Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλά περνάνε από το μυαλό μου, αλλά δεν θέλω να αρχίσω να ρίχνω αβάσιμες κατηγορίες, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους της τράπεζας που τρώνε όλο το λούκι. Όταν πήγα να ρωτήσω, ήταν μέρα συντάξεων τα παιδιά είναι απλά ήρωες! 

 

Πάντως είναι μεγάλο το ποσό που παρακρατήθηκε. Τεράστιο για ένα τόσο ευπαθές άτομο και αν υπάρχει περίπτωση απάτης, θα ήθελα να εξαντλήσω όλες τις δυνατότητες.

Δημοσ.

Εδώ μέσα προσπαθείς να τις εξαντλήσεις;

 

Τράβα σε ένα δικηγόρο ρε συ, και αν είναι κομπίνα κυνήγα το δικαστηκά.

  • Like 1
Δημοσ.

μη χανεις χρονο, ζητα αναλυτικα τις κινησεις του λογαριασμου

 

αν εχουν γινει αναληψεις απο ΑΤΜ και εισαι 100% σιγουρος οτι δεν της ειχαν βγαλει ποτε καρτα, ζητα ολα τα στοιχεια της καρτας που χρησιμοποιηθηκε. ποτε εκδοθηκε, ποτε ενεργοποιηθηκε, ποιος εκανε την αιτηση απο το καταστημα, τα παντα.

 

αν δεις οτι εχει παιχτει πουστια, βαλε δικηγορο και αφου γινει η απαραιτητη (φανταζομαι) μυνηση ζητα το υλικο απο τη καμερα του atm, σε περιπτωση που υπαρχει ακομα

 

εγω τουλαχιστον, ετσι θα κινομουν.

 

btw: οι υπαλληλοι δεν ειναι "φιλαρακια" μας, ειναι εκει για να κανουν μια δουλεια, διαχειριζονται ευαισθητα προσωπικα δεδομενα και αν καποιος/καποιοι κλεβουν πρεπει να πανε μεσα, δε θα τους λυπηθουμε επειδη "μας εξυπηρετουν"

 

edit: ο,τι σου πουν για να δικαιολογησουν τις αναληψεις το ζητας γραπτα οπωσδηποτε, στο μιλητο ειναι σα να μην υπαρχει

Δημοσ.

Αν στον λογ/μο υπάρχει συνδικαιούχος, τα πράγματα απλουστεύουν λίγο, με την έννοια ότι όλοι οι δικαιούχοι του λογ/μου έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα και συνεπώς το οποιοδήποτε αίτημα (για κινήσεις, αναλυτικές καταστάσεις, κτλ) μπορεί να προέλθει από οποιονδήποτε από αυτούς.

Αν όχι, το αίτημα, δυστυχώς, θα πρέπει να γίνει από την μητέρα του ΟΡ (φαντάζομαι με την ταυτόχρονη παρουσία κάποιου συγγενή για βοήθεια).

Να ξέρετε πάντως πως υπάρχουν περιπτώσεις που η αιτιολογία της κίνησης δεν είναι απαραίτητα ταυτόσημη με το είδος κίνησης. Παράδειγμα:

Κάνω μεταφορά από τον λογ/μο μου προς άλλο λογ/μο, είτε δικό μου, είτε 3ου. Μπορώ να καταγράψω σαν αιτιολογία "ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΑΤΜ". Το λεκτικό αυτό θα φαίνεται έτσι ακριβώς τόσο στις κινήσεις του δικου μου λογ/μου, όσο και του παραλήπτη. όπως καταλαβαίνετε, μιλάμε για μια μεταφορά χρημάτων που θα φαίνεται τύποις ως ανάληψη, αλλά δεν είναι έτσι.

 

Εκ πρώτης το μυαλό μου πάει σε πάγια εντολή που έχει δοθεί κάποια στιγμή. Καλό θα ήταν ο ΟΡ να ζητήσει ανάλυση των κινήσεων. Εφόσον η κίνηση είναι επαναλαμβανόμενη, αρκεί η τελευταία για να φανεί ακριβώς ο τύπος της συναλλαγής. 

 

Ας μη  προτρέχουμε, με απάτες, κατάχρηση, κτλ. Αν πάρει ο ΟΡ κάτι πιο συγκεκριμένο, εδώ είμαστε :)

Δημοσ.

Να ξέρετε πάντως πως υπάρχουν περιπτώσεις που η αιτιολογία της κίνησης δεν είναι απαραίτητα ταυτόσημη με το είδος κίνησης. Παράδειγμα:

Κάνω μεταφορά από τον λογ/μο μου προς άλλο λογ/μο, είτε δικό μου, είτε 3ου. 

 

και εγώ κάτι τέτοιο φαντάζομαι. 

Δημοσ.

Περιμένω να δω τη συνέχεια.

Στην Πάτρα τσίμπησαν γνωστό Πατρινό (διευθυντής στο κατάστημα νομίζω) που έκανε αναλήψεις από πεθαμένους λογαριασμούς.

 

Αν έχουν κάνει από ΑΤΜ , τότε κάποιος είχε βγάλει κάρτα και έτρωγε.

 

Επίσης από ταμία της Πειραιώς ήρθε στα χέρια μας 20αρι που έκανε μπαμ για πλαστό.

 

Φτάσαμε για επιβεβαίωση στις κάμερες, αλλά στο κάλυψαν εσωτερικά για να μην πάρει διάσταση.

  • Moderators
Δημοσ.

 

... Αν δεν είχε κάποιο άτομο να ελέγξει τα στοιχεία συναλλαγής, αυτό θα συνεχιζόνταν εσαεί κατηγορώντας κυβερνήσεις και τρόικες? ....

 

:lol:  :lol: :lol:  

Εριξα το γελιο της αρκούδας με αυτή την προταση σου!

 

Βρε τους καημενους τους παρεξηγησε αδικα η "μαμα"...

 

Αυτό το κομματι θα εκανε μεγαλο σουξε εδώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...