr/best_prices/Laptops_best/HP-450BAG-Intel-23589#product_spec Αν η παραγγελία είναι μέσω internet, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στις πρώτες 2 εβδομάδες, χωρίς να δώσεις κανένα λόγο. Η εταιρία υποχρεούται να σου επιστρέψει στο ακέραιο τα χρήματά σου (πλην των των ταχυδρομικών εξόδων επιστροφής). Ο Νόμος 2251/1994 άρθρο 4 παράγραφος 10 ορίζει: "Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής." Ίσως είναι καλύτερα έτσι. Επέστρεψέ τον και πάρε κάτι άλλο εκτός από HP. Ότι HP έχει περάσει από τα χέρια μου υπερθερμαίνεται, και για να φτάσεις στον ανεμιστήρα για να καθαρίσεις την ψύκτρα πρέπει να λύσεις όλο το laptop, ακόμα και την οθόνη. Σε αυτά τα χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι τέτοιο: http://www.e-shop.gr/lenovo-g50-70-59-427443-156-intel-core-i5-4210u-4gb-1tb-sshd-8gb-amd-r5-m230-free-dos-p-PER.910321 Ή αν δεν παίζεις παιχνίδια, κάτι τέτοιο, που γλυτώνεις 200€ και με τα χρήματα αυτά μπορείς να προσθέσεις άλλα 4Gb μνήμης, να προσθέσεις έναν SSD, και θα σου περισσέψουν και 50€ να κεράσεις τους φίλους σου για το νέο απόκτημα: http://www.e-shop.gr/lenovo-essential-g510-59-427580-156-intel-core-i5-4210m-4gb-1tb-free-dos-p-PER.910325 2
apostol1s Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 φιλε εαν μπορεις να κανεις αυτο που σου ειπε ο Euclides στο παραπανω post.και εαν μπορεις να αποφυγεις τους hp ακομα καλυτερα.
s2117 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Για το συγκεκριμένο που έχω, έχω ακούσει καλά λόγια, είναι η σειρά probook και είναι και εμφανισιακά όμορφο Αρχικά θα πάω για άμεση αντικατάσταση γιατί αλλιώς θα πρέπει να περιμένω 30 μέρες να μου επιστρέψουν τα χρήματα... Αν δε δεχτούν, ίσως πάω σε κάποια από αυτά που προτείνατε ή στο msi. 539 το πήρα πάντως οπότε και το τελευταίο που δίνεις με 449, δε γλιτώνω 200 ευρώ, 90 γλιτώνω 1
xristoforos89 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως η εγγύηση στην hp καλύπτει περισσότερα πιξελ για αλλαγή οθόνης. Όσον αφορά την επιστροφή του προϊόντος, κάπου διάβασα πριν λίγες μέρες ότι το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου. Κάλεσε τους για περαιτέρω ενημέρωση.
s2117 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Ναι αυτό θα κάνω, ελπίζω να βγάλω άκρη γιατί πάνω που χάρηκα με το ματ εξωτερικό του λάπτοπ, είδα το καμμένο πιξελ και με ξενέρωσε
s2117 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Προς ενημέρωση, να αναφέρω ότι ήρθαν την επόμενη ημέρα και μου έφεραν καινούριο μηχάνημα και πήραν πίσω το παλιό.. +1 από εμένα
Godian Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Αν είναι ελαττωματικό το προϊόν πχ έχει εκεί βαθουλωμα,το πηγαίνουν στην αντιπροσωπία και το βλέπει. Μετά σε ρωτάνε αν θέλεις να στο αλλάξουν η να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω... Σε περίπτωση που είναι ελαττωματικό, δικαιουσε όλα τα έξοδα πίσω... Δε πληρώνεις τίποτα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα