Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με εγγυηση και eshop


free05

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To πας e-shop περιμένεις το αποτέλεσμα (αντικατάσταση η όχι) αν είναι θετικό και στο αλλάξουν κλείνει το θέμα,

αν αρνηθούν ζητάς την άρνηση γραπτώς και επισυναπτεις τα 2 χαρτιά της Lenovo και του e-shop στην καταγγελία στην Γ.Γ.Καταναλωτη.

Μόλις δικαιώθηκες.

Τα πέρα δώθε - πάνω κάτω καθυστέρηση είναι μόνο δική σου ευθύνη και επιλογών που έκανες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις δικαιώθηκες.

Τα πέρα δώθε - πάνω κάτω καθυστέρηση είναι μόνο δική σου ευθύνη και επιλογών που έκανες.

Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο. Πηγα για καλυτερα και εμπλεξα ασχημα. Ελπιζω πλεον να ταλαιπωρηθω οσο το δυνατον λιγοτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

free05 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω αυτη τη περίοδο με laptop lenovo αγορασμένο απο Γερμανό,με καμένη μητρική.Το έστειλα μόνος μου στη lenovo και μου στείλανε δελτίο αντικατάστασης,βέβαια ο Γερμανός δεν το δέχεται και πρέπει να σταλεί απο αυτούς πίσω στη lenovo με αποτέλεσμα το laptop να κάνει βόλτες εδώ και ενάμιση μήνα...Θα ήθελα να μάθω αν εσύ έβγαλες κάποια  άκρη, αν και βέβαια η κάθε περίπτωση ειναι διαφορετική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.

Στις 20/5/2016 στις 12:47 ΜΜ, luis_rambo84 είπε

free05 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω αυτη τη περίοδο με laptop lenovo αγορασμένο απο Γερμανό,με καμένη μητρική.Το έστειλα μόνος μου στη lenovo και μου στείλανε δελτίο αντικατάστασης,βέβαια ο Γερμανός δεν το δέχεται και πρέπει να σταλεί απο αυτούς πίσω στη lenovo με αποτέλεσμα το laptop να κάνει βόλτες εδώ και ενάμιση μήνα...Θα ήθελα να μάθω αν εσύ έβγαλες κάποια  άκρη, αν και βέβαια η κάθε περίπτωση ειναι διαφορετική.

@free05 - @luis_rambo84

τι έκβαση είχαν τελικά οι υποθέσεις σας ;

Επεξ/σία από arel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα, αγορασα μια μητρικη(μπορει να ειμαι λιγο εκτος θεματος) απο σκρουτζομαγαζο 10/2018. αρχες Φεβρουαριου ανακαλυπτο σφαλμα (hardware-η 4τη θεση μνημης δεν αναγνωριζει καμια μνημη). επικοινονω με το μαγαζι και τους ζητω να τους το στειλω για σερβις επειδη ειναι στην εγγυηση(3 χρονια) και μου απαντανε αμεσα(σε 2-3 ωρες). η απαντηση ειναι οτι-¨η ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγυηση ειναι 2(δυο)χρονια και μετα απο αυτου πρεπει να την στειλω στην μαμα εταιρια(την ιδια την MSI Europe που εδρευη στην Πολωνια!!!). επικοινονω με την μαμα εταιρια, και μου απαντανε και αυτη αμεσα-¨δεχομαστε επιστροφες μονο μεσω της εταιριας που εχετε αγωρασει το προοιων ¨!!!!!!! ακολουθη το χαλασμενω τηλεφωνο μεταξει μαμας εταιριας και ελληνικου καταστηματος αλα το αποτελεσμα μενει το ιδιο. μετα απο 2-3 μειλ, βρηκα ακρη να το στειλω,στην Πολωνια, με δικα μου εξοδα για σερβις-εκτιμηση. εχω μαζεψει ολα τα δικαιολογιτηκα και θα τους κυνηγησω ασχημα εως το τελος. προσοχη σε σκρουτζομαγαζα και θα ηθελα την γνωμη σας για το πως μπορω να κινηθω. ευχριστω

Επεξ/σία από afri
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...