Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα στα ΕΛ.ΤΑ. να στείλω ένα δέμα με μέγεθος κουτιού 40Χ7Χ7cm, πακεταρισμένο με ταινίες και τέτοια.

 

Το δίνω στην υπάλληλο και μου λέει 3,60 και κοπανάει κάτι σφραγίδες.

Μα λέω 1,5 δεν κάνει το δέμα, είναι τόσο βαρύ?

αααα λέει δεν μου είπατε ότι θέλετε να το στείλετε σαν δέμα και όχι σαν γράμμα.

Μα λέω είναι δυνατόν να επιλέξω να δώσω 3,6 αντί για 1,5 και να μην έχω και tracking number?

ε λέει έπρεπε να μου το πείτε, τώρα τα σφράγισα τα γραμματόσημα και δεν γίνεται.

Όχι λέω εσείς έπρεπε να μου το πείτε απ την στιγμή που υπάρχουν και οι δύο δυνατότητες και πως δεν οφείλω να ξέρω τι συνηθίζεται στα ΕΛ.ΤΑ., ολόκληρο κουτί σας έδωσα όχι φάκελο.

Τώρα λέει θα τα χρεωθώ εγώ τα γραμματόσημα επειδή τα σφράγισα και μετά μου μιλούσε με το ζόρι.

 

Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ:

  1. Ποιος έχει δίκιο?
  2. Γιατί να χρεωθεί τα γραμματόσημα? Δεν μπορεί να τα βάλει αλλού ή να τα ακυρώσει με κάποιον τρόπο?
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Νομίζω θα έπρεπε να σου πει και τις δυο λύσεις και να επιλέξεις εσύ. Εμένα όσες φορές έστειλα μου είπανε από μόνοι τους την πιο φτηνή λύση

Δημοσ.

seriously άνοιξες θέμα για 1,6 ευρω;

Επισης οταν το έδωσες έκανες τον κόπο να ρωτήσεις «ποιος ειναι ο πιο φθηνός τρόπος με tracking;»

  • Like 4
Δημοσ.

seriously άνοιξες θέμα για 1,6 ευρω;

Επισης οταν το έδωσες έκανες τον κόπο να ρωτήσεις «ποιος ειναι ο πιο φθηνός τρόπος με tracking;»

 

:wacko:

 

Seriously, προτιμούσα να πληρώσω 1,5€ και να έχω και tracking number παρά να δώσω 3,6 και να μην έχω.

(παρεπιμπτώντως 3,6-1,5=2,1<>1,6)

 

Επίσης όταν δίνεις ένα κουτί σε έναν υπάλληλο ταχυδρομείου περιμένεις να το στείλει ως δέμα και όχι ως γράμμα και δεν οφείλεις να γνωρίζεις την πολιτική της εταιρείας τους. Επιπλέον γνώριζα πως κάνει 1,5 το δέμα και πως έχει tracking και γι αυτό δεν ρώτησα εξαρχής αλλά ρώτησα όταν μου είπε 3,6.

 

Τώρα,

αν με το "άνοιξες θέμα για 1,6 ευρώ" εννοέις την διαμαρτυρία μου στο ταχυδρομείο, προφανώς και θα άνοιγα και για τα 1,6 ευρώ και για το tracking number που δεν θα είχα.

αν εννοείς για το εδώ θέμα, το άνοιξα γιατί τα μούτρα της μου χάλασαν την μέρα και ήθελα να επιβεβαιώσω πως δεν ήμουν εγώ ο άδικος.

 

Δεν μου αρέσει πάντως να υποτιμούμε τα χρήματα. Και 50 λεπτά παραπάνω να με χρέωνε χωρίς λόγο γιατί να μην μιλήσω?

  • Like 4
Δημοσ.

Και ένα cent να ήταν η διαφορά, είναι θέμα αρχής.

