Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λιγο αργα για ΟΛΑ αυτα πλεον, το Μετρο σε παει παντου με μονο 30 ευρω για ολο τον μηνα. Να το εκαναν παλια που περιμενες μια ωρα για ταξι ναι! οχι τωρα που σε καθε γωνια εχει και μια πιατσα που παρακαλανε για πελατη.

 

Παίχτη μου, τί σχέση έχει το μετρό στην κουβέντα μας, μπορείς να μου πεις? 

 

Μένω Άνω Γλυφάδα, και το κοντινότερο Μετρό είναι στο Ελληνικό, με περπάτημα είναι 33 με 35 λεπτά χρονομετρημένο 7-8 φορές. Μέχρι και εφαρμογή iphone είχα χρησιμοποιήσει και μου είχε βγάλει πόσα βήματα είχα κάνει.

 

Και θέλω να πάω πες Πειραιά. Δε σου βάζω να πάω απ'τα αριστερά, δηλαδή προς Βουλιαγμένη κλπ που είναι ξεχασμένη απ'το θεό, σου λέω για μία απτις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στην Αθήνα. 

 

Για πες μου τί διαδρομή πρέπει να ακολουθήσω με μετρό, πόσο θα μου στοιχήσει σε χρήματα, πόσο σε χρόνο, και πόσο σε ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.

 

Κάποια πράγματα απλά δεν συγκρίνονται μεταξύ τους. Να μου συγκρίνεις το λεωφορείο ή το τραμ με το μετρό ναι. Αλλά το ταξί είναι και ΠΑΝΤΑ θα παραμείνει μια ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του.

 

Δυστυχώς το μετρό (μέσα βάζω και το τραίνο πειραιάς κηφισιά) είναι πολύ λίγο για να καλύψει τις ανάγκες μιας πόλης σαν την Αθήνα, έτσι όπως είναι διάσπαρτα τα προάστεια της.

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παίχτη μου, τί σχέση έχει το μετρό στην κουβέντα μας, μπορείς να μου πεις? 

 

Μένω Άνω Γλυφάδα, και το κοντινότερο Μετρό είναι στο Ελληνικό, με περπάτημα είναι 33 με 35 λεπτά χρονομετρημένο 7-8 φορές. Μέχρι και εφαρμογή iphone είχα χρησιμοποιήσει και μου είχε βγάλει πόσα βήματα είχα κάνει.

 

Και θέλω να πάω πες Πειραιά. Δε σου βάζω να πάω απ'τα αριστερά, δηλαδή προς Βουλιαγμένη κλπ που είναι ξεχασμένη απ'το θεό, σου λέω για μία απτις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στην Αθήνα. 

 

Για πες μου τί διαδρομή πρέπει να ακολουθήσω με μετρό, πόσο θα μου στοιχήσει σε χρήματα, πόσο σε χρόνο, και πόσο σε ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.

 

Κάποια πράγματα απλά δεν συγκρίνονται μεταξύ τους. Να μου συγκρίνεις το λεωφορείο ή το τραμ με το μετρό ναι. Αλλά το ταξί είναι και ΠΑΝΤΑ θα παραμείνει μια ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του.

 

Δυστυχώς το μετρό (μέσα βάζω και το τραίνο πειραιάς κηφισιά) είναι πολύ λίγο για να καλύψει τις ανάγκες μιας πόλης σαν την Αθήνα, έτσι όπως είναι διάσπαρτα τα προάστεια της.

 

Γιατι παλια οι 7 στους 10 επερναν ταξι και πλεον οι 7 στους 10 εχουν κατι χρονια να παρουν ταξι. Το Μετρο δεν το εφερα ως μετρο συγκρισης αλλα οτι πλεον οι περισσοτεροι η γιατι τους εχει βολεψει η λογω κρισης το προτιμουν.

 

Παλια οι ταξιτζηδες ηταν οτι να ΄ναι γιατι το ειχαν μονοπωλειο αλλα τωρα που κυνηγανε τον πελατη με την αποχη και wifi θα σου βαλουν και και και, αλλα πλεον ειναι λιγο αργα και ο σημαντικοτερος λογος ειναι τα λαθη τους μετα η κριση και φυσικα παιζει και τον ρολο του το Μετρο.

  • Like 1
Δημοσ.

βρε παιδια με πηρανε απο την τραπεζα και μου πανε οτι μου ακυρωσανε  την καρτα γιατι ειδανε καποια περιεργη χρεωση  και  αν εκανα εγω μια συναλλαγη ενα ευρω με καποιο σιτε uber κατι . 

