Προς το περιεχόμενο

Δύσκολη περίοδος για την Samsung. Ετοιμάζει σημαντικές περικοπές προσωπικού


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και ο καταναλωτης τι κερδιζει απο την μεταπωλητικη αξια? ΤΙΠΟΤΑ. Οσα θα κερδισεις εσυ που τα πουλας ακριβα τοσα θα χασει και αυτος στον οποιο το πουλησες. Οσο θετικο ειναι για σενα τοσο αρνητικο ειναι για τον αλλον. 0 εις το πηλικο. Γιαυτο σταματα να το αναφερεις σαν θετικο, γινεσαι γραφικος

θες να μας πεις τώρα πως εσένα σε νοιάζει το πόσο ακριβά θα το πάρει ο επόμενος.Δηλαδή εσύ όταν πας να αγοράσεις κάτι λες στον άλλον φίλε δώστο στην πιο ψηλή τιμή που μπορείς για να έχει κάποιος μας κέρδος..Εσυ γίνεσαι γραφικός με αυτά που λες..με μια συσκευή με καλη μεταπωλητική αξία ο πωλητής έχει ελάχιστες απώλειες ενώ σε αντίθεση με μια μάπα δεν θα βγάλει ούτε τα μισά λεφτά απο όσα έδωσε να το πάρει,εκεί είναι η διαφορά.Και επειδή η συσκευή αξίζει προφανός και ο επόμενος αγοραστής θα μίνει ικανοποιημένος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

θες να μας πεις τώρα πως εσένα σε νοιάζει το πόσο ακριβά θα το πάρει ο επόμενος.Δηλαδή εσύ όταν πας να αγοράσεις κάτι λες στον άλλον φίλε δώστο στην πιο ψηλή τιμή που μπορείς για να έχει κάποιος μας κέρδος..Εσυ γίνεσαι γραφικός με αυτά που λες..με μια συσκευή με καλη μεταπωλητική αξία ο πωλητής έχει ελάχιστες απώλειες ενώ σε αντίθεση με μια μάπα δεν θα βγάλει ούτε τα μισά λεφτά απο όσα έδωσε να το πάρει,εκεί είναι η διαφορά.Και επειδή η συσκευή αξίζει προφανός και ο επόμενος αγοραστής θα μίνει ικανοποιημένος..

 

To θέμα είναι οτι έδωσε ο ίδιος ο πωλητής τα μισά λεφτά για να το αγοράσει. Δεν αγοράζουν όλοι day one. Και αν μιλάμε για Iphones δεν αγοράζεις από την αρχή κάτι που αξίζει αυτά τα λεφτά και δεν έχεις λόγο να το μεταπωλήσεις. Απλά δεν το αγοράζεις καν. Δεν είναι δυνατόν κάποιος να αγοράσει κάτι υποδεέστερο και να χαντακωθεί για ένα διάστημα επειδή απλά θα το μεταπωλήσει καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει επιχείριση και καλό θα ήταν να μην κάνουμε σχόλια εντυπωσιασμού αν δεν γνωρίσουμε.

 

Τις απολύσεις δεν θα τις κάνει γιατί μειώθηκαν τα κέρδη της, αλλά τις κάνει γιατί επί συναπτά τρίμηνα μειώνονται συνεχώς.

 

Όταν μία εταιρία έχει αυξανόμενη ζήτηση των προιόντων της από 1 εκ. σε 2 εκ. σε 10 εκ. κτλ κάνει προσλήψεις αλλά όταν έχει μειούμενη ζήτηση από 10 εκ. σε 2 εκ. σε 1 εκ. να μην κάνει απολύσεις από το τις προσλήψεις που είχε κάνει; Δηλαδή να τους κρατήσει να τους πληρώνει χωρίς να κάνουν τίποτα ή να συνεχίσει να φτιάχνει 10 εκ. κινητά ενώ πουλάει μόνο 5 εκ ?

 

Όταν πας στον γκρεμό, δεν περιμένεις να φτάσεις στη άκρη για να αντιδράσεις. Αν περιμένει να φτάσει στις ζημιές για να απολύσει κόσμο, τότε όχι Χ κόσμο θα απούσει αλλά 10Χ.

 

Αν θες να κάνεις την διαφορά, φτιάξε εσύ μία επιχείρηση που δεν θα απολύσει ποτέ κόσμο, από ξύλινους λόγιους έχουμε χορτάσει. 

 

 

 

 

Ας δούμε τι λέει ο φίλος που δεν χρησιμοποιεί ξύλινο λόγο και ξέρει και από επιχειρήσεις: Αν μία επιχείρηση -ένας επιχειρηματικός όμιλος, ένα conglomerate όπως σωστά λέει ένας φίλος- όταν φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά, με μειωμένες πωλήσεις και μειωμένα κέρδη (όχι χασούρα, αλλά μειωμένα κέρδη!) σε μερικά  συνεχόμενα τρίμηνα, τότε πρέπει να απαντήσει με μείωση του εργατικού δυναμικού.

 

Είναι προφανές ότι για αυτά τα αποτελέσματα υπαίτιες είναι κυρίως οι επιλογές και οι πολιτικές που ακολούθησε, οι επιλογές που έφεραν τον ανταγωνισμό της σε πλεονεκτικότερη θέση. Ποιος όμως πληρώνει το μάρμαρο? Το εργατικό δυναμικό φυσικά... Γιατί? Γιατί είναι πολύ εύκολο σήμερα να διώξει το 30% και αύριο που θα είναι πάλι σε θέση να το ξαναπροσλάβει....

 

Γιατί συμβαίνει αυτό? Γιατί απλά έτσι είναι δομημένο το σύστημα που ζούμε, κάποιοι πουλάνε την εργασία τους και κάποιοι την αγοράζουν... Το ερώτημα βέβαια είναι τι κερδίζει αυτός που πουλάει την εργασία του σε σχέση με αυτόν που την αγοράζει, αλλά είπαμε αυτά είναι ξύλινος λόγος... Άλλωστε τι διαφορά έχει ο κος Lee με τον υπάλληλο - εργάτη του? Καμία!

 

ΥΓ: Έχεις δίκιο δεν μπορείς να κρατήσεις μία επιχείρηση με όρους διαφορετικούς από αυτούς που σου βάζει το ίδιο το σύστημα. Το ερώτημα βέβαια είναι τι κάνεις εσύ που δεν έχεις επιχείρηση για αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θες να μας πεις τώρα πως εσένα σε νοιάζει το πόσο ακριβά θα το πάρει ο επόμενος.Δηλαδή εσύ όταν πας να αγοράσεις κάτι λες στον άλλον φίλε δώστο στην πιο ψηλή τιμή που μπορείς για να έχει κάποιος μας κέρδος..Εσυ γίνεσαι γραφικός με αυτά που λες..με μια συσκευή με καλη μεταπωλητική αξία ο πωλητής έχει ελάχιστες απώλειες ενώ σε αντίθεση με μια μάπα δεν θα βγάλει ούτε τα μισά λεφτά απο όσα έδωσε να το πάρει,εκεί είναι η διαφορά.Και επειδή η συσκευή αξίζει προφανός και ο επόμενος αγοραστής θα μίνει ικανοποιημένος..

 

Και κάτι ακόμα, είναι νομίζω αστείο να συζητάμε για αξία μεταπώλησης σε ένα εμπόρευμα με τόσο μικρό κύκλο ζωής. Τι αξία μεταπώλησης μπορεί να έχει όταν απαξιώνεται σε λιγότερο από 2 χρόνια και για κυρίως ποιόν? Ίσως έχει μία αξία μόνο για τα fan boys που αλλάζουν συσκευές ανά 3μηνο... αλλά και πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θες να μας πεις τώρα πως εσένα σε νοιάζει το πόσο ακριβά θα το πάρει ο επόμενος.Δηλαδή εσύ όταν πας να αγοράσεις κάτι λες στον άλλον φίλε δώστο στην πιο ψηλή τιμή που μπορείς για να έχει κάποιος μας κέρδος..Εσυ γίνεσαι γραφικός με αυτά που λες..με μια συσκευή με καλη μεταπωλητική αξία ο πωλητής έχει ελάχιστες απώλειες ενώ σε αντίθεση με μια μάπα δεν θα βγάλει ούτε τα μισά λεφτά απο όσα έδωσε να το πάρει,εκεί είναι η διαφορά.Και επειδή η συσκευή αξίζει προφανός και ο επόμενος αγοραστής θα μίνει ικανοποιημένος..

