Προς το περιεχόμενο

"Μας έχουν αντιγράψει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη Κινέζικη εταιρεία" λέει ο Hugo Barra της Xiaomi


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δηλαδή για να καταλάβω, ορισμένοι εδώ μέσα θέλουν οι Κινέζοι να φτιάχνουν εξάγωνα κινητά για να μην μοιάζουν με των υπολοίπων; Κινητά σχεδιάζουν ρε παιδιά τι σχήμα πρέπει να δώσουν. Από πότε έγινε πατέντα και καινοτομία η στρόγγυλη γωνία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πότε έγινε πατέντα και καινοτομία η στρόγγυλη γωνία.

 

Από τότε που ο κάθε γιδοβοσκός αγόρασε μηλοκινητό για να το παίζει μάγκας και θέλει να υπερασπιστεί την τιμή του.  :-D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

493922286_321.jpg

 

 

 

Και ρονταρισμένες άκρες, και στρογγυλεμένες γωνίες και power buton στην κορυφή, και βύσμα μικροφώνου  3.5mm και ακουστικό σε σχήμα παύλας και κουμπί joistick (for future reference). Τους ηλίθιους τους Κινέζους, το Nokia n78 αντιγράφουν τόσα χρόνια και δεν το ξέρουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ οι Κινέζοι αντιγράφουν ρούχα, τσάντες, αυτοκίνητα, μέχρι ολόκληρες πόλεις, στα ηλεκτρονικά ξαφνικά απέκτησαν φιλότιμο και το γύρισαν!

 

11 Fake European Towns and Landmarks Made in China

 

Όχι δεν είναι το Παρίσι!

Tianducheng-Fake-Paris-In-CHina-Main-squ

 

Fury as China unveils £14,000 copy of Range Rover

 

Όχι δεν είναι Range Rover!

235442E200000578-0-image-2_1416785103517

 

Όχι δεν είναι Rolls Royce!

23DAF49100000578-2864799-image-a-7_14179

 

Φθηνά τσόφλια με την ανάλογη ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα την ατυχία.

 

Προτείνω να ψάξεις στο youtube για Chinese car crash test, να διαπιστώσεις γιατί είναι απαγορευμένα σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο

 

Η να δεις το Tog Gear να λυθείς στα γέλια με τα χάλια τους.

 

Η να ρωτήσεις τους Κινέζους γιατί τα θεωρούν σκουπίδια (Maybe This Is Why China Isn't Buying Chinese Cars), που δείχνουν και οι πωλήσεις στην Κίνα

 

Δημοφιλέστερο στην Κίνα για το 2013 ήταν το Ford Focus (403.600 πωλήσεις στην Κινα), στη συνέχεια ακολούθησε το VW Lavida (374.100 μονάδες), το Buick Exelle (296.200), το Chevrolet Sail (276.300), το VW Sagitar (271.200), το VW Jetta (263.400), το Nissan Sylphy (259.500), το Chevrolet Cruze (246.900) κ.α. Φυσικά, χρυσές δουλειές κάνουν και οι premium εταιρίες (Audi, BMW, Mercedes, Porsche κ.α.) καθώς και οι κατασκευαστές supercars (Ferrari, Lamborghini κ.α.).

Γιατί δεν έχουν προοπτική τα κινέζικα αυτοκίνητα

 

 

Στην Ελλάδα βέβαια, που η μούρη και το περιτύλιγμα είναι το παν, φαντάζομαι θα έκαναν τρελές πωλήσεις. Αλλάζεις το σηματάκι και είσαι τζετ σαν τις θήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα την ατυχία.

 

Προτείνω να ψάξεις στο youtube για Chinese car crash test, να διαπιστώσεις γιατί είναι απαγορευμένα σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο

 

Η να δεις το Tog Gear να λυθείς στα γέλια με τα χάλια τους.

 

Η να ρωτήσεις τους Κινέζους γιατί τα θεωρούν σκουπίδια (Maybe This Is Why China Isn't Buying Chinese Cars), που δείχνουν και οι πωλήσεις στην Κίνα

 

 

Στην Ελλάδα βέβαια, που η μούρη και το περιτύλιγμα είναι το παν, φαντάζομαι θα έκαναν τρελές πωλήσεις. Αλλάζεις το σηματάκι και είσαι τζετ σαν τις θήκες.

 

Στο άρθρο που παραθέτεις λέει απλά ότι οι Κινέζοι σνομπάρουν τα ντόπια και προτειμούν τα εισαγόμενα. Τι μου θυμίζει άραγε...; :D

 

Στο youtube σε ένα από τα προτεινόμενα βιντεάκια έδειχνε ένα Αμερικάνικο τεστ ασφαλείας με 40km/h πρόσκρουση από αριστερά του οδηγού που έβγαλε τα περισσότερα μικρά αμάξια οριακά με μόνο το civic να πιάνει το "καλό". Να υποθέσω εγώ κάτι τώρα;  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν προσέξεις το παραπάνω, τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην Κίνα δεν είναι εισαγόμενα οχήματα κύρους αλλά κυρίως συμπαραγωγές (The Chinese government also requires foreign auto makers to work with their local partners to develop low-price brands for China.), φθηνά αυτοκινήτα που τηρούν τα τουλάχιστον τα ελάχιστα στάνταρντ ποιότητας κατασκευής και ασφάλειας (θέλουν τον Γερμανό τους δηλαδή :-D ). Γιαυτό και κλείνουν οι Κινέζικες εταιρίες η μια μετά την άλλη:
 

Chinese brands are struggling to win Chinese consumers, a trend that appears to have accelerated in the first quarter. Geely's Hong Kong-listed unit reported sales of 89,607 vehicles, down about 37%. Warren Buffett -backed BYD Co. sold 103,500 cars in China in the first quarter, a drop of about 28% from the same period the previous year. Chery Automobile Co. reported a 25% fall to 109,000 vehicles.

Chinese brands including minivans held nearly 39% of the market in the first three months of the year, compared with 43% in the year-earlier period, according to the government-backed China Association of Automobile Manufacturers.

By contrast, many foreign auto makers are posting solid Chinese gains. Ford Motor Co. sold 271,321 cars here in the first quarter, up 45%.

Poor quality, uninspiring marketing and an inefficient industry structure lie at the heart of Chinese auto makers' woes.

 

Chinese carmakers urged to focus on quality to fight market share losses

 

China is Trying to Buy a Car Industry

 

1.5δις πληθυσμός και δεν μπορούν να παράξουν ούτε καρφίτσες αν δεν τις αντιγράψουν από τους άλλους. Σαν τα αεροπλανοφόρα που προσπαθούσαν να φτιάξουν 40 χρόνια. Έψαχναν πόσα χρόνια να αγοράσουν σχέδια από Γάλλους, Ισπανούς, Αυστραλούς, τελικά κατέληξαν να πάρουν κάτι κουφάρια από τους Ρώσους και αφού το πάλευαν 14 χρόνια κατάφεραν να το τελειώσουν για να κάνουν τους τσαμπουκάδες στο Βιετνάμ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν προσέξεις το παραπάνω, τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην Κίνα δεν είναι εισαγόμενα οχήματα κύρους αλλά κυρίως συμπαραγωγές (The Chinese government also requires foreign auto makers to work with their local partners to develop low-price brands for China.), φθηνά αυτοκινήτα που τηρούν τα τουλάχιστον τα ελάχιστα στάνταρντ ποιότητας κατασκευής και ασφάλειας (θέλουν τον Γερμανό τους δηλαδή :-D ). Γιαυτό και κλείνουν οι Κινέζικες εταιρίες η μια μετά την άλλη:

 

 

Chinese carmakers urged to focus on quality to fight market share losses

 

China is Trying to Buy a Car Industry

 

1.5δις πληθυσμός και δεν μπορούν να παράξουν ούτε καρφίτσες αν δεν τις αντιγράψουν από τους άλλους. Σαν τα αεροπλανοφόρα που προσπαθούσαν να φτιάξουν 40 χρόνια. Έψαχναν πόσα χρόνια να αγοράσουν σχέδια από Γάλλους, Ισπανούς, Αυστραλούς, τελικά κατέληξαν να πάρουν κάτι κουφάρια από τους Ρώσους και αφού το πάλευαν 14 χρόνια κατάφεραν να το τελειώσουν για να κάνουν τους τσαμπουκάδες στο Βιετνάμ!

 

Ακόμα δεν έχω μάθει πώς σπάει το quote, οπότε...

 

α) Είπαμε, στους Κινέζους πουλάει η μούρη όπως και σε κάτι άλλους πιο Δυτικά που έχω υπόψην μου.  :-D

 

β) Ο πληθυσμός με την τεχνολογία είναι 2 άσχετα πράγματα. Η τεχνολογία έχει να κάνει με το κεφάλαιο. Καθώς η οικονομία της Κίνας ισχυροποιείται, αυξάνεται και η τεχνολογική της δυνατότητα. Επιπλέον, δεν υπάρχει τίποτα απολύτως μεμπτό στην αντιγραφή. Μεμπτοί είναι κάποιοι άλλοι που ούτε αυτό δεν μπορούν να κάνουν αλλά περιμένουν τα λεφτά από τον ουρανό.

 

γ) Η μόνη χώρα που έχει τεχνολογία αεροπλανοφόρων της προκοπής είναι η Αμερική. Όλοι οι άλλοι έχουν τεράστιες μπανιέρες που τις κουνάνε πέρα δώθε.  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

β) Ο πληθυσμός με την τεχνολογία είναι 2 άσχετα πράγματα. Η τεχνολογία έχει να κάνει με το κεφάλαιο. Καθώς η οικονομία της Κίνας ισχυροποιείται, αυξάνεται και η τεχνολογική της δυνατότητα. Επιπλέον, δεν υπάρχει τίποτα απολύτως μεμπτό στην αντιγραφή. Μεμπτοί είναι κάποιοι άλλοι που ούτε αυτό δεν μπορούν να κάνουν αλλά περιμένουν τα λεφτά από τον ουρανό.

 

Η Κίνα είναι η 2η μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο και στο innovation σκοράρει κάτω από την Κύπρο!

Αν τα λεφτά μόνο έκαναν την τεχνολογία τότε πως γίνεται πλούσιες χώρες (όπως οι Ισλαμικές π.χ.) να μην παράγουν καθόλου και φτωχές να γίνονται πλούσιες λόγω αυτής; (Ν.Κορέα, Ισλανδία π.χ.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Κίνα είναι η 2η μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο και στο innovation σκοράρει κάτω από την Κύπρο!

Αν τα λεφτά μόνο έκαναν την τεχνολογία τότε πως γίνεται πλούσιες χώρες (όπως οι Ισλαμικές π.χ.) να μην παράγουν καθόλου και φτωχές να γίνονται πλούσιες λόγω αυτής; (Ν.Κορέα, Ισλανδία π.χ.)

 

H Κίνα στο GDP (PPP) per capita είναι στην θέση 85, η Κύπρος 45 και η Ελλάδα 37. Σύγκρινε τώρα το τι κάνει η Κίνα και τι η Κύπρος και η Ελλάδα και θα δεις ποιός χρίζει συγχαρητηρίων και ποιός όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γράφεις: "Η τεχνολογία έχει να κάνει με το κεφάλαιο. Καθώς η οικονομία της Κίνας ισχυροποιείται, αυξάνεται και η τεχνολογική της δυνατότητα.", το κατα κεφαλήν εισόδημα τι σχέση έχει με αυτά; Η Κύπρος έχει παραπάνω κεφάλαιο να διαθέσει για ανάπτυξη τεχνολογίας από την Κίνα μήπως;

Ακόμα όμως και το GDP per capita να δούμε, από τις πρώτες στον κόσμο (οι περισσότερες στην πρώτη εικοσάδα) είναι οι Αραβικές πετρελαιοπαραγωγές χώρες. Πως εξηγείς ότι η παραγωγή επιστήμης και τεχνολογίας από αυτές είναι σχεδόν ανύπαρκτη ενώ άλλες με ασήμαντες πλουτοπαραγωγικές πηγές οδηγούν τον κόσμο; (Scandinavian countries top the world in research, study finds)

Οι στατιστικές δείχνουν ότι το GDP και το GDP Per Capita δεν παράγουν τεχνολογία και επιστήμη. Το αντίθετο.

 

Επιπλέον, δεν υπάρχει τίποτα απολύτως μεμπτό στην αντιγραφή.

 

Με την καλοπροαίρετη αντιγραφή όχι. Με την αναίσχυντη κλοπή όμως σίγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...