Faldgio Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπερα μαγκες , θα ηθελα την συμβουλη σας : Γουσταρω απο παντα τις μηχανες , γενικα με ολα τα μηχανοκινητα, οτιδηποτε .. οδηγω απο μικρος μηχανακια φιλων μου , και πλεον τις μηχανες τους , και σε πιο συχνη βαση τον τελευταιο καιρο ενα KTM duke 200 αλλα λογω οικονομικου θεματος και αλλων δυσκολειων δεν καταφερα να αγορασω ποτε το δικο μου δικυκλο! Δεν εχω τρελη εμπειρια στους δρομους αλλα πιστευω θα εξοικιωθω γρηγορα.. Εχω ενα μπατζετ της ταξης των 2000€ και νομιζω οτινδεν πρεπει να ξεκινησω με κατι πλ δυνατο αλλα ουτε και παπι!! (κατα προτιμηση μοταρντ)! οι συμβουλες που εχω μεχρι στιγμης ειναι XT600 (τετραγωνο φαναρι) συγκεκριμενα μ λενε οτι ειναι ενα μεγαλο παπι και ειναι δασκαλος οχι πλ γρηγορο αλλα κομπλε Honda FMX600 πσιλοομορφο πιο καινουριο αλλα πιο αργο -καλυτερα το χτ suzuki drz καλο , λιγο πιο δυνατο αλλα και πιο ακριβο ολα αυτα ειναι λογια φιλων αλλα αυτοι ειναι σε αλλες καταστασεις και αυτα τα περιφρονουν , οποτε δεν βγαζω ακρη μαζι τους!! πειτε μου την αποψη σας και αν εχετε κατι να μου προτεινεται .. ευχαριστωω!!
MT60RS Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 τι διπλωμα μπορεις να βγαλεις; Αν μπορεις παρε DRZ, ειναι γαμω τα μηχανακια, δεν σπαει με τιποτα και σηκωνει πολλα φτιαξιματα, οταν βαρεθεις το γκαζι του
liopyr Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Αν πας σε DRZ, κοίτα μπας και πετύχεις σε καλή τιμή κάνα CCM, που είναι στην ουσία η ίδια μηχανή, ελαφρώς βελτιωμένη και με καλύτερα περιφερειακά (brembo - WP κλπ.). Είναι αρκετά δυνατά για το βάρος τους, έχουν καλούτσικο στήσιμο, δεν βαριέσαι να τα οδηγάς. Από την άλλη αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις ή έχεις κάπως μεγαλύτερη ηλικία είναι λίγο άβολα, κραδασμοί, φασαρία, λουμπάγκο, και πίνουν και πολύ βενζίνη. Προβλήματα σοβαρά δεν βγάζουν, αν είσαι κάγκουρας συνηθίζουν να καρφώνουν βαλβίδες, ειδικά αν τα έχουν σκαλίσει. Α, και λόγω συμπίεσης και αυτά, βιάζουν τις μπαταρίες τους εύκολα, οπότε προετοιμάσου για κάτι τέτοιο ή κουβάλα κάνα καλώδιο μαζί. ;p Με λίγα λόγια, αν θες παιχνίδι, τα DRZ-CCM προσφέρουν μόνιμο χαμόγελο. Από άποψη πρακτικότητας όμως, έχουν ταλαιπωρία. Τα XT είναι θεωρητικά πιο τίμια λύση, αντέχουν κακουχίες άρα είναι μικρότερο το ρίσκο σε αγορά μεταχειρισμένου, αλλά το μόνο που σου προσφέρουν είναι το να σε πάνε από ένα σημείο σε ένα άλλο χωρίς να πάρεις λεωφορείο. Εντελώς αδιάφορα, βαρετά, αργά, κακό στήσιμο. Όπως στο είπαν δηλαδή, σαν μεγάλο παπί. Απελπισία. Το FMX είναι ένα XT που βλέπεται. Εξίσου αργό, βαρετό σαν ομάδα του Σάντος. Αν ήθελα κάτι τέτοιο, θα προτιμούσα κάνα KLE 500ρι προσωπικά, έχει όλα τα αρνητικά των XT και FMX, αλλά είναι λίγο πιο δυνατό, και μπορείς να κάνεις και κάνα ταξιδάκι πιο ανθρώπινα. Μετά σε SM σου μένουν τα πριόνια, π.χ ΚΤΜ θα βρεις άπειρα σε αγγελίες. Σαν μηχανές είναι σαφώς ανώτερες από όλα τα παραπάνω, πανέμορφες, δυνατές, με την αφρόκρεμα των περιφερειακών φορεμένη εργοστασιακά, σούπερ στήσιμο, σούπερ φρένα, σούπερ αναρτήσεις, υδραυλικούς συμπλέκτες κλπ. Μη το παίρνεις ελαφριά αυτό, είναι σημαντικοί παράγοντες για την ασφάλειά σου, δεν έχει καμία σχέση το φρενάρισμα των brembo και το κάθισμα των upside down WP συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Όταν χρειαστεί (δυστυχώς πάντα χρειάζεται) θα το καταλάβεις. Το αρνητικό είναι πως θα παίξεις λίγο λόττο σε μία τέτοια αγορά, τα μοτεράκια τους επειδή είναι πουσαρισμένα θέλουν πολύ τυπική συντήρηση, την οποία αν τηρήσεις ευλαβικά είναι αλεξίσφαιρα, μην ακούς μπούρδες από τους δήθεν γνώστες "Κάθε-Τρίτη-Μάστορα" κλπ.. Ζηλεύουν. Αν δεν το σεβαστείς θα σε κρεμάσει, και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί, όχι μόνο αναβάτες αλλά και μηχανικοί (τρομάρα τους) που δεν γνωρίζουν τι συντήρηση χρειάζεται μια τέτοια μηχανή.. Θα έπαιρνα KTM από κάτοχο που θα ήξερα πως είναι μερακλής, και ας το δούλευε στα όρια από το πρωί μέχρι το βράδυ. Άλλωστε για να δουλεύουν στα όρια φτιάχνονται. Από μπάρμπα που δεν ξέρει τι είναι service δεν θα αγόραζα, κι ας έκανε 5 χιλιόμετρα την ημέρα για να πάει στην δουλειά του. Το ίδιο ισχύει και για τα Husqvarna, μπορείς να πετύχεις πολύ καλές ευκαιρίες αν είσαι υπομονετικός στα ανταλλακτικά, που βρίσκεις από δύσκολα έως καθόλου. Η Husqvarna αγοράστηκε πέρσι από την KTM πάντως, οπότε στα νεότερα μοντέλα λογικά θα λυθεί αυτό το ζήτημα αργά η γρήγορα. Εγώ ένα 610 έχω, και το είχα πάρει γνωρίζοντας τι με περιμένει φυσικά και δεν το μετανιώνω, έχω συμβιβαστεί πλέον με την διαδικασία να ψάχνω μία σφήνα για το βολάν στην Θεσσαλονίκη, ένα ρουμπινέτο στην Καβάλα, μια ντίζα στο ebay [..]
MT60RS Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 ^πιο 610 εχεις ρε; τα CCM ειναι γαμω, αλλα για τον (απαιδευτο) μεσο αναβατη εχουν μια ταλαιπωρια. Αλλα ειναι οτι πιο hardcore μηχανακι μπορεις να παρεις, με μοτερ που το ξεχνας. (στα 400-450) Οχι KLE, ειδικα για νεο σε ηλικια ανθρωπο, ειναι απο τα πιο χαλια μηχανακια που υπαρχουν. Ειχα ενα δανεικο για 2 μηνες, και αυτο το διαστημα γερασα 5 χρονια. Και ειχα στο νου μου κιολας οτι αυτο το μηχανακι φτιαχτηκε το 94 με σκοπο την ηρεμη οδηγηση. Βεβαια στα λεφτα που το βρισκεις, αν αντεχεις να συμβιβαστεις με 50 αρνητικα που εχει, ειναι μια χαρα
liopyr Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Το παλιό κόψιμο με τις διπλές εξατμίσεις (2004). Τα >2005 KLE μου φαίνονται πολύ καλύτερα από τα παλιά.
MT60RS Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 τα ιδια χαλια ειναι, το μονο που αλλαζει ειναι η μασκα, το φαναρι, η εμφανιση στα οργανα, και το γεγονος οτι πανε λιγο χειροτερα λογω προδιαγραφων το 610 το εχεις SM?
liopyr Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Ναι, SM ήταν από μόνο του, δεν το έχω σκαλίσει, μόνο ένα FCR του έβαλα και πρέπει να έχει και λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο, ο οποίος μπήκε αναγκαστικά επειδή δεν έβρισκα ίδιο. Και πιο ελεύθερα τελικά (τα είχε από τότε που το πήρα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα