sam85 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Καλησπερα Λοιπον πως εχουν τα πραγματα μεχρι σημερα, εχτες 28/10/2014 υπηρξε διαθεσιμη αγορα για 2 προιοντα, το ενα ηταν Sony Playstation 4-500GB & Driveclub & 90 ημερες PS Plus & Creative Inferno στα 89.99 και το δευτερο ηταν Sony Playstation 4-500GB & NBAk15 & Creative Inferno επισης στα 89.99. Σημερα 29/10/2014 οσοι ειχαμε παραγγειλει τα συγκεκριμενα προιοντα και ειχαμε λαβει πως η παραγγελια εχει ολοκληρωθει και αναμενεται τις επομενες μερες αντικρυσαμε στην παρακαλουθηση παραγγελιας μας το εξης : H παραγγελια μας ειχε τροποποιηθει απο το καταστημα χωρις την παραμικρη ειδοποιηση, ειχε αφαιρεθει το PS4 400GB και ειχε παραμεινει μονο το παιχνιδι και το headset στην ιδια τιμη. Αργοτερα το απογευμα λαβαμε email πως εγινε λαθος στα χθεσινα προιοντα, μας ζητανε συγνωμη για την αναστατωση και πως στις επομενη αγορα μας θα εχουμε 10% εκπτωση, 2 ωρες μετα απο αυτο παλι αντικρυσαμε κατι νεο στις ηδη παραγγελιες μας, οι παραγγελιες μας ειχαν ακυρωθει απο μονες τους.Παρακαλουμε οποιος μπορει να βοηθησει με οποιονδηποτε τροπο να μην διστασει. Εχουμε φτιαξει ενα group https://www.facebook.com/groups/552274658207120/οποιος μπορει να μας βοηθησει και να συμβουλευσει η επισης εκανε την εξης παραγγελια ειναι καλοδεζουμενος
Unabomber Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Ειναι δυνατον να παιρνατε PS4- 500GB με 90 ευρω ??????? Κλασσικη τακτικη μαγαζιων για να γινει θορυβος…… ακομα δεν τα εχετε μαθει αυτα….. ????? 1
sam85 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 ειτε ημασταν ανοητοι ειτε πονηροι ειτε αφελεις δεν εχει σημασια, σημασια εχει να μην μας δουλευουν για να γινει θορυβος οπως λες και να μην νομιζουν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν, κανονικα ειναι υποχρεωμενοι να μην αλλαξουν την παραγγελια ακομα κ αν ειναι λαθος η εξεπιτηδες απο την στιγμη που εχει ολοκληρωθει, ειτε πληρωθει κτλ Το δικαίωμα να μην παραπλανηθείςΟρισμένες φορές υπάρχει το ενδεχόμενο να παραπλανηθείς -εκ παραδρομής τις περισσότερες φορές- σχετικά με βασικά στοιχεία της αγοράς σου. Δύο αρκετά συνήθεις περιπτώσεις παραπλάνησης στις ηλεκτρονικές αγορές είναι οι εξής: Να παραγγείλεις ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα με μια συγκεκριμένη τιμή προσφοράς, αλλά στη συνέχεια το κατάστημα να σε ενημερώσει ότι η τιμή είναι διαφορετική από αυτή που είδες στην ιστοσελίδα όταν έκανες την παραγγελία σου. Να παραγγείλεις ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο εμφανιζόταν ως διαθέσιμο την ημέρα της παραγγελίας, αλλά να ενημερωθείς ότι τελικά ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο κι επομένως η παραγγελία σου δεν μπορεί να εκτελεστεί.
Unabomber Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Oτι και να γινει , PS4 με 90 euros δεν προκειται να δειτε ΠΟΤΕ…... Επισης….. Πριν την αποστολή Φόρμας Παραγγελίας λάβατε γνώση των εξής στοιχείων: - Στις αναγραφόμενες τιμές των διαφόρων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστοτόπου συμπεριλαμβάνεται και ο νόμιμος Φ.Π.Α. - Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. - H ένδειξη «Προσφορά Web» σημαίνει ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει διαφορετική τιμή εφόσον η αγορά του γίνει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος από αυτή στην οποία διατίθεται την ίδια στιγμή από τα φυσικά καταστήματα Public. - H Public δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα Public και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή το αντίστροφο. - Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής/περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά, η Public διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες.