Χτες το βραδυ περασα την καρτα στο uber χωρις να καλεσω καποιο ταξι ωστε να με χρεωση.
Tι να πω δεν ξερω....

Δημοσ.

Ελπίζω να έχουν λιγότερα κόμιστρα .

Beginning today, uberTAXI fares are 20% cheaper than a taxi. These discounted rates will stay in place until further notice. There will be no booking fees or additional charges to riders.
Your uberTAXI is not just cheaper, it’s better:

You get the driver’s photo, vehicle license plate and phone number so you can safely identify and contact your driver.

Δημοσ.

βρε παιδια με πηρανε απο την τραπεζα και μου πανε οτι μου ακυρωσανε  την καρτα γιατι ειδανε καποια περιεργη χρεωση  και  αν εκανα εγω μια συναλλαγη ενα ευρω με καποιο σιτε uber κατι . 

Χτες το βραδυ περασα την καρτα στο uber χωρις να καλεσω καποιο ταξι ωστε να με χρεωση.

Tι να πω δεν ξερω....

Όταν περνάς την κάρτα σε μια νεα online υπηρεσία (πχ αν περάσεις την κάρτα για πρώτη φορά στο paypal) γίνεται χρέωση μέχρι 1 ευρώ, και σε 24 ώρες κάνουν επιστροφή του ίδιου ποσού, ώστε να δουν ότι μπορούν να κάνουν χρήση της συγκεκριμένης κάρτας. Η χρέωση συνήθως γίνεται στην χώρα που είναι τα κεντρικά της εταιρίας (uber ή paypal ή οτιδήποτε), οπότε αν η τράπεζα σου δει ότι στις 4 ψώνισες κάτι από αθήνα και στις 4.10 ψώνισες κάτι με περίεργο ποσό, περίεργη εταιρία και περίεργη χώρα, ενδέχεται να κάνουν δέσμευση και να σε πάρουν τηλ. για επιβεβαίωση, ή και ακύρωση της κάρτας.

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ επειδή έχω σιχαθεί την συμπεριφορά των ταξιτζήδων στην Θεσσαλονίκη είμαι υπέρ κυρίως της Uber-X που πιστεύω δεν θα αργήσει να έρθει και εδώ. Λίγος ανταγωνισμός θα τους βάλει στην θέση τους γιατί έχουν κάνει τους δρόμους τσιφλίκι τους.

Δημοσ.

Άρχισε τις απειλές για κρεμάλες κλπ ο αρχινον..εε συνδικαλιστής της κίτρινης φυλής, άντε να δούμε κανένα καφέ ταξί..;ρ

  • Like 1
Δημοσ.

Ο καταναλωτής μπορει να κανει αυτο που θελει.

Θεωρώ όμως τουλάχιστον ανόητο, τον επαγγελματία οδηγό ταξί, ο οποίος δέχεται να συνεργαστεί με τέτοιες εταιρίες. Είτε ειναι ελληνική, είτε αλλοδαπή. Τρέφουν φίδια στο κόρφο τους.

Και τι εννοώ: εχουν την τηλεφωνική κλήση, εχουν την κλήση μέσω internet μέσω των σωματείων τους. Το κακό με αυτες τις νεες υπηρεσίες ειναι οτι εαν γιγαντώνουν ( δύσκολο θεωρώ), θα αποδεκατίσουν τα σωματεία των επαγγελματιών. Και μετα, δεν θα ειναι η προμήθεια 10%, αλλα πολυ παραπανω και ουσιαστικά ο ταξιτζής θα ειναι ένας υπαλληλικός της εκάστοτε νέας εταιρίας.

 

Επαναλαμβάνω, δεν κατηγορώ τους πελάτες αλλα εαν ήμουν επαγγελματιας ταξιτζής, δεν θα συνεργαζόμουν.

 

Αυτα.

 

Να είστε όλοι καλα... :)

 

Sent from my iPad using Insomnia

<p>Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ επειδή έχω σιχαθεί την συμπεριφορά των ταξιτζήδων στην Θεσσαλονίκη είμαι υπέρ κυρίως της Uber-X που πιστεύω δεν θα αργήσει να έρθει και εδώ. Λίγος ανταγωνισμός θα τους βάλει στην θέση τους γιατί έχουν κάνει τους δρόμους τσιφλίκι τους.</p>

 

Οκ. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι απαράδεκτοι και προκλητικοί. Βεβαια ειναι πολλοί λιγότερα απο το παρελθόν, αλλα τι σε κανει να πιστεύεις οτι στο προβλημα που αντιμετωπίζεις, θα λυθεί με την uber? εχεις καταλάβει πως λειτουργούν αυτες οι εταιρίες;;

 

Φιλικά παντα...

 

 

Sent from my iPad using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ.

Εχει να πεσει τρελο γελιο εδω στην επαρχια που οι πιο πολυ ταριφες ειναι μεγαλοι και απο χωρια,θα πρεπει να τους κανεις σεμηναρια για κανεναν χρονο και να τους μαθεις

1)Τι ειναι ενα app

2)Πως το κατεβαζεις

3)Πως το χρησιμοποιεις

4)Τ ειναι paypal

κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ.......................................................

 

Ουτε με 2000 ευρω τον μηνα δεν θα αναλαμβανα αυτο το εγχειριμα :-) ,αυτος που θα το κανει εχει να φαει πολυ μπινελικι χαχαχαχαχα,θα του λενε "Τι ειναι πρε τουτα?αες μας πρε με τις μαλακιες,ε θελουμε εμεις πρε τετοια" :-D :-D :-D Αφου ειναι καομπουδες οι τυποι,ακομα κυκλοφορουν με τις σιδεροβεργες μεσα στο πορτ μπαγκαζ ωστε αμα τους την πεσει κανενας μεθυσμενος τουριστας να τον κανουν μαυρο :-D Και βεβαια κλασσικα κουτακι γεματο προφυλακτικα(καλα κρυμενο μην το δει η γυναικα) αμα τους κατσει κανενα τυχερο την ωρα που φορτωνουν απ τα μπαρ :-) :-) Ε σ αυτον τωρα θα μαθεις να κανει download το app και να πληρωνεται μεσω paypal?Εχει να κυκλοφορισει πολυ ανεκδοτο :-D Θα γελαν και τα δισεγγονα μας :-)

Δημοσ.

 

Η Uber δεν έχει μόνο θέματα διαχείρισης της εικόνας της. Χιλιάδες καταγγελίες έχουν γίνει εις βάρος της από τους χρήστες σχετικά με το ολοένα αυξανόμενο κόστος των ίδιων διαδρομών.

Προβλήματα έχουν και οι εργαζόμενοι της Uber, αλλά, όπως παρατηρεί το Bloomberg, αυτά δεν ανακόπτουν την ταχύτατη ανάπτυξή της:

«Μπορεί, όποτε θέλει, να μειώσει τα έσοδά μας και, αν διαμαρτυρηθούμε, να μας θέσει εκτός δικτύου διαθέσιμων οδηγών. Κατά τα άλλα, μας λέει πως δεν χρειαζόμαστε σωματείο, γιατί εκείνη δρα προς το συμφέρον μας».

ξυπνήστε πρόβατα, όπως είπα η εν λόγω εταιρεία είναι θυγατρική της goldman sachs :mad:

Σήμερα είναι ο κλάδος των αυτοκινητιστών, αύριο θα έχει σειρά κάποιος άλλος κλάδος πχ λογιστών,κτλ

Δημοσ.

Και εσύ ζορίζεσαι για ποιον λόγο ακριβώς; Μην χάσει ο αναμάρτητος ΕΛ ταξιτζής;

Υπάρχει ελληνική εταιρεία η taxi beat η οποία απομονώνει τους κακούς επαγγελματίες.

Η uber έχει άλλη νοοτροπία να μονοπωλήσει και να μετατρέψει τους ταξιτζήδες σε υπαλλήλους.

 

Προσωπικά δεν έχω καμιά σχέση με τον κλάδο, αλλά η λογική του τύπου α δεν με ενδιαφέρει θα μας οδηγήσει στην καταστροφή.

Πρέπει να προσέχουμε που δίνουμε τα λεφτά μας, αλλιώς θα μας φάνε λάχανο όλους, έρχεται το σύγχρονο σκλαβοπάζαρο.

Οι εταιρείες σαν την uber εκμεταλλεύονται αυτή την αδιαφορία προς όφελος τους, ξυπνήστε τρέφεται φίδια στον κόρφο σας που την κατάλληλη στιγμή θα σας τσιμπήσουν.

 

Αν θέλετε σαν ελεύθεροι επαγγελματίες να κρατήσετε τις δουλείες σας και τα μαγαζιά σας, μάθετε στη ζωή σας να έχετε καταναλωτική συνείδηση. Αγοράστε με γνώμονα το συνολικό συμφέρον και όχι το ατομικό.

 

Εδώ δεν μιλάμε μόνο για τον κλάδο αυτό, αλλά για ένα φαινόμενο γενικό που θα γιγαντωθεί και σε άλλους κλάδους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...