VagosM Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Καλημέρα αν ανοίξουμε κάποιο case επειδή πέρασε η ημερομηνία που έλεγε ο πωλητής ότι θα φτάσει το αντικείμενο και ζητήσουμε να μας δόση τα λεφτά πίσω και μετα από καμια 10αρία μέρες έχει έρθει το αντικείμενο και έχει επιστρέψει και τα λεφτά ο πωλητής τι κάνουμε ; Σας ευχαριστώ
.::NikoS::. Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Μπορεις να επικοινωνησεις με τον πωλητη να κανονισετε να του τα ξαναδωσεις. Μπορει να σου δωσει καποιο mail να του τα βαλεις στο paypal κατευθειαν. Εμενα παντως μου εχει τυχει 2 φορες αυτο και οι πωλητες δεν απανταγανε καν στα μηνηματα οποτε κι εγω δε ξανα ασχοληθηκα και τα κρατησα. (Μια φορα για 1€ κι αλλη μια για 4) Αα και αλλη μια φορα τωρα το θυμηθηκα τα οποια τα επεστρεψα ετσι μεσω paypal ( απαντησε ο πωλητης και με χιλιοευχαριστουσε κιολας)
NikosKallithea Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Αλλη φορα να μην βιαζεσαι, 45 μερες ειναι η προθεσμία για παραλαβή
anonymous-root Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Ξαναμιλάς μαζί του και τον ξαναπληρώνεις!
.::NikoS::. Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Αλλη φορα να μην βιαζεσαι, 45 μερες ειναι η προθεσμία για παραλαβή Γιατί είπε ότι δεν εξάντλησε το όριο των 45 ημερών; Με συγχωρείς αλλά εγώ πριν τις 40 μέρες μέρες στέλνω απλά μήνυμα. Αν δω και δεν απαντάει περιμένω στις 43-44 και ανοίγω case. Αν απαντήσει και φανεί καλός τότε λύνουμε το θέμα μεταξύ μας και τέλος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα