Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να κάνω καταγγελία σε μια εταιρία για ελαττωματικό προϊόν, που δεν το καλύπτουν στην εγγύηση. καθώς και στο κατάστημα που το αγόρασα.

 

Να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

 

 ή

 

στο ΙΝΚΑ : http://www.inka.gr/

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θέλω να κάνω καταγγελία σε μια εταιρία για ελαττωματικό προϊόν, που δεν το καλύπτουν στην εγγύηση. καθώς και στο κατάστημα που το αγόρασα.

 

Να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

 

 ή

 

στο ΙΝΚΑ : http://www.inka.gr/

 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι κρατική υπηρεσία εποπτευόμενη από το Υπουργείο Ανάπτυξης.

 

Το ΙΝΚΑ είναι ιδιωτικό σωματείο. 

 

Do the math. :)

  • Like 2
Δημοσ.

Και εγω εχω το ιδιο θεμα εδω και τεσσερεις μηνες και δεν εχει γινει κατι. Απλα μεταβιβαζουν τα παραπονα μου στον εμπορο και την απαντηση τους μετα σε μενα.

Δημοσ.

Και εγω εχω το ιδιο θεμα εδω και τεσσερεις μηνες και δεν εχει γινει κατι. Απλα μεταβιβαζουν τα παραπονα μου στον εμπορο και την απαντηση τους μετα σε μενα.

Το ΙΝΚΑ ή ο συνήγορος του καταναλωτή;

  • Moderators
Δημοσ.

Θέλω να κάνω καταγγελία σε μια εταιρία για ελαττωματικό προϊόν, που δεν το καλύπτουν στην εγγύηση. καθώς και στο κατάστημα που το αγόρασα.

 

Τι πρόβλημσ έχεις;

Δημοσ.

Sony;;;

Όχι, άλλη μάρκα. Δεν πήρα SONY για να αποφύγω τέτοιες καταστάσεις από το γνωστό service της, και την έφαγα από "αξιόπιστη" εταιρία. Ειρωνεία much;

 

Δεν έχει σημασία όμως ούτε η μάρκα ούτε το αντικείμενο. Εγώ ήθελα να μάθω την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...