Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.. Εγώ χρόνια πελάτης και στα δυο καταστηματα (Πλαισιο @ Eshop..) ΔΕΝ  ειχα ποτε μέχρι τώρα προβλημα απο το Service..  Ιδιαίτερα του Πλαισίου θα έλεγα ότι ήταν καλύτερο... Μόλις την τελευταία εβδομάδα μου έκαναν πιστωτικό για μία μνήμη Sodimm DDR3  & μια 7870  που τα έπαιξαν.... Για κανένα από τα δύο ΔΕΝ είχαν ακριβές αντικαταστάτη και γιατό έγιναν πιστωτικα..Τα πιστωτικά έγιναν κοντά στις πραγματικές σημερινές τιμες των προιοντων το οποίο είναι απολύτως λογικό ... Μια 7950 του 2014@350€ σήμερα έχει δεν έχει 150€....

  Για το  eshop χρειάστηκε το Service ..

ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙ ΠΕΡΝΕΙΣ!!!

ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.... πχ:

Gigabyte/Asus MB, Sapphire καρτες... WD HD.... Δεν πέρνω TurboX δεν πέρνω XFX/Powercolor Club3d κάρτες γραφικών...κτλ και νομίζω ότι αυτό πρέπει όλοι να προσέχουμε  10 ευρώ παρπάνω και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο....ιδιαίτερα με τις κάρτες γραφικών που γίνονται επιστροφή ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓΟΡΑΣ....

 Οπότε βλέπω κάποιους που ρισκάρουν και αγοράζουν για 10-20% φθηνότερα απο ξενα καταστήματα και μετά θέλουν 15-20 € για ταχυδρομικά RMA.....Λυπάμαι αλλά όταν πέρνεις το ρίσκο το πέρνεις ολοκληρωτικά ΓΝΩΡΊΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ ΜΕΤΑ....

Δεν ειναι καθολου λογικο αυτο που εχω τονισει παραπανω. Αρθρο 547 αναφερει ξεκαθαρα Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος, καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο πωλητής επιστρέφει το τίμημα με τόκο, τα έξοδα της πώλησης, καθώς και όσα ο αγοραστής δαπάνησε για το πράγμα

http://pierialaw.com/index.php?option=com_content&view=article&id=738:-547------&catid=83:2008-10-17-10-51-38&Itemid=67

Δεν γνωριζω αν εχει αλλαξει το παραπανω αλλα ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα το πιστωτικο κοβεται αναλογα με το ποσο γραφει η αποδειξη που σου κοψανε,δηλαδη το ποσα πληρωσες στο καταστημα οχι οσο γουσταρει ο καθενας.

Και για να δειτε οτι η ολη υποθεση βρωμαει πολυ να ενα παλιο παραδειγμα ενος που πηρε τηλεφωνο να ρωτησει παλια τι τελικα ισχυει

 

πηρα τηλ στο: ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και μου ειπαν πιστωτικο στην τωρινη αξια προιοντος! πηρα και τηλ στο: ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών)και μου ειπαν πιστωτικο στην αρχικη τιμη! τωρα εγω τι ακρη να βγαλω? 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Για κανένα από τα δύο ΔΕΝ είχαν ακριβές αντικαταστάτη και γιατό έγιναν πιστωτικα..Τα πιστωτικά έγιναν κοντά στις πραγματικές σημερινές τιμες των προιοντων το οποίο είναι απολύτως λογικό

λογικό για το κατάστημα, όχι για τον αγοραστή...

 

θυμάμαι την κλασική περίοδο που είχαν ανέβει δραματικά οι τιμές των σκληρών και τότε άρχισαν να κόβουν (ΜΟΝΟ σε αυτούς) πιστωτικά στην τιμή της απόδειξης επειδή η τρέχουσα τιμή ήταν μεγαλύτερη...

 

γελάνε κι οι πέτρες...

  • Like 1
Δημοσ.

Το σερβις του e-shop είναι χιλιόμετρα μπροστά. Πάω το MSI γιατί σφύριζε το ανεμιστηράκι Σάββατο( με Τρίτη να λήγει η εγγύηση ). Μου λέει στείλτο μόνος σου γιατί σε εμάς πρεπει να περάσει από το δικό μας σερβις. ΟΟΟΟΟχι πουτ@ν@κι θα το στείλεις εσύ γιατί από εσένα το πήρα και στην τελική δεν θέλω να χρεωθώ μεταφορικά. Το στέλνει ο μάγκας στο δικό τους σερβις και με καλούν τετάρτη και μου λένε: "Όντως είναι το ανεμιστηράκι που έχει πρόβλημα θα σας το στείλουμε κάτω να το στείλετε στην αντιπροσωπία", του εξηγώ οτι αυτό που λέει δεν γίνεται γιατί επίσημα είχε λήξει η εγγύηση ενώ όταν το παρέδωσα εγώ ήταν ακόμα μέσα σε αυτή. Το τσεκάρει και λέει οκ θα το στείλουμε εμείς....Θεούλης.

  • Like 10
Δημοσ.

πηρα τηλ στο: ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και μου ειπαν πιστωτικο στην τωρινη αξια προιοντος! πηρα και τηλ στο: ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών)και μου ειπαν πιστωτικο στην αρχικη τιμη! τωρα εγω τι ακρη να βγαλω? 

Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας πει γιατί έχει αρκετό ενδιαφέρον. Η αλήθεια πάντως είναι ότι μου φαίνεται εξοργιστικό και αδιανόητο αν ισχύει το 1ο.

Δημοσ.

Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας πει γιατί έχει αρκετό ενδιαφέρον. Η αλήθεια πάντως είναι ότι μου φαίνεται εξοργιστικό και αδιανόητο αν ισχύει το 1ο.

Βασικα παει αναλογα την επιδοση.Πχ αν ειχες μια gtx 580 evga με 5 χρονια εγγυηση και την εστελνες πισω στα 3 χρονια,θα σου εδιναν πισω μια 760.Η μια εκανε τοτε 500 ευρω η αλλη εκανε τωρα 230 ευρω αλλα οι επιδοσεις δεν θα αλλαζαν

Δημοσ.

Βασικα παει αναλογα την επιδοση.Πχ αν ειχες μια gtx 580 evga με 5 χρονια εγγυηση και την εστελνες πισω στα 3 χρονια,θα σου εδιναν πισω μια 760.Η μια εκανε τοτε 500 ευρω η αλλη εκανε τωρα 230 ευρω αλλα οι επιδοσεις δεν θα αλλαζαν

Ναι αναφερεται για αλλαγη με ιδια ή καλυτερη σε επιδοσεις καρτα γραφικων αλλα το θεμα ειναι οτι αναφερεται και στο πιστωτικο που πρεπει να ειναι οσο το πληρωσες.Γιατι πχ εμενα στο ποντικι που μου χαλασε το plaisio δεν μου προτεινε το Raze Naga mmo ή καποιο αλλο ποντικι της Logitech που ειχε στα λεφτα αυτα οπως το G602(ειχα το G600) και μου εκοψε πιστωτικο στην αναγραφομενη τιμη της αποδειξης???Και τα δυο ποντικια ισαξια ειναι .

 

Ετσι λεγανε καποιοι και για τις εγγυησεις της Apple με τον 1 χρονο και με το τι ισχυει στην Ευρωπη,καποιες χωρες ειχαν τα παντελονια να το κυνηγησουν (Βελγιο,Ιταλια κυριως)και εφαγε κατι ομορφα προστιμα η Apple που ακομα τα θυμαται.Και πανε κατι καταστηματα στην Ελλαδα και σου πουλανε την παρανομη επεκταση εγγυησης απο 1 σε 3χρονια ....

 

Γενικα με τις εγγυησεις εκτως αν εισαι σε εταιριες γνωστες οπως Dell,Logitech,Corsair κλπ θελει πολυ παξιμο και τρεχαματα τις πιο πολλες φορες.

Δημοσ.

Λοιπόν για να βάλουμε λίγο τα πράγματα στην θέση τους και να έχουμε επίγνωαη για το που είμαστε...

1. Μιλάμε για το service ενός <<χρεωκοπημένου/αρθρο 99 >> καταστήματος ......σε

2. μία χρεωκοπημενη χώρα όπου πωλητές του εξωτερικού το σκέφτονατι να πουλήσουν Ελλάδα ιδιαιτερα ότα νοι εγγυητικές επιστολές των επίσης χρεωκοπημένων τραπεζών μας δεν γίνονται δεκτες!!!!!

3. Θυμάται κανένας την ποικιλία προιόντων προ κρίσης? Θυμάσται ο=πόσα διαφοετικά προιόντα είχτ το Πλαισιο> Τι έχει μεινει απο αυτά σήμερα? Τα περισσότερα καταστηματ είτε φέρνουν δικά του brand name {pe Turbo X} και άντι δυο άλλες μαρκες...

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας πει γιατί έχει αρκετό ενδιαφέρον. Η αλήθεια πάντως είναι ότι μου φαίνεται εξοργιστικό και αδιανόητο αν ισχύει το 1ο.

όταν κάνουμε υπαναχώρηση σύμβασης, αυτή ορίζεται από την απόδειξη που έχεις...

 

τι γράφει πάνω η απόδειξη, την τρέχουσα τιμή?

  • Like 1
Δημοσ.

εγώ πάντως από το 2006 που ψωνίζω από το e-shop υπήρξε μια μόνο φορά που το προϊόν ήταν χαλασμένο και μου το άλλαξαν σε 3-4 μέρες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω από το e-shop και εγώ και φίλοι μου είναι ότι μερικές φορές οι παραγγελίες αργούν έως και 2 βδομάδες ανάλογα τη διαθεσιμότητα.

Δημοσ.

Στο τουβλομάγαζο που πέρασα κάποτε.... υπήρχε άτομο πίσω απο ένα τερματικό σαν τα pc σας που ποστάρετε εδώ μέσα και έψαχνε απαντούσε στα διάφορα forum όπως και το ινσόμνια με fake λογαριασμούς και όταν έσκαγε κάποια μαλακία είτε ειρωνευόταν είτε σχολίαζε με τρόπο τέτοιο που η εγκαθετίλα εβγαζε μάτι..Κατι ανοησίες του service, κατι fake προσφορές που και απο λάθος ή όχι ανέβαινε μια τιμή οτι να ναι, και εκει που εχανε η μάνα το παιδί και το αντίστροφο ήταν κάτι pre-orders on-line τυπου WOW που περίμενε ο χρήστης να παίξει έχοντας προπληρώσει την πρώτη μέρα κυκλοφορίας και με τά έμενε με το πέος ανα χείρας, anyway ιστορίες απο το στρατο

"Για κανένα από τα δύο ΔΕΝ είχαν ακριβές αντικαταστάτη και γιατό έγιναν πιστωτικα..Τα πιστωτικά έγιναν κοντά στις πραγματικές σημερινές τιμες των προιοντων το οποίο είναι απολύτως λογικό ... Μια 7950 του 2014@350€ σήμερα έχει δεν έχει 150€."

 

Ποιός ανθρωπε στα έχει πει αυτά γνωρίζεις κάτι ή απλά γράφεις ότι σου κατέβει στο κεφάλι σου, Ποιος είναι το e-shop ή το κάθε μαγαζί που θα καθορίσει την τιμή που θα σε αποζημιώσει σε περίπτωση που χαλάσει το προιόν σου Ειναι κεντρικη τράπεζα και καθορίζει ισοτιμίες ΕΛΕΟΣ ΤΙ διαβάζω ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ

Δεν υπάρχει καμία εγγύηση πλαίσιο ούτε e-shop ουτ η κυρα Μαρικα του μπακάλη ΟΛΟΙ αυτοι είναι μεταπωλητές η εγγύηση ισχύει στην τιμή αγοράς και διαρκεί όσο διάστημα έχει δώσει ο κατασκευαστής του προιόντος ξέρεις κάτι χαρτάκια που έχει στην συσκευασία και συνήθως τα πετάμε και δε διαβάζουμε τι βλακείες γράφουν......

Αν απο την τσέπη σου βγήκαν 300€ π.χ. για μια Αsus GTX 660 και σου χαλάσει στην 2 ετία εσύ πριν λήξει η εγγύηση απαιτείς μια Αsus GTX 660 εαν έχουν π.χ. μια gygabyte και στην προτείνουν και δεχθείς είναι δικό σου θέμα το ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου είναι όμως αν θέλεις ή να σου επιστρέψουν τα χρήματα σου ή να σου βρούν μια Αsus GTX 660, απο εκεί και πέρα αφήνωντας το τέχνασμα ή την απάτη ψάρωμα που θα προσπαθήσει ο κάθε μεταπωλης να που πλασάρει π.χ. δίνοντας σου στην 2ετία μια άλλη κάρτα που αυθαίρετα κρίνει οτι είναι ισοδύναμη με την δική σου κοίτα όμως τι γίνεται...

Σου δίνει μία που την έχει στοκαρισμένη στην συνέχει φευγεις εσυ χαρούμενος με την (μαλακίαπου έκανες) και μετά ο μεταπωλητής αφού παραλάβει την κάρτα που ΕΣΥ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ την παρ΄πεδωσες αφού έιναι κανονικά σε εγγύηση την κάνει RMA στην Αsus και ανάλογα με την συμφωνία που έχει του στέλνουν την αντικατάσταση έτσι και έχει ξεστοκάρι την σκαρταδούρα, ΕΣΥ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ είχες δώσει τα ωραία σου λ7 κατα την αγορά της και ο μεταπωλητής έχει μια ωραία συγχρονη vga π.χ 760 που είναι η αντικατάσταση της έτοιμη να την μοσχοπουλήσει σε κάποιο άλλο ΚΟΡΟΙΔΟ εε σορυ πελάτη, αν δε η vga που παρέδωσες δούλευε.............

 

ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ αν έχετε υπομονή κάντε registration το προιόν σας στον κατασκευαστή του και αν σας συμβεί στραβή μιλήστε απ' ευθείας με e-mail γραπτώς και έχετε υπομονή ΑΛΛΙΩΣ τραβάτε τα βυζιά σας με τις αυλες του κάθε πονηρίδη μεταπωλητη

 

http://www.ekatanalotis.gr/1013/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD/

http://www.anagnostis.org/content/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%8E%CE%BD

 

Δύο λίνκ για να σταματήρουν ορισμένοι το μπεεεεεε

  • Like 2
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μετά από χρόνια άριστων συναλλαγών με το eshop ήρθε η ώρα να τη πατήσω και γω. Παρηγγηλα ένα λαπτοπ Lenovo για την αδερφή μου και την επόμενη εργάσιμη πήγα να το παραλάβω. Αφού το πλήρωσα (με κάρτα) βλέπω ότι η ταινία της συσκευασίας του κουτιού είναι κομμένη. Το αναφέρω στον υπάλληλο ,ανοίγουμε το κουτί για να δούμε τι παίζει και ήταν όλα μέσα άψογα και αγρατζουνιστα. Λέω Οκ εφόσον είναι όλα Οκ δε με πειράζει θα το πάρω. Γράψαμε μάλιστα στα σχόλια της συναλλαγής ότι το παράκανα με ανοιχτή συσκευασία. Ένας άλλος υπάλληλος μάλιστα ανέφερε ότι πλέον όλοι πουλάνε με ανοιχτές συσκευασίες... τέλος πάντων δεν το κατάλαβα αυτό.

Επιστρέφω σπίτι και το θέτω σε λειτουργία. Ανοίγει κανονικά και δοκιμάζω να ανοίξω το CD. Τζίφος... κάνει κάτι θορύβους και μένει κλειστό. Το ξαναπακεταρω και πριν περάσει ένα μισάωρο ξαναεπιστρεφω στο κατάστημα. Εκεί αρχίζουν τα θέματα τώρα. Μου λένε ότι πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά για έλεγχο. Εγώ απαντάω ότι θέλω να μου φέρουν άλλο με κλειστή συσκευασία. Μου λένε δεν μπορούν γιατί τα έχουν μόνο με ανοιχτές συσκευασίες. Επίσης αυτοί εκεί δεν έχουν να μου δώσουν άλλο (υποκατάστημα σταυρούπολης) και ότι μόλις διαπιστωθεί η βλάβη θα το φτιάξουν ή θα μου βγαλουν πιστωτικό.

