Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοι συμφορουμίτες, σας γραφω την ιστορία μου για να μου πείτε την γνώμη σας.

Στις 9/11 έκανα μια παραγγελία απο το crazy sundays του e-shop, έναν κονβέρτορα. Η αρχική του τιμή ήταν 39,90 και εγώ το πήρα 29,90. Ψαχνόμουνα για θερμάστρα και βρήκα αυτή που είχε καλές  κριτικές στο σαιτ και όλοι έβαζαν βαθμολογίες 9αρια και 10αρια

Στις 13/11 παρέλαβα το προιόν. Από τότε μέχρι τις 23/11 ζήτημα είναι αν ο κοβέρτορας δούλεψε συνολικά 10 ώρες. Δεν είχε και τόσο κρύο και δεν άναψε.

Στις 24/11 (Κυριακή) χαλάει και στις 25/11 το πηγαίνω στο υποκατάστημα του e-shop για να το στείλουν στα κεντρικά. Περνάει 1+ εβδομάδα και στις 2 /12 λαμβάνω το παρακάτω μήνυμα:

E-SHOP ΤΜΗΜΑ SERVICE ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 15-20 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ

Οταν το διάβασα έπεσα απο την καρέκλα και πήρα τηλέφωνο το τμήμα εξυπηρέτησης. Όχι ότι δεν κατάλαβα το μήνυμα. Απλά ήθελα να επιβεβαιώσω αυτό που διάβασα γιατί μου φάνηκε παράλογο 15-20 μέρες  Τους ρωτάω μα καλά είναι δυνατόν μετά από 1+ εβδομάδα αναμονής να μου λέτε ότι θέλετε 15-20 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ  για να πάρω πίσω το προιόν;
Ο υπάλληλος άρχισε τις δικαιολογίες. Ότι το προιόν το παρέλαβαν δύο μέρες αφου το παρέδωσα στο υποκατάστημα, ότι τις Παρασκευές το τεχνικο τμήμα δεν δουλεύει, ότι τα Σαββατοκύριακα δεν μέτρανε, ότι ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος κτλπ κτλπ κτλπ. Ότι και να έλεγα στον υπάλληλο αυτός κολούσε με το πόσες εργάσιμες πέρασαν (λες και τα Σαββατοκύριακα δεν έχει κρύο και δεν έχω ανάγκη τον κονβέρτορα ή λες και τα ΣΚ αυτοί δεν δουλευουν και δεν δέχονται παραγγελίες)

Με τα πολλά και με τα λίγα σήμερα 5/12 εννοείται ότι δεν έχω παραλάβει τίποτα και δεν πιστευώ να παραλάβω τίποτα πριν το 2015. 15-20 εργάσιμες τον Δεκέμβρη με Χριστούγεννα Πρωτοχρονιά και Σαββατοκύριακα είναι 1+ μήνας στάνταρ.

Πείτε μου λοιπόν, είμαι παράλογος; Χρόνος αναμονής 20-25 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ για επιδιόρθωση/αντικατάσταση/πείτε το όπως θέλετε είναι λίγες ή πολλές;

Απευθείας κόκκινη κάρτα και στα αποδυτήρια απο εμένα για το e-shop, δεν πρόκειται να ξαναδούνε ούτε cent απο το πορτοφόλι μου.

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).

 

http://www.1520.gov.gr/syxnes-erotiseis-proionta/93-syxnes-erotiseis/197-poliseis-katanalotikon-agathon-eggyiseis-service-odigies-xriseos-klp

 

Είναι υποχρεωμένοι να στο αντικαταστήσουν μέχρι να είναι έτοιμο το δικό σου....

  • Like 2
Δημοσ.

Και φυσικά καταλαβαίνεις ότι δεν θα το πάρεις ούτε σε 20-25 εργάσιμες μέρες, έτσι;;; Θα σου είναι χρήσιμο....το 2016!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ισχύει νομικά, αλλά γενικά ελαττωματικό προϊόν σε τόσο μικρό διάστημα από την αγορά του έχω την εντύπωση πως δικαιούσαι να το επιστρέψεις χωρίς καθόλου μα μου (και αν θες, να πάρεις καινούριο χωρίς να σε νοιάζει τι θα κάνουν μετά αυτοί με την αντιπροσωπεία).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Source.png Πηγή: το doa δεν ειναι νομος...

και συνηθως οσοι το διαφημιζουν δεν το εφαρμοζουν.δηλ.να σου δωσουν αλλο.αλλα θα το στειλουν σερβις και βλεπουμε...

 

http://www.e-shop.gr/support το doa του εσηοπ ειναι 7 μερες αρα δεν καλυπτεσαι...

 

υ.γ. πτωχευμενο eshop ειναι γι αυτο εχει ανοιξει αλλα 2-3 σιτε... ειναι αναμενομενο να καθυστερει οποτε βολευει ή να προσπαθει να τα επιδιορθωσει εσωτερικα(να μην τα στειλει σε συνεργατες/αντ.πειες κτλ.).Και το καλυτερο ειναι οτι πολλες φορες η εγγυηση ειναι δικια του και οχι αντ.πειας..

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.

Tην Τριτη που μίλησα με τμήμα εξυπηρετησης πελατών αρνήθηκαν την αντικατάσταση.

 

Ζήτησα απο τον υπάλληλο να μου δώσει μια ημερομηνία παράδοσης και αυτός άρχισε τα ίσως, τα μπορεί και τα μήπως.

 

Τον πίεσα και απαίτησα μέχρι σήμερα να έχω το προιόν στα χέρια μου, αυτός ψιλοαγχώθηκε και μου είπε ότι δεν πρόκειται να το πάρω μέχρι σήμερα.

 

Πήγα να αξιολογήσω/να βαθμολογήσω το προιον με τον βαθμό που του αξίζει και η αξιολόγηση μου δεν δημοσιεύτηκε

Δημοσ.

δικαιουσαι ξεκαθαρα αντικατασταση, ο χρονος μετράει απο τη στιγμή που το παρέδωσες στο κατ/μα για να παει για σερβις... τα περι ΣΚ κλπ ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ. Παρτους, ζητα να μιλήσεις με προιστάμενο και ενημέρωσε τον για το νομιμο δικαιωμα σου και οτι αν δεν το σεβαστούν θα τους καταγγείλεις στη ΓΓΚ.

 

ΑΝ σε κλάσουν απλα κανε καταγγελία, μπορεί να μη ζεσταθείς αλλα τουλάχιστον θα κινητοποιηθούν αυτοι λιγο με το πιθανό προστιμο...

Δημοσ.

Εριξα μαυρο στο μαγαζακι τους αλλα πραγματικα απορω,μεγαλη επιχειρηση ειναι,πολλες πωλησεις κανει,αρκετα προιοντα θα βγαινουν χαλασμενα....με ολους καθυστερουν τοσο;

Δημοσ.

Για τον χρονο επισκευής προφανώς δεν ευθύνεται το κατάστημα. Για την αντικατάσταση του προϊόντος βέβαια εξαρτάται κι από την πολιτική του κάθε καταστηματος αλλά και της ίδιας της αντιπροσωπείας.

 

Από εκεί και πέρα έχω μια ερώτηση. Τόσα φυσικά καταστήματα υπάρχουν, γιατί πήρες κονβεκτορα από eshop;

Δημοσ.

Ηταν προσφορα σε crazy sunday,ειχε καλες κριτικες.Δεν πιστευα οτι υπηρχε λογος να ΜΗΝ αγορασω απο εκει

Δημοσ.

Βασικά έχω την εντύπωση ότι αυτά τα προϊόντα Arielli κλπ είναι υπερβολικά χαμηλής ποιότητας. Σχεδόν ότι εχουμε πάρει εχει παει στη διετια για σέρβις τουλάχιστον μια φορά. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται ( εγω θα τα αποφεύγω πλέον )

Δημοσ.

Αυτο που γραφει ο Paylidis χρειαζεται αρκει να εχεις ορεξη για μανουρα και ελευθερο χρονο για καταγγελια.

Δημοσ.

Βασικά δες το σαν ένα μάθημα σοφίας αξίας μόνο 29 ευρώ. Σε άλλους έχει κοστίσει πολύ περισσότερο (including me).

 

Για το γαμωτο βέβαια κάνε και μια καταγγελία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...