Στην ατάκα της " δεν μου είπατε ότι θέλετε να το στείλετε σαν δέμα και όχι σαν γράμμα." θα της απαντούσα "δεν με ρώτησες". Στο οτι θα χρεωθεί εκείνη τα γραμματόσημα, θα της έλεγα στα @@ μου, ας πρόσεχες. Έπρεπε να απαιτήσεις να φύγει ως δέμα και όχι ως φάκελος, ακόμη και αν έπρεπε να μιλήσεις με προιστάμενο. Μην μασάτε με όσους κρατικοδίαιτους υπαλληλίσκους νομίζουν οτι κάνουν χάρη που δουλεύουν, και όποτε έχουν ύφος να τους το κόβετε. Για εμάς δουλεύουν και εμείς τους πληρώνουμε.

 

Μ΄αρέσει που αναρωτιέσαι αν έχεις δίκιο κιόλας...

  • Like 3
Δημοσ.

 

Τώρα,

αν με το "άνοιξες θέμα για 1,6 ευρώ" εννοέις την διαμαρτυρία μου στο ταχυδρομείο, προφανώς και θα άνοιγα και για τα 1,6 ευρώ και για το tracking number που δεν θα είχα.

αν εννοείς για το εδώ θέμα, το άνοιξα γιατί τα μούτρα της μου χάλασαν την μέρα και ήθελα να επιβεβαιώσω πως δεν ήμουν εγώ ο άδικος.

 

Και πόσο χρήσιμο θεωρείς το να ανοιξεις ΕΔΩ θέμα για 2,1 ευρω, αντί να πας στον προϊστάμενο και να κάνεις έγγραφη αναφορά για τον τρόπο που εξυπηρετήθηκες;

Εκεί διεκδικείς το δίκαιο-άδικο, οχι εδω. Εδω ενημερώνεις

Δημοσ.

Και πόσο χρήσιμο θεωρείς το να ανοιξεις ΕΔΩ θέμα για 2,1 ευρω, αντί να πας στον προϊστάμενο και να κάνεις έγγραφη αναφορά για τον τρόπο που εξυπηρετήθηκες;

Εκεί διεκδικείς το δίκαιο-άδικο, οχι εδω. Εδω ενημερώνεις

 

πω ρε φίλε άστο,

αναρωτιέμαι πόσο χρήσιμο είναι να απαντάς σε ένα θέμα που θεωρείς άχρηστο.

Δημοσ.

Επίσης όταν δίνεις ένα κουτί σε έναν υπάλληλο ταχυδρομείου περιμένεις να το στείλει ως δέμα και όχι ως γράμμα και δεν οφείλεις να γνωρίζεις την πολιτική της εταιρείας τους.

 

...ούτε "η εταιρία του" οφείλει να σε ενημερώσει για ποιά υπηρεσία είναι το γκισέ που πήγες (συνήθως υπάρχει ξεχωριστό γκισέ για την υπηρεσία δεμάτων. Τώρα αν τυχόν μιλάμε για μικρό τοπικό που έχει ένα-δυο το πολύ γκισέ ναι μεν διαφέρει από την νόρμα, αλλά και πάλι σιγά μην έχει την υποχρέωση να σε ρωτήσει αν θα το στείλεις υπό το καθεστώς ενός κάρου υπο-υπηρεσιών που προσφέρονται, πχ business class, αντικαταβολή, συστημένο, Α' ή Β' προτεραιότητας κλπκλπ).

Άσε που κατά κόρο ο κόσμος στέλνει με το επιστολικό ταχυδρομείο, γνωρίζει-δεν γνωρίζει την διάκριση. Άσε που όταν ενημερώνεται ο κόσμος ότι μέσω της υπηρεσίας δεμάτων κάνει συνήθως τον ΔΙΠΛΑΣΙΟ χρόνο να φτάσει (ειδικά όταν πρόκειται για κάτι σχετικά μικρό, οπότε η διαφορά στην τιμή δεν είναι δα και κάτι εξωφρενικό), προτιμά το επιστολικό (και δεν δίνει δεκάρα για tracking number) - συνεπώς οι υπάλληλοι και μόνο λόγω "συνήθειας" δεν ασχολούνται.

 

Αλλού είναι το ζήτημα, όχι στο τί "όφειλε" ως υπάλληλος υπηρεσίας, αλλά ότι είχε μια "ηθική υποχρέωση" να σ' ενημερώσει για το ότι θα μπορούσες να το στείλεις ναι μεν "με καθυστέρηση", αλλά κατά τί φθηνότερα συν το "bonus" του tracking number. Εγώ για παράδειγμα αυτό κάνω σε γνωστούς κι αγνώστους (τους ενημερώνω για τις διαφορές), κι ας μην δουλεύω στα ΕΛΤΑ, καθώς (σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο) ακόμη και 0.01 να είναι η διαφορά, για 'μένα έχει νόημα.

