pavloa Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Πείτε μου γνώμες για ένα κοφλερακι αυτοκινήτου για τα ελαστικά...αυτά που βγάζει το lidl είναι καλά;Έχω δει και αυτό einhell bt-ac 12v...αλλά είχα διαβάσει ότι δεν δουλεύει το μανόμετρο και ότι δονείται πάρα πολύ.. Έχετε να μου προτείνετε κάτι καλό;;
cuspid Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Έτυχε να έχουν πέσει στα χέρια μου και τα δύο. Το einhell μου έμοιαζε πιο στιβαρό. Τα είχα για τα λάστιχα του ποδηλάτου (είχα ένα ζευγάρι ασφάλτινα για τις καθημερινές και ένα χωμάτινα για τα Σ/Κ στο βουνό με την παρέα, οπότε είχα τακτικό ξεζαντάρισμα). Μια χαρά. Για λάστιχα αυτοκινήτου είναι μάλλον άχρηστα, για πολλούς λόγους: Το φούσκωμα είναι πολύυυυυυ αργό, το μοτεράκι τους ζεσταίνεται αμέσως (σε σημείο να λιώνει ελαφρά το πλαστικό περίβλημα), κάνουν διαολεμένο θόρυβο και το μανόμετρο τους ήταν γ.τ.π., έδειχνε παπάδες (μέτραγα πάντα με αξιόπιστο μανόμετρο της Michelin). Επίσης (δεν θυμάμαι πιο από τα δύο) είχε κοντό καλώδιο παροχής (μπαίνει στον αναπτήρα), οπότε αν έχεις μεγάλο αμάξι, δεν φτάνει στα πίσω λάστιχα! Το μόνο που είχε πλάκα ήταν... το πεντοζάλι που χόρευαν από τους κραδασμούς όσο ήταν στο ρεύμα... Πάντως υπήρξε μία περίπτωση που μου φάνηκε χρήσιμο: Πρωί - κατεβαίνω στο πάρκινγκ και βλέπω το ένα λάστιχο φλατ. Αντί να βάλω την ρεζέρβα, το φούσκωσα (με υπομονή) μέχρι να φανεί ΟΚ με το μάτι και το οδήγησα ως τον λαστιχά μου (5 τετράγωνα απόσταση), οπότε με γλύτωσε από το χαμαλίκι της αλλάγής ελαστικού...
pavloa Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Για λάστιχα αυτοκινήτου είναι μάλλον άχρηστα, για πολλούς λόγους: Το φούσκωμα είναι πολύυυυυυ αργό, το μοτεράκι τους ζεσταίνεται αμέσως (σε σημείο να λιώνει ελαφρά το πλαστικό περίβλημα), κάνουν διαολεμένο θόρυβο και το μανόμετρο τους ήταν γ.τ.π., έδειχνε παπάδες καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... αφού είναι της πλάκας, αλλά και εγώ για μια έκτακτη περίπτωση το θέλω... Ποιος κάθετε να βάζει την ρεζέρβα...
liopyr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Εμένα όσες φορές μου κλάταρε λάστιχο, το πήγα με 5km/h στο κοντινότερο βενζινάδικο όπως ήταν, το φούσκωσα, και άντεξε μια χαρά μέχρι το βουλκανιζατέρ. Η ζάντα δεν έπαθε ποτέ - τίποτα. Η ρεζέρβα είναι λύση αν σε κρεμάσει το λάστιχο σε κάποιο ταξίδι, δεν βρίσκω τον λόγο να μπει κάποιος στην ταλαιπωρία να την βάζει για 5 τετράγωνα, αν το πας πολύ αργά και αποφύγεις τους τάφους, δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οντόπικ, με ένα μικρό από αυτά που μπαίνουν στην μπαταρία μία φορά που δοκίμασα, δεν είχε δύναμη να βάλει αέρα σε φλατ λάστιχο. Αντίθετα, τότε (βρισκόμουν σε επαρχία) με έσωσε μία τρόμπα χειροκίνητη, από αυτές που χρησιμοποιούν στα ποδήλατα, τέτοιου τύπου. Υπάρχουν και αντίστοιχες χειροκίνητες ποδιού, που θεωρούνται και πιο δυνατές. Ιδρώνεις λίγο, αλλά το αποτέλεσμα είναι σίγουρο γιατί εξαρτάται από εσένα, και όχι από κάποιο αμφίβολης ποιότητας μοτεράκι.
pavloa Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Τελικά με πείσατε δεν θα το πάρω.....Αν είναι να δώσω 10-15 ευρώ και να μην μου κάνει δουλεία καλύτερα να πάρω μια τρόμπα χεριού.. ...
lary7 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δωσε 10Ε παραπανω και πάρε κατι καλύτερο, και εγω ειχα παλια την πλαστικουρα, μια χαρα φουσκωνε αλλα χαλασε η βαλβιδα στην ακρη. Μετα πηρα ενα με 25Ε που εχει μεταλλικο κυλινδρο μοτερ, αρκετα ποιο ποιοτικο και δεν χορομπηδαει οταν δουλευει. Το κουβαλαω παντα στο αμαξι και εχω το κεφαλι μου ησυχο.
leftermann Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 κι εγώ είχα κατά καιρούς 2-3 τέτοια φτηνιάρικα. Όλα ΓΤΠ ήτανε. Ο πατέρας είχε πάρει όμως ένα καλό, κάπου στο 50άρικο είχε δώσει, που όντως έκανε δουλειά. Πλέον έχω μια τρόμπα ποδιού διπλή, σαν αυτή από το λιντλ αγορασμένη, πολύ καλή. Αυτή που δείχνει ο Λιοπύρης είναι καλύτερη (πιο γρήγορο φούσκωμα) αρκεί να μην έχεις θέμα με την μέση σου
cuspid Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Λύσεις υπάρχουν, απλά κοστίζουν. Είχα κοφλεράκι σοβαρό για το τετρακίνητό μου (μεγάλα λάστιχα), όμως το είχα αγοράσει 140 Ευρώ (τότε λεφτά υπήρχαν). Φούσκωνε χωρίς πρόβλημα σε 2 περίπου λεπτά ένα στάνταρ ελαστικό. Το μόνο μειονέκτημα του ότι "γονάτιζε" την μπαταρία (πριν βάλω optima - είπαμε, τότε λεφτά υπήρχαν) . Αργότερα όταν στο επιβατικό της οικογένειας έβαλα υγραέριο, χρησιμοποιώντας δεξαμενή τύπου ρεζέρβας (αντικαθιστάς την ρεζέρβα με την δεξαμενή αερίου - δεν χάνεις χώρο στο πορτ παγκαζ, χάνεις την ρεζέρβα), είχα για χρόνια στο αμάξι μόνιμα αυτό το κοφλεράκι μαζί με ένα κιτ επισκευής ελαστικού (κορδόνι) και δυο - τρία σπρέι αφρού ( για την περίπτωση που βαριέμαι - βιάζομαι για να το φτιάξω επιτόπου). Βέβαια έτσι ρισκάρεις να την πατήσεις αν σου κάτσει κανένα καλό σκίσιμο, όμως στην άσφαλτο, ένας έμπειρος οδηγός είναι απίθανο να το πάθει... Υ.Γ> Το κοφλεράκι ήταν μάρκας TMAX (Αυστραλοκινέζικο), το είχα φέρει από εξωτερικό, ψάχνοντας πρόχειρα χθες βρήκα πολλά αντίστοιχα στο web και σε καλύτερες τιμές, π.χ. http://www.ebay.com/itm/New-12V-Double-Cylinder-Car-inflatable-Pump-Air-Compressor-Tire-Inflators-Tool-/161534557243?hash=item259c35bc3b&item=161534557243&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα