hackerW32 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 "Νόμιζα ότι είχα αρκετά λεφτά, αλλά τελικά δεν μου φτάνουν - κάπως σαν τα iphone που νομιζατε οτι ειχατε αρκετα". αυτο, use that. 2
manosfp Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 "Νόμιζα ότι είχα αρκετά λεφτά, αλλά τελικά δεν μου φτάνουν - κάπως σαν τα iphone που νομιζατε οτι ειχατε αρκετα". Μια παραγγελία λαπτοπ την εβδομάδα, μέχρι να φτιάξουν κάποια black list ειδικά για πάρτη μου. Το έχω κάνει αυτό!Είναι κι αυτή μια αντίδραση. Όσο για τη Black List,αυτοί δεν είναι ικανοί να δημιουργήσουν ένα φάκελο στην επιφάνεια εργασίας. Μην τους βάζεις δύσκολα. 7
Prof_Chaos Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 φίλε gtool το κεφάλαιο δεν το χτυπάς με "λάθος" παραγγελίες.. Αυτός μόλις δεί οτι μπαίνει μέσα θα αρχίσει τις απολύσεις.. Δυστηχώς έτσι είναι .. Δεν τους καίγεται καρφάκι.. Και αν κρίνω απο την νοοτροπία του ομίλου είναι ακρως Ελληνική με ότι συνεπάγεται αυτό.. 1
georgexx Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δυστηχως στο τελος αλλοι την πληρωνουν,θυμαστε στο electroworld με τις τηλεορασεις,καηκε το ονομα και ισως αυτος ηταν ενας λογος που το εκλεισαν
Ntinaras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 καντε παραγγελιες και βαλτε διευθυνση αποστολης καποιο αλλο αθλιο ανταγωνιστικο καταστημα. 5
manosfp Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δυστηχως στο τελος αλλοι την πληρωνουν,θυμαστε στο electroworld με τις τηλεορασεις,καηκε το ονομα και ισως αυτος ηταν ενας λογος που το εκλεισαν Ας πρόσεχαν. Τις προάλλες έκανα ένα λάθος στη δουλειά μου το οποίο κόστισε 1000 ευρώ στον εργοδότη. Η μόνη κατανόηση που βρήκα ήταν 10 άτοκες δόσεις. 5
solution1 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Γιατί δε δίνουνε τα 5c; Έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα σε αυτή την τιμή θα φύγουνε. Θα γλιτώσουνε το πρόστιμο + θα ικανοποιήσουν τους πελάτες + θα ξεφορτωθούν τις σαβούρες
Skierpetros Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Γιατί δε δίνουνε τα 5c; Έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα σε αυτή την τιμή θα φύγουνε. Θα γλιτώσουνε το πρόστιμο + θα ικανοποιήσουν τους πελάτες + θα ξεφορτωθούν τις σαβούρες Άσε να μαντέψω... Τα Χριστούγεννα θα τα βγάλουν σε παρόμοια πρόσφορα
kraken92 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Εγω βρήκα τη λύση παίδες...μέχρι τα Χριστούγεννα πιάνουμε φιλίες με υπάλληλο στο γερμανό γινόμαστε κολλητοί και μετα παράδεισος..θα δείτε μετα πόσες αποδείξεις θα σας ανεβάσω εγώ εδω, θα τρίβετε τα μάτια σας
Thatsall Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Ας πρόσεχαν. Τις προάλλες έκανα ένα λάθος στη δουλειά μου το οποίο κόστισε 1000 ευρώ στον εργοδότη. Η μόνη κατανόηση που βρήκα ήταν 10 άτοκες δόσεις. Ρώτα τον εργοδότη σου, άμα κάνεις κάτι που θα του φέρει - εξοικονομήσει 1000 ευρώ, θα στα δώσει;
teo20net Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Έλα μωρη Ελλαδάρα το μεγαλείο σου.! Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου 2014 από teo20net
kukukali Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Ειναι αυτο που λενε.....<εχεις αισθηση του χιουμορ>
paan71 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Γιατί δε δίνουνε τα 5c; Έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα σε αυτή την τιμή θα φύγουνε. Θα γλιτώσουνε το πρόστιμο + θα ικανοποιήσουν τους πελάτες + θα ξεφορτωθούν τις σαβούρες Το ζήτησε κάποιος αυτό? Εγώ ζήτησα απάντηση σχετικά με την παραγγελία μου, με τον τροπο που την έκανα, δηλαδή ηλεκτρονικά. Δεν έχω παραλάβει ακόμα κάτι, αλλά θεωρώ οτι θα μου γίνει κάποια τίμια αντιπροσφορά. Δεν μου φταίνε σε τίποτα οι υπάλληλοι των καταστημάτων που "εγώ" δήλωσα να παραλάβω. Το αν κάποιοι υπάλληλοι/προϊστάμενοι είναι αγενης ή άξεστοι,όπως έτυχε σε κάποιον/ους απο εμάς, δεν σημαίνει οτι όλοι είναι έτσι. Τουλάχιστον σε εμένα αυτοί με τους οποίους επικοινώνησα σχετικά με την τύχη της ηλεκτρονικής, επαναλαμβάνω, παραγγελίας μου, ήταν ευγενεστατοι και με κατανόηση σχετικά με την αίτηση/απαίτηση μου. Βέβαια κι εγώ ήμουν ευγενικός και δεν "γκάριζα", χωρίς να εννοώ οτι οποίος έπεσε σε αγενη, ξεκίνησε πρωτος τις φωνές.
ChrisN.S. Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Το ζήτησε κάποιος αυτό? Εγώ ζήτησα απάντηση σχετικά με την παραγγελία μου, με τον τροπο που την έκανα, δηλαδή ηλεκτρονικά. Δεν έχω παραλάβει ακόμα κάτι, αλλά θεωρώ οτι θα μου γίνει κάποια τίμια αντιπροσφορά. Δεν μου φταίνε σε τίποτα οι υπάλληλοι των καταστημάτων που "εγώ" δήλωσα να παραλάβω. Το αν κάποιοι υπάλληλοι/προϊστάμενοι είναι αγενης ή άξεστοι,όπως έτυχε σε κάποιον/ους απο εμάς, δεν σημαίνει οτι όλοι είναι έτσι. Τουλάχιστον σε εμένα αυτοί με τους οποίους επικοινώνησα σχετικά με την τύχη της ηλεκτρονικής, επαναλαμβάνω, παραγγελίας μου, ήταν ευγενεστατοι και με κατανόηση σχετικά με την αίτηση/απαίτηση μου. Βέβαια κι εγώ ήμουν ευγενικός και δεν "γκάριζα", χωρίς να εννοώ οτι οποίος έπεσε σε αγενη, ξεκίνησε πρωτος τις φωνές. Μπράβο εσύ είσαι καλό και ευγενικό παιδί και θα σου γίνει σίγουρα αντιπροσφορά αν όχι το 5c σίγουρα το 5s. Επίσης ο Άη Βασίλης θα σου φέρει δώρο φέτος τα Χριστούγεννα. 1
paan71 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Μπράβο εσύ είσαι καλό και ευγενικό παιδί και θα σου γίνει σίγουρα αντιπροσφορά αν όχι το 5c σίγουρα το 5s. Επίσης ο Άη Βασίλης θα σου φέρει δώρο φέτος τα Χριστούγεννα. Εσύ αδερφέ, στο ευγένεια, κολλήσες? Αυτό σου έκανε εντύπωση? Το κυριότερο μέρος του μηνύματος μου, τουλάχιστον αυτό ήθελα αλλά προφανώς απέτυχα, ήταν το να ζητήσει ο καθένας, απάντηση σχετικά με την τύχη της παραγγελίας του, όπως την έκανε. Να προλάβω και πάλι τυχόν καλο(?)προαίρετους, δεν έχω καμμιά σχέση με τον Γερμανό ή τον ομιλό τους. Ούτε συγγενή έχω ούτε φίλο σε αυτό τον χώρο. Απλά πρέπει να ζητάμε σωστά, τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ προσωπικά το σωστά, αυτό που θελουμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις