Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν ημασταν στο 2005 θα συμφωνουσα. Ομως ειμαστε almost στο 2015 κι εχει γεμισει ο τοπος ενα σκασμο σκρουτζομαγαζα που πουλανε συνηθως σε χαμηλοτερες τιμες .

 

Κι εσεις επιμενετε σε ενα μαγαζακι , χωρις να σας προβληματιζει οτι παντου ακουγονται παραπονα για το after sales του, χωρις να σας προβληματιζουν οι κατα καιρους απατεωνιες του , χωρις καν να σας προβληματιζει οτι καποτε ηταν σχεδον μονοπωλιο και πλεον εχει υπαχθει στο αρθρο 99, οτι κλεινει μαγαζακια το ενα πισω απτο αλλο, οτι απολυει υπαλληλους κι οτι το αφεντικο εχει καταληξει 2-3 φορες με χειροπεδες για χρεη. Συνεχιστε, εξαλλου εχει καλες τιμες, ποικιλια και δωρεαν μεταφορικα! Και αμα χρειαστει after-sales "σιγα μην τυχει σε εμενα"!

  • Like 3
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν ημασταν στο 2005 θα συμφωνουσα. Ομως ειμαστε almost στο 2015 κι εχει γεμισει ο τοπος ενα σκασμο σκρουτζομαγαζα που πουλανε συνηθως σε χαμηλοτερες τιμες .

 

Κι εσεις επιμενετε σε ενα μαγαζακι , χωρις να σας προβληματιζει οτι παντου ακουγονται παραπονα για το after sales του, χωρις να σας προβληματιζουν οι κατα καιρους απατεωνιες του, χωρις καν να σας προβληματιζει οτι εχει υπαχθει στο αρθρο 99, οτι κλεινει μαγαζακια το ενα πισω απτο αλλο, οτι απολυει υπαλληλους κι οτι το αφεντικο εχει καταληξει 2-3 φορες με χειροπεδες για χρεη. Συνεχιστε εξαλλου εχει καλες τιμες, ποικιλια και δωρεαν μεταφορικα!

Ενώ για τα σκρουτζομάγαζα ξέρουμε ότι δεν χρωστάνε πουθενά και ότι συμπεριφέρονται στους υπαλλήλους τους με τον καλύτερο τρόπο ε? :) Εντάξει ο καθένας ψωνίζει από όπου θέλει, επιλογές έχουμε πολλές πλέον ευτυχώς :)

  • Like 3
Δημοσ.

Για πολλα ξερεις γιατι υπαρχει πλειαδα αξιολογησεων βαση των οποιων κρινεις. Οπως υπαρχουν και για το eshop φυσικα, βαση των οποιων  (δεν) κρινεις.

 

Ακομα και αξιολογησεις να μην ειχαν τα σκρουτζομαγαζα, δεν καταλαβαινω το point σου. Προτιμας να πας σε ενα μαγαζι που ξερεις ηδη οτι κανει απατεωνιες και λαμογιες, απο το να δοκιμασεις κατι αλλο, εστω και χωρις να ξερεις;

 

Κατα τ'αλλα συμφωνω οτι ο καθενας ψωνιζει απο οπου θελει. Απλα αυτος ο καθενας μετα βγαζει "κοκκινες καρτες", μεχρι να ερθει ο επομενος "που ψωνιζει απο οπου θελει" που με τη σειρα του θα βγαλει "κοκκινη καρτα" κ.ο.κ. 15 χρονια η ιδια ιστορια , αλλα οι τυποι ειναι ακομα στη θεση τους  :)

Δημοσ.

Για πολλα ξερεις γιατι υπαρχει πλειαδα αξιολογησεων βαση των οποιων κρινεις. Οπως υπαρχουν και για το eshop φυσικα, βαση των οποιων  (δεν) κρινεις.

 

Ακομα και αξιολογησεις να μην ειχαν τα σκρουτζομαγαζα, δεν καταλαβαινω το point σου. Προτιμας να πας σε ενα μαγαζι που ξερεις ηδη οτι κανει απατεωνιες και λαμογιες, απο το να δοκιμασεις κατι αλλο, εστω και χωρις να ξερεις;

 

Κατα τ'αλλα συμφωνω οτι ο καθενας ψωνιζει απο οπου θελει. Απλα αυτος ο καθενας μετα βγαζει "κοκκινες καρτες", μεχρι να ερθει ο επομενος κ.ο.κ.

Προσωπικά ψωνίζω από παντού (εντάξει δεν έχω ψωνίσει από όλα τα μαγαζιά αλλά από αρκετά ελληνικά και ξένα). Από όπου βολεύει κάθε φορά ανάλογα την τιμή, τη διαθεσιμότητα, το πόσο βιάζομαι κλπ. Είπα απλά την εμπειρία μου από το eshop που μέχρι τώρα είναι καλή, έχοντας ψωνίσει αρκετά πράγματα φτηνά και πιο ακριβά και έγραψα και 2-3 θετικά (για μένα) που έχει

Δημοσ.

Εκανα για κάποια περιοδο ανα διαστήματα αγορές όπως λαπτοπ και κάτι αλλα απο eshop κυριως λόγω χαμηλότερης τιμής και crazy sundays. Δεν θα πω οτι βγήκαν όλα μαπα. Αλλά τα μισά εβγαλαν πρόβλημα! Ειναι fact αυτό που σας λεω. Αν και το doa που σε μια αγορά το πρόλαβα ίσχυε κανονικά και μ καναν και αντικατάσταση οταν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.

Δημοσ.

Μήπως δεν το χες σε πρίζα ασφαλείας?Η προβληματική πρίζα και σου κάηκε?Μηπως είχε καταιγίδα και έπεσαν οι τάσεις? Αν ναι τότε δε φταίει σε τίποτα το eshop.

 

Ναι σώπα θα γεμίσουμε όλο το σπίτι με πρίζες ασφαλείας και δεν θα ανοίγουμε συσκευές όταν έχει καταιγίδα για να μην γίνει βλάβη. Αυτά ακούγονται περισσότερο ως δικαιολογίες που θα έλεγε ένας υπάλληλος/κατάστημα για να αποφύγουν να ασχοληθούν. Πέρα από αυτό τα παραπάνω είναι και άσχετα με το θέμα. Του χάλασε η συσκευή του ανθρώπου εντός εγγύησης και κάνουν ένα σωρό μέρες να την επισκευάσουν/αρνούνται αντικατάσταση.

Δημοσ.

Ένα περίεργο πράγμα.

Λες και αυτές οι καταιγίδες και οι υπερτάσεις της Δεη έχουν προτίμηση

και καίνε μόνο ότι έχει αγοράσει ο κόσμος από το e-shop.

Ακόμα και αυτά που δεν μπαίνουν στη πρίζα... Από τα υπόλοιπα μαγαζιά όχι; ;)

 

Επί του θέματος, ποιά αντικατάσταση και service παλικάρι μου; Γιατί ταλαιπωρείσαι;

Πιστεύεις ότι όταν το πάρεις πίσω θα δουλέψει;

 

Πήγαινε και ζήτα όλα τα λεφτά που έδωσες πίσω σε μετρητά αύριο, αν δεν είσαι ευχαριστημένος.

"Υπαναχωρώ από τη σύμβαση, θέλω το πλήρες αντίτιμο πίσω σε μετρητά, σήμερα."  

Είναι νόμιμο δικαίωμα σου!

 

Πάρε τα χρήμματα σου, πήγαινε αλλού, και πάρε ότι άλλο θες για να ζεσταθείς.

 

Αρκετά με τους μπακάληδες!

 

 

/sc

  • Like 6
Δημοσ.

το crazy sundays ειναι και λιγο πλανη σε καποια προιοντα.. καποια τα εχω βρει και πιο φτηνα..

αυτο ειναι πραγματικη προσφορα http://www.praktiker.gr/p/konvektor-rowi-hwk-2000-3-2-basic-2000watt-34287που το ειχα παρει περσυ απο το e-shop 28ε απο 33ε σε μαρκα clatronic(ειναι φασον). Αυτο πιο παλια το εβρισκες και λιγο πιο κατω απο 20ε αλλα εγω εκεινη τη στιγμη που το ηθελα για καποιο λογω ολοι ειχαν ανεβασει τις τιμες..

Δημοσ.

Ρε παιδιά χάλασε τις προάλλες μία συσκευή Braun και το service μου ειπε για 15-20 μέρες (στο τηλέφωνο) για να φτιαχτεί. Για να μου την αντικαταστήσουν τη συσκευή μέχρι να πάρω πίσω την δικιά μου, πως να τους το φέρω; Δηλαδή να παώ με την νομοθεσία; Αν το κάνω αυτό θα μου πουν οτι θα πάρει λιγότερο απο 15 μέρες (οπότε θα πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 15).

 

Έλεγα να τους πω πριν αναφέρω την νομοθεσία να μου υπογράψουν ένα έγραφο που να ανφέρεται ο ελάχιστος χρόνο επισκευής που απαιτείται και μετα να τους πετάξω τον νόμο.

 

Για πείτε προτάσεις γιατι η συσκευή είναι κουζίνας και την χρησιμοποιώ καθημερινά...

Δημοσ.

προσωπικα για μενα  μακράν  το καλυτερο καταστημα σε επιστροφες καποιου προιόντος  στην ελλάδα, (οχι μόνο επειδη χαλασε αλλά επειδη το μετανιωσες δεν ησουν ευχαριστημενος το βαρεθηκες κλπ ) , με αμεση επιστροφη χρηματων απο την αγορά του προιόντος μεσα σε 30 ημερες ακόμη κ στην τελευταια ημερα ειναι το lidl , χωρις την παραμικρη αντιδραση - μουρμούρα απο το  καταστημα το παραδιδεις, παιρνεις ΟΛΑ  τα χρηματα σου  πίσω κ αντε γειά ,μιλαμε για πρωτοφανες για την ελλαδα αντιμετωπιση καταστηματος πρός τον πελάτη , ουτε DOA 7 ημερων ουτε ανοικτη η κλειστη συσκευασια ουτε πρεπει να αγορασεις κατι αλλο απο το καταστημα ,μακαρι κ αλλα καταστηματα να το εφαρμοζαν αυτό :-D

  • Like 2
Δημοσ.

Αν δεν απειλήσεις για καταγγελίες και μηνύσεις στην Ελλάδα δεν ιδρώνει το αυτί τους..(που και τότε δεν ιδρώνει αλλά λέμε τώρα)...

 

Την έχουνε βρει την λύση, σου κόβουμε πιστωτικό (άρα τα λεφτά μένουν σε εμάς) και το ελαττωματικό προϊόν το πουλάμε σε κάποιο άλλο κορόιδο (stock house) άρα win-win situation...

 

Ενώ βάση νόμου το κατάστημα πρέπει είτε να 1) Επισκευάσει 2) Αντικαταστήσει 3) Επιστρέψει χρήματα και όχι πιστωτικό

με την παραπάνω σειρά εφόσον μιλάμε για προϊόν εντός εγγύησης που εμφάνισε ελάττωμα...

Δημοσ.

Οι περισσότεροι πωλητές δεν ξέρουν την νομοθεσία πρώτον και δεύτερον ακόμα και να την ξέρουν Πρέπει να κάνουν τους μαλάκες σε περίπτωση που ο πελάτης δεν την ξέρει επακριβώς. ΑΝ επιμείνεις και ζητήσεις υπεύθυνο, τότε αλλάζουν τα πράγματα.

Δημοσ.

προσωπικα για μενα  μακράν  το καλυτερο καταστημα σε επιστροφες καποιου προιόντος  στην ελλάδα, (οχι μόνο επειδη χαλασε αλλά επειδη το μετανιωσες δεν ησουν ευχαριστημενος το βαρεθηκες κλπ ) , με αμεση επιστροφη χρηματων απο την αγορά του προιόντος μεσα σε 30 ημερες ακόμη κ στην τελευταια ημερα ειναι το lidl , χωρις την παραμικρη αντιδραση - μουρμούρα απο το  καταστημα το παραδιδεις, παιρνεις ΟΛΑ  τα χρηματα σου  πίσω κ αντε γειά ,μιλαμε για πρωτοφανες για την ελλαδα αντιμετωπιση καταστηματος πρός τον πελάτη , ουτε DOA 7 ημερων ουτε ανοικτη η κλειστη συσκευασια ουτε πρεπει να αγορασεις κατι αλλο απο το καταστημα ,μακαρι κ αλλα καταστηματα να το εφαρμοζαν αυτό :-D

τετοια εμπειρα εχω και γω απο τα lidl.. επισης εχω παρει καποιες ηλεκτρικες συσκευες και μου εχουν βγει πολυ καλες για την τιμη τους..
Δημοσ.

Διαβάζω τα σχόλια σας και μου έχουν σηκωθεί οι τρίχες. Ο άλλος γράφει ότι μπορεί να το αντικαταστήσουν εντός 6μήνου. Τι λέτε ρε στο παιδί και θα τον βγάλουν και τρελό; Ερώτηση, έχετε ψάξει ποτέ το θέμα με τα ελαττωματικά ή ακούτε ότι σας είπε ο τελευταίος ξερόλας Ελληνάρας;

 

Το κατάστημα σου δίνει μια βδομάδα το δικαίωμα να γυρίσεις πίσω κάτι ελαττωματικό. Αν δεν σου αρέσει αυτή η πολιτική, ψώνισε από αλλού. Ψώνισες; Συμφώνησες με αυτό! Έκανες αποδοχή των όρων χρήσης. ΤΕΛΟΣ.

 

Βάσει νόμου καταγγελία και hardcore μήνυση με επιτυχία ισχύει ΜΟΝΟ το εάν δεν στο αλλάξουν ενώ ο κατασκευαστής της ηλεκτρονικής συσκευής το βγάλει αντικατάσταση.

Ναι, τυχαίνουν κάθε μέρα όχι μια, αλλά δεκάδες ελαττωματικές συσκευές. Απ τις να τις τρώει στον κώλο ο κάθε καταστηματάρχης, πρέπει πρώτα να βρει λύση με τον κατασκευαστή.

Οπότε καταγγελίες και ιστορίες για αγρίους, είναι ξεκάθαρα χάσιμο χρόνου.

Το ΙΝΚΑ σου πετάει το μπαλάκι στον πωλητή. Ο πωλητής στον κατασκευαστή, και ο κατασκευαστής έχει 1000 συσκευές προς επισκευή.

 

Το eshop ξέρει πολύ καλά τους ισχύων νόμους με τους οποίους συμβαδίζει και η πολιτική του, οπότε οτιδήποτε και να πείτε είναι OFFSIDE. Εάν δεν τους ήξερε θα ήταν κλειστό εδώ και χρόνια και καταχρεωμένο από καταγγελίες.

 

Το μόνο άσχημο για τον φίλο είναι ότι άργησαν παραπάνω από το 20ήμερο και δεν κάναν σωστή εκτίμηση του χρόνου.

Που πάλι δε φταίνε αυτοί, αλλά ο κατασκευαστής. Και το άσχημο για το eshop είναι ότι χάσανε έναν πελάτη.

 

Δούλευα σε μαγαζί με ηλεκτρονικά, πήγαν να με βγάλουν τρελό οι πελάτες ότι δεν ξέρω καλά τους νόμους. Μου πέσαν τα μαλλιά και μου κρεμάσαν τα γεννητικά όργανα για να βρω άκρη με το τι πραγματικά ισχύει. Και τα πράματα είναι πολύ απλά.

Δε πα να είναι και μιας ώρας συσκευή, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να το επισκευάσει (για αρχή) εάν δεν επισκευάζεται και φταίει η κατασκευάστρια να αντικαθίσταται. Έτσι λέει ξεκάθαρα ο νόμος. Τώρα το τι κάνει το κάθε κατάστημα, είναι επιλογή του για να κερδίζει κόσμο και να χάνει.

 

Για την ιστορία πάρτε τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ και αναφέρετε το περιστατικό να δείτε για πότε θα σας κλείσουν την γραμμή σχεδόν στα μούτρα ή θα σας στέλνουν από τον έναν στον άλλον χωρίς φυσικότατα να βρείτε άκρη υπέρ σας.

 

Θα αναφερόμουν και στην επιλογή της μάρκας, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Αλλά μια φιλική συμβουλή: Να ψωνίζετε πράματα από μάρκες οι οποίες ξέρετε ότι έχουν καλό service.

 

Αυτά...

  • Like 1
Δημοσ.

Σεβαστη η αποψη σου αλλα μην εισαι τοσο απολυτος.Εγω συμφωνησα με τους ορους χρησης και ΤΕΛΟΣ! αλλα δεν ειδα πουθενα να λεει ποσες μερες θελει η επιδιορθωση-επισκευη-αντικατασταση.

Θα επρεπε μηπως πριν αγορασω οτιδηποτε να πηγαινω και να λεω:αν χαλασει το ταδε τρεις μερες αναμονη,αν χαλασει το αλλο!εξι μερες αναμονη κτλπ κτλπ.

Αν ειμασταν ολοι ετσι,δεν θα αγοραζαμε ποτε τιποτα.Εν τελει αν ηταν λογικοι στους χρονους αναμονης αυτο το νημα δεν θα ανοιγε ποτε.

Οπως καταλαβα και εσυ σαν πωλητης ειπες ποτε σε κανεναν πριν την αγορα ενος προιοντος οτι αν χαλασει κατι εχει xxx μερες αναμονης; Δεν νομιζω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...