Και για να το θέσω αλλιώς, θα έπρεπε να "νοιάζεται" περισσότερο ο/η υπάλληλος για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σου με το να σου περέχει πληροφορίες που γνωρίζει, κι όχι να κάνει μηχανικά μια δουλειά.

 

Για μια ακόμη φορά για να κλείσει το θέμα από εμένα : ΔΕΝ υπάρχει κανονισμός που να τους υποχρεώνει να σ' ενημερώσουν. Οπότε "τυπικά", ήταν εντάξει απέναντί σου. Τώρα όσο για το αν θα ΕΠΡΕΠΕ να υπάρχει, αυτό είναι άλλο πράγμα.

(...το σκηνικό με τα "γραμματόσημα" είναι όντως κλαψομουνιά πάντως. Μου έχει τύχει και εμένα σε άλλη, "πιο χοντρή" φάση, όπου ντε και καλά ήθελε να το στείλει...συστημένο επειδή έτσι...νόμισε πως ζήτησα. Θα μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει αλλού για να μην τα χρεωθεί, και στο κάτω-κάτω, "από εσένα" παίρνει τον μισθό, ε οπότε ας τα χρεωνόταν στην τελική, αφού ήσουν δυσαρεστημένος - κι ας μην έφταιγε. Γι' αυτό και λέω ότι αυτό που έχει σημασία είναι η έλλειψη "ηθικής", και όχι "κανονισμών"...)

  • Like 1
Δημοσ.

παιδια μια ερωτηση offtopic,  γιατι εχω καιρο να παραγγειλω κατι που θα μου το στειλουνε με courier 

 

θα μου φερουνε το δεμα σπιτι η θα με ειδοποιησουνε ωστε να το παραλαβω εγω ?  :-D

Δημοσ.

^ Αν έχει πληρωθεί για παράδοση στο σπίτι, θα σου έρθει ο διανομέας σπίτι, ΑΝ έχεις κουδούνι με όνομα θα το χτυπήσει (αν όχι θα την κάνει αφήνοντας σημείωμα) κι αν δεν σε βρει θα φύγει (αφήνοντας σημείωμα που λέγαμε) για να επικοινωνήσεις μαζί τους και να κανονίσετε ένα "ραντεβού" (συνήθως 2-4 ώρες περιθώριο θέλουν) για να στο ξαναφέρουν την επομένη (ή όποτε τεσπα συμφωνήσετε).

 

Αν τυχόν δεν το στέλνει κάποια εταιρία αλλά κάποιος ιδιώτης (γνωστός σου πχ) κι έχει πληρώσει για παράδοση point-to-point (για πιο φθηνά), πιθανώς θα σε ειδοποιήσουν με SMS αν υπάρχει κινητό σου πάνω στο voucher, για να πας από εκεί.

 

Αν είναι να το πληρώσεις εσύ (μεταφορικά ή/και αντικαταβολή/αγορά κλπ), κατά πάσα πιθανότητα ισχύει η πρώτη περίπτωση ούτως ή άλλως.

Δημοσ.

Σαφώς ο υπαλλήλος δεν ειναι υποσχόμενος να κανει σεμινάριο για το ποιες επιλογές εχει ο πελάτης.Βεβαίως η διαφορα ενός καλού και ενός κακου εργαζόμενου  που συναλλάζεται με κοινό ειναι ακριβώς  αυτή ,το ποσο καλα επικοινωνεί .Στην συγκεκριμένη περιπτωση έπρεπε να κανει την απλη ερώτηση  ,πως θελετε να στείλω το δεμα, και οχι να παρει την πρωτοβουλία μονη της .Δικο της  το λάθος άρα και το κόστος  των γραμματοσήμων που επρεπε να το πληρωσει απο την τσεπη  της και οχι o TS απο την δικια του,ετσι για το γαμώτο δηλαδη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...