_chris_ Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 σκέφτομαι να πάρω αλυσίδες χιονιού για το αυτοκίνητο μου. vw polo 1.2 tsi // 185/60/15 όχι ότι κινούμαι στα χιόνια, στα τελευταία 4 χρόνια μόνο 1 φορά μου χρειάστηκαν και δεν είχα και απλά άλλαξα διαδρομή. αλλά λέω να πάρω να βρίσκονται, συν του ότι πολύ πιθανό να κάνω καμιά χειμερινή εξόρμηση. οπότε πολύ πιθανόν φέτος να χρειαστούν 1-2 φορές. άντε 3. παραπάνω όχι. με βάση αυτά τα δεδομένα τι προτείνετε; βλέπω τις κλασικές, τις κουβέρτες.... όσο για το οικονομικό, όσο το δυνατόν χαμηλότερο.
headbanger Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 χωρίς να ειρωνευτώ, τι να τις κάνετε μωρέ τις αλυσίδες στα χιόνια? οι αλυσίδες είναι για πάγο, κάτι το οποίο δεν σχηματίζεται στην Ελλάδα. Στο χιόνι τετρακίνηση, κατάλληλο λάστιχο και οδήγημα 80χρονου (εκτός αν είσαι σε parking lot και πας για 8αρια)
Haldol Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 Μωρέ μια χαρά σχηματίζεται πάγος. Όχι συνέχεια κι εύκολα, αλλά άμα έχει χιονίσει κι έχουν περάσει αμάξια και το 'χουν λιώσει, μετά από λίγες ώρες στα σημεία αυτά υπάρχει πάγος. Για το χιόνι όπως ειπώθηκε πάντως δε θες αλυσίδες. Θες λάστιχα, τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος όλων των διαφορικών και δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS.
zio10 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Κι αν δεν έχεις τετρακίνηση ή κατάλληλα λάστιχα τι κάνεις? Προσωπικά με κουβέρτες μια χαρά έκανα τη δουλειά μου και σε φρέσκο χιόνι και σε πιο παγωμένο. Μπαίνουν κι εύκολα 1
Haldol Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Το θέμα είναι ότι αν δεν είχε πάγο, το ίδιο θα έκανες τη δουλειά σου και χωρίς τις αλυσίδες. Δε βοηθάνε στο χιόνι. Στον πάγο μόνο. Αν ήταν να πάρω αλυσίδες, μάλλον κουβέρτες θα έπαιρνα κι εγώ, από σεβασμό στα λάστιχά μου. Απλά με το που πατάς άσφαλτο πρέπει να τις βγάλεις επιτόπου.
headbanger Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 κοιτάξτε όταν λέω πάγο δεν αναφέρομαι σε black ice, αλλά σε πάχος 2-10 εκατοστά που εμφανίζεται. Για κλειδωμένα διαφορικά και απενεργοποίηση του ΑΒS θα διαφωνήσω. Δεν κλειδώνεις τα διαφορικά. Ίσα Ίσα το αντίθετο - δεν έχεις λαμώσει σε λάσπη. Ένα σύστημα all wheel drive είναι το ιδανικότερο όλων, με ρύθμιση για χαμηλά rev ώστε να αποφεύγεις το σπινιάρισμα. Κατά τα άλλα και με μπροστά κίνηση και καλά λάστιχα μια χαρά οδηγούσα μέχρι πρόσφατα σε 25 εκατοστά χιόνι σε πεδιάδα.
Haldol Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Για κλειδωμένα διαφορικά και απενεργοποίηση του ΑΒS θα διαφωνήσω. Δεν κλειδώνεις τα διαφορικά. Ίσα Ίσα το αντίθετο - δεν έχεις λαμώσει σε λάσπη. Ένα σύστημα all wheel drive είναι το ιδανικότερο όλων, με ρύθμιση για χαμηλά rev ώστε να αποφεύγεις το σπινιάρισμα. Δεν εννοούσα να κινείσαι με κλειδωμένα διαφορικά — αλίμονο. Αλλά άμα χωθείς πουθενά και οι 3 από τις 4 ρόδες γυρνάνε στον αέρα πως θα φύγεις άμα δε κλειδώσεις; Για το ABS είναι πολύ χρήσιμο να μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς πάνω στο χιόνι. Πολλές φορές (ιδίως σε έκτακτες καταστάσεις) φρενάρεις σε μικρότερη απόσταση με τους τροχούς μπλοκαρισμένους.
zio10 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Το θέμα είναι ότι αν δεν είχε πάγο, το ίδιο θα έκανες τη δουλειά σου και χωρίς τις αλυσίδες. Δε βοηθάνε στο χιόνι. Στον πάγο μόνο. Αν ήταν να πάρω αλυσίδες, μάλλον κουβέρτες θα έπαιρνα κι εγώ, από σεβασμό στα λάστιχά μου. Απλά με το που πατάς άσφαλτο πρέπει να τις βγάλεις επιτόπου. Κι όμως προχθές συγκεκριμένα σε φρέσκο χιόνι χρειάστηκα τις κουβέρτες. Χωρίς αυτές δεν προχωρούσε άλλο το αμάξι, όταν τις φόρεσα μια χαρά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα