Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ ήθελα να πάω προς τα κάτω και έτσι πήγα. Ποιο είναι το πρόβλημά σου δεν ξέρω

 

στην συγκεκριμενη περιπτωση που σου ειχαν θεσει ενα οριο εβγαινε αλλα ο κανονικος τροπος ειναι απο το μικροτερο προς τα πανω οπως λεει ο απο πανω

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, κανονικός τρόπος. Λες και είναι κανα πρόβλημα πυρηνικής φυσικής και θέλει μεθοδολογία.

 

Και με το μάτι να το κάνεις άμα σου βγει σωστό, είναι σωστό

  • Moderators
Δημοσ.

ναι και σου ξανα λεω οτι ετυχε στην συγκεκριμενη περιπτωση! αν δεν σου οριζα οτι ειναι λιγοτερα απο 100 αλλα σου ελεγα απλα οτι εχω εναν αγνωστο αριθμο και θελω να τα βαλω σε οσο το δυνατον λιγοτερα καλαθια. πως θα εβρισκες ποσα ειναι ? απο ποιον αριθμο θα ξεκινουσες?

Δημοσ.

Ίσως μπορείς να το εκφράσεις με εξισωσεις και να βρεις τη λύση απο εκεί αλλά δεν έχει μεγάλη διαφορά.Να πεις δηλαδή κάτι τέτοιο:

y<100

y=20x+5

y=15k+5

 

x<=4

k<=6

x/k=3/4

 

Άρα x=3,k=4 (με κάποιες προυποθέσεις αυτό) και y=65

 

Και εγώ πήγα να το λύσω έτσι μόνο που στην 2η εξίσωση αντί για k έβαλα χ, έτσι προέκυπτε 0. Εσύ έχεις βάλει δυο εξισώσεις με τρείς αγνώστους.

Δημοσ.

Προς τα πάνω προχωράς όχι προς τα κάτω.

Δυο αριθμοί, 15 και 20. Παίρνεις τον μεγαλύτερο, το 20 και ελέγχεις αν διαιρείται με το 15, αν όχι συνεχίζεις με το επόμενο πολλαπλάσιο του 20.

20x2=40

Ελέγχεις αν το 40 διαιρείται με το 15, δεν διαιρείται, προχωρείς.

20x3=60.

Ελέγχεις αν διαιρείται με το 15, πράγματι διαιρείται, άρα το 60 είναι το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο των αριθμών (15,20).

Προσθέτεις πέντε (μήλα) και το έβγαλες το πρόβλημα.

 

40άρισα και ακόμα θυμάμαι 5η δημοτικού να το κάνω, στην πέμπτη τα μαθαίναμε τότε.

Και είμαι σίγουρος πως άμα ψάξουμε βιβλία δημοτικού σίγουρα θα βρούμε αν όχι ακριβώς την ίδια, παρόμοια άσκηση, πορτοκάλια ή κουλουράκια αντί για μήλα..

 

Εγώ; Κανένα πρόβλημα

Εσύ; Ναι, ξέχασες τον ΕΚΠ που μας μάθαιναν στο δημοτικό. 

 

καλα για απαντησε ετσι αν σου βαζαν το προβλημα στο λυκειο και το πανεπιστημιο και θα εβλεπες ενα ωραιο μηδενικο. τα μαθηματικα λυνονται με εξισωσεις και σχεσεις οχι με λογακια και εκθεσεις δημοτικου. λυστο με εξισωσεις πρωτα και μετα δες ποιος εχει το προβλημα

Δημοσ.

καλα για απαντησε ετσι αν σου βαζαν το προβλημα στο λυκειο και το πανεπιστημιο και θα εβλεπες ενα ωραιο μηδενικο. τα μαθηματικα λυνονται με εξισωσεις και σχεσεις οχι με λογακια και εκθεσεις δημοτικου. λυστο με εξισωσεις πρωτα και μετα δες ποιος εχει το προβλημα

 

Tωρα λες εσυ οτι να ναι... Στο λυκειο καθε μαθηματικος τροπος ειναι αποδεκτος. Ειτε με ΕΚΠ ειτε με εξισωσεις..

  • Like 1
Δημοσ.

καλα για απαντησε ετσι αν σου βαζαν το προβλημα στο λυκειο και το πανεπιστημιο και θα εβλεπες ενα ωραιο μηδενικο. τα μαθηματικα λυνονται με εξισωσεις και σχεσεις οχι με λογακια και εκθεσεις δημοτικου. λυστο με εξισωσεις πρωτα και μετα δες ποιος εχει το προβλημα

Στα λύκεια μπορεί να γινεται αυτό, αλλά σε πανεπιστήμια δέχονται οποιαδήποτε μαθηματικά τεκμηριωμένη απάντηση στο αρχικό ερώτημα.

  • Like 1
Δημοσ.

καλα για απαντησε ετσι αν σου βαζαν το προβλημα στο λυκειο και το πανεπιστημιο και θα εβλεπες ενα ωραιο μηδενικο. τα μαθηματικα λυνονται με εξισωσεις και σχεσεις οχι με λογακια και εκθεσεις δημοτικου. λυστο με εξισωσεις πρωτα και μετα δες ποιος εχει το προβλημα

Ναι επειδή το ΕΚΠ δεν εκφέρεται και δεν εκφράζεται με εξισώσεις. Σόρι που μετά από 23 χρόνια που έχω να κάνω μαθηματικά ξέχασα τον τρόπο να το εκφράσω με εξίσωση.

Και επίσης σε ποιο λύκειο και σε ποιο πανεπιστήμιο βάζουν τέτοια προβληματάκια δημοτικού; Να πάω να σπουδάσω αν είναι να πάρω ένα χαρτί μαθηματικού, ποτέ δεν ξέρεις.

Επίσης, το ΕΚΠ αν θυμάμαι καλά έχει τρεις τρόπους για να βρεθεί. Αυτός που ανέφερα είναι ο πρώτος και ο πιο εύκολος, τους άλλους δύο δεν τους θυμάμαι. Αποδεκτός και σωστότατος.

Δημοσ.

 

 

x<=4

k<=6

x/k=3/4

 

Άρα x=3,k=4 (με κάποιες προυποθέσεις αυτό) και y=65

απο που και ως που απο το x/k=3/4 => χ=3 κ k=4? 

 

και πως απο το x<=4 ,  k<=6    => x/k=3/4?

Δημοσ.

λόγω των αλλων δύο ανισώσεων(και επειδη ειναι επισης θετικα και ακεραια)

ισως επρεπε ν θεσω αυτο πρωτα μιας κ στο αλλο ειν σωστο 

και πως απο το x<=4 ,  k<=6    => x/k=3/4?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...