Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής πληροφορικής και οπου να ναι τελειώνω.έχω αρχίσει εδω και λίγο καιρό να ψάχνω τι ζητάει η αγορά εργασίας ανάμεσα σε αυτές τις 2 πλατφορμες. Με την java λόγω σχολής έχω καλύτερη σχέση και νομίζω οτι μπορώ έυκολα να ασχοληθώ με την ee και να μπω πιο ευκολα στον νοημα των frameworks που χρησιμοποιούνται.Με το .net  δεν εχω πολύ σχέση.εχω ασχοληθεί μόνο με c++ και δεν με ενθουσίασε.Για c# και vb δεν εχω εικόνα αλλα δεν ξέρω και ποσο δουλεύονται στην αγορά.Θεωρώ οτι προκειται για επιλογή αναμεσα σε ee και .net γιατί δεν ξερω πόσο εύκολο είναι αμα εχεις αφιερώσει μερικά χρόνια σο ένα να γίνει το ίδιο αποδοτικός στο άλλο. Τι με συμβουλεύετε? Επίσης μεταπτυχιακό ή δουλειά? 

Δημοσ.

Δε μας λες τι θέλεις να κάνεις στη ζωή σου και πώς φαντάζεσαι αυτή τη στιγμή τον εαυτό σου στο μέλλον. Σημαντικές πληροφορίες.

• Like 1
Δημοσ.

Χμμ..οσο είμαι στην σχολή και οσο εχω ασχοληθεί μόνος μου 2 πραγματα μου εχουν κεντρισει το ενδιαφέρον.Προγραμματιστικά προτζεκτ και "ασφάλεια" , ναι ξερω ποσο γενικό είναι αυτό.ίσως οχι ασφάλεια δικτύων αλλα ασφάλεια συστημάτων μάλλον.ή critical infrastructure security. Ο προγραμματισμός μου αρέσει γτ είναι κάτι δημιουργικό και γιατί το κάνω ευχάριστα και σαν πρόκληση αντι για αγγαρεία. Φαντάζομαι οτι θα κάνω κάτι που μου αρέσει (άρα μαλλον κατι απο αυτά τα 2 που προανεφερα), θα εχω ικανοποιητικές απολαβες και κυρίως θα εχω δυνατότητα επιλογών και ευκαιρίες στην αγορά εργασίας, να μπορώ δηλαδή αν θέλω να φύγω απο μια εταιρεία να βρώ αλλού.Γι αυτό ρωτάω πως ειναι μοιρασμένη η αγορά ανάμεσα σε java και .ΝΕΤ, τι διαφορές παίζουν στα χρήματα κλπ.Η ακόμα και τι είδους προτζεκτ υλοποιούνται περισσότερο στην μια πλατφόρμα και τι στην άλλη.

Δημοσ.

Το γεγονος οτι αναφερεσαι στην java σαν java η ακομη χειροτερα ee και οτι αναφερεσαι στην .Net και C#, VB σαν ναναι διαφορετικες γλωσσες δειχνει οτι δεν το εχεις ψαξει σχεδον καθολου μονος, ουτε καν ενα γοογλε σερτσ...

• Like 1
Δημοσ.

το .net ειναι framework και οχι γλώσσα και μεχρι εκει φτάνουν οι γνώσεις μου.Ο κύριος λόγος είναι οτι δεν εχω ασχοληθει καθόλου. Οσο για τν java δεν ξέρω πως θα ηθελες να αναφέρομαι σε αυτην. Μέχρι τώρα το μόνο με το οποίο εχω λερωσει τα χερια μου είναι η se(νηματάκια, swing και ελαφρυ networking), οπότε καπως πρέπει να τις ξεχωρίσω.Προφανώς δεν ξέρω την αργκο/ορολογία που χρησιμοποιείται στην πράξη. Οπότε αν θες διαφώτισε με για αυτό και αν γνωρίζεις και για αυτό που ρώτησα. 

• Like 1
Δημοσ.

Και οι δύο τεχνολογικές κατευθύνσεις είναι on demand στον enterprise κόσμο. H ωριμοτητά τους και η υποστηριξή τους απο μεγαθηρια του χώρου παρέχουν την ασφάλεια και την σταθερότητα στις επιχειρήσεις και για αυτό τις εμπιστέυονται. Παίζει ρόλο και το πόσο εύκολα μπορείς να βρεις προγραμματιστές πάνω σε αυτές τις πλατφόρμες , η πληρότητά τους αλλά και η προτίμηση απο αρχαιότερους προγραμματιστές ως κατάλοιπο άλλης εποχής. Γενικώς you can't go wrong όποια και αν επιλέξες σε θέμα εργασίας.

Η μεταβαση απο μια τεχνολογία στην άλλη δεν θα σου είναι δύσκολη. Πρέπει να προσέξεις όμως πως θα χτίσεις την καριέρα σου. Αν δουλέψεις δέκα χρόνια java ee με διάφορες τεχνολογίες και frameworks και έχεις φτάσει εναν υψηλό μισθό θα σου είναι πιο δύσκολο να πιάσεις μια άλλη τεχνολογία με τα ίδια χρήματα αλλά χωρίς επαγγελματική εμπειρία. Think wise στην αρχή και κυρίως δες τι σου αρέσει.

Όσον αφορά το μεταπτυχιακό αν μπορέσεις να βρεις ουσιαστική εργασία πάνω στον προγραμματισμό να το προτιμήσεις. Να έχεις πάντα στο μυαλό σου όμως ότι πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό σύντομα. Αν προγραμματίζεις πχ έξι εφτα χρόνια το τεχνικό μεταπτυχιακό μάλλον θα σου είναι αχρηστο και πας για MBA ή άλλη ειδικότητα.

Δημοσ.

το μεταπτυχιακό με ενδιαφέρει καθαρά και μόνο για εμβάθυνση σε κάποιο τομέα(πχ security ή software engineering) στον οποίο ελπίζω να κατασταλάξω καποια στιγμη στο μέλλον  και οχι απλά για να πω οτι εχω ενα χαρτί. mba και διοικητικοοικονομικά δεν με ενδιαφέρουν.το "think wise" εχει να κάνει με το τι μου αρέσει απο οτι κατάλαβα.Ευχαριστώ για την on-topic απάντηση! 

Δημοσ.

το μεταπτυχιακό με ενδιαφέρει καθαρά και μόνο για εμβάθυνση σε κάποιο τομέα(πχ security ή software engineering) στον οποίο ελπίζω να κατασταλάξω καποια στιγμη στο μέλλον  και οχι απλά για να πω οτι εχω ενα χαρτί. mba και διοικητικοοικονομικά δεν με ενδιαφέρουν.το "think wise" εχει να κάνει με το τι μου αρέσει απο οτι κατάλαβα.Ευχαριστώ για την on-topic απάντηση! 

την εμβανθυση στο software engineering μπορείς να την πάρεις σαφώς καλύτερα εαν εργαστείς .  Μεγάλα έργα με εκατομμύρια γραμμές κώδικα, σύνδεσεις μεταξύ πολλών heterogeneous συστημάτων δεν θα δεις σε κανέναν πανεπιστήμιο.  Όσον αφορά το information security είναι διαφορετικός τομέας που απαιτεί διαφορετικές δεξιότητες όχι τόσο συνυφασμένες με τις πλατφόρμες που θέλεις να μαθεις εκτός αν ειδικευτείς σε application security . Στην Ελλάδα δυστυχώς οι περισσότεροι που ασχολούνται με information security αναλώνονται περισσότερο σε ISO compliance.

Το ΜΒΑ πάντως μην το υποτιμάς ειδικότερα όταν κάποια στιγμή φτάσεις να έχεις σαν επόμενο επίπεδο εξέλιξης το project management. Φυσικά πολλοί όπως και εγώ δεν ψηνονται στην ιδέα του outlook, word και excel :)

Όλα αυτά φυσικά αποτελούν την προσωπική μου γνώμη επι του θέματος.

Δημοσ.

ναι καταλαβαινω οτι ειναι τελείως διαφορετικός τομέας καθως και το οτι εχει πολυ μεγάλο ευρος.Aπλά προσφατα ειχα μια επαφή στο πανεπιστημιο με μαθημα ασφάλειας και μου φανηκε ενδιαφέρον. Ειχε σαν εργασία να φτιάξουμε μια "ασφαλή"  client-server εφαρμογή για chat.Κρυπτογραφία, υπογραφες πιστοποιητικά κλπ. Αλλά δεν εχω και δει και καμια αγγελία που να ζητάει *security * οποιασδηποτε φυσης.

Δημοσ.

Ρίξε μια ματιά εδώ να καταλάβεις τι ζητάνε. Φυσικά αν ασχοληθείς με vulnerability assessment / pen testing θα δεις ότι θα ζητάνε άλλα πραγματα όπως ενδεικτικά εδώ

• Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...