Και ο πωλητης και ο αγοραστης ειναι apple users. Ο ενας κερδιζει, ο αλλος χανει. Στην ουσια λοιπον ως συνολο οι apple users δεν κερδιζουν ουτε ευρω, οσα βγαζεις εσυ τοσα χανει ο αλλος. Εμενα / εσενα σα πωλητη δεν σε νοιαζει, τον αγοραστη ομως προφανως και τον νοιαζει, οπως θα ενοιαζε και εσενα / εμενα αν ειμασταν οι αγοραστες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο πωλητης και ο αγοραστης ειναι apple users. Ο ενας κερδιζει, ο αλλος χανει. Στην ουσια λοιπον ως συνολο οι apple users δεν κερδιζουν ουτε ευρω, οσα βγαζεις εσυ τοσα χανει ο αλλος. Εμενα / εσενα σα πωλητη δεν σε νοιαζει, τον αγοραστη ομως προφανως και τον νοιαζει, οπως θα ενοιαζε και εσενα / εμενα αν ειμασταν οι αγοραστες

τι απο αυτα έχει σχέση με την μεταπωλητική αξία δεν βλέπω..η μεταπωλητική αξία δεν βλέπει πόσο θα το αγοράσει ο αγορστής αλλά πόσο μπορεί και αν μπορεί να το πουλήσει ο πωλητής...αυτά που λες εσύ περισσότερο στο ήθος των ατόμων πάνε παρά στο δικό μου θέμα.μιλάς για κλατι γενικό και έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά απλά δεν κολάει σε αυτό που λέω γιατί απλά όταν πουλάς δεν σκέφτεσαι ούτε την εταιρία πίσω απο το προιόν σου ούτε την γενική εικόνα ούτε τον αγοραστή,σε νοιάζει απλά να βγάλεις όσα περισσότερα γίνετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι απο αυτα έχει σχέση με την μεταπωλητική αξία δεν βλέπω..η μεταπωλητική αξία δεν βλέπει πόσο θα το αγοράσει ο αγορστής αλλά πόσο μπορεί και αν μπορεί να το πουλήσει ο πωλητής...αυτά που λες εσύ περισσότερο στο ήθος των ατόμων πάνε παρά στο δικό μου θέμα.μιλάς για κλατι γενικό και έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά απλά δεν κολάει σε αυτό που λέω γιατί απλά όταν πουλάς δεν σκέφτεσαι ούτε την εταιρία πίσω απο το προιόν σου ούτε την γενική εικόνα ούτε τον αγοραστή,σε νοιάζει απλά να βγάλεις όσα περισσότερα γίνετε.

Παμε αλλη μια...και ο πωλητης και ο αγοραστης ενος iPhone ειναι iPhone users. Οσο θετικο ειναι για σενα σαν χρηστη iPhone που πουλας μεταχειρισμενα η μεταπωλητικη αξια, αλλο τοσο αρνητικο ειναι για αυτον που το αγοραζει. Οποτε ΣΥΝΟΛΙΚΑ, για ΟΛΟΥΣ τους iPhone users, δεν ειναι ουτε θετικη ουτε αρνητικη η μεταπωλητικη αξια. Εσυ οπως προειπα σαν πωλητης σαφως κερδιζεις, ο αγοραστης ομως, ο οποιος ειναι ΕΠΙΣΗΣ iPhone user χανει. Οποτε ΔΕΝ ειναι θετικο για τους χρηστες iPhone η μεταπωλητικη αξια, ειναι μονο για τους μισους που πουλανε, για τους αλλους μισους που αγοραζουν ειναι αρνητικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας δούμε τι λέει ο φίλος που δεν χρησιμοποιεί ξύλινο λόγο και ξέρει και από επιχειρήσεις: Αν μία επιχείρηση -ένας επιχειρηματικός όμιλος, ένα conglomerate όπως σωστά λέει ένας φίλος- όταν φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά, με μειωμένες πωλήσεις και μειωμένα κέρδη (όχι χασούρα, αλλά μειωμένα κέρδη!) σε μερικά  συνεχόμενα τρίμηνα, τότε πρέπει να απαντήσει με μείωση του εργατικού δυναμικού.

 

Είναι προφανές ότι για αυτά τα αποτελέσματα υπαίτιες είναι κυρίως οι επιλογές και οι πολιτικές που ακολούθησε, οι επιλογές που έφεραν τον ανταγωνισμό της σε πλεονεκτικότερη θέση. Ποιος όμως πληρώνει το μάρμαρο? Το εργατικό δυναμικό φυσικά... Γιατί? Γιατί είναι πολύ εύκολο σήμερα να διώξει το 30% και αύριο που θα είναι πάλι σε θέση να το ξαναπροσλάβει....

 

Γιατί συμβαίνει αυτό? Γιατί απλά έτσι είναι δομημένο το σύστημα που ζούμε, κάποιοι πουλάνε την εργασία τους και κάποιοι την αγοράζουν... Το ερώτημα βέβαια είναι τι κερδίζει αυτός που πουλάει την εργασία του σε σχέση με αυτόν που την αγοράζει, αλλά είπαμε αυτά είναι ξύλινος λόγος... Άλλωστε τι διαφορά έχει ο κος Lee με τον υπάλληλο - εργάτη του? Καμία!

 

ΥΓ: Έχεις δίκιο δεν μπορείς να κρατήσεις μία επιχείρηση με όρους διαφορετικούς από αυτούς που σου βάζει το ίδιο το σύστημα. Το ερώτημα βέβαια είναι τι κάνεις εσύ που δεν έχεις επιχείρηση για αυτό?

 

Τότε να τους κρατήσει όλους και αυτοί να προσποιούνται ότι εργάζονται ενώ οι άλλοι προσποιούνται ότι τους πληρώνουν, όπως κάνουν κάμποσα χιλιόμετρα βορειότερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παμε αλλη μια...και ο πωλητης και ο αγοραστης ενος iPhone ειναι iPhone users. Οσο θετικο ειναι για σενα σαν χρηστη iPhone που πουλας μεταχειρισμενα η μεταπωλητικη αξια, αλλο τοσο αρνητικο ειναι για αυτον που το αγοραζει. Οποτε ΣΥΝΟΛΙΚΑ, για ΟΛΟΥΣ τους iPhone users, δεν ειναι ουτε θετικη ουτε αρνητικη η μεταπωλητικη αξια. Εσυ οπως προειπα σαν πωλητης σαφως κερδιζεις, ο αγοραστης ομως, ο οποιος ειναι ΕΠΙΣΗΣ iPhone user χανει. Οποτε ΔΕΝ ειναι θετικο για τους χρηστες iPhone η μεταπωλητικη αξια, ειναι μονο για τους μισους που πουλανε, για τους αλλους μισους που αγοραζουν ειναι αρνητικο.

Πάμε άλλη μία... Δεν είναι αυτό το κριτήριο, ούτε το θέμα. Το κριτήριο είναι ο ρυθμός απαξίωσής του, το πόση αξία χάνει το προϊόν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Ένα προϊόν Α ξεκινάει από μια τιμή Χ και σε Ψ μήνες αξίζει Χ/2. Ένα άλλο προϊόν Β ξεκινάει από την ίδια τιμή Χ και σε Ψ μήνες αξίζει Χ/3. Το Α έχει υψηλότερη αξία=υψηλότερη ζήτηση=καλύτερη υποστήριξη από εταιρείες αξεσουάρ κλπ σε σχέση με το προϊόν Β που απαξιώθηκε γρηγορότερα και δεν το θέλει κανείς. Κάθε προϊόν αντιπροσωπεύει μια "αξία" και αυτή η αξία αντικατοπτρίζεται στα παραπάνω και όχι μόνο. Το προϊόν Α μπορεί να λειτουργήσει περισσότερο (για τους παραπάνω λόγους), μπορεί τελικά να ανταλλαχθεί σε κατάστημα για την αγορά πιο σύγχρονης συσκευής με μεγαλύτερη "επιστροφή" χρημάτων από το προϊόν Β. Όπως και να το δεις, οι καταναλωτές είναι κερδισμένοι. Τα παραπάνω υπό τη προϋπόθεση ότι η αρχική τιμή των Α και Β είναι ίδια!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει βέβαια και ο καταναλωτής που θα αγοράσει το προϊόν Β σε χαμηλή τιμή αμεταχείριστο οποτε και αυτός βγαίνει κερδισμένος.

 

Αν δε κάνω λάθος πρόσφατα ανέφερες οτι αγόρασες g2 σε τιμή χώμα. Σε χάλασε ή ενιωσες οτι θα μπεις μέσα; Και 100€ να το δώσεις κάποια στιγμή παλι κερδισμένος είσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει βέβαια και ο καταναλωτής που θα αγοράσει το προϊόν Β σε χαμηλή τιμή αμεταχείριστο οποτε και αυτός βγαίνει κερδισμένος.

 

Αν δε κάνω λάθος πρόσφατα ανέφερες οτι αγόρασες g2 σε τιμή χώμα. Σε χάλασε ή ενιωσες οτι θα μπεις μέσα; Και 100€ να το δώσεις κάποια στιγμή παλι κερδισμένος είσαι.