Γενικά η πολιτική της εταιρίας είναι απαράδεκτη και γω βλάκας που το παρέλαβα με ανοιχτή συσκευασία. Γενικά πλήρωσα ένα καινούργιο μηχάνημα και μαλλον θα παραλάβω ένα επισκευασμενο. Είπα να περιμένω μεχρι την άλλη βδομάδα αλλά εδώ γράφετε για 1 μήνα καθηστςριση και φοβάμαι μη τη πατησω.

Όταν θα έχω νέα θα σας πω

Δημοσ.

Eκανες το πρωτο βημα,το ξεπακεταρισες αν και ανοιχτο,κανε αλλο ενα βημα και πατα το power.

Oταν αγοραζετε κατι ακριβο,τους τονιζετε οτι θα το αγορασω,θα το ξεπακεταρω και θα το αναψω εδω μπροστα.

Οταν θα γινει η στραβη εκει μπροστα ,ειναι ολοι μαρτυρες,προσωπικο ,πελατες ,διευθυνταδες.

Το παιρνουν και το τρωνε,και σου φερνουν αλλο.

Δημοσ.

Μετά από χρόνια άριστων συναλλαγών με το eshop ήρθε η ώρα να τη πατήσω και γω. Παρηγγηλα ένα λαπτοπ Lenovo για την αδερφή μου και την επόμενη εργάσιμη πήγα να το παραλάβω. Αφού το πλήρωσα (με κάρτα) βλέπω ότι η ταινία της συσκευασίας του κουτιού είναι κομμένη. Το αναφέρω στον υπάλληλο ,ανοίγουμε το κουτί για να δούμε τι παίζει και ήταν όλα μέσα άψογα και αγρατζουνιστα. Λέω Οκ εφόσον είναι όλα Οκ δε με πειράζει θα το πάρω. Γράψαμε μάλιστα στα σχόλια της συναλλαγής ότι το παράκανα με ανοιχτή συσκευασία. Ένας άλλος υπάλληλος μάλιστα ανέφερε ότι πλέον όλοι πουλάνε με ανοιχτές συσκευασίες... τέλος πάντων δεν το κατάλαβα αυτό.

Επιστρέφω σπίτι και το θέτω σε λειτουργία. Ανοίγει κανονικά και δοκιμάζω να ανοίξω το CD. Τζίφος... κάνει κάτι θορύβους και μένει κλειστό. Το ξαναπακεταρω και πριν περάσει ένα μισάωρο ξαναεπιστρεφω στο κατάστημα. Εκεί αρχίζουν τα θέματα τώρα. Μου λένε ότι πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά για έλεγχο. Εγώ απαντάω ότι θέλω να μου φέρουν άλλο με κλειστή συσκευασία. Μου λένε δεν μπορούν γιατί τα έχουν μόνο με ανοιχτές συσκευασίες. Επίσης αυτοί εκεί δεν έχουν να μου δώσουν άλλο (υποκατάστημα σταυρούπολης) και ότι μόλις διαπιστωθεί η βλάβη θα το φτιάξουν ή θα μου βγαλουν πιστωτικό.

Γενικά η πολιτική της εταιρίας είναι απαράδεκτη και γω βλάκας που το παρέλαβα με ανοιχτή συσκευασία. Γενικά πλήρωσα ένα καινούργιο μηχάνημα και μαλλον θα παραλάβω ένα επισκευασμενο. Είπα να περιμένω μεχρι την άλλη βδομάδα αλλά εδώ γράφετε για 1 μήνα καθηστςριση και φοβάμαι μη τη πατησω.

Όταν θα έχω νέα θα σας πω

Δεν εχει σημασια η πολιτικη της εταιριας. Τους το δινεις να δουν αν οντως υπαρχει προβλημα και μετα ειτε αντικατασταση με καινουργιο/σφραγισμενο(ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙΣ)ή αν δεν μπορουν οπως λενε με πιστωτικο στην τιμη αγορας!

Στο χερι σου ειναι να δεις τι θα κανεις αλλα η εγγυηση DOA ειναι απολυτη και κανενα αχρηστο eshop δεν θα την αλλαξει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...