Kostas93 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Είναι αρκετά συνηθες να βλέπουμε τέτοια λάθη.Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται στο συγκεκριμένο κατάστημα και σίγουρα όχι η τελευταία.Αλλά δε μπορώ να καταλάβω το γκρουπάκι που αποσκοπεί.Αν πιστεύεις πως έχεις δίκιο και πως θα δικαιωθείς κίνησε τις νόμιμες διαδικασίες για καταγγελίες και τα σχετικά (πάντως είναι φανερό εδώ οτι μιλάμε για ένα προιόν πολύ κάτω του κόστους), αν όχι πάρε την έκπτωση και δες αν σε συμφέρει να την χρησιμοποιήσεις.Με το γκρουπ δε πιστευω πως μπορείς να κερδίσεις κάτι, πιο πολύ το χρόνο σου και την ηρεμία σου χάνεις.Λυπάμαι που δε μπορώ να βοηθήσω περισσότερο αλλά δε βλέπω τι μπορείς να κερδίσεις με το να δαπανάς περισσότερο το χρόνο σου. 2
sam85 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 το γκρουπ ειναι για να μαζευτουν οσοι εκαναν παραγγελια εχτες, ισως να το δει καποιος π εχει εμπειρια σε νομικο επιπεδο, κ γενικα ν μπορεσουμε να συζητησουμε οσοι καναμε παραγγελια, να μπορεσει ο καθενας να βαλει pic την παραγγελια του και γενικα να οργανωθουμε, εχουμε επικοινωνησει γραπτως με διαφορους φορεις οπως προστασια του καταναλωτη κ παρομοια, και να αποφασισουμε ολοι κοινως πως θα κινηθουμε
Kostas93 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 απο περιέργεια περισότερο ξεθάβω το θέμα, τελικά τι έγινε;
TheELF Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Τι περιμένεις δηλαδή να έχει γίνει; Οι τιμές που αναγράφονται,και στης σελίδες ,αλλά και γενικά σε μαγαζιά, είναι προτάσεις τιμών χωρίς να είναι δεσμευτικές ούτε για τον πωλητή ούτε για τον καταναλωτή. Μόνο αφού δεχτούν και οι δυο πλευρές τους όρους και έπειτα είναι δεσμευτικές. Εδώ το μαγαζί διόρθωσε το λάθος της (αφαίρεσε το ps4 από της παραγγελίες) αλλά της ακύρωσε κιόλα αφού αλλάξανε οι όροι σε κάτι που δεν είχε συμφωνήσει ο πελάτης. Δεν υπάρχει κανένα σημείο όπου μπορείς να αποδείξεις κάποιο δόλο για το μαγαζί οπότε τέλος. 1
Kostas93 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 δεν αντιλέγω, απλά επειδή ο ts το είχε πάρει πολύ ζεστά το θέμα (δημιουργώντας και γκρουπ για να κάνει θόρυβο-το οποίο και διαγράφτηκε μετά απο λίγο βέβαια) κοιτώντας τα παλιά θέματα που έχω σχολιάσει σκέφτηκα να ρωτήσω τι εξέλιξη είχε η όλη ιστορία.Φυσικά δεν περιμένω να πήρε το ps4 σε εξευτελιστική τιμή, απλά θέλω να δω πόσο το προχώρησε.
paparovic Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Σκεφτείτε να κάνετε πικετοφορία έξω από το κατάστημα. Επίσης βοηθάει το λούσιμο με βενζίνη και η απεργία πείνας. Για PS4 στα 90 ρε γαμώτο!
fotis217 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Καλημέρα σας. Έχω παραγγείλει κινητό από σκρουτζομαγαζο και μετά από 10 μέρες, χωρίς να με ενημερώσουν καν οι ίδιοι, κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο, μου λένε ότι το περιμένουν, ενώ στο site τους, είναι άμεσα διαθέσιμο. Φοβάμαι ότι δεν θα μου επιστρέψουν καν τα χρήματα, αν είναι αυτή η τακτική τους. Εμένα με νοιάζει να έρθει το κινητό ή να επιστραφούν τα χρήματα. Τι να κάνω;
WireFire Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Στις 29/10/2014 στις 8:37 ΜΜ, Unabomber είπε Oτι και να γινει , PS4 με 90 euros δεν προκειται να δειτε ΠΟΤΕ….. Γιατι αυτοι που πηραν ps5 με 500 ευρω θα το δουν? 6 χρονια μετα απαντηση αλλα κολλαει αψογα
christos4 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, fotis217 είπε Καλημέρα σας. Έχω παραγγείλει κινητό από σκρουτζομαγαζο και μετά από 10 μέρες, χωρίς να με ενημερώσουν καν οι ίδιοι, κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο, μου λένε ότι το περιμένουν, ενώ στο site τους, είναι άμεσα διαθέσιμο. Φοβάμαι ότι δεν θα μου επιστρέψουν καν τα χρήματα, αν είναι αυτή η τακτική τους. Εμένα με νοιάζει να έρθει το κινητό ή να επιστραφούν τα χρήματα. Τι να κάνω; με τι τρόπο έχεις πληρώσει; αν ήταν με paypal άνοιξε claim.. αν ήταν με κάρτα στείλτους ένα mail (ευγενικό) που να τους ζητάς άμεση αποστολή της συσκευής (εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμο--βάλε και ένα screenshot) ή επιστροφή χρημάτων. σε περίπτωση που δεν σου απαντήσουν ή δεν στο στείλουν, πας στην τράπεζα και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. θα χάσεις μερικές μέρες και χρόνο, αλλά θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω...
WireFire Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 3 ώρες πριν, fotis217 είπε Καλημέρα σας. Έχω παραγγείλει κινητό από σκρουτζομαγαζο και μετά από 10 μέρες, χωρίς να με ενημερώσουν καν οι ίδιοι, κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο, μου λένε ότι το περιμένουν, ενώ στο site τους, είναι άμεσα διαθέσιμο. Φοβάμαι ότι δεν θα μου επιστρέψουν καν τα χρήματα, αν είναι αυτή η τακτική τους. Εμένα με νοιάζει να έρθει το κινητό ή να επιστραφούν τα χρήματα. Τι να κάνω; Kαταρχην να μας πεις ποιο μαγαζι ειναι
fotis217 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Το μαγαζί λέγεται never offline και είναι στην Ηλιούπολη Αττικής. Έχω πληρώσει ηλεκτρονικά με Πειραιώς
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα