Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής πληροφορικής και οπου να ναι τελειώνω.έχω αρχίσει εδω και λίγο καιρό να ψάχνω τι ζητάει η αγορά εργασίας ανάμεσα σε αυτές τις 2 πλατφορμες. Με την java λόγω σχολής έχω καλύτερη σχέση και νομίζω οτι μπορώ έυκολα να ασχοληθώ με την ee και να μπω πιο ευκολα στον νοημα των frameworks που χρησιμοποιούνται.Με το .net  δεν εχω πολύ σχέση.εχω ασχοληθεί μόνο με c++ και δεν με ενθουσίασε.Για c# και vb δεν εχω εικόνα αλλα δεν ξέρω και ποσο δουλεύονται στην αγορά.Θεωρώ οτι προκειται για επιλογή αναμεσα σε ee και .net γιατί δεν ξερω πόσο εύκολο είναι αμα εχεις αφιερώσει μερικά χρόνια σο ένα να γίνει το ίδιο αποδοτικός στο άλλο. Τι με συμβουλεύετε? Επίσης μεταπτυχιακό ή δουλειά? 

Δημοσ.

Δε μας λες τι θέλεις να κάνεις στη ζωή σου και πώς φαντάζεσαι αυτή τη στιγμή τον εαυτό σου στο μέλλον. Σημαντικές πληροφορίες.

• Like 1
Δημοσ.

Χμμ..οσο είμαι στην σχολή και οσο εχω ασχοληθεί μόνος μου 2 πραγματα μου εχουν κεντρισει το ενδιαφέρον.Προγραμματιστικά προτζεκτ και "ασφάλεια" , ναι ξερω ποσο γενικό είναι αυτό.ίσως οχι ασφάλεια δικτύων αλλα ασφάλεια συστημάτων μάλλον.ή critical infrastructure security. Ο προγραμματισμός μου αρέσει γτ είναι κάτι δημιουργικό και γιατί το κάνω ευχάριστα και σαν πρόκληση αντι για αγγαρεία. Φαντάζομαι οτι θα κάνω κάτι που μου αρέσει (άρα μαλλον κατι απο αυτά τα 2 που προανεφερα), θα εχω ικανοποιητικές απολαβες και κυρίως θα εχω δυνατότητα επιλογών και ευκαιρίες στην αγορά εργασίας, να μπορώ δηλαδή αν θέλω να φύγω απο μια εταιρεία να βρώ αλλού.Γι αυτό ρωτάω πως ειναι μοιρασμένη η αγορά ανάμεσα σε java και .ΝΕΤ, τι διαφορές παίζουν στα χρήματα κλπ.Η ακόμα και τι είδους προτζεκτ υλοποιούνται περισσότερο στην μια πλατφόρμα και τι στην άλλη.

Δημοσ.

Το γεγονος οτι αναφερεσαι στην java σαν java η ακομη χειροτερα ee και οτι αναφερεσαι στην .Net και C#, VB σαν ναναι διαφορετικες γλωσσες δειχνει οτι δεν το εχεις ψαξει σχεδον καθολου μονος, ουτε καν ενα γοογλε σερτσ...

• Like 1
Δημοσ.