Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όρεξη να έχεις να τρέχεις είναι αυτό το θέμα....το καλύτερο είναι να αγοράζεις προϊόντα που ο κατασκευαστής δηλώνει από μόνος του ότι ισχύει 2 χρόνια εγγύηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Που είναι το 1 άτομο υπάρχει εδώ μέσα και έχει φέρει την αναστάτωση στο τι και καλά επικρατεί με την εγγύηση?  B)

 

Για να το λήξουμε, ας κάνει το παιδί ότι προβλέπετε και εφόσον αυτό είναι δυνατόν ( Το ότι θα ταλαιπωρηθεί αυτό είναι σίγουρο , αλλά άλλος τρόπος δεν υπάρχει! για να κερδίσει αυτό που δικαιούται). Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα με την εγγύηση το ψάχνω όλη μέρα σήμερα και εδώ μέσα κυρίως έχω διαβάσει τις αστειότητες   :-D ,

 

ΤεςΠΑ  Goodluck!

Δημοσ.

Ειχα κανει καταγγελια στη sony παλαιοτερα για την εγγυηση στη γενικη γραμματεια καταναλωτη και χοντρικα μου ειπαν κατι σε "εχεις δικιο, εμεις ομως δεν μπορουμε να κανουμε κατι παραπανω, αν θες βαλει δικηγορο και κυνηγησε το".
Επειδη στο Ελλαδισταν το δικιο σου διχως ακρες και επαφες δυσκολα το βρισκεις, γιαυτο εκανα και συνεχιζω να κανω αυτο που πολυ σωστα αναφερει ο zio10

Δεν ξαναγορασα ποτε το παραμικρο απο την sony, ουτε οποιαδηποτε αλλη εταιρια οπου παρανομος αναφερει οτι προσφερει μονοετη εγγυηση. Καλη τυχη παντως και σε εσενα!

Δημοσ.

Ειχα κανει καταγγελια στη sony παλαιοτερα για την εγγυηση στη γενικη γραμματεια καταναλωτη και χοντρικα μου ειπαν κατι σε "εχεις δικιο, εμεις ομως δεν μπορουμε να κανουμε κατι παραπανω, αν θες βαλει δικηγορο και κυνηγησε το".

Επειδη στο Ελλαδισταν το δικιο σου διχως ακρες και επαφες δυσκολα το βρισκεις, γιαυτο εκανα και συνεχιζω να κανω αυτο που πολυ σωστα αναφερει ο zio10

Δεν ξαναγορασα ποτε το παραμικρο απο την sony, ουτε οποιαδηποτε αλλη εταιρια οπου παρανομος αναφερει οτι προσφερει μονοετη εγγυηση. Καλη τυχη παντως και σε εσενα!

Δηλαδη μπορει η καθε σονυ να μπιπαει τους καταναλωτες και η γγκ να μη μπορει να κανει τιποτα; Τοτε γιατι υπαρχει;

Δημοσ.

Δηλαδη μπορει η καθε σονυ να μπιπαει τους καταναλωτες και η γγκ να μη μπορει να κανει τιποτα; Τοτε γιατι υπαρχει;

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι πολύ πιθανό η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να υπάρχει για να λέει την αλήθεια και να πληροφορεί τον καταναλωτή για την αλήθεια, όχι για ό,τι γουστάρει ο καθένας ως αλήθεια:

 

«Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους έναντι του πωλητή από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς.»

 

Πηγή: http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/

  • Like 2
Δημοσ.

(1) Είναι πολύ πιθανό η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να υπάρχει για να λέει την αλήθεια και να πληροφορεί τον καταναλωτή για την αλήθεια, όχι για ό,τι γουστάρει ο καθένας ως αλήθεια:

 

«Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους έναντι του πωλητή από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς.»

 

Πηγή: http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/

 

 

(1) Ακόμα είναι πιθανό να μην έχουν ιδέα τι κάνουν εκεί! να πρέπει να τους πεις τους κανόνες εσύ και στο τέλος να σε ρωτάνε τι θες να γίνει ...( εμένα έγινε σε περίπτωση που μου είχαν δεσμεύσουμε τα χρήματα μου για 1 ολόκληρο χρόνο!! και δεν έλεγαν να κάνουν επιστροφή με τίποτα. Το ότι κάποιοι εδώ μέσα είναι παραλογή δεν σημαίνει ότι είναι όλοι!

Πχ1. Λάθος τιμή από 200€ , το έκλεισα στα 2€ και θα κάνω καταγγελία γιατί αποσκοπώ να το πάρω σε αυτά τα χρήματα.

Πχ2. παίρνω σύστημα υπολογιστεί και τα part έχουν εγγύηση από κατασκευαστή Χ χρόνια αλλά το μαγαζί όταν τα φτιάχνει σαν σύστημα στην αλλάζει σε Ψ χρόνια επειδή τους βολεύει εκεί κάνεις καταγγελίας βέβαια να βρεις το δίκιο σου . 

 

Για τα 2 χρόνια πάντως που λες , εγώ από το διάβασμα δεν βλέπω κανέναν να είναι σίγουρος και να έχει έναν λογικό παράδειγμα στο πώς είναι πιθανό να βρεις ένα ελάττωμα στο μηχάνημα που έχεις 1.5 χρόνο μετά ...κάποιος είπε για επιπλέον λειτουργίες που τελικά δεν είχε και έτσι έκανε επιστροφή αλλά απ την άλλη αυτό έγινε 1 φορά δεν μπορεί να ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις .

 

 

Ααα και κάτι ακόμα διαβάζω συνέχεια για αντικατάσταση με άλλο μεταχειρισμένο κομμάτι σε ένα προιον που χάλασε...επειδή όλοι έχουμε πιστεύω πάει σε e-shop / plaisio mediamarkt πόσο πιθανό είναι να το κάνουν αυτό οι τεχνικοί που έχουν εκεί μιας και :

1. δεν έχουν την γνώση και την εμπειρία να το κάνουν .

2. δεν έχουν το ανταλλακτικό .

 

Το Πιθανότερο σενάριο είναι αντικατάσταση με άλλο όπως το βλέπω εγώ.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάντως να έχουμε υπ'όψη μας ότι διετής εγγύηση δεν υφίσταται εκ του νόμου.

Έτσι απλά.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...