Επαναλαμβάνω ότι σημασία έχει ο ρυθμός απαξίωσης και υψηλός ρυθμός απαξίωσης είναι κακά μαντάτα. Αν στον 1 μήνα αγοράς το δω να πωλείται καινούριο στα 10 ευρώ (το κάνω ακραίο για να γίνει πιο κατανοητό), τότε ναι, θα χαλαστώ που έδωσα 270 και πιθανότατα θα αποφύγω να ξαναγοράσω συσκευή της συγκεκριμένης εταιρείας (με όποια αποτελέσματα έχει κάτι τέτοιο σε γενικευμένη κλίμακα για το μέλλον της εταιρείας και τον ανταγωνισμό). Να σημειώσω εδώ ότι η πορεία της τιμής του G2 στην ελληνική αγορά είναι φυσιολογική, αγοράζοντάς το 1μιση χρόνο μετά την επίσημη κυκλοφορία του στα μισά λεφτά, ξέρω ότι θα έχω και τη "μισή" υποστήριξη από LG, Google, xda-devs κλπ.

 

Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι υψηλός ρυθμός απαξίωσης=κέρδος για τον καταναλωτή, όταν όλα είναι θέμα ισορροπιών. Μια εταιρεία που τα προϊόντα της διατηρούν χαμηλούς ρυθμούς "απαξίωσης"=υψηλές τιμές=υψηλή ζήτηση, θα συνεχίσει να προσφέρει υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες, άρα "κερδισμένος" είναι ο καταναλωτής. Σε εισαγωγικά, γιατί δε μπορείς να έχεις καλό προϊόν χωρίς να πληρώνεις καλά για αυτό. Το "κέρδος", λοιπόν, είναι μακροπρόθεσμο για τον καταναλωτή και αφορά στο ότι παίρνει αυτό που πληρώνει και όχι στο ότι παίρνει κάτι καλό πολύ φθηνά, γιατί κάτι τέτοιο δε μπορεί να συμβαίνει! Με άλλα λόγια, κάθε συσκευή έχει τη συγκεκριμένη στιγμή την τιμή που της αξίζει.

 

Χωρίς να την κατανοώ απόλυτα, η αγορά είναι ένα πολύπλοκο "πράγμα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε άλλη μία... Δεν είναι αυτό το κριτήριο, ούτε το θέμα. Το κριτήριο είναι ο ρυθμός απαξίωσής του, το πόση αξία χάνει το προϊόν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Ένα προϊόν Α ξεκινάει από μια τιμή Χ και σε Ψ μήνες αξίζει Χ/2. Ένα άλλο προϊόν Β ξεκινάει από την ίδια τιμή Χ και σε Ψ μήνες αξίζει Χ/3. Το Α έχει υψηλότερη αξία=υψηλότερη ζήτηση=καλύτερη υποστήριξη από εταιρείες αξεσουάρ κλπ σε σχέση με το προϊόν Β που απαξιώθηκε γρηγορότερα και δεν το θέλει κανείς. Κάθε προϊόν αντιπροσωπεύει μια "αξία" και αυτή η αξία αντικατοπτρίζεται στα παραπάνω και όχι μόνο. Το προϊόν Α μπορεί να λειτουργήσει περισσότερο (για τους παραπάνω λόγους), μπορεί τελικά να ανταλλαχθεί σε κατάστημα για την αγορά πιο σύγχρονης συσκευής με μεγαλύτερη "επιστροφή" χρημάτων από το προϊόν Β. Όπως και να το δεις, οι καταναλωτές είναι κερδισμένοι. Τα παραπάνω υπό τη προϋπόθεση ότι η αρχική τιμή των Α και Β είναι ίδια!

Υποστηριξη αξεσουαρ? Seriously? Δηλαδη οταν μιλαμε για μεταπωλητικη αξια μιλαμε για υποστηριξη αξεσουαρ? E δεν σας αντεχω αλλο, αποχωρω. Ακου εκει υποστηριξη αξεσουαρ.......

