Προς το περιεχόμενο

Σοβαρό σχεδιαστικό πρόβλημα στην Nvidia GeForce GTX 970 περιορίζει την χρήση μνήμης στα 3,3GB


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω παντως με την R9 280X που ειναι καλυτερη της 7950 δεν το καταφερνω, παιζω κυριως στα high settings. Αλλωστε τα Reviews της Gtx970 αυτο δειχνουν, full hd monster, αλλα απο εκει και πανω υποχωρησεις. Αντε να ανεβεις μεχρι 2560x1080.

Ναι το θεμα ειναι οτι μιλαμε για οταν πρωτοβγαινουν τα παιχνιδια.Το The crew για παραδειγμα βλεπω σε Benchmakrs Και σε Ultra 1080p μονο η 980 βγαζει 60fps.Βεβαια αυτο αλλαζει σε λιγο καιρο οταν βγαινουν και αναλογοι drivers κυριως για τετοια παιχνιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα έρθω να διαφωνήσω με τον προλαλησαντα! Ακόμη και με την 7950 έπαιζα όλα τα παιχνίδια του 2013-14 σε ultra 1920X1080 60fps

η 7950 (και οι 280 γενικά) είναι για έως 1080 σε high/ultra (και όσο περνάει ο καιρός βέβαια θα γίνεται high αποκλειστικά)  , αλλά όχι όλα τέρμα σε καμιά περίπτωση

 

η 970 , όπως και οι 290 είναι για 1440p με ανάλογες ρυθμίσεις, είναι overkill σε 1080 μόνο

 

και το θέμα είναι κάποια στιγμή να έχουμε και single κάρτες για 4Κ ( σε λογικό κόστος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

GTX 970 Memory Drama: Plot Thickens, NVIDIA has to Revise Specs

http://www.techpowerup.com/209339/gtx-970-memory-drama-plot-thickens-nvidia-has-to-revise-specs.html
 

"NVIDIA explained to Anandtech that there was a communication-gap between the engineers (the people who designed the GTX 970 ASIC), and the technical marketing team (the people who write the Reviewer's Guide document, and draw the block-diagram). This team was unaware that with "Maxwell," you could segment components previously thought indivisible, or that you could "partial disable" components."
 

"It turns out that in addition to three SMX units being disabled (resulting in 1,664 CUDA cores), NVIDIA reduced the L2 cache (last-level cache) on this chip to 1.75 MB, down from 2 MB, and also disabled a few ROPs. The ROP count is effectively 56, and not 64. The last 8 ROPs aren't "disabled." They're active, but not used, because their connection to the crossbar is too slow"

 

"Therefore NVIDIA's claims of GTX 970 memory bandwidth being 224 GB/s at reference clocks is inaccurate."
 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό κανονικά δεν θεωρείται "έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας"?

Νομίζω ναι. Αλλα οι νομικοί τα γνωρίζουν καλύτερα αυτά, μην λέω πράγματα που πιθανώς είναι λάθος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

και

 

To ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλειψης.

http://eeke.gr/wp-content/uploads/2015/01/N.3043.2002-euthini-politi-gia-pragmatika-elattomata-kai-eleipsi-synomologimenon.pdfΆρθρο 540

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω διαβάσει τους νόμους. Απλά το πρόβλημα με τα νομικά είναι η ερμηνεία τους. Τεσπα ειμαστε Off topic.
 

Για να ειμαι ειλικρινής κάτι τέτοιο περίμενα σαν αντίδραση απο την nv. Ουτε απόσυρση των καρτών ουτε τπτ. Θα το κουκουλώσουν οπως μπορούν και έξω απ την πόρτα. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η 970 ειναι μια πραγματικά πολύ καλή κάρτα, αλλά δεν αλλάζει και το γεγονός οτι στην nv ξέρανε πως ηταν σχεδιασμένη και τι περιορισμούς έχει, αλλά το παιζαν παλαβή. Εκτός κι αν δεχτεί κανείς οτι τα διαφορά dpt. της nv δεν συννενοούνται μεταξύ τους. Άρα υπάρχει εξαπάτηση ανεξάρτητα αν σε απόδοση το πρόβλημα δεν φαίνεται έυκολα. Αυτά.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το θεμα ειναι οτι μιλαμε για οταν πρωτοβγαινουν τα παιχνιδια.Το The crew για παραδειγμα βλεπω σε Benchmakrs Και σε Ultra 1080p μονο η 980 βγαζει 60fps.Βεβαια αυτο αλλαζει σε λιγο καιρο οταν βγαινουν και αναλογοι drivers κυριως για τετοια παιχνιδια.

 

Max Payne 3, παιχνιδι του 2013, high settings, αν το βαλω very high πεφτω 30-50fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Max Payne 3, παιχνιδι του 2013, high settings, αν το βαλω very high πεφτω 30-50fps.

 

Όχι ρε φίλε!!! Ειδικά σε αυτό τα είχα όλα τέρμα!!! Ειλικρινά σου μιλάω δεν κάνω επίδειξη!! Στο PC της υπογραφής μου!

 

Στο μόνο παιχνίδι που θυμάμαι ότι είχα έντονο πρόβλημα ήταν το TR με το ΤressFX ενεργό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...