Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To πρόβλημά μου είναι το εξής και θέλω να μάθω αν το έχει και κανένας άλλος αυτό. Πριν 2 μήνες είχα βάλει κάρτα 10 ευρώ στο καρτοκινητό μου και μου έμεινε υπόλοιπο χρόνου ομιλίας 4ευρώ γιατί λέει ενεργοποιήθηκε ένα πακέτο ομιλίας κόστους 5ευρώ το οποίο εγώ ποτέ δεν ζήτησα και δεν ενεργοποίησα. Τους πήρα τηλέφωνο λοιπόν, έπεσα σε έναν υπάλληλο που ήθελε να με πείσει ότι εγώ ενεργοποίησα το συγκέκριμένο πακέτο και τώρα δεν γίνεται τίποτα. Και το λέω πές μου πώς να το απενεργοποιήσω και μου είπε δεν ξέρω, προσπαθήστε και αν δεν τα καταφέρετε ξαναπάρτε. Εγώ ξαναπήρα φυσικά και έπεσα σε έναν άλλον υπάλληλο που τουλάχιστον αυτός ήταν πιο εξυπηρετικός από τον πρώτο, μου απενεργοποίησε το συγεκριμένο πακέτο και την άλλη μέρα μου πρόσθεσαν και στον λογαριασμό  μου τα 5 ευρώ. Ολα καλά λέω, μέχρι σήμερα που βάζω ξανά μια κάρτα των 10 ευρώ και πάλι μου στέλνει μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε το συγκεκριμένο πακέτο και πάλι το υπολοιπό μου είναι 4 ευρώ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τα νεύρα μου. Αυριο πρωί πρωί θα έχω πάλι έναν έντονο διάλογο με τους κυρίους και βαρέθηκα πια τα κόλπα τους. Εγώ δεν έχω ενεργοποιήσει κανένα πακέτο, τι κοροιδία είναι αυτή? Και πέστε μου αν ξέρετε από πού μπορώ να μπώ να πατήσω εγώ η ίδια απενεργοποίηση από το κινητό μου, μιας και οι ίδιοι οι κύριοι της vodafone δεν γνωρίζουν πώς γίνεται???

  • Like 2
Δημοσ.

Nομίζω όλες οι εταιρείες είναι το ίδιο πάνω κάτω ή κάνω λάθος? Και δεν θέλω να αλλάξω το νούμερό μου, το έχω χρόνια. Σε ένα κατάστημα αν πάω θα μου πούνε μίλα με την vodafone κατευθείαν ή θα μου κάνει τον μεσάζοντα να μου στείλει το αίτημα. Δεν έχει τύχει σε κανέναν από σας? Και εσείς που βάζετε πακέτο χρόνου ομιλίας, αν θέλετε πώς το απενεργοποιείτε?

Δημοσ.

πάρε το 1252 και άκου τις οδηγίες. Εκεί σου λέει ποια πακέτα έχεις ενεργά, πότε λήγουν και τι να πατήσεις για να τα απενεργοποιήσεις

Δημοσ.

Την αυτόματη ενεργοποίηση του μπόνους (δηλ. το τράβηγμα των 5€/200 λεπτά με ανανέωση 10€) μπορείς να την απενεργοποιήσεις με μια δωρεάν κλήση στο 1252, ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες :)

Δημοσ.

Κοίταξε σε site και αν έχεις ενεργοποιήσει κάποιο πακέτο να μπαίνει αυτόματα απο την εφαρμογή για android.

Δημοσ.

Για μένα προσωπικά πάρε το νουμερό σου και πήγαινε σε άλλη εταιρεία..μην ασχολείσαι με αυτούς..15 χρόνια ήμουνα στο δικτυό τους και τώρα τους έκανα απόλυτη διαγραφή

Δημοσ.

Τελικά ο υπάλληλος τηλεφωνικά με εξυπηρέτησε και μου απενεργοποίησε το πακέτο και μου πίστωσε τον λογαριασμό και πάλι, λέγοντας ότι την προηγούμενη φορά είχε κάνει λάθος ο υπάλληλος και πάτησε προσωρινή απενεργοποίηση... Του είπα δεν πιστεύω να έχω τα ίδια την άλλη φορά και μου είπε όχι, με τίποτα. Θα δείξει.

Για να πάω σε άλλη εταιρεία με το ίδιο νούμερο, πώς γίνεται? Αν και πιστεύω ότι όλες το ίδιο είναι. Τουλάχιστον με την vodafone δεν έχω ποτέ πρόβλημα σήματος.

Δημοσ.

Τελικά ο υπάλληλος τηλεφωνικά με εξυπηρέτησε και μου απενεργοποίησε το πακέτο και μου πίστωσε τον λογαριασμό και πάλι, λέγοντας ότι την προηγούμενη φορά είχε κάνει λάθος ο υπάλληλος και πάτησε προσωρινή απενεργοποίηση... Του είπα δεν πιστεύω να έχω τα ίδια την άλλη φορά και μου είπε όχι, με τίποτα. Θα δείξει.

Για να πάω σε άλλη εταιρεία με το ίδιο νούμερο, πώς γίνεται? Αν και πιστεύω ότι όλες το ίδιο είναι. Τουλάχιστον με την vodafone δεν έχω ποτέ πρόβλημα σήματος.

 

To όνομα του το σημείωσες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...