Επαναλαμβάνω ότι σημασία έχει ο ρυθμός απαξίωσης και υψηλός ρυθμός απαξίωσης είναι κακά μαντάτα. Αν στον 1 μήνα αγοράς το δω να πωλείται καινούριο στα 10 ευρώ (το κάνω ακραίο για να γίνει πιο κατανοητό), τότε ναι, θα χαλαστώ που έδωσα 270 και πιθανότατα θα αποφύγω να ξαναγοράσω συσκευή της συγκεκριμένης εταιρείας (με όποια αποτελέσματα έχει κάτι τέτοιο σε γενικευμένη κλίμακα για το μέλλον της εταιρείας και τον ανταγωνισμό). Να σημειώσω εδώ ότι η πορεία της τιμής του G2 στην ελληνική αγορά είναι φυσιολογική, αγοράζοντάς το 1μιση χρόνο μετά την επίσημη κυκλοφορία του στα μισά λεφτά, ξέρω ότι θα έχω και τη "μισή" υποστήριξη από LG, Google, xda-devs κλπ.

 

Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι υψηλός ρυθμός απαξίωσης=κέρδος για τον καταναλωτή, όταν όλα είναι θέμα ισορροπιών. Μια εταιρεία που τα προϊόντα της διατηρούν χαμηλούς ρυθμούς "απαξίωσης"=υψηλές τιμές=υψηλή ζήτηση, θα συνεχίσει να προσφέρει υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες, άρα "κερδισμένος" είναι ο καταναλωτής. Σε εισαγωγικά, γιατί δε μπορείς να έχεις καλό προϊόν χωρίς να πληρώνεις καλά για αυτό. Το "κέρδος", λοιπόν, είναι μακροπρόθεσμο για τον καταναλωτή και αφορά στο ότι παίρνει αυτό που πληρώνει και όχι στο ότι παίρνει κάτι καλό πολύ φθηνά, γιατί κάτι τέτοιο δε μπορεί να συμβαίνει! Με άλλα λόγια, κάθε συσκευή έχει τη συγκεκριμένη στιγμή την τιμή που της αξίζει.

 

Χωρίς να την κατανοώ απόλυτα, η αγορά είναι ένα πολύπλοκο "πράγμα".

Εγω παλι θεωρω πιο εξυπνη κινηση αντι να μην ξαναγορασεις τη συσκευη, να περιμενεις 1 μηνα να την παρεις 10 ευρω! Βεβαια, ολα αυτα θεωρητικα, γιατι για να δωσω μια δεδομενη στιγμη Χ ενα Υ ποσο για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, σημαινει οτι για μενα τα αξιζει. Οποτε και την επομενη μερα (για να στο κανω ακομα πιο ακραιο) να το μοιραζουν δωρεαν, δεν αλλαζει την αξια που εχει για μενει η εν λογω συσκευη.

 

Ο μονος λογος να "ξινιζεις" για το οτι πεφτουν οι τιμες σε αυτο που αγορασες ειναι γιατι εκανες κακη αγορα, με λιγα λογια εδωσες παραπανω λεφτα απο οσο αξιζει για σενα η συσκευη, και γιαυτο στραβωσες που μετα ειναι φτηνοτερη. Αν κανεις σωστες / συνειδητες αγορες δεν εχεις τετοια κομπλεξ με τις τιμες και το αν ανεβηκαν / επεσαν. 

 

Ας το παρουμε για τα iPhone που ειναι του γουστου σου. Το αγοραζεις σημερα 700 ευρω, με δεδομενο οτι για σενα αξιζει 700 η και περισσοτερα ευρω. Αν σε 2 μηνες παει στα 500 θα ξινισεις? Για ποιο λογο? Και αν αντι να το αγορασεις σημερα στα 700 ευρω το αγορασεις σε 2 μηνες στα 500 θα ξινισεις? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Aπo το κακό στο χειρότερο τα πράγματα για την Samsung που κλείνει το κεντρικό της κατάστημα και μάλιστα αυτή την περίοδο.

 

 

Samsung shutters flagship London store amid falling sales

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

H Samsung περνά και επίσημα στην "περίοδο του irrelevant". Αν και έχω χάσει το μέτρημα είναι το 5ο σερί τρίμηνο με απώλειες. Η Samsung αναμένει 46% μείωση λειτουργικών κερδών (σε σχέση με το περσινό)  δείχνοντας ότι δεν μπορεί να αντιδράσει. H Αpple αναμένεται να παρουσιάσει αυτό το τρίμηνο περισσότερα από διπλάσια καθαρά κέρδη από αυτά της Τσαμτσουγκ. Και ξαναρωτάω... ποιος λυγίζει τώρα Sammy? #perastika

 

2n9vo5c.jpg

 

http://global.samsungtomorrow.com/samsung-electronics-pre-earnings-guidance-2014-4q/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...