Προς το περιεχόμενο

Προσφορά ή Γκάφα ;


black66.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου έχει τύχει παρόμοια "γκάφα" που απλά με πήραν να μου πουν ότι δεν υφίσταται η παραγγελία μου. Το ότι έστω προσφέρθηκαν για μια έκπτωση δίνει μια καλύτερη εικόνα. Εκτός αν όλο αυτό έγινε για να προωθήσουν την δήθεν έκπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έκαναν κάποια έκπτωση τότε ναι, θα έλεγα οκ. Αλλά τώρα απλά μειώνουν 3.5 ευρώ τη τιμή ενός προϊόντος και σου το παρουσιάζουν σαν ευκαιρία. Πιο πολύ κοροϊδία είναι παρα 'μια καλή κινηση'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κανω λάθος βάση νόμου μπορεις να διεκδίκησεις την λαθος τιμη.

Αγοραζω ΟΣΟ το βλεπω € παραπάνω... 

Το ιδιο συμβαινει και ανα πας σε καταστημα και το προιον εχει λαθος τιμη στο ραφι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κανω λάθος βάση νόμου μπορεις να διεκδίκησεις την λαθος τιμη.

Αγοραζω ΟΣΟ το βλεπω € παραπάνω... 

Το ιδιο συμβαινει και ανα πας σε καταστημα και το προιον εχει λαθος τιμη στο ραφι.

 

Κανεις λαθος. Σε ιντερνετικες αγορες δεν υπάρχει αυτό.

Και στο καταστημα αν στο ραφι εχει αλλη τιμη και το bar-code εχει αλλη τιμή τοτε παλι δεν παίρνεις την τιμη του ραφιου! (εκτός αν απλα δεν αλαξαν την τιμη πχ που ειναι προσφορα ή κατι αλλο και το αλλαξουν). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως. Στην Ελλάδα πληρώνεις την τιμή του ραφιού (και εμένα μου φάνηκε περίεργο όταν άρχισα να ψωνίζω εδώ και το έμαθα).

 

Από το site της Γενικής Γραμματείας Kαταναλωτή (αναφέρει και τους σχετικούς νόμους κλπ.):

 

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

 

 

Ένα προϊόν στο σουπερ μάρκετ είχε άλλη τιμή στο ράφι από την τιμή που μου χρέωσαν στο ταμείο (από την ανάγνωση του barcode, κλπ). Ποια τιμή θα πρέπει να πληρώσω;

 

 

Α) Σύμφωνα με το Ν. Δ 136/46 (Περί Αγορανομικού Κώδικα) η τοποθέτηση ή ανάρτηση πινακίδων, που μεταξύ των άλλων αναγράφουν την τιμή λιανικής πώλησης των αγαθών στα καταστήματα, είναι υποχρεωτική. Με βάση, λοιπόν, την τιμή πινακίδας, ο καταναλωτής, κατά την ταμειακή του συναλλαγή με το σουπερμάρκετ, καλείται να καταβάλλει τη συνολική αξία ενός ή περισσοτέρων ειδών που αγοράζει, που προκύπτει με βάση την αναγραφόμενη στην πινακίδα τιμή πώλησης και την ποσότητα των ειδών

 

Β) Εξάλλου η αυτή συμπεριφορά του σουπερμάρκετ είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς o καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία Εμπορίου της Περιφερειακής Ενότητας (πρώην νομαρχία) της περιοχής ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

Σε φυσικό κατάστημα δεν μου έχει τύχει ποτέ να αρνηθούν να δώσουν την τιμή του ραφιού. Μέσω internet το πιθανότερο είναι να χρειαστεί καταγγελία, αλλά αν δε βαριέσαι να ασχοληθείς μάλλον θα δικαιωθείς, εκτός αν πρόκειται για προφανή περίπτωση λάθους. Αλλά αν ο ts πήρε και τηλέφωνο για επιβεβαίωση πριν παραγγείλει πώς μπορούν να ισχυριστούν ότι ήταν λάθος η τιμή στο site;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γράφουν στους όρους ότι μπορεί δεν ευθύνονται για τέτοια λάθη. Προφανώς οι του τηλεφώνου είδαν την τιμή χωρίς να το ψάξουν περαιτέρω οπότε και το επιβεβαίωσαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το επιβεβαίωσαν, άρα οι όροι περί λαθών κλπ. δεν έχουν σχέση στην περίπτωση του ts. Αν η τιμή ήταν τόσο χαμηλή για το συγκεκριμένο προϊόν (όπως ισχυρίζονται), δεν θα έπρεπε να τους κάνει εντύπωση και να το ψάξουν παραπάνω;

 

Όσο για αυτά που αναγράφονται στους σχετικούς όρους, ισχύουν μόνο στο βαθμό που δεν αντιτίθενται στο νόμο και δεν απαλλάσσουν το κατάστημα από τις ευθύνες του για κακές εμπορικές πρακτικές και παραπλάνηση του καταναλωτή. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω γραφειοκρατίας και καθυστερήσεων τις περισσότερες φορές ο καταναλωτής δυστυχώς δεν θεωρεί ότι αξίζει να το κυνηγήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερώνω εγώ:

Έλαβα και εγώ το ίδιο mail και αφού τους απάντησα ότι δεν ενδιαφέρομαι για κανένα από τα παραπάνω PSU και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι αυτό με μειωμένη τιμή .Μου έκαναν αντιπροσφορά στα 100 ευρώ και το τσίμπησαdance3.gifSite , Review

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχα παιδιά πραγματικά κλαίω με τα τραγικά λάθοι αυτού του καταστήματος πριν κάνα χρόνο ειμουν φανατικός "οπαδός" του τωρα ποια αστοο

Μια μέρα πήγα να άγωράσω σαν άθρωπος ένα ταμπλετακι ρε φίλε εεε μου άλλαξαν 3 διαφορετικά προϊόντα γτ δεν τα είχαν διαθέσιμα εε στο τέλος τους είπα ένα αντε για και σηκοθηκα και έφυγα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...